Isten áldjon meg
* Az állatok sebzése egyenesen arányos a gazdájuk normál sebzésével (Kritikus ütés mentes érték!) mely akkor is kiszámításra kerül, ha nem talál!
* Sikeres állat találat esetén a karakter normál sebzésének 25%-a, kettőnél 25%+20%, háromnál 25%+20%+15%, négynél 25%+20%+15%+10%-a a kiosztott sebzés.
* Sikeres kritikus ütés esetén a fegyverből származó sebzés megduplázódik, de csak az, az állatok sebése és az erőből származó bónusz változatlan marad.
* Az erő bónusza egy 1-től az erő nagyságáig terjedő véletlen dobás értéke, melynek értéke 50. szinttől egy korrekciós szorzóval módosul.
Az állatok sebzését nem befolyásolja a kritikus sebzés, láthatatlanság, vagy a horda módosító, minden esetben a (fegyver sebzés + erő sebzés - elnyelés) meghatározott százalékát sebzik. Ezt csak az állatok szakértelmei vagy az állatfelszerelés módosíthatja.
Még azt érdemes tudni, hogy 180. szint környékén az erő korrekciós szorzója már 4 körüli érték!
Namost az epikus/enti vagy 400++ szintű, azaz az erőből dobott random sebzésre kaphat vagy 10x-es szorzót... Mekkora ereje lehet egy 400. szintű epik/entinek? Tételezzük fel, hogy "csak" 1500-as. Ezt szorozzuk fel 10-el, ami kapásból ad egy 10-15000 közti random értéket. Ehhez vegyük hozzá a fegyver 507-2029 közti randomját (a blökik kritikusa ezt duplázhatja is esetlegesen!) és kapunk egy 517-17029 közti random alap sebzést a blökijeinél. Ebből kapsz be 25%+20%+15%+10%.....+10% sebzést!
Ugyan ezt számold ki magadnál, és kapásból kijön, hogy a 12x-es eltérés még nagyon "közép" értéken van