Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
421. hozzászólás - 2009.09.02. 20:17:42 (Válasz Endyr #420 hozzászólására.)
Ezekkel semmi gondom, tetszenek a módosításaid is, csak gondoltam ha itt lett téma, akkor megkérdezem. Mert már régóta bentvannak az ismételhetőek.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.54
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
422. hozzászólás - 2009.09.03. 12:23:29
Endyr barátom, hha variba lennék szerelmes mint te akkor biztos nekem sem hiányozna, h a vari kritt szám ne változzon, de az összes többié igen.

Sőt ha 210 küldim lenne, bő 100 ismételttel akkor engem is biztos kevésbé zavarna, hh MOSTantól mindenki jobban szívna a teljesíthető ismételhetőkkel.

Bár lehet ha igy állnék én akkor is belegondolnék az utánam jövő százak játékába is nem csak a körülöttem lévő tizen páréba.
A hozzászólást BaalCain módosította 2009.09.03. 12:29:41-kor
Pontszám: 8.12
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
423. hozzászólás - 2009.09.03. 12:27:45
Egyébként maga az ötlet, h egyenrangúak legyenek az ismételhetőek természetesen hasznos és jó
Pontszám: 8.45
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
424. hozzászólás - 2009.09.03. 12:34:43 (Válasz BaalCain #423 hozzászólására.)
es anelkul, h valaki vmikor ne szivjon nem is lehet megcsinalni.
tehat vagy marad ilyen suta mint most vagy valtoztatjuk, h egyensulyba keruljenek, es aki epp most kerul a 100 kuldihez, az sajnos igy jart. mas utat nem nagyon latok (legalabbis olyat amihez keves melo kell )
Pontszám: 4.80
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
425. hozzászólás - 2009.09.03. 12:42:41
nem feltétlen indokolt egyátalán a változtatás...akik eddig bezabáltak az ismételhetőből vannak vagy max 100an akik megmég beszeretnének zabálni vannak jópárszázan...

mondom engem a bénítós arcátlan módosítási javaslata ami kissé arculvágott...az abszolut nem lenne korrekt...

szerintem van jópár sürgetőbb és fontosabb probléma...te meg Endyr(és ez most csak jótanács) probálj kicsit objektívebb lenni és ne csak a magadszintűek érdekét nézzed...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.00
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
426. hozzászólás - 2009.09.03. 12:45:57 (Válasz Dr_Faktor #425 hozzászólására.)
nekem nem erdekem, hisz en pont, hogy a fentiekbol tapolok, csak szeretnem valtozatosabba tenni a kuldiket, ha mar nincsenek ujak.
Pontszám: 7.59
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
427. hozzászólás - 2009.09.03. 12:46:55 (Válasz Dr_Faktor #425 hozzászólására.)
A bénítós küldetést már a legelején többen javasoltuk, hogy legyen nehezebb. (Vagy legalább csak akkor működne, ha támadsz portyában, védekezéskor nem kattanna.) Ha most lenne változtatás akkor 1-2 tucat jól járt, a többi sok ezernek már ki lenne egyensúlyozva a dolog. Minél tovább halogatjuk annál több embert fog érinteni a változtatás direktben.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.35
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
428. hozzászólás - 2009.09.03. 12:54:47
Üdv!

A múlkori majd féloldalas fejlesztési javaslatom során felvetődött bennem egy újabb ötlet, ez annyira nem elborult, bár szerintem az előző se volt az leszámítva, hogy utólag belegondolva a smaragd tényleg kurva nagy tápot kapott volna, de ez most lényegtelen, azon is lehetett volna gyengíteni.

Új ötlet, ami közel áll a legtöbb RPG-hez.

Bár létezik a visszafogott fejlődés sokan nem szeretik használni, igaz ez az ő bajuk, de a másik, hogy az toplista első 3-4 oldalán akár 20 szintnyi különbségek is előfordulhatnak jó esetben világoktól függően. Ezt kompenzálandó, be kéne vezetni, hogy a max elérhető szint (egyelőre!!!) 100 lenne. Aztán 6-9 hónapon belül indítani egy 1-2 hónapos hosszú eseményt, aminek végigjárása után lehetősége lehetne a karaktereknek ismételten 50-100 szintet lépni, aztán megint stop. Az adott időben a többség fel tudna zárkózni még visszafogott mellett is és így az élmezőnynek is lenne kit ütni... A 100 egy irányadó szám, de szerintem szükség lenne egy ilyenre. Illetve még mindig tartom álláspontomat, hogy valamiképp a korábbi ötletemhez hasonlóan külön kéne választani a hordákat ténylegesen is, hogy nem legyenek ennyire homogének a karakterek.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 2.40
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
429. hozzászólás - 2009.09.03. 12:56:57
de mi indokolja a módosítását? az hogy túl könnyű? ezé lett lelimitálva hogy 30szor dőzsölhetzs utána már váltogatnod kell...és biztos vagyok az első hullám bőven többször mint 30 csinálta meg...szal tényleg ne sajnáljukmár egymástól ezt a kis könnyű léét(persze csak idézőjelben könnyű merazé 100 küldetést megcsinálni nem eccerű) de ha valki elérte legalább utána had lakomázhasson egy finomat...én eképp vélem...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 5.34
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
430. hozzászólás - 2009.09.03. 13:27:54
Endyr:
Szerintem nem szerencsés megint belenyúlni az ismételhető küldikbe. Maximum azokba érdemes belepiszkálni amiket senki sem választ, mert van helyette 5-6 jobb alternatíva.
Ilyen a döntetlenes, a 10 kisebb állat levadászása, a 20 kiégett őskő és a 10 térkapus tárgy.
A bénítós küldi valóban gyorsan megy, "összehordja" a KH egy nap alatt, de ez miért baj? Legalább van egy újabb motiváció a közelharc fejlesztésére. Késöbb pedig úgyis rotálni kell a küldetéseket, nem lehet csak bénításból megélni. A használhatatlanokat kéne a többihez igazítani, és nem a most használhatókat használhatatlanná tenni.
A javaslatodban pl teljesen tönkrevágnád az állatok 10 szintlépését. Most meg lehet oldani két naponta, de ha 20 szintlépés lenne, akkor senki nem foglalkozna vele, mert 4 nap kellene hozzá, ráadásul két napig folyamatosan aktív kell legyen hozzá a küldi. Igaz, hogy a 25 térkapus lényt is 4-5 naponta lehet leölni, de ott a küldetés csk 5-10 percig marad aktív, nem 2 napig.
Pontszám: 8.21
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
431. hozzászólás - 2009.09.03. 13:31:38 (Válasz Tyberius06 #428 hozzászólására.)
Jah és amikor a kicsik felérnek a kigyúrt karikhoz akkor esélyük sem lesz
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.33
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
432. hozzászólás - 2009.09.03. 13:40:51 (Válasz Eliteninja #431 hozzászólására.)
Miért is? Mert perpill elég sokan így is visszafogottal közlekednek, szóval alapból arra hajtanak, hogy szintjük környékén erősek legyenek. És mire a kicsik felérnek a kigyúrt karikhoz, addigra ők se lesznek kicsik és ők is lehetnek kigyúrtak... Nem sokkal lennének gyenbébbek. Meg az még eleve hónapok kérdése, mire valaki 100 közelébe jut, és ha már mondjuk az első 3 oldalon nem lenne 20 szintnyi különbség, csak mondjuk 6, lehet több lenne a portyacélpont, több LE lenne a rablásokban, izgalmassab lenne a játék...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 4.64
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
433. hozzászólás - 2009.09.03. 13:45:22 (Válasz Tyberius06 #432 hozzászólására.)
És mégis hogy gondolod? Aki eléri a 100at az nem kap tp-t a vadászatért? Mert mondjuk eléri a 100at és több LE-t kap a vadászatért és csak 1 helyben toporog és még az sincs, hogy fele olyan gyorsan fejlődik. Speciel most nem a vf-esekre gondoltam, mert lehet, hogy ők fel tudnának tápolódni, de aki nem VF-el játszik és oda ér azt vlszínű durván szét fogják kapni:)
V1:Eliteninja
Pontszám: 6.77
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
434. hozzászólás - 2009.09.03. 13:46:06 (Válasz Tyberius06 #428 hozzászólására.)
A visszafogott fejlődést állítólag pont azok fejlesztették ki, akik el akarták kerülni a nagy pofonokat fentről. Biztos örülnenek annak, ha egyszer csak megint ütőtávba kerülnének akiktől hónapokkal ezelött a veréseket kapták, és háromszor akkora pofonokat kapnának mint anno. Arról nem is beszélve, hogy akik visszafogott fejlődéssel haladnak, 2010-ben sem fogják elérni a 100-ik szintet.
Pontszám: 8.11
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
435. hozzászólás - 2009.09.03. 13:53:23
Én ezt értem, de nem is az a lényeg, hogy mikorra érik el a 100-at. Ez a játék elvileg egy hosszútávú valami lenne, szóval furcsa is lenne, ha két nap alatt végig lehetne játszani... Ugyanúgy, mint a korábbi javaslatom eléggé hosszútávú lenne. A visszafogottal meg elvileg egy szint lépése alatt sokkal több LE-t szerzel és többet fejleszthetsz, mint anélkül, szóval alapvetően sokkal erősebben éred el a 100. szintet, ahol várakoznak a "nagyok", mintha anélkül rohannál utánuk. De nekem aztán édes mindegy, csak így is sok a sírás, hogy nincs kit ütni, meg hogy szét van húzódva a mezőny... ez egy megoldás lenne arra, hogy ne legyen annyira szét húzódva a mezőny...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.90
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
436. hozzászólás - 2009.09.03. 13:54:48 (Válasz Tyberius06 #435 hozzászólására.)
Én azt nem értem, hogy nekem miért is kellene mondjuk karácsony környékén megállnom és várnom egy évet a többiekre?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.20
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
437. hozzászólás - 2009.09.03. 14:17:06 (Válasz Ricardo #436 hozzászólására.)
Miért abban mi a jó, hogy rohansz előre a vakvilágba? Elfogynak a portyák, vadászgathasz minden másnap nyugisan, de azt kb ennyi... Így viszont fokozódik az igalom, amikor utolérnek a lehet gyengébb lehet erősebb karik és akkor már nem olyan nyugis a helyzet... Aztán persze jönne egy adott esemény, és megint lehetne előre rohanni 50-100 szintet egy évig vagy tovább... Mert tök jó, hogy az ember rohan előre, de mi értelme van azért nem kapsz plusz jutalmat, hogy egyedül ott állsz 200. szinten, míg mögötted a következő ember épp, hogy eléri a 150-et az utána következő meg a 120-at... Marha izgalmas lehet ott elől... Meg az a jó az egészben, hogy így egy csomóan rinyálnak, hogy 5-6 szintről agyonverik őket, ha lenne maximum, akkor legalább nem lenne rinyalap, hogy 5-6 szintről verik el. Amúgy meg annyi módosítás simán belefér, hogy amint mondjuk az első 50 karakter eléri a 100. szintet, lenne egy hónap pihi, majd megkezdődne egy két hónapos esemény, aminek a végén lehetne megint előre rohanni, így kb 3 hónapos ácsorgás kb arra lenne elég, hogy az első 10 oldalt a toplistából közelebb hozza egymáshoz. És ez az esemény szint függő és időfüggő lenne, szóval nem egységes. Amint valaki eléri a 100. szintet, az onnan számított 31. napon indulna az esemény... így mindig adott rétegek összerázódnának, de nem lenne az, hogy a 2000-diknek reggel kari utolérné az elsőnek reggeltet...
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2009.09.03. 14:22:20-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 4.56
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
438. hozzászólás - 2009.09.03. 14:32:20 (Válasz Tyberius06 #437 hozzászólására.)
Ez egy végtelenített játék! Elvileg minden szinten történik valami, mindig van/lesz új kihívás. A Te ötleted arról szól, hogy aki több hónappal később regisztrált is felérjen a "király" kategóriába, ráadásul VF-fel, hogy több ezer csp-nyi erőforrás többlettel érkezzen meg. Ha valaki fel akar zárkózni, akkor próbáljon meg a jelen körülmények között, ne várja el, hogy majd megvárja mindenki.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.14
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
439. hozzászólás - 2009.09.03. 14:43:23
Pont erre a szitura írtam a módosítást, de úgy néz ki az nem jutott el hozzád. Nem azt akarom, hogy a 5000-dik jelenleg 20-as szintű kari utolérje a jelenleg 70-eset, hanem, hogy a toplista első 10 oldala az kb 250 ember ütőtávon belül legyen egymáshoz képest....

Itt a lényeg:

"Amúgy meg annyi módosítás simán belefér, hogy amint mondjuk az első 50 karakter eléri a 100. szintet, lenne egy hónap pihi, majd megkezdődne egy két hónapos esemény, aminek a végén lehetne megint előre rohanni, így kb 3 hónapos ácsorgás kb arra lenne elég, hogy az első 10 oldalt a toplistából közelebb hozza egymáshoz. És ez az esemény szint függő és időfüggő lenne, szóval nem egységes. Amint valaki eléri a 100. szintet, az onnan számított 31. napon indulna az esemény... így mindig adott rétegek összerázódnának, de nem lenne az, hogy a 2000-diknek reggel kari utolérné az elsőnek reggeltet..."
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 4.49
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
440. hozzászólás - 2009.09.03. 14:44:03 (Válasz Miklós #406 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.09.02. 14:59:52
Idézet: Agatity - 2009.08.31. 23:37:40
Tisztelettel kérdezem, hogy várható-e olyan "fejlesztés", hogy ha valakinek fel van véve a felejts el két legalább 10-es szintű küldetés, akkor egy héten belül lehessen kétszer felejteni? Ha nem, miért nem, ha igen, mikor?


Szia, ezen mi is gondolkodtunk. Apróságnak tűnik de sajnos ezt nem annyira egyszerű megoldani, új mező kell hozzá az adatbázisban, külön függvény, letesztelni stb. stb. és azért rengeteg ennél fontosabb fejlesztendő dolog van. Jelenlegi formájában, ennek a küldetésnek a teljesítéséhez 1 hét szükséges. Remélem ez azért kibírható, sok küldetés van aminek a megoldása jóval több időbe kerül. Emellett nem zárkózunk el tőle, hogy a jövőben valamikor rászánjuk az erre szükséges időt, de konkrét ígéretet nem tudok tenni.


Szerintem nagyon egyszerűen megoldható és nem kell hozzá új mező az adatbázisban sem:

Amikor valaki felejtést használ, ott van valami ilyesmi:

IF (régebben használta mint 1 hét) {
felejtés();
} ELSE {
print "A felejtést csak hetente egyszer használhatod!";
}

Ezt kell picit módosítani:

IF (régebben használta mint 1 hét) OR (aktív a felejtéses küldetés ÉS egyszer már megcsinálta) {
felejtés();
} ELSE {
print "A felejtést csak hetente egyszer használhatod!";
}

Szívesen
Pontszám: 8.80
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője