Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3618 hozzászólás
Profil megtekintése
Várható fejlesztések 2
1. hozzászólás - 2009.07.28. 14:59:54
Várható fejlesztések

Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.

A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!

Közeljövőben várható fejlesztések
- végzetúr chat

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- Tombolajáték a játék keretein belül.
- havi toplisták
- Szövetségi küldetések.
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.

Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Karakter átadás. A karakter átadás intézményét alapvetően nem támogatjuk jelenleg. A játék pörgős, nem igényel éveket, hogy a játékba "belerázódj", alapvetően semmi nem indokolja, hogy ne saját karaktert indíts, hanem más, használt karakterét vedd át. Természetesen bárki megteheti, hogy megadja a felhasználói nevét és jelszavát egy másik játékosnak, és rábízza a karaktert, de óva intek mindenkit attól, hogy ilyesmiért pénzt fizessen, hiszen az eredeti tulajdonos a karaktert bármikor visszakérheti magának, hiszen a jóindulatú karakterátadás és a hackeléssel megszerzett jelszó között mi nem tudunk különbséget tenni, ezért az eredeti tulajdonos a karakterének adjuk vissza kérésre.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...

A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
A hozzászólást Miklós módosította 2010.11.24. 08:17:00-kor
Pontszám: 7.44
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3618 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
2. hozzászólás - 2009.07.28. 15:20:11
A várható fejlesztések topic már nagyon hosszú volt, ezért azt lezártam, és megnyitottam újra.
Pontszám: 4.89
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
3. hozzászólás - 2009.07.28. 15:21:34
Miklós ez a barátságos portyázás komoly? elvileg még mindig Végzetúr, nem pedig a megsimogatom a másik buksiját a játék.
V1:Eliteninja
Pontszám: 6.43
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
4. hozzászólás - 2009.07.28. 15:24:00 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Tök jó lenne, és szerintem számotokra is hasznos visszatekintést nyújtana, ha látnánk, hogy melyik fejlesztési ötlet mikor kerül be az elfogadott tervek közé, és mennyi ideje van már ott.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3618 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
5. hozzászólás - 2009.07.28. 15:24:05
A térkapuból eső fókuszkristályok várhatóan holnapra elkészülnek. Néhány információ erről:

- Ha a térkapuból tárgy esne, akkor 40. szinttől kezdve lesz 33% esély, hogy egy fókuszkristály esik, nem normál tárgy.
- A fókuszkristályok gyűrűbe és nyakláncba illeszthetők.
- A fókuszkristályok eladhatóak lélekenergiáért, és az aukciós házban 1 aranydukátért (az aukciós bérlet nem szorozza fel az árukat)
- Egyféle fókuszkristályból továbbra is csak 1 lehet a birtokodban, tehát amilyen már van nálad, olyan nem fog esni, viszont csak akkor fog a térkapuból fókuszkristály adni, ha egy megadott mennyiségnél kevesebb van a birtokodban (kb 10) tehát ha túl sok kezd lenni, célszerű megszabadulni azoktól, amelyeket nem használsz.
- Lesznek 40, 45, 50, 55, 60. és 65. szintű fókuszkristályok. értelemszerűen, pl. az 50. szintű akkor esik, ha legalább 50. szintű vagy, de 65. szinten találhatsz bármilyet, 40. szintűt is.
Pontszám: 8.08
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3618 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
6. hozzászólás - 2009.07.28. 15:26:20 (Válasz Mortimer #4 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.07.28. 15:24:00
Tök jó lenne, és szerintem számotokra is hasznos visszatekintést nyújtana, ha látnánk, hogy melyik fejlesztési ötlet mikor kerül be az elfogadott tervek közé, és mennyi ideje van már ott.


Ennek max. annyi értelme lenne, hogy lehetne siránkozni, hogy "ez a fejlesztés már 3 hónapja a listán van, és mégsem készült el". és akkor felvehetnénk egy újabb oszlopot a táblázatba, ahol azt magyarázzuk, hogy miért vettük előre a másik fejlesztést...

A fejlesztések sorrendje nagyjából azt tükrözi, hogy szándékaink szerint milyen sorrendben fognak készülni ezek a dolgok, remélhetőleg azért ez is elég információt ad.
Pontszám: 7.13
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
7. hozzászólás - 2009.07.28. 15:26:23 (Válasz Miklós #5 hozzászólására.)
Térkapus tárgyas küldetésekbe bele fognak számítani?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
8. hozzászólás - 2009.07.28. 15:31:43
Másik topicban alkottam, dé nagyon megtetszett magamnak az ötlet, érdekelne, hoyg a közösségnek mennyire tetszik a megfelelő topicban

Fair-play érdemérem vagy mi...

-Egy új érem (végzet medál mellé a karlapon), mely megjelenik/nő a mennyisége, amennyiben azonos szinten, vagy felfelé portyázol sikeresen.
-Ha olyan csatában kap érmet valaki, ahol az ellenfelének van érme,akkor 1 érmet átad a vesztes fél is elismerése jeléül
-Amennyiben valakinek van érme, és lefelé üt, úgy minden vesztett csatával csökken az érmei száma...
-Term. aki 2 bajnoki közt (azaz egy hónapon belül) a legtöbb medált szerezte az kaphat egy bajnoki medált kategóriánként!
Mindne bajnoki lefutattása alkalmával nullázódna a számuk, és lkezdődne a köv hónapi gyűjtögetés esetleg valamelyik listába a statisztikákban lehetne nyini erre is egy szűrés, és egy apszolót legtöbbet szerző díjjat is kiosztani
Pontszám: 4
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
9. hozzászólás - 2009.07.28. 15:35:23 (Válasz Birka #8 hozzászólására.)
Aha. És így minden 30 PP-n lévő pók vagy VF-et kimaxolt karakter között kiosztanánk egy újabb medált. Minek?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.82
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
10. hozzászólás - 2009.07.28. 15:40:51
Lehessen egyszerre több pontnyi szakértelmet, ill. tulajdonságot fejleszteni. Mert így egyesével eléggé .. kínos (igaz vannak ennél fontosabbak is, ráér)
Pontszám: 3
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
11. hozzászólás - 2009.07.28. 15:43:18 (Válasz Mortimer #9 hozzászólására.)
Ha valaki azonos szinten, vagy felfelé üt, CSAK akkor kap medált, azaz a pókok irtóznak tőle, a VF-es karakterek meg a lassításuk ellen eveznek ha medálra hajtanak. Pont az ellentétes hatást fejteném ki vel, mint amire te gondolsz, de ehhez minimális IQ kéne...
Akik kiesnek belőle az a masszív élmezőny, mert ők csak lefelé üthetnek, de szerintem ez belefér...
A hozzászólást Birka módosította 2009.07.28. 17:20:36-kor
Pontszám: 3.90
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
12. hozzászólás - 2009.07.28. 15:46:25 (Válasz Birka #11 hozzászólására.)
Mér irtóznak tőle a pókok? Ők jellemzően azonos szinten és felfelé ütnek (nem nagyon, csak 1 szintet), de ez épp teljesíti a kritériumot.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 3
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
13. hozzászólás - 2009.07.28. 15:46:51 (Válasz Birka #11 hozzászólására.)
A szövetségemben van VF-es karakter, aki már olyan stabilan veri mindenkit - a 3 szinttel magasabbakat is -, hogy folyamatos portyapont hiánya volt, ezért 30-ra váltott. Az ilyen karaktereket erősítenéd tovább. Tapasztalatból írom, nem hasraütésre.

Más előnye is van: azonos szinten 15% felett már üthet, ezért sokkal nagyobbakat tud rabolni, mint több szinttel lefelé.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.07.28. 15:48:43-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
14. hozzászólás - 2009.07.28. 15:57:55
Lassan ott tartunk, hogy annyira eltorzul a játék a vf-nek hatalom tornyának és a kínzókamrának köszönhetően, hogy semmit nem jelent ha valaki felfelé akár 3-4 szinntel is csatát nyer. Hamarosan odáig jutunk, hogy mérvadóbb lesz a tulajdonság- és szakértelemösszeg alapján sorba rendezni a karaktereket, nem pedig szint szerint.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.71
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
15. hozzászólás - 2009.07.28. 16:02:54 (Válasz Ariel #14 hozzászólására.)
A szinguláris és a nagy szövetségek is torzítanak (lásd 27. szintű karakterek 25. szintű, 75-ös támadás és védekezésbónuszt nyújtó harci épületek mögött).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
16. hozzászólás - 2009.07.28. 16:10:15
maxolt VF-es vagyok, csak indokolt esetben ütök a szintemen vagy felfele, így próbálom elkerülni a TP halmot. jellemzően 1 szintel lefele ütök, aztán -20%-nál kezdek el keményebben lefele ütni. csak akkor támadok felfele ha sürgősen kell az állat TP, vagy éppen észrevettem hogy kínzókamrám is van.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 3
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
17. hozzászólás - 2009.07.28. 16:14:31 (Válasz Birka #8 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.07.28. 15:31:43

Fair-play érdemérem vagy mi...


Lepényleső ide vagy oda, az ötlet nekem sem nagyon tetszik. Nem azért mert nem jó gondolat, hanem azért, mert a jelenlegi játékrendszerben nem arról szól, amire kitalálták.
Egész pontosan arról beszélek, hogy van egy csomó olyan korrekciós tényező a játékban, aminek az a szerepe, hogy a gyengébb karaktert óvja az erősebbtől. Mivel a gyenge és erős fogalma viszonylagos, ezért a gyakorlatban ez úgy lett megoldva, hogy az alacsonyabb szintű kap sokféle kedvezményt a magasabb szintű ellen. Látunk rengeteg POK és VF karaktert, akik vidáman lubickolnak egy olyan szinten, ahonnan ők erősen kilógnak. Birka ötlete ugyanazokat a karaktereket célozza meg, akik a bajnoki medálokra is esélyesek. Szabad ennek a körnek újabb kihívásokat célokat adni (ahogy a többinek is), de ne nevezzük Fair-play érdeméremnek, mert ahhoz bizony nem sok köze van a leírt formában. Akár ez a fejlesztés is bekerülhet a játékba, inkább javít, mint ront rajta, de vannak nála fontosabb fejlesztések is.
Pontszám: 7.20
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
18. hozzászólás - 2009.07.28. 16:31:42 (Válasz Ariel #14 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.07.28. 15:57:55
Lassan ott tartunk, hogy annyira eltorzul a játék a vf-nek hatalom tornyának és a kínzókamrának köszönhetően, hogy semmit nem jelent ha valaki felfelé akár 3-4 szinntel is csatát nyer. Hamarosan odáig jutunk, hogy mérvadóbb lesz a tulajdonság- és szakértelemösszeg alapján sorba rendezni a karaktereket, nem pedig szint szerint.


Ezt már nagyon rég meg kellett volna tenni Ariel.
Mondjuk a játék elejétől.
Gyönyörűek vagytok ott az elején, az összes sapka le, minden gúny nélkül.
Csakhát a nemrég kezdőknek kb annyit jelent a TOPlistátok, mint etióp kisgyereknek, hogy a New York-i tőzsdén lezuhant az olaj ára.
És erről nem az az átkozott szééégyentelen, piszkoszkisz szintvisszamaradottak tehetnek.
A játék végtelenre tervezett.
Lehetne szintek TOPjai szerinti rendezés, és még ezer más is, nem csak és kizárólag szintTOP.
(Aláírás:szintén VF-es, szinten, avagy kamrára felütő galád)

Az érdemrend egyébként színesítésnek jó lenne, ha semmit sem adna.
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.28. 16:32:45-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 3
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
19. hozzászólás - 2009.07.28. 16:31:49
A játékba leginkább hosszú távú célok kellenek, mint pl a fertőzés legyőzése. Olyasmik, amik megtartják a játékosokat, és érdekességet jelentenek. A fertőzés leküzdésével a karakter szinte csak lebeg a semmiben. Se célja, se legendája, se portya ellenfele… Több jó ötlet is elhangzott már a folytatást tekintve, remélhetőleg hamarosan bedob Miklós valamit, és lesz folytatása a fertőzés leküzdésének.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
20. hozzászólás - 2009.07.28. 16:34:15 (Válasz Petur #17 hozzászólására.)
Én a Fair-play díjat csak úgy tudom elképzelni, hogy az adott hónapban a legkevesebb portyát megnyerő végzetúr, vagy a legtöbbet bukó (nem tudom melyik lenne a jobb) kapna egy érmet minden szinten esetleg minden bajnoki kategóriában, ami +1 vagy +2 tulajdonságot adna neki mindenre (akár szerencsére is). Ez természetesen a bajnoki viadalon is használható lenne.

Amit Birka mondott azért nem jó, mert én pl magas szinten (59. szintű vagyok) könnyebben verek egy 60-as szintűt, mint egy 58-ast. A VF miatt ugyanannyi Lé van szétosztva kb mindkét fajta karakternél, de az egyiket nem tudom kevés ép-n megtalálni.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!