Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
101. hozzászólás - 2009.07.30. 21:05:15
részemről vita lezárva, legalábbis ebben a topicban.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
irritálóSun13Férfi
Végzetúr tehetség
212 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
102. hozzászólás - 2009.07.30. 21:05:26
Szerintem a VF a játék feladása. Megfosztod magad attól hogy fejlődj, hogy új kihívásokkal nézz szembe. Szánalmas az egész, maga az ötlet is szörnyű hogy a játékvezető ezt megcsinálta. Kb agyonlőtte vele a játékot, a saját munkáját tette tönkre. Bajnoki viadal, toplista, az egész támadhatósági rendszer, a pp pontrenszert ki lehet dobni a francba.
Amúgy engem nem érdekel mit csináltok, nekem a kihívás jelenti a játékélményt, nem kell semmiféle kisebbségi érzést azzal kompenzálnom hogy véletlenszerűen agyonverjek mindenkit és egy nagy zsíros pók legyek aki a 12 éveseket belezi ki félóránként. Mostanában izgalmas csatákat játszom, egyáltalán nem zavar hogy a védekező csatáim 70%-át vesztem. Nem zavar ha sharpa, ariel és barrique is megtámad egy órán belül, attól még ugyanúgy tudom játszani a saját játékomat VF nélkül. Én nem futok el, én kiállok és azt mondom ki a következő? Meg lehet csinálni, én is megcsinálom akkor más is megtudja. 190 egészség, 30-as sebgyógyítás, 25 manaregeneráció ennyi. Engem amúgy nem zavar toljátok a VF-et, fussatok csak...

Aki szebb mint én az ki van festve,
Aki nálam keményeb az már jegesmedve...
Pontszám: 5.35
irritálóSun13Férfi
Végzetúr tehetség
212 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
103. hozzászólás - 2009.07.30. 21:13:49
Na jó legyünk konstruktívak is.

A toplista, támadhatóság, bajnoki stb úgy szar ahogy van. Az egészet újra kellene gondolni. Szerintem ami helyrebillentené a rendszert, ha lenne egy szám, hatalomfaktor vagy valami hasonló. Ezt a rendszer a szinted, a TU összeged és a szakértelemöszeged alapján számolná. Eszerint lenne a toplista, a bajnok és a támadhatóság is. Természetesen hogy mik legyenek a súlyok az jó kérdés. A szint szerintem továbbra is nagy súlyal kell hogy szerepeljen, így a VF-ezők sem szenvednének olyan nagyon nagy hátrányt kb 50-60% a maradék 40-50%-ot adja a TU összeg és a SZÖ összeg, esetleg egyéb mostani toplista rendezhetőségi szempontokat is kis súlyal számításba lehetne venni, pl nyert/ vesztett csaták, LE dif, legnagyobb sebzés.
Pontszám: 5.40
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
104. hozzászólás - 2009.07.30. 21:51:17
ha a támadhatóságra egy ilyen súlyozott rendszer hatással volna, azonnal dobnám el a VF-et és megkezdeném a felzárkózás. utólérném a top 10-et szintben szerintem. a jó az volna benne hogy mivel 4-500 TÖ és/vagy SZÖ hátrányban lennék, nem kéne félnem attól hogy bárki is támadhat a top szövetségekből. olyan lenne mint egy alternatív valóság, ti odafent uncsiznátok, lent meg a pórnép élné a nyugodt életét. a TÖ-SZÖ bevonása szerintem rossz ötlet.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
105. hozzászólás - 2009.07.30. 22:25:23
2 szabállyal helyre lehetne állítani nagyon sok tekintetben az egyensúlyt:

1) Nálad alacsonyabb szintűt támadva nincs se TP, se LE, se állatfejlődés.
2) Ha legyőzöl 100 veled azonos, vagy magasabb szintű karaktert, szintet lépsz (akkor is, ha nincs elég TP-d).

Nagyjából 1 hónap múlva nem lenne gond a támadhatósággal, bajnokival.
Természetesen ilyen drasztikus változásokhoz több egyéb módosítás is szükséges lenne, pl. szingulárist, vf-et ingyen le lehetne felejteni.
Pontszám: 3.91
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
106. hozzászólás - 2009.07.30. 22:32:39
senki sem portyázna többet. sőt, megkockáztatom hogy a játékosok legalább 80%-a törölne.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.20
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
107. hozzászólás - 2009.07.30. 22:34:51
Köszönöm. Nagyjából értem, hogy mi a probléma a VF-fel, azt nem tudom egyelőre, hogy én is gondnak tartom-é. De értem, hogy mások miért gondolnak rá problémaként.

Megkérhetlek titeket arra is, hogy ha tudni lehet, hogy akkor mi van a kivégzéssel? Még a fórum keresőjét is használtam kábé ilyen keresőszavak beirkálásával, hogy "amióta a kivégzés", "kivégzést kiherélték", stb., de egyszerűen nem találtam, hogy akkor mennyivel kell több kritikusomnak lennie, hogy elérjem a 15% helyetti 25% LE-rablást.

Köszi.
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
108. hozzászólás - 2009.07.30. 22:50:47 (Válasz S0laris #106 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2009.07.30. 22:32:39
senki sem portyázna többet. sőt, megkockáztatom hogy a játékosok legalább 80%-a törölne.


Ha viszont neked az a játék, hogy levered a nálad gyengébbet (mert csak ezt akadályozza meg a szabálymódosítás), akkor ugye nincs mit csodálkozni azon, hogy másnak is az, és esetleg téged ver le. Szóval a játék tökéletes jelenlegi formájában. Akkor meg miről beszélünk?
Pontszám: 4.33
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
109. hozzászólás - 2009.07.30. 23:11:20 (Válasz Agatity #107 hozzászólására.)
"Miklós
Adminisztrátor

693 hozzászólás

Re: Végzetúr friss hírek
86. hozzászólás - 2009.05.28. 12:22:14
A kivégzés szakértelem működése módosult. Eddig lineárisan minden egyes kivégzés szakértelem ugyanannyival növelte a kivégzéskor szerzett LE-t. Ehelyett most a szerzett mennyiség alacsony szinten ugyanannyi maradt mint korábban, de magas szinten egyre csökken. A szakértelem más aspektusa nem változott.

Ezzel együtt lehetővé tesszük, hogy egy szakértelem változásakor aki akarja, azt lefelejthesse anélkül, hogy a felejtés szakértelmet fel kéne növelnie a szükséges szintre (de legalább 1-es felejtés azért szükséges). Mostantól 2 hétig tehát lehetőség van a kivégzés és a kreatív affinitás lefelejtésére, a felejtés szakértelemnél leírt módon.

Még egy dolog változott. Eddig a portya során egy játékostól szerezhető lélekenergia százaléka egy konstans értékben volt maximalizálva. Tehát ha megfelelően magas kivégzésed volt, nem számított, hogy te vagy az áldozat gyémánt volt-e vagy se, és az áldozat prémiumos volt-e vagy se, mindig a maximumot raboltad. Most a képletet módosítottuk, ha az áldozat gyémántos és/vagy prémiumos akkor a szerezhető maximum kevesebb, ha a támadó gyémántos, akkor többet szerezhet, mint ha nem az."

Ennyit írt a hírekben róla Miklós, remélem válasz a kérdésedre.
Hogy milyen kritikusról van szó, az bevallom nekem kissé magas a LE-rablás és a kivégzés fényében, de ez lehet az én hibám.
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.30. 23:15:45-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5.00
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
110. hozzászólás - 2009.07.30. 23:24:10 (Válasz Jeriko #105 hozzászólására.)
Jeriko:

1) Míg lehetőség van leütni, le fognak ütni.
Ha semmit nem kapnak érte, pláne, valahogy el kell tűnni vadászat esetén a 15 % alatt.

2) Mi történik, ha nem te támadsz, viszont legyőzöd a támadót, neadj mert az esetleg direkt arra pályázik? És mi történik háborúban?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
111. hozzászólás - 2009.07.30. 23:24:39 (Válasz Jeriko #108 hozzászólására.)
most hogy így mondod, igazat adok neked. szüntessük meg a portyázást, nem szolgál semmi célt. megyek is lebontani a kínzókamrát, a HCS-t, sőt, lesajtolom az állataimat is, már nem kellenek.

most hogy végre kitört a világbéke, szólnál Shiako-nak és Jucikának hogy ne üssék többet a szövitársaimat mert GYENGÉBBEK?

Jeriko, egy értelmes embernek tartalak, de úgy érzem nem érted meg hogy mit próbálnak elkerülni azok akik a lassítást választják. nem gyávaságról van szó, vagy a gyengék kíméletlen farmolásáról. ha egy kicsit belegondolunk, éles határvonal van a fejlettebb szövetségek és a középmezőny szövetségei között. számításba kell venni azt hogy melyik mikor tudta felhúzni a 10-es akadémiát (később a 13-ast), mikor jutott magasabb epikus tárgyakhoz, mikor kapta meg a HT-t, a kristály szövetséget stb. ha szövitagokra lebontom azt a tápot amit ti kaptatok hozzánk képest, a hátrány behozhatatlan.

javasolj valamit ami segíthet nekem abban hogy esélyem legyen felvenni a kesztyűt amikor utolérlek titeket és én boldogan rohanok elfelejteni a VF-et.

a mezőny szétszakadását nem a VF okozza, az csak erősíti. a hiba elsődlegesen az akadémia volt. túl nagy előfeltételek, túl nagy tápot adó szakik amelyekhez nehéz volt hozzájutni, de a top hozzájutott szinte azonnal. egy átlag szövi 2-3 hónapos hátrányban került 1 nap alatt. a kínzókamra ugyanilyen táp volt, később jött a HT és tovább mélyítette a már amúgy is mély szakadékot.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 9.33
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
112. hozzászólás - 2009.07.30. 23:32:03 (Válasz Darah #109 hozzászólására.)
Köszönöm, Darah, akkor ti sem tudtok ennél többet, mint amit Miklós írt. Köszi.
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
113. hozzászólás - 2009.07.30. 23:34:28 (Válasz Agatity #112 hozzászólására.)
Csak én nem, de egészen biztosan vannak, akik fillérre tudják mi hogyan változott, csak még nem figyeltek fel a kérdésedre, de kitartás, hátha.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
114. hozzászólás - 2009.07.30. 23:40:08 (Válasz Darah #113 hozzászólására.)
Én olvastam egy 25%-os fix korlátról. Ez alapján nem éri meg túl magasra nyomni a kivégzést. Oké, Lanmaffia esete kirívó volt, és ezzel a korlátozással nem kell vért izzadni a minél magasabb kivégzésre, elég csak valami egszséges szint...
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
115. hozzászólás - 2009.07.30. 23:40:50 (Válasz Agatity #112 hozzászólására.)
Kérdezz egy pókot, ők figyelnek erre. (Nabit, Endoriát tudom ajánlani.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
116. hozzászólás - 2009.07.30. 23:40:51 (Válasz Darah #113 hozzászólására.)
Több információ is keringett ezzel kapcsolatban, én bár használom a kivégzés képességet nem tudom pontosan mi a mérce. Mivel ez egy olyan fajta szakértelem amiből vagy csak egyes van valakinek vagy nagyon sok ezért felesleges is számolgatni. 100+ különbség biztosan elég, én úgy vagyok vele.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
117. hozzászólás - 2009.07.31. 16:15:50
Winnie ajánlása alapján a kérdések 2-ben folytatom az ámokfutásomat.

Köszönöm.
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 5
népszerűRockatanskyFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
118. hozzászólás - 2009.07.31. 18:14:03
Egy szerver terheltséget csökkentő ötlet:

A karakterlapon amikor tárgyat akar cserélni a játékos legyen egy változtat gomb! Amikor valaki át akar öltözni vp-s, ép-s, stb cuccba így nem kellene egyesével átpakolni mindent, az adott tárgyaknál lehetne egy legördülő fülecske (mint a sárkányölőben) ott kiválasztja, hogy mit akar felvenni, és amikor rányom a gombra egyszerre cserélné le az összes cuccát! Evvel időt spórolna meg a játékosnak, és a szervernek is szerintem!
Pontszám: 7.60
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
119. hozzászólás - 2009.08.01. 00:39:43 (Válasz Darah #110 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2009.07.30. 23:24:10
Jeriko:

1) Míg lehetőség van leütni, le fognak ütni.
Ha semmit nem kapnak érte, pláne, valahogy el kell tűnni vadászat esetén a 15 % alatt.

2) Mi történik, ha nem te támadsz, viszont legyőzöd a támadót, neadj mert az esetleg direkt arra pályázik? És mi történik háborúban?


- Ha 15% alá akarsz kerülni, sokkal jobb, ha erősebbet támadsz, mert ott egy csatából el tudod érni a 15% alá kerülést, míg lefelé ütve nem.
- Ha felfelé támadsz, még mindig ott a lehetőség, hogy esetleg győzöl és TP-t és/vagy LE-t szerzel, esetleg 15% alá kerülsz, mint ahogy tervezted.

- Ha téged támadnak, ugyanolyan, mint ha te támadnál, tehát nem kapnál érte TP-t, LE-t. Ezzel előnybe kerülnének az alacsonyabb szintűek.
- Háború: ez érdekes kérdés. A háború jelenlegi rendszerét nem tartom jónak, így ehhez a rendszerhez sem illeszteném, inkább változtatnék rajta. Olyan háborús rendszert tartanék jónak, ahol nem elsősorban a karakterek erején, hanem a szövetség összefogásán, taktikáján múlna a győzelem.
Pontszám: 3
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
120. hozzászólás - 2009.08.01. 02:07:35 (Válasz Jeriko #105 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.07.30. 22:25:23
1) Nálad alacsonyabb szintűt támadva nincs se TP, se LE, se állatfejlődés.


Ez azert talan tulzas lenne, nem? Most ha en legyozok egy 8 szinttel alattam levot az ad 4 TP-t. Ha o gyoz le engem kap 45 TP-t. Ha egy vele azonos szintut gyoz le, akkor kap 33 TP-t. Nem eleg differencia ez? Ne legyen mar az a cel, hogy aki az elen van az ne tudjon tovabb jatszani, mert akkor szepen lassan mindenki odaer majd az elre, es nem fog tudni jatszani.
Aki meg nem akar utotavba kerulni az soha nem fog. Majd nem portyazik.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.01. 02:18:31-kor
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője