Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
321. hozzászólás - 2009.08.18. 15:22:34 (Válasz Ariel #320 hozzászólására.)
Nem őket védené a varázslat elnyelés, hanem engem Úgy mint a sima elnyelésük!
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
322. hozzászólás - 2009.08.18. 15:29:18
be lehetne vezetni egy rangrendszert ami több összetevőből áll. egy példa a rangszámításra Dark Orbit-ból:

+ tapasztalatpont / 100'000
+ becsületpont / 100
+ szint * 100
+ a regisztráció óta eltelt napok száma * 6
+ hajó típusa (Phoenix = 1, Goliath = 9) * 1'000
+ idegen cégek űrhajóinak lelövése * 3
+ űrlények lelövése / 2
+ kiállt próbák * 100
- saját megbízó játékosainak lelövése * 100
- más cégek űrhajói lelőtték a játékost * 4
- a sugárzási zónában szerzett sérülések * 8
- más cégek területén lelőtt Phönixek * 2
(annyi magyarázat hogy pl a főnix vagy a goliath ezek űrhajótípusok amikkel játszani lehet, a megbízó itt a hordának felel meg)


Nari77:
a varielnyelés ha nem lényeges, nem lesz komoly hatása. ha túl erős lesz, nagyon meggyengítheti a varázslókat.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 3
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
323. hozzászólás - 2009.08.18. 15:34:10
Hát ha csak állatnak ad az ember v.elnyelést, akkor természetesen nem lesz komoly hatása, de annak aki varázslat elnyelésre utazik annak elég komoly hatást ad. Főleg nekem, 33as szinten 103as varázslat elnyelésem van. Ennek köszönhetően nagyon sokan csak 1-et tudnak belém varázsolni, aki meg varázslatra gyúrt az is komolyan meg fog lepődni, ha csak 100-200at varázsol belém!

Mindig vannak új taktikák és én szeretném ezt a taktikát fellendíteni/beindítani
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
324. hozzászólás - 2009.08.18. 15:34:26 (Válasz Nari77 #321 hozzászólására.)
Az állatok által adott varázslatelnyelésről már folyt egy vita régebben. A végeredmény az lett, hogy a vastagbőr szakértelem erősítve lett, de az állatok nem adnak a karakternek mágiaelnyelést. Az állatoknak adható tárgyak között még kisebb esélyét látom, hiszen egy csomó játékos hozzá sem férne ezekhez a tárgyakhoz.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűHomeropataFérfi
Végzetúr tehetség
150 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
325. hozzászólás - 2009.08.18. 16:19:37 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
A barátságos portyázást én inkább úgy tudnám elképzelni, mint a szövetségi arénát, vagyis teljesen tét nélkülinek.
Ha le, meg tp jár érte, akkor gondolom ez nem annak a függvénye lesz, hogy mennyi van a célpontnál, hanem valami szintfüggő szám körüli random. Ha meg ez a helyzet, akkor a pókok kb annyit csinálnak vele, hogy egyszer kétszer kipróbálják, és ha sokkal kevesebbet hoz, mint a portya örökre elfelejtik, vagy legalábbis nagyon ritkán fogják használni. Vagy ez éppen a nem pókok portyája?
A zarknod ébredése is ilyen dolog, még a vadászkarakteremmel is kerülöm nagyon.
(Bocs, de én hatékonyság-központú vagyok. )
A többi fejlesztést meg mind nagyon tetszik, és várom, hogy mihamarabb kész legyenek.
V1: Almor Giontai (Portyakarakter)
V2: Shadowman (Vadászkarakter)
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
326. hozzászólás - 2009.08.19. 00:22:20 (Válasz Ösvényjáró #309 hozzászólására.)
Idézet: Ösvényjáró - 2009.08.15. 15:01:19
Én megnézném azt a szövetséget... Hajrá...

De ha az alapoktól indulsz el, akkor nem elsősorban egy visszaélésre lehetőséget adó felejtésről kéne vitatkozni?


Szerintem nem. Nem a felejtés a ludas ebben, hanem a játék felépítése.
Én például erősen gondolkozom/tam azon, hogy egy ponttól kezdve átmegyek építőrabszolgába: napi manakonstrukció, plusz 50 csp elvadászva beépítve a szövetségbe. Teljesen szabályos módon tudnék napi kb. 500k-t építeni - ez a lélekkutunkat napi 14k-val növelné. Egy hónap alatt több, mint 400k-val. Ha megnézed, a toplista első oldalának alján vannak ekkora lélekkutak 10 hónap után.
És ez csak EGY karakter. És nem beszéltem arról, mit jelent ugyanez, ha átmegyek egy kis(ebb) szövetségbe. Felejtéssel egy hónapnyinál lényegesen kevesebbet tudnék építeni.

Ettől függetlenül a felejtést nem lett volna szabad játékba rakni, akárcsak a rá vonatkozó küldetést. Azon túl, hogy tökéletesen értelmetlen és használhatatlan (arra is, hogy "módosítsd" a karakteredet) az alapelve is ellentmond egy fejlődésre alapuló játéknak.
_______________________________________________

Hopp, hiba csúszott a számításokba. Napi 500k az rendben van, de a lélekkút ettől csak kb. 4k-t növekszik, ami havonta kb. 120k
A hozzászólást Jeriko módosította 2009.08.19. 09:02:17-kor
Pontszám: 7.50
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
327. hozzászólás - 2009.08.19. 00:57:43 (Válasz Jeriko #326 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.08.19. 00:22:20

Ettől függetlenül a felejtést nem lett volna szabad játékba rakni, akárcsak a rá vonatkozó küldetést. Azon túl, hogy tökéletesen értelmetlen és használhatatlan (arra is, hogy "módosítsd" a karakteredet) az alapelve is ellentmond egy fejlődésre alapuló játéknak.

a felhasználás módjával én sem értek egyet, de ahogy néha változik egy szakértelem hatásfoka, mindenképpen kell egy "undo" funkció a játékosoknak.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
kedvencDrevanFérfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
328. hozzászólás - 2009.08.19. 07:55:19 (Válasz S0laris #327 hozzászólására.)
Azoknak elengedhetetlen, akik csak átmenetileg VF-elnek. Erre tökéletes a felejtés. Az összes többi szakit felesleges elfelejteni. Max a szingulárist még, ez meg a ló másik oldala.
Attól, hogy a kacsa nem tud úszni még nem biztos, hogy a víz a hülye...
Pontszám: 5
népszerűÖsvényjáróFérfi
Végzetúr mester
311 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
329. hozzászólás - 2009.08.19. 09:21:03 (Válasz Jeriko #326 hozzászólására.)
Na igen, ez is egy véglet...De eddig nem igazán fordult elő ez a verzió, a felejtéssel lebontása a karakternek viszont igen, jópárszor.

Attól függetlenül egyet kell értenem veled, valós a lehetőség amit felvázoltál.
A toppot akasszátok magasabbra!
Mostanában keveset írok a fórumra. Felesleges, mert Damage mindenkinél jobban elmondja, amit kell. És cizelláltabban is fogalmaz, olyan kis visszafogott.
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
330. hozzászólás - 2009.08.19. 10:45:40 (Válasz Ösvényjáró #329 hozzászólására.)
A felejtés első verziójával alapjában véve semmi gond nem volt. A baj ott kezdődött, hogy küldetés lett belőle, és a játékosok kisírták, hogy LE-t is adjon vissza a szaki. Ha ez a két változás nem kerül be, akkor a mai napig nem lenne problémás ez a szaki.
Manakonstrukcióból építeni, illetve minden csp-t épületekre áldozni egy idő után értelmetlen. Így is kezdenek megint elfogyni az épületek, ami megmaradt az vagy haszontalan, vagy minimális előnyt ad nagyon drágán.De egy alacsony szintű tagokból álló kezdő szövetséget nagyon fel tudja turbózni akár egyetlen 60-70-ik szintű karakter is annyira, hogy azok a szövik, akiknek nincs ilyen hátszelük, 30-40 szint alatt sem fogják utolérni.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
331. hozzászólás - 2009.08.19. 11:42:31
Azt meg lehetne oldani, hogy a kereskedelem ráhasson a térkapus fókuszkristályokra is?
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
332. hozzászólás - 2009.08.20. 21:04:53
Legendás lényeket lehetne bevezetni... Lehetnek ezek akár sárkányok is!

Ez kb úgy nézne ki, hogy lenne hozzá egy épület, mint az epikus emlékmű. Lenne benne néhány epikushoz hasonló lény, de mi választjuk meg melyiket ütjük. Ezeket a lényeket teljesen egyedül kell legyőznünk és csak 1et lehet legyőzni, ekkor a lény a szolgálatunkba áll. Ha egy másik lény szolgálatait szeretnénk igénybe venni, akkor azt egy hónap múlva megtehetjük, de ekkor az előző lény szolgálatai eltűnnek.

Kb ilyen szolgálatokra gondoltam:

1. a legendás szörny beidomítottan kerül az állataink közé. Egyetlen egy dolog lesz ami speciális lesz benne, hogy mindig 2 szinttel magasabb az alapszintje, mint a karakter aktuális szintje. (még akkor is, ha szintet lépünk)

2. a legendás szörny speciális kufárként működik ezáltal amikor a lélekkufárnál felszerelést akarunk venni, minden tárgy neve aranyozott lesz és a típusa elé az lesz írva, hogy "legendás", pl: legendás fegyver, legendás páncél... A legendás tárgyakba bármilyen fókuszkristály behelyezhető (térkapus, fegyvernek való, páncélnak való, stb), kivétel a varázslatokba, azok annyi bónuszt kapnak, hogy tárgy szintjével kevesebb VPbe kerül az elmondásuk.

3. a legendás szörny naponta egyszer hajlandó maximumra gyógyítani a karaktert és feltölteni a VPjét.

4. a legendás szörny 1 dukátot ad, ha mi be akarunk váltani 2 CSPt 1 dukátra az AHban.

5. a legendás szörny segít az epikusok elleni harcban, ezáltal a harc végeredményéhez hozzáad +500 sebzést az epikusba.

6. a legendás szörny hajlandó minden kvízkérdésre válaszolni helyetted. (kvízolimpián nem működik)

7. a legendás szörny átad egy sárkány medált. Ha egy játékos találkozik / harcol egy másik végzetúrral, aki szintén birtokol egy sárkánymedált, akkor a harc végén mindkét fél győz. (ÉP, VP vesztés megmarad) Az LEt, TPt mindkét fél megkapja, amit nyert volna (LE vesztés nincs, kínzókamra nincs). Viszont így egy nap csak egyszer lehet sárkánymedállal rendelkező végzetúrt támadni. Hátránya, hogy nem lehet kínzókamrát használni.

És még biztos ki lehet találni más fajta szolgáltatásokat is Ezek majdhogynem olyanok lennének, mint az AHs tárgyak annyi különbséggel, hogy ezeket bárki megszerezheti, és egy legendás szörnyből csak egy lehet aktív mindenkinél. És persze nem is adnak komoly tápot sem.

Természetesen a megszerzésük sem lenne egyszerű, hisz teljesen egyedül kell megküzdenünk egy epikusszerű lénnyel, hogy megkapjuk annak a szolgáltatását.

A karakterlapon természetesen megjelenne a legendás lény neve, amelyik éppen szolgál bennünket. (kémkedéskor más is láthatja)
Pontszám: 3.60
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
333. hozzászólás - 2009.08.23. 12:30:13
Szeretnek erdeklodni, hogy lesz-e lehetoseg kiterjeszteni a 10 terkapus fokuszkristalyt mondjuk 20-ra. Sajnos a jelenlegi elerhetoek kozott siman van 10 ami mindenkinek hasznos lehet, es utana mar nem marad hely ujabbakat gyujteni.
Igazabol nem tudom, hogy ez egy jatektechnikai korlat (mondvan, hogy ennel tobb ugysem kell), vagy egy megszoritas, hogy azert ne lehessen mindent hasznalni a fokuszok kozul.
Pontszám: 9.55
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
334. hozzászólás - 2009.08.23. 17:36:59
Tamogatom.. De minimum kellene egy kiiras, hogy mennyi van ossz. a karakternel, mert nehez meg arra is figyelni, hogy hany ekszerben is van eppen, foleg a 10-es korlatnal hamar elerjuk a hatart..
Pontszám: 9
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
335. hozzászólás - 2009.08.24. 09:37:47
A szövetség ha akarja, korlátozhassa a jelentkezés lehetőségét. Több variáció van erre, pl. szintkorlát, vagy akár a teljes letiltás, és meghívásos rendszer bevezetése.

A toplista első oldalán lévő szövetségek napi szinten több 1. szintű jelentkezőt kapnak, és ez egyik félnek sem jó. Nekünk azért, mert napi szinten kell több tucat embernek az elutasításról szavazni, nekik pedig azért, mert egy-két extrémen jó bejelentkező szövegtől eltekintve már tőlünk sem veszi senki a fáradtságot, hogy egyáltalán egy üzenetet küldjön a jelentkezőnek. (Nem mellesleg ők sem hajlandóak bármilyen aktivitás kifejtésére.) Gondolom amikor már a tizedik utasítja vissza őket ugyanígy, elmegy a kedvük az egésztől, ami elég frusztráló lehet.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.80
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
336. hozzászólás - 2009.08.24. 09:43:43 (Válasz Mortimer #335 hozzászólására.)
támogatom. sokszor jelentkezik be nálunk is alacsony szintű játékos, a szövetségünk neve miatt. én veszem a fáradttságot hogy írjak mindenkinek hogy miért nem vesszük be, gondolom nálatok tényleg tömeges jelentkezéshullám lehet, minket annyira már nem ostromolnak mivel kiestünk a második oldalról.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
337. hozzászólás - 2009.08.24. 10:04:36 (Válasz S0laris #336 hozzászólására.)
Nalunk napi 2-3 jon atlagban (tul sok gyemant szuletik), legtobbjuk a "leci vegyetek be xD " jelentkezesi szoveggel. Van 1-2, ami neha felderit, de osszessegeben mar unalmasak.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
338. hozzászólás - 2009.08.24. 10:13:43 (Válasz Mortimer #335 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.08.24. 09:37:47
Nekünk azért, mert napi szinten kell több tucat embernek az elutasításról szavazni


nem kell foglalkozni velük, max a lelkükkel. ha nem szavaztok, akkor 2 nap múlva elévül a jelentkezés.

a dolog minimális számú szövetséget érint, nagyon kevés embert (hozzánk már nem is jelentkeznek, maxi heti 1), s bár biztos megoldható lenne a javaslat kivitelezése, olyan alacsony kellemetlenségi fokkal jár, olyan alacsony prioritással fog bírni, hogy felvetni sem érdemes.

amit "nem foglalkozással" ignorálni lehet, arra szerintem kár erőforrást pazarolni.
Pontszám: 2.30
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
339. hozzászólás - 2009.08.24. 10:44:52 (Válasz winnie #338 hozzászólására.)
Téged "nem foglalkozással" sem lehet ignorálni, de erőforrást akár áldoznánk is a dologra...
Csak, hogy a szóhasználatoddal éljek.

Egyébként meg amikor 5 tagot kell visszadobni és mindig besárgul az események/szavazások az idegesítő, nem beszélve arról, hogy a legutobbi 1-es szintű tag a nemleges válasz után újra jött/jön.
Tényleg nem ez a legfontosabb dolog a fejlesztők számára és ne is legyen, csak lássuk a játékon, hogy okos dolgokkal törődnek és azért nem készül az ilyen abszolut kényelmi funkció.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 8.75
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
340. hozzászólás - 2009.08.24. 10:46:08 (Válasz winnie #338 hozzászólására.)
Persze. Ami szerinted felesleges az hülyeség is egyben. Ostoba.

Az ötlet nagyon jó, mert kényelmesebbé tenné a játékot, szerintem is szükség van rá.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.13
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!