Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
népszerűBlozbangFérfi
Végzetúr mester
341 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
21. hozzászólás - 2009.07.28. 16:58:37 (Válasz Miklós #5 hozzászólására.)
Egy infó érdekelne:

ezek cserélhető FK-ok?
tehát van egy ogre gyűrűm, teszek bele egy piros kristályt, aztán később kapok egy kék kristályt, ami jobban tetszik, akkor meg kell várnom, míg esetleg ismét esik egy ogre gyűrű?
Muszáj mindig megoldást találni? Nem élvezhetnénk egy kicsit a problémát?
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
22. hozzászólás - 2009.07.28. 17:35:56 (Válasz Blozbang #21 hozzászólására.)
nem hiszem hogy ez probléma lehetne. 40 felett már alig van tárgy amit ne kaptál volna meg legalább duplán. bár nekem egy vágyálmom van, egy gorgon amulett, olyan még nem pottyant. nem használnám már, de baromi jól jött volna a minotaurusz nyaklánc helyett anno.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
23. hozzászólás - 2009.07.28. 17:45:34 (Válasz Blozbang #21 hozzászólására.)
a FK-ok mindig is cserélhetőek voltak, nem hiszem, hogy épp most lenne lekorlátozva. amúgy sem lenne logikus, hiszen magasabb szinten már mindenki epikus tárgyakat használ, amikből nem lehet egy idő után utánpótlást szerezni.
Pontszám: 3.40
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
24. hozzászólás - 2009.07.28. 23:25:56 (Válasz S0laris #22 hozzászólására.)
S0laris én még mindig minotauruszt használok mert a Gorgon elkerült de hátha a sírásdetektor ismét működik.
1 kérdésem azért volna miért kell lekorlátozni a karakternél lévő fókuszkristályokat. Azért gondoljunk már a gyűjtögetési kényszerben szenvedőkre is. Nekem például minden ékszerből van 1 amiből már esett.
Ha mindenképpen kell korlát akkor az legyen a maximális fajta +1.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
kedvencchehsFérfi
Végzetúr tehetség
225 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
25. hozzászólás - 2009.07.29. 01:41:21
Miklós!

Ha szerinted ezek a fejlesztések kellenek a játékba, akkor csináljátok.
Engem viszont inkább elkeserített ez a bejegyzés, mintsem feldobott volna. És nem vagyok ezzel egyedül.

Ha egyetlen egy dolgot megértesz velünk játékosokkal kapcsolatban, akkor már tudni is fogod ennek az okát:
Nincs szükségünk egy újabb tápra. Szükségünk játékra lenne.

Olvass bele véletlenszerűen bármelyik szövetség fórumába. Bármibe lefogadom, hogy néhány elvetemült emberen kívül senkit sem az frusztrál, hogy nincs egy újabb + X-et adó biszbasz a játékban.

A CÉLT hiányoljuk.

Valamit, amiért érdemes leülni 4-5 órát a gép elé. Valamit, ami miatt az alvó karakterekbe újra élet lehelődne.

Azzal, hogy most potyogni fog valami színes izé, amivel a 234-es Tulajdonságom 238-as lesz nem oldódik meg semmi.

Elhiszem, hogy végesek az erőforrásaitok, elhiszem azt is, hogy ha azt mondjátok, hogy nem jó üzlet az elől állóknak fejleszteni. Csak akkor elegánsabb lenne erről vitázni, értekezni, közösen megoldást találni rá.
Az asztal közepére csapott 200 csp-s gyorsítással, új kristályokkal, semmire sem jó kristályponttal, hónapok óta beállt küldetésekkel… jóformán "nesztek" érzetűen elénk vetett, átgondolatlan dolgoknak nem fogunk örülni. Ti pedig csodálkoztok ezen.

Őszintén kellene beszélni. Ti szeretnétek, ha mi Ősköveket vennénk, mi meg szeretnénk minden nap kikapcsolódásként egy jót játszani. Ezt kellene összehozni. De ez nem megy úgy, hogy ha az erőpozícióban lévő fél nem nyit a másik felé.

Ha kapunk valami célt, amivel elbíbelődhetünk még hetekig, hónapokig, akkor maradunk. Ha nem lesz ilyen, akkor folytatódni fog a lemorzsolódás.

Világesemény kell.
Tesztelők kellenek.
Mindenki számára elérhető gyorsítás kell.
Vita kell.
Friss vér kell a rendszerbe.

Én ezeket már leírtam itt sokszor, többet nem hiszem, hogy le fogom. Nem akarok prédikálni, csak alapvetően tetszik amit csináltatok, viszont azt veszem észre magamon, hogy már csak 8-10 ember miatt lépek be a karakteremhez.
Nem jó ez így.
Kegyesnek ismerték.
Rothadó, zöldes hús, selyemszalaggal átkötve.
- Tündeköves Glórin -
Pontszám: 9.36
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
26. hozzászólás - 2009.07.29. 06:51:44
Szervusztok!

Miklós: A fókuszkristályok, amik a térkapuből esnek, visszanyerhetők lesznek? Ha igen, az az ingyen játszóknak egy hangyányi segítség lehet. Ha nem, akkor nem ér sokat a fejleszés, mert valószínű, hogy a vásárolt fókuszkristályok jobbak lesznek, mint ezek.

Emellé Chehsnek igaza van, aki elől van, annak ez nem fejlesztés, márpedig tény: a szinthuszárok alól kifogyott a játék. S hiába volt nekik ez a taktikájuk, hamar el fognak jutni oda, hogy törölnek, és akkor valóban a legnagyobb bevételforrástól estek el.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
27. hozzászólás - 2009.07.29. 07:15:36 (Válasz Awenhai #26 hozzászólására.)
Idézet: Awenhai - 2009.07.29. 06:51:44
Szervusztok!

Miklós: A fókuszkristályok, amik a térkapuből esnek, visszanyerhetők lesznek? Ha igen, az az ingyen játszóknak egy hangyányi segítség lehet. Ha nem, akkor nem ér sokat a fejleszés, mert valószínű, hogy a vásárolt fókuszkristályok jobbak lesznek, mint ezek.


nem lehet gyűrűbe és nyakláncba fókuszkristályt vásárolni.
Pontszám: 2.33
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
28. hozzászólás - 2009.07.29. 07:18:32 (Válasz chehs #25 hozzászólására.)
Idézet: chehs - 2009.07.29. 01:41:21
Azzal, hogy most potyogni fog valami színes izé, amivel a 234-es Tulajdonságom 238-as lesz nem oldódik meg semmi.


tudtommel ezt a játékosok követelték ki. mármint, hogy a térkapu legyen változatosabb.

anno pedig le lett írva, hogy nyár végén, ősz elején jönnek az összetett kalandok, a fejlesztések között ott vannak a szövetségi küldetések, miegymás.

világ eseménynek meg a KH.
Pontszám: 4
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
29. hozzászólás - 2009.07.29. 07:57:25 (Válasz winnie #27 hozzászólására.)
Szervusztok!

Winnie: Nekem nem egyértelmű, hogy csak medálba, és gyűrűbe tehető lesz a kristály. Ha igen, akkor nem megérős fejlesztés, ha nem, akkor lesz vásárolható hasonló kristáy.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
30. hozzászólás - 2009.07.29. 08:58:09 (Válasz Mortimer #9 hozzászólására.)
Mort, az sg-s megjegyzést visszavontam, ebben a megvilágításban tényleg van benne valami.

Petur, sajnálom, hogy te is kiszálltál a buliból,. Démonherceg, Maci is így tett v3-on Egyesek maradnak még építeni, segíteni a régi társakat, de már rég nem a játékért, hanem a társaságért... Mint a kiöregedett TF-esek TF találkozón

Az viszont érdekes, hogy amíg csak pók taktika létezett, addig elkönyvelték az emberek, hogy van 5-10 állat aki ilyen. Amint a VF-el ezen taktika több ember számára elérhető lett, hirtelen felnyíltak a szemhéjak?
Sikeresen elérte a rendszer, hogy az alapvetően szint alapján differenciált dolgok a játékban elvesztették lényegi részüket Gondolok itt a bajnokira, lefelé ütés büntetésére, védelem itala, segítő kéz stb... A VF játék üzemeltetői szempontból (kevesebb programozás, olcsóbb játék a belassított szintlépéssel) tökéletes húzás volt, de a játék jövőbeni menetét tekintve egy öngyilkosság De ezt már valamelyik topicban kibeleztük...

A szinthuszárok helyzete pont ugyan az mint OV-n.
Van pár ember, aki fanatikusan tolja, akkor se dobja be a törölközőt, ha minden statját lefelezik.. Ez egy élen haladó kemény mag ugye.
Van a masszívabb létszámot képviselő "üldöző" boly ugye.
Van a később indult részleg, akik mindenféla masszív tápot megkapnak a nagy szövikból, valamint a kifinomult taktikák miatt komoly előnyben vannak.
Természetesen van még a futottak még kategória, és a játékot abbahagyó, valamint hobbi szinten belépegető karakterek.

A játékvezetés szemszögéből nézve a dolgokat:
-Minek programozzak az élhuszároknak, ha minimális létszámú emberről van szó? (Sőt még jó is, ha hosszú távon törölnek az unalomtól, mert a galádok szingulárist mernek használni, és így gyorsabban kellene programozni nekik...)
-Az üldöző boly adja a bevétel nagyját, az ő igényeik kielégítése elsődleges.
-Az új üstökösök így is úgy is később indultak, bőven van még alattuk játéktér, sok foglalkozást nem igényelnek.
-A futottak még kategóriából adódó pénzbevétel arányaiban jelentéktelen, így ők a free playerek...

-Erre tipikus példa V3, ahol egy kész KH kódot nem lehet beizzítani?
-Jó példa erre a folyamatosan hiányzó legenda bejegyzések V1-en (csak 2 embert érint, kit érdekel?)
-További jó példa a fertőzés jutalma, amíg kevés embert érint, addig ők tesztelnek, MAAAJD ha a boly beéri őket, akkor... (Max addíg tesztelik?)
-Csak a V1 élbolynak NINCS célja, lóg a levegőben, de a sírás/programozási kapacitás/bevétel nincs arányban ahhoz, hogy megérje foglakozni velük?

Buktatók:
-Az éljátékosok mutatják az utat, ha azt látják az emberek, hogy törölnek, az igencsak beindítja "negatív" visszacsatolást alacsonyabb szinteken is...
-Ha nincs cél, akkor csak számok növekedését nézegetik az emberek a katrakterlapokon, pénzbeli ráfordítás, és idő árán... Ennyi erővel nézhetik a jobbalsó sarokban az órát is, és abban még a random se szivatja őket
-Ha ugyan ezt lezajlott már TF és OV-n, akkor miért nem lehet tanulni belőle?

Véleményem szerint hiányzik jelenleg:
-Egy távlati cél, melynek minden szinten komoly hatásai vannak.
-Az élmezőnynek PvE lehetőség, vagy olyan versengési megoldás, melyhez nem feltétlenül tömeg kell!
-A VF és Pók taktika miatt olyan PvP lehetőségek, melyek karakter erősség, és nem szint alapján zajlanak.
-A szövetségeknek csapatösszetartó eventek. Itt fontos lenne, hogy ne csak 20+ létszámú szövik vehessenek benne részt! Éppen ezért veszti el ezen szerepét az epikus is hosszú távon!

Eh, asszem inkább abbahagyom most...
Pontszám: 9.12
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
31. hozzászólás - 2009.07.29. 09:00:27 (Válasz winnie #28 hozzászólására.)
A kristály horda világesemény? Világesemény az, ami a játékosok 1%-át érinti, a többinek soha semmi köze nem lesz hozzá?
Vajon az is világesemény, hogy tegnap lepattant rólam egy 4 szinttel magasabb karakter?
Szerintem egyik sem az. Szerintem csak azt lehet világeseménynek nevezni, ami a játékosok túlnyomó többségét érinti.
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 9.38
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
32. hozzászólás - 2009.07.29. 09:47:26 (Válasz Birka #30 hozzászólására.)
igaz történet egy "fríí tu pléj" MMORPG-ből:
90-es szintű voltam (a max akkor 99 volt). vertük a nyálunkat a GM-eknél hogy sürgessék a játék gyártóját hogy minél hamarabb megkapjuk az új cuccokat. maximális XP boost-al óránként 1%-ot lehetett fejlődni (ez óránként 6 dollár, vagy 2-3 óra farm hogy játékban másoktól megvegyük az extrákat). a vezető GM ezt mondta nekünk: "a játékosok 99%-a 40-es szint alatt van, jól tejelnek, mégha el is költ mindenki napi ezer dollárt 40 felett, nekünk akkor sem éri meg támogatni a magas szintűeket".

nagyon remélem hogy itt nem ez lesz a helyzet. megmondom őszintén eléggé láma dolognak tartom azt hogy legalább a legendát nem lehet megcsinálni a top elé...
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.75
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
33. hozzászólás - 2009.07.29. 13:32:43 (Válasz S0laris #32 hozzászólására.)
Én elhiszem, hogy az alacsonyabb szintűek hozzák a több bevételt, de valamit azért nem értek... Egyszer majd ők is lesznek magasabb szintűek. Nem jobb lenne, ha akkor már kész lenne a játék, és nem akkor kellene kapkodni a fejlesztéssel a részükre?
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
34. hozzászólás - 2009.07.29. 14:08:09 (Válasz Gort #33 hozzászólására.)
hibás a gondolatmeneted. mire a mostani középmezőny odaér, le fog morzsolódni.

ha le akarom veretni magam, keresek 1-2 táposabb 50 feletti embert (így a legjobb mindenkinek, kevés TP). igyekszem AL, Tyrant vagy EH tagokkal leveretni magam mert ezek szinthuszár szövetségek és remélem nem veszik zokon az extra TP-t (ha bárkinek gond hogy támadom, küldjön PM-et és nem ütöm többet). csak az a baj hogy nemhogy ezen szövetségek tagjait nem tudom rendszeresen ütni, de alig látok 50 feletti embert 15% felett, és a VF miatt elég erős vagyok hogy néha kétesélyes legyen egy csata. nem véletlen hogy ennyi ember nyúlt a VF-hez, senki sem akar egy nap arra ébredni hogy elfogytak a célok és csak az maradt hogy nyomulni fölfele hogy a kétjegyű szintszámom háromjegyű legyen.

a lassabb fejlődés miatt a játékvezetésen kevesebb a nyomás, meglehet hogyha nem kellene rohanniuk a fejlesztéssel, sokkal átgondoltabb újdonságokat kapnánk. a Végzetúr párját ritkító játék a maga nemében, volt szerencsém más böngészős játékokhoz, ez eddig a legbonyolultabb, legtöbbet nyújtó szórakozási lehetőség a kategóriában. a játékvezetésnek 1 komoly hibája van/volt, hibásan mérte fel a játék adta lehetőségeket és nem kompenzálta időben a játék gyorsulását.

őszintén szólva én elsődleges feladatnak tartom azt hogy a jelenlegi top elé egy nagyon komoly falat KELL emelni, a szintlépéshez szükséges TP-t duplázni, triplázni kell. le kell őket lassítani hogy a fejlesztők utólérjék magukat. persze a lassítás miatt a második vonal utolérné a toppot, komoly mértékben mérséklődne az előnyük, de ez egy szükséges rossz azért hogy újra összerázuk a mezőnyt. alacsony és középszinten meg kellene teremteni a lehetőséget hogy a jelenlegi játékosok sokkal gyorsabban fejlődhessenek ha akarnak. ehhez kéne egy olyan szakértelem amiről egy másik topicban írtam, ami nőveli a vadászat TP-t annyi százalékkal ahány szintel a játékos le van maradva az éppen aktuális top 1 játékoshoz képest. volt már hasonló koncepciós aukciós tárgy, ha jól emlékszem Baalcain birtokában, több CSP-t kapott attól függően hogy mennyire volt lemaradva a top1-hez képest.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 6.50
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
35. hozzászólás - 2009.07.29. 14:50:35
a játékot az optimalizátor játékstilus és maguk az optimalizátorok teszik tönkre(talán)

szerintem az egyik legnagyobb hiba volt Miklóstól hogy anno amikor a játékosi stratégiákat leírta külön kiemlte az optimalizálós technikát...

nem fejtem ki hogy mérpont az optimalizátorokra verem most a balhét és ménem másokra(nahjó de) talán azé mer optimalizátor lehet az is aki nem top játékos...viszont az ő számukra minden csepp lé fontos vagy minden tp esetleg minden morál szóval bármi...

tény a top nagyrésze mind optimalizátor...és bizony aki ígyjáccik az törekedik a maximalizált hatékonyságra...(amit azé valljunkbe nem nehéz megoldani) viszont én úgyvélem maga a játék nem képes eltartani célokat adni egy idő után ezen optimalizátoroknak...viszont az is biztos hoghya történik valmi újdonság pár órán belül megjönnek az első kétkedős hibákra rámutató korrigálást javaslo postok...pont azé mer mindenki rohadtul optimalizál és mindenki már full profi és ittm indenki mindent jobban tud...

de áhhh nemtom...de van egy idézetem ami szerintem passzol ide...

"A stabilitás rossz. A frontvonal megmerevedése rossz. Nem a vereség vagy a győzelem a fontos, hanem a mozgás, az instabilitás. Ha valami megmerevedik, fellép az unalom, a megszokás, az elkényelmesedés. A frontot állandó mozgásban kell tartani. A cél eszméje kerülendő. A cél is stabil, konkrét dolog. Akármilyen távoli, vagy az a baj vele, hogy eléri az ember, és akkor pihenni szeretne, vagy olyan elérhetetlen, hogy csüggedést okoz. A cél legyen megfoghatatlan, elvont. Maga a harc. Az eszme már létében hordozza a célt, vagyis az eszméket is ki kell iktatni. Tehát a tevékenység fenntartása a cél, nem pedig valaminek az elérése. Ilyen alapról az eredmény nem számít, mondhatni közömbös kell, hogy legyen. "

ennyi a véleményem asszem...de sajnos itt nem ígyvan itt a cél és az eredmény számít csak...és talán de csak talán pont ezé van ennyi elégedetlenkedés és hőzöngés...köszönöm...kéremkapcsojaki...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7.10
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
36. hozzászólás - 2009.07.29. 14:54:40 (Válasz Dr_Faktor #35 hozzászólására.)
Ez egy optimalizációs játék, még jó hogy az optimalizátorok játszák. A lényege, hogy a rendelkezésedre álló erőforrásokat (amik karakterek között közel azonosak) jobban oszd el mint játékostársaid.

Ma egyik ismerősömmel pont arról beszéltünk, hogy a karaktereket akár országok is helyettesíthetnék, lé helyett meg GDP-t termelnénk.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
37. hozzászólás - 2009.07.29. 15:06:46
igen valóban ez a cél...de azzal hogy az optimalizátor startégiát kitették mindenkinek így kb szerintem hát hogy mondjam szal alapesetben 10 játékosból lesz 1 optimalizátor 4-5 átlaguser 1 pok és 2-3 játékos kihullik...

de mivel az optimalizálósdi dolog közkincs lett így azok akik először érkeztek és olvasták azt a postot rájöttek hogy valóban ez a tuti...pedig maguktól talán sosem lettek volna ilynek vagy ha mégis nem ennyire hisz időbe tellik amig az ember kitapsztalja a dolgok menetét...ám ha használatiutasítást kapsz akkor már nem kell annyira tapsztalni semmit csak követni a lépéseket...

és ugye ezek az emberek továbbis adták a tudásukat egycsoprtba tömörültek ezzel igaz erősebbek lettek sokaknál ám a játék nincs akkora pörgésszámon hogy azt a rakat optipistát eltartsa nekik célokat mozgást kihívást adjon is mivel folymatosan nő az optimalizátorok száma nő a nyomás is...a játék meg kifutott pedig aki nem opimalizál keményen annak még 50en es szinten is vannak teendői de aki nem optizik az bizony nem éli meg az 50es szintet...

én biztos hogy magamtól sosem jáccottam volna úgy ahogy végül jáccani kényszerülök...és nemtom hogy igazából én örülöke ennek...ha normálisan akarok jáccani akkor bizony igencsak odakell fiygelnem magamra mer ezzel a játékkal vagy jáccál nagyon vagy ne jáccá sehogy...

aki nemtud úszni az itt megfullad...és seholsincs gyerekmedence...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7.67
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
38. hozzászólás - 2009.07.29. 15:45:55 (Válasz Dr_Faktor #37 hozzászólására.)
Idézet: Dr_Faktor - 2009.07.29. 15:06:46

de mivel az optimalizálósdi dolog közkincs lett így azok akik először érkeztek és olvasták azt a postot rájöttek hogy valóban ez a tuti...pedig maguktól talán sosem lettek volna ilynek vagy ha mégis nem ennyire hisz időbe tellik amig az ember kitapsztalja a dolgok menetét...


Bocsi.. A TOP TOP-janak nem kell semmifele kulso segitseg az optimalizalashoz, Ok maguk alkotjak meg az optimalis strategiat, amit mindig a valtozasokhoz, es egymashoz igazitanak.. Mindenki figyel mindenkit, es ha uj vonal lep fel, elindul az elemzes, es a sajat strategiaba beepites.. Van nehany fo optimalizator, az O sikeres modszereikhez idomulnak, vagy javitjak fel es hasznaljak tovabb oket a "kisebbek", es vegul csorog le egy resze az informacioknak azokhoz, akik csak immel-ammal jatszanak.. Es altalaba a fo optimalizatorok jobban ismerik a jatekot, es a lehetosegeit, mint Miklosek.. Mar a TF-nel is igy volt...
A hozzászólást Solina módosította 2009.07.29. 15:46:49-kor
Pontszám: 4.17
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
39. hozzászólás - 2009.07.29. 15:54:39
nem lenne az egész optimalizálással semmi baj ha nem okozna olyan problémákat amik vannak...kemény a mezőny nagyon...az iramot nem bírják a játékosok se mind és bizony maga a játék se...és ahelyett hogy ez visszafogná a népeket azvan hogy vannak akik már szánt szándékkal csak a dolgok fonákját keresik mindig...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.50
népszerűModeratorFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
40. hozzászólás - 2009.07.29. 16:00:11 (Válasz Dr_Faktor #39 hozzászólására.)
Mi a konkluzio? Mit szeretnel ezzel az egesszel mondani?
Welcome to the Real World!


A jatek nyilt vegu, barmikor befejezheted!
Pontszám: 7.50
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!