Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
kedvelt tagLord SeriusFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
261. hozzászólás - 2009.08.09. 12:03:03
Hali!

Mivel nem találtam más topicot az ötletek átadására, így ideírom.
Nekem olyan ötletem lenne, hogy a kémkedés, átkozás (nem tudom még milyen célpontokkal kapcsolatos opció van) az az opció ne csak a szövetségen belül legyen, hanem kerüljön rá a végzeturak adatlapjára is a Támadás meg Üzenet küldése gombok alá.

Üdv
Lord Serius
Pontszám: 6.80
irritálóZantetsukenFérfi
Végzetúr tehetség
164 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
262. hozzászólás - 2009.08.10. 12:36:09
Üdv Mindenkinek!

Elolvastam pár idevágó fórum hsz-ét az új eseménnyel és fejlesztéssel kapcsolatban.

A véleményem, hogy egy ilyen minijáték (vagy esemény, ki hogy nevezi) teljsen független kéne, hogy legyen magától az eredeti játéktól. PL egy új pontrendszer indulna (mondjuk mindenki kapna óránként Xdb "Beho-pontot" függetlenül, hogy valaki 50. vagy 2. szintű; hogy VF vagy POK; hogy építő vagy csak "fun"-ból játszó karakter) és ezen pontokkal kéne valamit (valamiket) csinálni. Lehetőleg minél több dologra lennének jók.

Emellett a vadászás során a lények X% eséllyen kidobnának "Event-es" cuccokat (minden szinten egyenlő eséllyel), vagy építésnél Y% eséllyel lehetne találni a "földben" ilyeneket. Mindezen cuccokat pedig portyázáskor Z% eséllyel el lehetne lopni a síkuraktól. De az Event-es tárgyakat lehetne cserélni, eladni, gyűjteni, és vagy 10-20 féle dologra felhasználni (persze a minijátékon belül). Az esemény lejártakor pedig lenne 5-10 féle kategória, amiben győzteseket hírdetnének.

Ekkor garantáltan részt venne benne mindenki, élvezetes és szórakoztató is lenne; és természetesen nem változna (sérülne vagy tápolódna) senki karaktere. Ráadásul egy plusz ok, amiért valaki feljön ide és játszik kicsit, mégha a Végzeturával való eredeti játékot már halálosan unja is!!

Szóval egy eseménynek kb ilyennek kéne lenni, de legfőképpen Függetlennek!!!
Pontszám: 5.67
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
263. hozzászólás - 2009.08.10. 14:45:54 (Válasz Zantetsuken #262 hozzászólására.)
Mint a pókerverseny volt?

Tényleg, arra ráismételhetnénk.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5.33
fórumozóHastinFérfi
Végzetúr tanonc
30 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
264. hozzászólás - 2009.08.10. 22:49:04 (Válasz Darah #263 hozzászólására.)

nem pont erre gondoltam, de a póker is jöhet minden mennyiségben!
Pontszám: 5
közkedveltJaanaFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
265. hozzászólás - 2009.08.13. 10:50:20
Valószínűleg volt már: Helyettesítés.

Minimum 24 órára felvehetsz valakit helyettesednek, aki aztán belép a te felhasználóneveddel, de az ő jelszavával (Travian-on ez jó). Viszi tovább a karakteredet. Viszont abban a pillanatban, hogy te belépsz, megszűnik a helyettesítés, és 72 óráig nem adhatod ki újra senkinek.

Helyettesíteni max 168 óráig szabadna. Egy ember maximum 1 valakit helyettesíthet.

Ez egyfelől hivatalos lenne, és nem az van, hogy ellentmondunk a szabályzatnak, de titokban elfogadjuk ezt a kihágást, másfelől pedig lehetőséget ad, hogy 1-1 ember szabija miatt ne hiusuljon meg az építkezés haladása, az epikus, vagy egy háború.

Jaana
Jaana
Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 7.67
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
266. hozzászólás - 2009.08.14. 14:09:22
A helyettesítésről irtam már korábban, nem fogjuk megcsinálni. a multizást nem gátolja, inkább bizonyos szinten hivatalossá teszi / buzdítja. A travianban ha néhány óráig nem vagy gép előtt, eltörölnek a föld színéről, itt elmehetsz a katakombákba, láthatatlanságba stb, a karaktered nem fog tönkremenni, legfeljebb nem fejlődik.

A topicnyitót kiegészítettem néhány dologgal, ami jelenlegi fejlesztési listán szerepel.
Pontszám: 3.17
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
267. hozzászólás - 2009.08.14. 15:55:34 (Válasz Miklós #266 hozzászólására.)
- ha egy alacsony szintű kari "köré épitenek" egy szövetséget, nem profitáljon teljes szinten a védőfalból és gyakorlótérből: legfeljebb szint/2 érvényesüljön, tehát egy 4. szintű kari csak +6 támadást és +6 védekezést kapna meg.


Hááát...
Tipikusan eső után köpönyeg, de ez mind semmi +60/+60-at csak 40. szinten kaphatja meg valaki? Megint a kis szövikkel van kibabrálva, akik lelesen építenek, és mondjuk 40. szint előtt kimaxolják a 2 harci épületet?
Nem beszélve arról, hogy a nekrofun trón mint direkt harci táp nincs benne, valamint a kinzókamra mint a játék legerősebb Lé/Tp arányú épülete sincs lekorlátozva ezzel?

Ráadásúl a kis karakterek legnagyobb tápolása az, hogy kis szinten maxos VF-el tudnak rohangálni, ehez képest bármilyen direkt harci táp elhanyagolható! Míg egy elejétől kezdve építkező szövi tagja leghamarabb 30. szint környékén tud VF-ezni, addig egy utólagos üstökös akár 15-20. szinten elképzelhető hogy kifejlesztheti...

- a "gyorsítás" opciónál berakjuk a max.csp növelés mellé, hogy nem 2, hanem 3 alkalommal támadhatsz egymás után minusz nélkül


A 2 csata helyett 3 csata adja a -10% ot is félmegoldás! Miért nem lehet betenni 200 csp-ért egy szakit, ami mondjuk 10 szintenként csökkenti az ütésenkénti büntit 1%-al??? 50. szinten 5/10/15/20 stb.. lenne második ütéstől kezdve...

Éljenek a fél megoldások?
A hozzászólást Birka módosította 2009.08.14. 16:00:19-kor
Pontszám: 8.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
268. hozzászólás - 2009.08.14. 16:00:00 (Válasz Birka #267 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.08.14. 15:55:34
A 2 csata helyett 3 csata adja a -10% ot is félmegoldás! Miért nem lehet kifejleszteni egy szakit, ami mondjuk 10 szintenként csökkenti 1%-al a büntit???


A 2 csata helyett 3 már bőven tökéletes. Maxos kronoval 40-45 perc alatt 15-öt lehetne portyázni büntetlenül. Ennél nem kell több.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
269. hozzászólás - 2009.08.14. 16:03:14 (Válasz Ricardo #268 hozzászólására.)
Bocsi, lemódosítottam közben...

Nem az a lényeg, a gyorsításnál, hogy 15 percenként kelljen benéznem, hanem kiszabadul valaki szünetre, beűl a könyvtárba, és el tudjon nyomni egy szériát. Reggel fogmosás közben elegned egy szériát, és csak este néz rá megint!

Aki tud 15 percenként támadni most is, annak ez a gyorsítási funkció igy se úgy se ér semmit, akinek meg tényleg érne valamit igazándiból nem ad gyorsítást...
Pontszám: 6.50
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
270. hozzászólás - 2009.08.14. 16:48:46 (Válasz Birka #267 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.08.14. 15:55:34

Hááát...
Tipikusan eső után köpönyeg, de ez mind semmi +60/+60-at csak 40. szinten kaphatja meg valaki? Megint a kis szövikkel van kibabrálva, akik lelesen építenek, és mondjuk 40. szint előtt kimaxolják a 2 harci épületet?
Nem beszélve arról, hogy a nekrofun trón mint direkt harci táp nincs benne, valamint a kinzókamra mint a játék legerősebb Lé/Tp arányú épülete sincs lekorlátozva ezzel?


Csak ezzel van a gond, a kinzókamra nem okoz egyensúlytalanságot - egy 10. szintű kari nem fog egy 50. szintűt kinzókamrába vinni.
A probléma mindenképp valós (bár elismerem, ritka jelenség), de a 20. szintű gyakorlótérben ülő 6. szintű karakterrel kezdeni kell valamit. Ha tudsz precizebb képletet, szívesen látom. A "lelkesen építő" karakterekről, akármilyen lelkesen is épít valaki, ha felhúz egy gyakorlóteret meg védőfalat 20. szintre, azért lép egy pár szintet közben.
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
271. hozzászólás - 2009.08.14. 17:19:01 (Válasz Miklós #270 hozzászólására.)
Sokkal egyszerűbb megoldás:
Jelenleg ugye ha belépsz egy szövetségbe, akkor "fel kell töltened a lélekkutat", csak azután hatnak rád az épületek. Ennek analógiájára meg lehetne csinálni, hogy ha az egyéni építésed a szövetségben nem éri el a lélekkút méretét, akkor később sem hatnak rád az épületek.

A két szabály egyben megfogalmazva: A szövetségi épületek csak akkor hatnak a karakterre, ha annak szövetségi építése nagyobb, mint a lélekkút aktuális mérete.
Pontszám: 9.62
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
272. hozzászólás - 2009.08.14. 18:12:30
Jeriko ötletét tartom jobbnak, Miklós, a tieddel tényleg ki lenne tolva azokkal is, akik tisztességesen beépítik magukat egy szövetségbe.
Nálunk is van olyan, aki 16-os létére 213000-t épített be, vagy épp 18-as létére 726000-t.
Nem lett köréépítve semmi, megdolgozott a bónuszokért.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
273. hozzászólás - 2009.08.14. 18:16:28 (Válasz Jeriko #271 hozzászólására.)
Ezzel az a probléma, hogy "mindent vagy semmit megoldás" és folyamatos építkezést jelent szinttől függetlenül. Ami könnyedén teljesíthető 60-ik szinten, az akár lehetetlen feladattá is válhat 20-ik szint környékén.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
kedvencgabibácsiFérfi
Végzetúr tehetség
241 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
274. hozzászólás - 2009.08.14. 19:04:25 (Válasz Jeriko #271 hozzászólására.)
És mi van akkor, ha létrehozok egy szövetséget, belépnek a haverok, és CSAK mannakonstrukcióval építenek (ha jól tudom, akkor az nem növeli a kút méretét). Azt hiszem láttam is ilyen szövetségeket (amiknél a kút mérete 5k, és már Kennellel is rendelkeznek)
Pontszám: 8.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
275. hozzászólás - 2009.08.14. 20:23:28
Ariel, vannak kisebb szövi, akinek a kutmerete "optimalisabb" 1-30. szint közt. Nem kötelező kapásból a legerősebb szövibe belépni 3. szinten...

Gabibácsi, én alapból betettem volna, hogy manakonstrukcióval sem építhet többet egy karakter mint sima építéssel. De ez a múlt, a manakons sajnos felborított mindent amit fel lehet A felvetésed jogos, ha megvan a lehetősége a kiskapunak, akkor leleményes játékosok ki is fogják használni! (lsd. szkarabeusz, affinitás stb...)

Jerikó, az ötlet nem rossz, sokkal használhatóbb, mint az alap felvetés Miklóstól, de sajnos ezt is ki lehet játszani a manakonstrukcióval És nem a kútméret miatt! Elmegyek akadémia túristának (Ez is komoly hiba volt szerintem!) valami pici kúttal rendelkező szövibe manakonstrukcióért, majd belépek a nagyba, és konstruálok minden nap, míg el nem érem a kút mértetét... Azaz semmi nem változik a manakonstrukció miatt

Miklós, sajnos ebből látszik, hogy a lé/tp arányt mennyire nem tartod komoly tényezőnek Egy "pici" pók 6. szinten elkap 15 embert a kínzókamrába, ebből jelentős lét termel TP nélkül. Amikor pici pókok hajlandóak napokat várni egy "zsíros" falatra, akkor igen is rengeteg probléma adódik egy magas kínzókamrából... De a Vf mék nagyobb probléma, bár ezzel egyáltalán nem foglalkozol. Felezi a lé/tp arányt, ezzel automatikusan pókokat nevel Minél hamarabb van valakinek VF-je, annál korábban tud szinten belül erősködni...

Ha a kis karakterek nagy szöviben problémával akarsz kezdeni valamit akkor:
-Bajnokin nem indulhat el az a karakter, aki a besorolási kategóriájában már nyert...
-Akinek a szerencséje nem éri a szövetség épületeinek harmadát/negyedét stb... (Ezen mérték eldöntéséhez adatbázis szűrés kéne...), annak nem működnek a szövetség bizonyos épületeit, hiába töltötte fel a kutat. (védőfal, gyaktér, nekrofun fókusz, kinzókamra, akadémia, hatalom tornya, b. kunyhó pl. Lehet kihagytam még valamit?)
Pontszám: 5.40
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
276. hozzászólás - 2009.08.14. 20:56:35
Jerikó, amit irsz, alapjában véve egy jó ötlet. Annak idején az egyik fejlesztési listán szerepelt is valami olyasmi, hogy aki túl keveset épit, azt a tagság letilthassa az épületek használatáról, amig be nem épit egy meghatározott mennyiséget. Ezt a dolgot automatizálni talán még korrektebb. De ezt azért alaposan át kell gondolni, számolni, ha Baraty visszajött, megkérem, hogy csináljon egy statisztikát, hány olyan ember van, akinek az épitése a lélekkút alatt van. Ha nagyon sok ilyen, akkor ezt nem lehet bevezetni, néhány pókporonty miatt ne korlátozzunk le sokszáz másik játékost. És ahogy Birka irja, extrém esetben még ezt a korlátozást is lehetne exploitolni, egy pusztán manakonstrukcióval felépitett szövetségben.

Birka: abban igazad van, hogy a vf, és bármi, ami úgy ad LE-t, hogy nem vagy kevés TP-t ad mellé, a pók taktikát erősiti. Erről hadd szóljak egy pár szót. Korántsem igaz, hogy "tudomást sem veszek róla" vagy "fogalmam sincs róla", hogy mennyire hatékony a pók taktika. Valójában, a Végzetúr tervezésekor számos más játékot megnéztem, és a legnagyobb hibájuknak azt láttam, hogy egy játékos megteheti, hogy örökké a 10. szinten dekkol, és a végtelenségig hizlalja magát, aztán megindul mint a rakéta. Valójában, ez egy nyilvánvaló taktika bármilyen pvp játékban: legalább legyél a lehető legerősebb azokhoz képest, akikkel harcolhatsz, ha már nem lehetsz a szintedből adódóan az elsők között.

A Végzetúr tervezésekor elsődleges szempont volt, hogy ezt ne lehessen megcsinálni, a játékosok az LE mellé mindig kapjanak TP-t is. Azonban, mig a vadászatért kapott LE tervezhető volt, a portyázásért kapott LE nagyon sok tényezőtől függ. Minél jobban növeljük a portyázás TP-t, annál kevésbé fogja az átlag játékosnak (aki tisztában van a fenti taktikával) megérni. Persze, lehet a TP-t a szerzett LE arányában is adni, de ekkor a portya elveszti az értelmét, csak egy másik vadászat lesz. A portyának ez a lényege: egy lehetőség az "elhúzásra", a "kiemelkedésre", a jó játékosok jutalmazására. A jó játékosok pedig mindig megtalálják a szélsőértékeket, legfeljebb ha azok túl szűkek, akkor úgy fogják érezni, hogy feleslegesen küzdenek, nem lehet előnyre szert tenni.

Ez a dolog tehát jól volt kitalálva. Az egyetlen hiba, amit az elején elkövettünk, a kivégzésért adott plusz LE volt, azon belül is, hogy nem maximalizáltuk a rabolható LE százalékát. Ezzel a módszerrel ugyanis konzisztensen lehetett a TP-hez képest aránytalanul sok LE-t szerezni. Ezt a hibát azonban később felismertük és korrigáltuk bizonyos mértékben. Az akadémiával egy csavart akartam vinni a játékba, ami sikerült is, de hozott néhány érdekes változást.

A kinzókamrával azért körülményesebb trükközni, de elismerem, megfelelő rákészüléssel lehetséges. A vf nem annyira a pókoknak szólt - inkább azoknak a játékosoknak, akik későn ismerték fel, hogy a karakterüket nem jól fejlesztették, és a hasonló szintüek ellen egyre kevésbé van esélyük. A vf lehetőséget adott nekik a felzárkózásra. A vffel nem is az a gondja a játékosoknak, hogy a pókokat segiti, hanem inkább az, hogy az élmezőny potenciális zsákmányainak számát csökkenti.

Kivégzés, kinzókamra, vf, manakonstrukció, akadémiaturizmus - lehet mondani, hogy ezek nem elég balanszos dolgok, ugyanakkor tagadhatatlan, hogy kiválóan törik a "csőjátékot", megszerzésükkor a játék megváltozik, újabb színt és célokat vittek a játékba. Lehet, hogy a fejlődés egyenletesebb lenne ezek nélkül, de a játék is szürkébb lenne. Talán egyszer kipróbálhatjuk majd egy világon a játékot ezek nélkül... Vagy a következő eseménynek pont az lesz a "füszere", hogy nem müködik a manakonstrukció vagy a kinzókamra
Pontszám: 9.13
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
277. hozzászólás - 2009.08.15. 07:06:59
Szervusztok!

Az egyetlen teljesen rossz képzettség a játékban a Manakonstrukció. Brutális mennyiségeket épít a karakter, ha nem portyázik valamiért, akkor nulla befektetéssel. A varázspont ugyanis a folyamatosan portyázó karaktereken kívül senkinek nem erőforrás, annyi van belőle, hogy az eseményt tolva is alig felére tudom lenyomni a manámat, pedig nincs is tápolva.

Én nem vagyok világcsúcsa játékos, alig fogy a manám. Ha kifejleszteném a manakonstrukciót, a semmiért tolhaték rengeteg építéseket. Nem hiszem, hogy így gondoltátok a képzettség működését.

Módosítás: elkarmolás.
A hozzászólást Awenhai módosította 2009.08.15. 07:07:56-kor
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 1.80
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
278. hozzászólás - 2009.08.15. 08:42:33 (Válasz Awenhai #277 hozzászólására.)
Ha kifejleszteném a manakonstrukciót, a semmiért tolhaték rengeteg építéseket.


Hát miért nem fejleszted ki. Ezért van.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
279. hozzászólás - 2009.08.15. 09:41:47 (Válasz Miklós #276 hozzászólására.)
Igen egy csomó dolgot X meg Y karakternek fejlesztettetek. Mint pl a vf:

"inkább azoknak a játékosoknak, akik későn ismerték fel, hogy a karakterüket nem jól fejlesztették, és a hasonló szintűek ellen egyre kevésbé van esélyük."

Csak ott van el..va a dolog, hogy ha a vf-et mindenki fejleszti (mert ugyebár az is fejlesztheti, akinek semmi gondja nincs a karakterével, és miért ne fejlesztené?), így soha nem lesz esélye annak aki már egyszer elbaltázta a karakterét.

És ez egy csomó dologgal így van. Hiába csináltok bármit is a Z karakterek kompenzálására, ha azt a Z karakterek is kifejlesztik...
Pontszám: 5
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
280. hozzászólás - 2009.08.15. 11:24:13
A kis építésű karik nagy épületekben témához szólnék hozzá.

A játék kezdetektől több féle fejlődési utat tett lehetővé mind egyénileg mind szövetségi szinten.
A szövetség dönthetett úgy mint anno a Kubla tette, h egyes tagoknak teljes mentességet ad az építés alól legyenek full táp harcosok és döntsék el egyedül a háborúkat. Emlékszem amikor a kánság már 200Ks épülettel bírt a top harcosain 9000 körül építettek. Ez volt a taktika.

Ha valaki abbahagyja a játék egy időre, vagy ritkán játszik esetleg pók karival akkor is könnyen töredéke lesz az építése a kútnak. v2 58 szint karakterem akkor indult mint egy 13. szintű szövi társam. ritkán lép kizárólag lelfelé portyázik. Talán nem meglepő, h nagyságrendekkel többet építettem és a kút méret is időközben megnőtt.

Amikor pedig tudatosan nagyobb karakterek támogatásával kis kariknak épületek épülnek az egyike ebben a játékban borzasztóan ritka összefogásoknak. Nem olyanak köré épülnek fel szövik akik tegnap hallottak először a játékról.
Vannak akik átjárnak építeni más szövetségekben segítik megerősödni őket. A cél ugyanaz. Olyan pluszot adni azoknak akik hozzánk tartoznak, amivel eredményesebbek lehetnek. A játékot magas szinten unalmasnak tartó de újrakezdő játékosok, barátok, testvérek megsegítésére lehet ilyesmit csinálni. Magas szintű karakterek erőforrásait beáldozni annak érdekében hogy erősebb legyen az új induló, vagy a megismert haver.

Van aki igy egyes dolgokban több esélyt kap?
Igen.
De amig ebben a játékban a 60+os támadás védekezést bónuszt adó szövetség 24 órás ügyfél szolgálattal hadat üzenhet olyan szövetségeknek akik csak hobiból játszanak max 30 bónuszt adó épületükkel ne sírjanak a top karik milyen igazságtalan dolog zajlik a kicsik körül.

Hol van az egyenlőség ott amikor a legnagyobb szövetségek voltak képesek elsőre kiépíteni az akadémiát, akár több hónapos behozhatatlan előnyhöz jutatva tagjaik szinttől- mindentől független.
Hol van az egyenlőség amikor a 2-4 top szövi +10%os vadászat bónuszt kap minden egyéb játékossal szembe, amit úgy hívnak Hatalom tornya?
Azért meg magas szintűek, azért mert magas szintú erőforrásokkal rendelkeztek akár szövetségi akár egyéni szinten és igy olyat tudtak lépni amit az egyszerű játékosok nem.


Érdekességként figyeljük meg, ugyanezek a jelenleg és top karik azok akik a legjobban sírnak a változtatásért. NEm a kis karik írogatnak ide, hanem a mindenki életét befolyásolni akaró, mindenbe beleszóló nehogy nekik jó legyen emberek.
Jerikónak fáj, h az alacsony szintűeknek mily sanyarú a sorsa, mert olyan ellenfeleket is kaphatnak akiknek nagyobb az épület bónusza.
De persze kb 6-7 hónapon át nem fájt neki, hogy az ő szövetéségének nagyságrendekkel több minden állt rendelkezésére mint kb 2 szövit kivéve bárki másnak.
Pontszám: 8.88
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője