Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
981. hozzászólás - 2010.03.03. 11:16:31
Azt meg lehet tudni miért nincs egyáltalána fejlesztési listán a küldetések fejlesztése? Gondolok itt az alap és ismételhető küldetések kibővítésére, ill. az ismételhetők balanszolására? Szerintem igen kis energiaráfordítással (játékosok bevonhatók, számos jó ötlet már el is hangzott) lehetne ezáltal löketet adni a játéknak időről-időre ((mondjuk 3-6 havonta egy 25-50-es pakkal) és kicsit feldobni a küldetések kimaxolásáa utáni monotonitást. Szerintem sokunknak (volt) az egyik legfőbb motiváló erő a küldetések teljesítése. Tényleg kiváncsi vagyok a magyarázatra, hogy miért van elhanyagolva a játék ezen opciója (az hogy a többi fejlesztés mellett nincs rá idő, szerintem fura érv, mivel nagy melót tényleg nem igényelne a dolog, a kód már meg van írva)?

A.

u..i.: Aki egyetért a "dinamikusan bővülő küldetéseket a fejlesztési listára" mozgalommal, az kérem pontozással jelezze, hátha Miklós is felfigyel rá, hogy komoly igény lenne erre.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.46
utáltTigrerra4Nő
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
982. hozzászólás - 2010.03.03. 12:01:04
Megtaláltam hogy a küldetések 40 szintől lesznek bocsi!:)
Pontszám: 2
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
983. hozzászólás - 2010.03.03. 13:05:10 (Válasz Aurri #981 hozzászólására.)
A küldetések fejlesztése valószínüleg azért állt le teljesen, mert a játékvezetés nem tudta tartani a tempót a játékosokkal. Túl gyorsan értek a küldetések végére azok a játékosok, akik erre specializálódtak, és folyamatosan új küldetéseket akartak. Azzal, hogy hivatalosan sincs több küldetés, egyel kevesebb irányból reklamálnak a játékosok. Így is ki szoktak fogyni az új epikus lények, epikus kincsek, epikus varázslatok, tárgyak a lélekkufárnál, vagy épp a legenda. Igazából minden, ami ki tud fogyni Ha még küldetéseket is ki kellene találniuk folyamatosan, akkor még kevesebb dologra maradna idő. Valamint hosszú távon úgyis ismétlődnek a küldetések, pl "lépj x szintet" "rabolj x LE-t" stb.

Az ismételhető küldetéseket kiegyensúlyozása elsőre tényleg jó ötletnek tűnik, de nem biztos, hosszútávon jót tenne. Most van 4-6 küldetés amit érdemes váltogatni. Ez még némi korlátot szab a napi teljesített küldetéseket illetően. Ha viszont újabb alternatívák jelennek meg, pl a 20 kisebb állat levadászása lecsökken 5-10-re, vagy a 20 kaland 10-re stb, akkor még tovább gyorsul a küldetések teljesítése. Sokkal gyakrabban lehet majd előszedni a favoritokat, 30 bénítást, állatok 10 szintlépését, stb. Tovább fog nőni vele a napi teljesített küldiszám.
A csp-hez kötött küldetések ( 20 kisebb lény, 20 kaland, 20 őskő) nagyon lassan teljesíthetők, de ha ezek is könnyítve lesznek, akkor a játékban még nagyobb szerephez jutnak az ismételhető küldetések. Akinek kevesebb ideje van a játékra, az sokkal jobban le fog maradni, és a dukátinfláció is tovább nő.
Másik lehetőség, hogy az eddigi favorit küldetéseket nehezíti Miklós, és ez lesz a "balance" (amit egyébként a KH csizmájával már meg is tett). Ezt gondolom senki sem szeretné.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.19
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
984. hozzászólás - 2010.03.03. 13:20:02 (Válasz Ariel #983 hozzászólására.)
Voltak már itt küldetésjavaslat tömegek játékosi részről is.
A kalandok megjelenése pl majdcsak kimeríthetetlen tárháza az új küldiknek, (hajts végre x csapdaészlelést, csatázz kalandban y-t, stb) ugyanígy a barátságos portya is adna rá lehetőséget.
Ha jönnek új épületek, azzal talán megint bővülhetne a kör.
Megértjük, hogy ők nem érnek rá, de vannak itt talán ráérősek is, még ha ezen az oldalon is.
A hozzászólást Darah módosította 2010.03.03. 13:20:18-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.02
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
985. hozzászólás - 2010.03.03. 14:27:40 (Válasz Darah #984 hozzászólására.)
A játékosok általában a LE/TP arányt nézik, de az ismételhető küldetéseknél a "lehető leggyorsabban a lehető legtöbb LE-t" elv érvényesül. Ezzel és az aranydukát és kristálypont jutalommal kellene versenybe szálljon az új küldetések sorozata. Erre elég kicsi az esély szerintem. Talán akkor működne, ha a normál küldetés és az ismételhető futhatna párhuzamosan. Ellenkező esetben kétlem, hogy sokan választanának mondjuk egy "lépj 6 szintet" küldetést, ahelyett, hogy megcsinálnának 120 ismételhetőt.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
986. hozzászólás - 2010.03.03. 14:38:08 (Válasz Ariel #985 hozzászólására.)
A lépj 6 szintet már öt szintnél is csak időtölttetésnek volt jó, hatot roppant kreatívan fölösleges berakni.
LE/TP arányt illetően pl egy barátságos portyázz X-et vs kritvarizz 20-at, ahol a barátságos portya nem ismételhetősnek számít, tehát úgy van LEjutalmazva, üssefene, én nem bánnám, hogy nem ad kristálypontot-dukátot.
A növekvő LE díjazás, ami jóval több, mint az ismételhetősekért járó, azért kecsegtető lenne ott.
Már csak az ismétlős mókuskerékből egy kicsit kilépni is.
A hozzászólást Darah módosította 2010.03.03. 14:38:48-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.78
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
987. hozzászólás - 2010.03.03. 15:57:00
Ariel én szerencsétlen időzítés miatt 1 hónapig csináltam az 5 entitásos küldetést, ezzel minimum 50 dukáttól és 600K-tól vágva el magam (ismételhetők). Fontos a LE/TP arány (én is eszerint fejlesztem a karakterem elsősorban), de önmagában a szép nagy számoktól a karilapodon még lazán megunod a játékot, sokkal fontosabbak az új kihívások.

Nyilván nem lépj X szintet típusú küldetés kell (arra ott van a legenda), de lehetne pl. egy csomóféle portyás/vadászós küldetés (itt egészen beteg ötletek is eszembe jutottak, inkább le sem írom :-) ), ahogy Darah is írta kalandos, kihívós, entitásos, stb. És itt nem csak "ölj meg/oldj meg X db..." kezdetű javaslatokra kell gondolni, bár nyilván ez a legegyszerűbb. Nem a legelől rohanokhóz kell igazítania tempót, alóluk mindig ki fog futni úgyis a talaj, de egy vállalható, rendszeres küldetés-updatel (pl x havonta y új küldetés), nem hiszem hogy túl nagy megterhelést okozna bárkinek, főleg ha pl. egy küldetés-javaslatok topicban összegyűjtött legjobb ötletekből szemezget a JV.
A hozzászólást Aurri módosította 2010.03.03. 15:58:50-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.66
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
988. hozzászólás - 2010.03.03. 17:16:36 (Válasz Aurri #987 hozzászólására.)
Jó, hogy végre feljött újra a küldis téma. Plusz ötletnek hozzátenném, hogy mivel a JV-nek ezer más dolga van, lehetne valamelyest korlátozni a küldetések hozzáférhetőségét. Teszem azt lenne egy új, 10-20as küldetés pakk, amihez csak 60. szint után lehetne hozzáférni. Az újabb 10-20ashoz 70. szint után, ésígy tovább. Ha még csak 10 küldiből állna is egy pakk, és a játékosok fele le is darálná 64. (74. ...stb.) szintre, akkor is ott lenne, hogy okés, addig ismételhetőzök amíg zárolva van a következő, de legalább lenne mit várni (a következő 10el osztható szintet). Vagy - ami még talán jobban kezelné az elöl lévő szinthuszárok helyzetét is - úgy, mint az entitásnál, hogy ihol egy pakk, ha megnyitod 93. szinten, akkor a következőt csak 103. szinten nyithatod meg.
Így effektíve mindenki egyszerre kapna új küldiket, és viszonylag MINDENKI egyforma sebességgel haladhat. Nem lesz az az hajtás, mint az elején, de az már soha nem lesz, mert azt nem bírnák fejlesztéssel.
Ehhez annyi remek küldiötlet elhangzott már, hogy "csak" át kell nézni a fórumot és 1-2 10es pakkot hamar össze tudnának rántani.
Vélemények?

[edit] Egy hülyeség kiszedve
A hozzászólást Offsboy módosította 2010.03.03. 17:25:41-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.07
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
989. hozzászólás - 2010.03.04. 14:34:17 (Válasz Aurri #987 hozzászólására.)
Offsboy: Szinthez kötni a kalandok kiosztását rossz ötlet. VF-es karakterek gyakorlatilag fele tempóban kapnának új küldetéseket.

Aurri: Az új kihívások valóban fontosak, de a kihívásokat mindenki saját magának határozza meg. Az 5 entitást és a 20 kiégett ősköves küldetést a mai napig nem csináltam meg. Ezek a küldik nekem nem a kihívást jelentik, hanem a szivatást és időhúzást. De mindenkinek más jelent kihívást. Van aki pont arra megy, hogy valamelyik statisztikai adat az ő karakterlapján legyen a legnagyobb, van aki kiégett ősköveket gyűjt, van aki a LE/TP aránynak rendel alá mindent, és van aki a küldetésekre fókuszál.
Ha már említetted a legelöl rohanókat, sok dolgot igenis hozzájuk kell igazítani. Épp úgy fizetnek a játékért, mint bárki más, nem elfogadható az, hogy kifut alóluk a játék. Ha nem tudja a fejlesztés követni a játékosokat, akkor a játékosok fejlődését kell annyira lassítani, hogy ne fussanak ki.
Hogy a rendszeres küldetés-update mennyire lenne megterhelő, azt nem tudom, de nem hiszem, hogy a legenda frissítése megterhelőbb lenne ( legalább egy hónapja nincs új). 100-as szint feletti fókuszkristályok több hónapos késéssel kerültek a játékba. Az epikus kincstábla már csak 20 epik után cserélődik, mert túl gyakran kellett új tárgyakat csinálni. Az epikus lények és a varázslatok is el szoktak fogyni. Ezekkel a csúszásokkal a játékosok 99,9%-a nem találkozik, mert csak pár játékost érintenek.
De a küldetések folyamatos kifogyása sokkal több játékost érintene, sokkal nagyobb lenne a nyomás a játékvezetésen, hogy újabb küldetéseket gyártsanak. Vajon hány reklamáló levelet kapnának, ha pár száz játékos minden hónapban rendszeresen kifogyna a küldetésekből?

Viszont a fejlesztési tervben már ott szerepel a szövetségi küldetések elkészítése. Ebben talán több lehetőség (összetettebb feladatok, csapatmunka) és izgalom van, csak azt kéne elérni, hogy a fejlesztési listán előrébb kerüljön.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.99
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
990. hozzászólás - 2010.03.04. 16:38:17 (Válasz Ariel #989 hozzászólására.)
Ariel, én nem vagyok benne biztos, hogy ez problémát jelentene. Én is VF-es vagyok, és igazából annak is örülnék, ha csak 2 szint eserjéig el tudnék bíbelődni az új küldikkel, pedig csak 57es vagyok. El tudom képzelni 70. szint magasságában egyesek (szerintem a játékosok nagy része) fél karjukat odaadnák egy időszakos "küldidömpingért".
Bár igaz, a szövetségi küldetések ott van a fejlesztési listán, azt is várom, mint a messiást (mint minden újítást, ami nem állatreform ) én mindenképpen javasolnék olyan megoldást, hogy ne lehessen lezavarni túl gyorsan, akármennyire is teper valaki. Ezzel kivédhető az, ami az egyéni küldetésekkel előfordult.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.39
népszerűtlenMpsithFérfi
Végzetúr tanonc
49 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
991. hozzászólás - 2010.03.04. 18:55:35
,,Szövetségek által építhető városok"? Pontosan mit takar ez?
Pontszám: 3.05
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
992. hozzászólás - 2010.03.04. 18:58:37 (Válasz Mpsith #991 hozzászólására.)
További szöviépületek valamilyen formában. Mert a top szövik már nem tudnak jó ideje mit építeni.
A hozzászólást Offsboy módosította 2010.03.04. 18:58:59-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.98
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
993. hozzászólás - 2010.03.05. 19:17:04
Most én ezt nem azért mondom, de doomlord 2. világról még szó sem volt, amikor 5.-ről már igen. Miért nem lehet már azt elindítani vajon???
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 6.51
közellenségMatePcFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
994. hozzászólás - 2010.03.07. 18:17:10
lenne egy ötletem/javaslatom
milyen lenne az ha a spektális manipulációnak és az elementális fúziónak nem lenne max szintje és ha növelnénk őket akkor azok nem növelik a többi szakértelem fejlesztési költségét.

mit szólnátok ehhez az újtáshoz.Miklós pedig mondjuk kiírna a játékba egy szavazást/felmérést hogy kinek tetszik ill nem tetszik ez az ötlet és ha a többségnekbejön akkor belehetne a játékba hozni.

mit szóltok ????
Pontszám: 2.21
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
995. hozzászólás - 2010.03.08. 08:30:14 (Válasz MatePc #994 hozzászólására.)
Nagyon rossz ötlet, agyon vágná a játékot.
Így elég lenne lenne e két szakértelem köré építeni.
VF-el kombinálva érdekes lenne 200-300-.... -as spektrális és mivel nem növelné a fejlesztési költséget hát.....
Levereted magad az epikussal és máris tele a tarisznyád egy adag vadászattal míg a síma portyázósok meg lemaradnának mint a pinty.
A hozzászólást Barbey módosította 2010.03.08. 08:34:25-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.60
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
996. hozzászólás - 2010.03.08. 08:41:46 (Válasz MatePc #994 hozzászólására.)
A lehető legfinomabban fogalmazva borítaná a játékegyensúlyt, a pókoknak harangoztak vele egy az egyben, hiába talál pár nagyon zsíros hülyét a szintjén, átlag vadász simán összeveri innentől, nem jó ötlet. Nagyon nem. Ne csináljunk a játékból tamagochit.
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5.82
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
997. hozzászólás - 2010.03.08. 08:56:04 (Válasz Offsboy #992 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2010.03.04. 18:58:37
További szöviépületek valamilyen formában. Mert a top szövik már nem tudnak jó ideje mit építeni.

Erre lehetne talán egy epikus sebzés kompenzáló épületet, ami a karakter és az epikus szintje közti arányban és az épület szintjétől függően csökkentené a karakter sebződésének értékét. Minél közelebb van a karakter az epikus szintjéhez annál kisebb mértékben hatna. karakterszint=Epikus-x szintnél a hatása már 0 lenne.
Egy kis sikerélmény az alacsonyabb szintűeknek is epikus csatánál, valamint növelné valamelyest a leölhető epikusok számát.
A hozzászólást Barbey módosította 2010.03.08. 08:58:19-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.60
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
998. hozzászólás - 2010.03.08. 18:44:01 (Válasz Barbey #997 hozzászólására.)
Így is kifutnak az epik cuccok az Azúr Légiónál, nem hiszem, hogy egy fejlesztés érdeke lenne az epikusok gyorsabb mészárlása. Bár ki tudja mi lesz
El tudnék képzelni egy olyan épületet, ami csökkenti a random értéket a játéban
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.24
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
999. hozzászólás - 2010.03.09. 22:21:29
A közeljövőben várható:

- Extra tételek az aukciós házban

- Kvízkérdések kategóriabesorolása (irodalom, történelem, matematika stb)

- Egy új, időszakos esemény
Pontszám: 9.50
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
1000. hozzászólás - 2010.03.10. 10:07:05 (Válasz Miklós #999 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.03.09. 22:21:29
A közeljövőben várható:

- Extra tételek az aukciós házban


Esetleg a 5 nap levetele 3 napra?



- Egy új, időszakos esemény


Ez meg nagyon pozitiv, varjuk!
Pontszám: 8.80
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!