Mort, az sg-s megjegyzést visszavontam, ebben a megvilágításban tényleg van benne valami.
Petur, sajnálom, hogy te is kiszálltál a buliból,. Démonherceg, Maci is így tett v3-on
Egyesek maradnak még építeni, segíteni a régi társakat, de már rég nem a játékért, hanem a társaságért... Mint a kiöregedett TF-esek TF találkozón
Az viszont érdekes, hogy amíg csak pók taktika létezett, addig elkönyvelték az emberek, hogy van 5-10 állat aki ilyen. Amint a VF-el ezen taktika több ember számára elérhető lett, hirtelen felnyíltak a szemhéjak?
Sikeresen elérte a rendszer, hogy az alapvetően szint alapján differenciált dolgok a játékban elvesztették lényegi részüket
Gondolok itt a bajnokira, lefelé ütés büntetésére, védelem itala, segítő kéz stb... A VF játék üzemeltetői szempontból (kevesebb programozás, olcsóbb játék a belassított szintlépéssel) tökéletes húzás volt, de a játék jövőbeni menetét tekintve egy öngyilkosság
De ezt már valamelyik topicban kibeleztük...
A szinthuszárok helyzete pont ugyan az mint OV-n.
Van pár ember, aki fanatikusan tolja, akkor se dobja be a törölközőt, ha minden statját lefelezik.. Ez egy élen haladó kemény mag ugye.
Van a masszívabb létszámot képviselő "üldöző" boly ugye.
Van a később indult részleg, akik mindenféla masszív tápot megkapnak a nagy szövikból, valamint a kifinomult taktikák miatt komoly előnyben vannak.
Természetesen van még a futottak még kategória, és a játékot abbahagyó, valamint hobbi szinten belépegető karakterek.
A játékvezetés szemszögéből nézve a dolgokat:
-Minek programozzak az élhuszároknak, ha minimális létszámú emberről van szó? (Sőt még jó is, ha hosszú távon törölnek az unalomtól, mert a galádok szingulárist mernek használni, és így gyorsabban kellene programozni nekik...)
-Az üldöző boly adja a bevétel nagyját, az ő igényeik kielégítése elsődleges.
-Az új üstökösök így is úgy is később indultak, bőven van még alattuk játéktér, sok foglalkozást nem igényelnek.
-A futottak még kategóriából adódó pénzbevétel arányaiban jelentéktelen, így ők a free playerek...
-Erre tipikus példa V3, ahol egy kész KH kódot nem lehet beizzítani?
-Jó példa erre a folyamatosan hiányzó legenda bejegyzések V1-en (csak 2 embert érint, kit érdekel?)
-További jó példa a fertőzés jutalma, amíg kevés embert érint, addig ők tesztelnek, MAAAJD ha a boly beéri őket, akkor... (Max addíg tesztelik?)
-Csak a V1 élbolynak NINCS célja, lóg a levegőben, de a sírás/programozási kapacitás/bevétel nincs arányban ahhoz, hogy megérje foglakozni velük?
Buktatók:
-Az éljátékosok mutatják az utat, ha azt látják az emberek, hogy törölnek, az igencsak beindítja "negatív" visszacsatolást alacsonyabb szinteken is...
-Ha nincs cél, akkor csak számok növekedését nézegetik az emberek a katrakterlapokon, pénzbeli ráfordítás, és idő árán... Ennyi erővel nézhetik a jobbalsó sarokban az órát is, és abban még a random se szivatja őket
-Ha ugyan ezt lezajlott már TF és OV-n, akkor miért nem lehet tanulni belőle?
Véleményem szerint hiányzik jelenleg:
-Egy távlati cél, melynek minden szinten komoly hatásai vannak.
-Az élmezőnynek PvE lehetőség, vagy olyan versengési megoldás, melyhez nem feltétlenül tömeg kell!
-A VF és Pók taktika miatt olyan PvP lehetőségek, melyek karakter erősség, és nem szint alapján zajlanak.
-A szövetségeknek csapatösszetartó eventek. Itt fontos lenne, hogy ne csak 20+ létszámú szövik vehessenek benne részt! Éppen ezért veszti el ezen szerepét az epikus is hosszú távon!
Eh, asszem inkább abbahagyom most...