NEM JAVASLOM A JÁTÉK (ÚJRA)ELKEZDÉSÉT, HA VALAKIT EZ MEGLEP ÉS/VAGY ÉRDEKELNÉNEK AZ OKAI, AKKOR SZÍVESEN VÁLASZOLOK LEVÉLBEN.
HA MÉGIS A JÁTÉK (ÚJRA)ELKEZDÉSE MELLETT DÖNTENÉL, AKKOR ALÁBB OLVASHATOD A KORÁBBI JAVASLATOKAT MELYEK NAGYJÁBÓL HELYTÁLLÓAK.
SAJNÁLOM, HOGY IDE JUTOTTUNK.
Ha bármi hibát fedeztek fel, jelezzétek és javítom!
A játék folyamatosan változik, kiegészül, időnként igyekszem a leírást is frissíteni. Ez az iromány csak az elindulásban segít.
Olvasd el az összes szakértelem leírását, hogy melyik mire jó (a nevére kattintva ugrik majd fel a leírás) mielőtt fejest ugrasz bármelyik fejlesztésébe. Az elementáris fúzió csökkenti a vadászat idejét és növeli a napi CSelekvésPontjaid számát, de hasznot nem hoz. Először azokat a szakikat érdemes fejleszteni ami pluszbevételt biztosít vagy fejlesztési költséget csökkent.
FONTOS: V3,
V5 és V6 kiegészítő szabályokkal működik V1 és V2-höz képest
Játékban bal szélen lent, az Egyéb/Játékleírás/A békés világok szabályai és Az 5. világ szabályai menüpontoknál tájékozódhatsz részletesen, a (szerintem) legfontosabbakat kiemelem:
nincs: visszafogott fejlődés, szinguláris ismeretek, hordagyűlölet
módosul: manakonstrukció (1/3 hatékonyság), kivégzés (nem ad plusz LE-t, de szinttől függő szorzót kap: 1+szint/40), kreatív affinitás (szintenként csak 1% plusz LE, de 100-as a maximuma)
Az én leírásom normál szabályokra (V1-V2) íródott, kis módosítással alkalmazható más körülmények, szabályok mellett is.
spektrális manipuláció
csapdakészítés
vezetőkészség
lélekenergia sajtolás
tudatturbó
építés
transzplantáció
visszafogott fejlődés
ultraspecializáció
irányított vadászat
A vastagon írtak a legfontosabbak amiket minél hamarabb kéne fejleszteni, a dőltek amikhez magas szintű Akadémia épület kell, ami csak jól fejlett szövetségeknek van. Ahhoz hogy ilyenbe kerülhess először is találni kell egyet, majd ha felvettek annyit építeni hogy tele legyen a kút. Szintednél fogva párszárezres, de max 1 milliós kút alatt keress, akkor még emberi időben végzel az építéssel. Minél nagyobb a kút annál tovább fog tartani.
Ha szeretnél belevágni, akkor javasolt lenne egy új karaktert kezdeni és kezdettől minden LE-t arra fordítani, hogy spektrális manipuláció 20, építés 20, tudatturbó 40-et fejleszd ki, majd lépj be egy akadémia 7. szintjével rendelkező szövetségbe, de jobb lenne egy 13 vagy 15-ös, akkor már kifejezetten a fejlesztések miatt nem kell továbbállnod, csak ha más miatt akarsz váltani. Ha megvan a szövi és a kúttöltés, akkor mehetnek a szakik (transzplant 25, VF 50, spektárlis 50, csapdakészítés 30, vezetőkészség 5-10, de igényed szerint már az elején is lehet több, később mindenképp kell majd a max, lélekenergia sajtolás 60, tudatturbó 100). Ha ezek megvannak utána már könnyebb és élvezetesebb lesz minden.
Vannak más taktikák is, de egy kezdőnek még ez a legbiztosabb módszer, lesz még idő mindent kipróbálni.
Ha prémiumos vagy, akkor természetesen minden könnyebb, de anélkül is lehet boldogulni.
A feladatokat érdemes csinálni amíg a fontos szakik nem maxosak, utána már nem feltétlen éri meg a LE-t átvenni a sok TP miatt, de az elején még a TP ellenére is több LE-hez jutsz, mint egyéb forrásokból.
Az újrakezdés ne ijesszen meg, az első 4 szint 10 perc a feladatokkal, 10 szint a leírtak alapján max pár nap, de mire újra 11 körül leszel már látni fogod mennyivel előrébb tartasz, mint most.
Általában véve törekedni kell a 100 küldetés mihamarabbi teljesítésére, hogy nekiállhass ismétlő küldetéseket csinálgatni (minél többet, minél gyorsabban), a plusz lélekenergiáért és az arany dukátokért, melyekből az Aukciós Házban értékes relikviákat lehet szerezni.
Az
esszenciák, megaesszenciák gyűjtögetése is nagyon fontos és meghatározó, annak ellenére, hogy a játék(leírás) egyáltalán nem vezet rá. Ezeknek a legegyszerűbb módja a folyamatos állatbefogás, nevelés 20. szintig (vagy igény szerint tovább) és gradulátummal való sajtolása. Jól kombinálhatóak a 12 állatszintlépős, portyás és 20. szintű állatsajtolós ismétlő küldetések, kiegészítve egyéni igényeinkkel.
A játék "újkori történelmében" szinte elkerülhetetlenné váltak a fétisek/csatlósok gyűjtögetése, fejlesztése, valamint a csatlósok mytokronit képességeinek fejlesztgetése.
Lehet, hogy most ebbe minden kezdő belezöldült, ha végigolvasta, de sajnos a játék leírásából hiányzik az ami rávezethetne ezekre a játékosok által szerzett tapasztalatokra amik nélkül elég könnyen félre lehet csúszni a kezdeti fejlesztésekkel és akkor nagyon könnyen az "örök szenvedés útjára" léphet bárki.
Melyik világon játszol?
Kérdezz bátran, segítünk. Ha valamiben összecsengenek a vélemények az jó eséllyel hasznos infó, ha valaki egyedüli véleményét olvasod ami szemben áll másokéval, akkor nem feltétlen az a nyerő, de még az sem kizárt, csak jól meg kell gondolni.
Ha további kérdésed van vagy a leírtak teljesítése után/közben kéne egy kis segítség mert elakadtál valamiben, akkor itt fórumon is kérdezhetsz vagy levélben olyanoktól akik addig válaszoltak neked.
Remélem nem riasztottalak el, de ha valaki a Végzetúrban kisiklik annak könnyen több bosszúságot okoz, mint örömet és akkor már jobb bele sem kezdeni valamibe ami csak gondot okoz, mint végig mérgelődni majd beleunni. Viszont ha kis emésztgetés után tetszik a játék, akkor hosszútávon biztosíthat sokféle élményt és szórakozást, mert sok egyedi célkitűzést tesz lehetővé a játék fő vonalain kívül is.
Sok sikert!