Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
népszerűNightCrawlerFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
861. hozzászólás - 2012.02.20. 09:35:03
Én is azon dolog mellett tenném le a voksom, hogy nem kéne hozzányúlni a VF-hez. Ez egy olyan dolog lenne, amit már nem igazán viselnék el ebben a játékban. Jó ez így ahogyan van. Szerintem nem csak én vagyok így ezzel. Ja, aki meg szintezni akar az úgyis megteszi. Hozzáteszem idővel minden VF-es karinak váltania kell EH-ra, ha küldetéseket szeretne csinálni.
V3-IL-NC

Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
862. hozzászólás - 2012.02.20. 09:57:31 (Válasz Kvnoemi #860 hozzászólására.)
Idézet: Kvnoemi - 2012.02.20. 09:13:20
Idézet: Miklós - 2012.02.18. 15:23:14

A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így. Lehet esetleg egy arany középút lenne a jó, nem dupla, hanem teszem azt +50-80% LE vadászatra. És persze a dolog választható lenne egy AF képességen keresztül v egy relikviával, hogy a VF a régi módon működjön vagy inkább így. Nyilván a dolog egyik előnye lenne hogy végre lehetne berakni jutalmakat a gyorsabb szintlépésért. Egyébként az új AF képességek között lesz olyan, hogy +5% LE vadászatra EHsoknak (a teljes egyensúly kedvéért talán rakunk be a VFeseknek meg olyat, hogy nekik a portyára +5% LE, de ennek vszinűleg nincs túl sok értelme).

Ezen mi választható?

(Bocsi, értem. Választhatok, hogy elfogadom, vagy megyek a fenébe.)


Talán olvasd végig
Pontszám: 7.53
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
863. hozzászólás - 2012.02.20. 10:06:26 (Válasz Craslorg #862 hozzászólására.)
Jogos, bocsánat, kezdek teljesen elborulni a méregtől. Pedig olvastam, de annyira bosszant, hogy a VF-et bántják, hogy fel sem fogtam. Ráadásul csak ész nélkül bemásoltam a bekezdést.

Akkor most gyorsan hideg víz alá dugom a buksimat, és ha lehiggadtam újra átgondolom.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.54
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
864. hozzászólás - 2012.02.20. 20:44:33
Kedves Miklós!

Köszönöm a pozitív válaszod, minden javaslatod tetszik!

A fentiek lassítását úgy is meg lehetne oldani, hogy az adott szintet meglépő karakterek sorban egyre kisebb lassítást kapnak. Így ők is közelebb kerülnének egymáshoz. Pl V2-n a Top szint 173. Amikor az első karakter meglépi a 174-et, kapna +50%-ot a köv szinthez szükséges Tp-re. Utána a második karakter, aki meglépi a 174-et kapna +48%-ot, a 3. +46%ot és így tovább. Ezzel a top is közelebb kerülne egymáshoz és így Ariel felvetésére is megoldást jelentene.
(A +%-oknál nyilván csak a hasamra ütöttem, csak a mechanizmust szerettem volna bemutatni, a pontos %-ok kitalálása egy komoly utánagondolást és számolást igényel!)

E mellett a másik javaslat is szimpatikus, hogy a VF-re dupla LE járjon, ne fele TP! Ennél arra kéne figyelni, hogy megérje meglépnia váltást, mert duplánál szerintem a döntő többség továbbra is a régi verziót választaná!
Ezért én azt mondanám, hogy aki vált az új fajtára (teljes Tp) az kapjon több mint dupla LE-t, tehát plussz 110 vagy 120%-ot!
A hozzászólást Coronita módosította 2012.02.20. 20:45:46-kor
Pontszám: 8.60
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
865. hozzászólás - 2012.02.20. 20:57:13
Kedves Miklós!

Most látom, hogy a „felfelé messzebb támadás” beállításának lehetőségére is pozitívan reagáltál. Ez IS nagyon jó lenne. Nem jelentene mindenkinek megoldást, de jópáran nagyon örülnénk neki és nem követelne olyan nagy kaliberű/átfogó reformot, mint a többi!

Köszönöm előre is, ha bekerül!
A hozzászólást Coronita módosította 2012.02.20. 21:05:03-kor
Pontszám: 8.14
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
866. hozzászólás - 2012.02.20. 21:38:39 (Válasz Coronita #864 hozzászólására.)
A legtisztábban úgy lehetne helyrerakni az egész VF kérdést, hogy a teljes TP, dupla LE mellé ki lehessen fejleszteni az EH-t is. Így már nem kellene folyamatosan azon agyalni, hogy vagy az EH-t kell megtápolni, vagy a VF-et, az egész probléma megoldódna. Az eredeti VF pedig végre azt a célt szolgálhatná, amire készült, le lehet vele maradni a többiektől szintben.

Most VF-el vadászatból, küldetésekből és térkapuból lehet LE-t szerezni, ehhez gyakorlatilag már csak a fix portya LE adódna pluszban, ami a teljes LE bevételt tekintve nem lenne több mint 20% (ha dupla LE-vel számolok a vadászatnál).

Bár Miklós nem szeret csak úgy plusz LE-t osztogatni, de szerintem ez a 20% plusz LE bevétel (az eredeti javaslatához képest) nem nagy áldozat azért, hogy a változás után a normál VF egyszerűen használaton kívül kerüljön.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.09
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
867. hozzászólás - 2012.02.20. 23:09:26
Tessék szépen V5-re menni akinek gondja van a VF-el és EH-val!
Kész, megoldottam a problémátokat, Behonak sem kell programozni, nektek sem kell itt tervezgetni, nincs mit nem kell megköszönni
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 8.01
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
868. hozzászólás - 2012.02.21. 21:16:06
Na lássuk, jól értem-e? Csak Miklós hozzászólása alapján a következőkre jutottam:

1. Legyen a VF eredeti TP, de dupla LE. Ez csak a gyorsaságon változtatna elvileg. Kérdés, hogy mi lenne a térkapuval, kalandokkal? És miért kéne nekem havonta 4-6 szintet lépni? A mostani 2-3 szerintem épp elég.

2. AF képességen keresztül választható lenne, hogy a VF normál TP-t adjon, 50-80 %-kal növelt LE-ért. Itt nem is érdekelnek az egyéb vonzatok, mert tuti nem választanám.

Játékosok felvetései alapján:
Legyen választható, EH mellett is működjön. Na ez a csodás ajándék az EH-soknak. Sisakszilánk problémájuk megoldódna, tulajdonképpen az EH-s mindent vinne. Persze, aki VF-en van (és ez neki megfelel), az is fejlessze ki a képességet, plusz az összes EH-s képességet ha versenyben akar maradni, és persze lépjen havi 6-8 szintet. Iszonyú erőforrást öljön egy olyan taktikába, amit esetleg nem is akar, de a sima VF így totál ellehetetlenül.

Félreértés ne essék, nem sajnálom az EH-s játékosoktól a vadászatot, de akkor kapjam meg én is a portyát minden előnyével együtt. És ne kelljen ezért rengeteget fizetnem.

Szóljatok, ha megint félreértettem valamit, de nekem most így sikerült kibogoznom az eddigieket.
A hozzászólást Kvnoemi módosította 2012.02.21. 21:16:40-kor
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.01
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
869. hozzászólás - 2012.02.21. 21:41:09 (Válasz Kvnoemi #868 hozzászólására.)
Miért kéne rengeteget fizetned? Legfeljebb nem költesz el minden csp-t. Azzal, hogy 20-30 csp-t költesz el az 50 helyett, nem ér hátrány, nem gyengül tőle a karaktered. Vagy úgy érzed, hogy attól is drágulna a játékod, ha holnaptól nem 50csp-t kapnál naponta, hanem 100-at ?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.67
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
870. hozzászólás - 2012.02.21. 21:45:18 (Válasz Ariel #869 hozzászólására.)
Én ezt arra értettem, hogy egy csomó új képességet kell kifejlesztenem, ha tartani akarom a lépést. Az összes EH-t pontosabban.

A kevesebb CSP költésről pedig csak annyit, hogy lehet hogy a szintlépést lassítaná, de megint én lennék taktika váltásra kényszerítve azért, hogy mások megtarthassák a sajátjukat. Ez nekem kicsit furcsa. És persze kevesebb kaland, kevesebb térkép, kevesebb minden.... Ez nem veszteség? Nem nagyon értelek.
A hozzászólást Kvnoemi módosította 2012.02.21. 21:49:37-kor
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 6.68
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
871. hozzászólás - 2012.02.21. 22:48:49 (Válasz Kvnoemi #870 hozzászólására.)
Nem pont az a játék egyik alapeleme, hogy fejleszd a karakteredet? Ha nem lenne mit fejleszteni, akkor az a baj. Az EH kifejlesztése miért gond? Ugyan így fejlesztesz szakértelmeket és tulajdonságokat is.

Ha nem portyázol rendszeresen a VF miatt, akkor most is kevesebb kalandot és térképet szedsz össze, mint egyébként szerezhetnél.

Nem az a lényeg, hogy más megtarthassa a saját taktikáját, mert egy ilyen változással mindenkié megváltozna. Viszont a VF, aztán később az EH is annyira borította a játékmenetet, hogy a játékosmezőny nem csak teljesen szétszakadt, hanem durván lelassult. Persze, azt mondod, hogy neked elég a havi 2 szintlépés, és ez jó így neked. Aki EH-val nyomja, és csak minimális mennyiséget vadászik, az jó, ha havonta szintet lép. De vajon meddig tartható ez az állapot ott, ahol a játékot havi 3-4 szintlépésre tervezték, az őskőköltségekkel együtt?
Ezért jön a mindenféle VF-et elhagyó, vadászást favorizáló ösztönzés, lásd AFP, szövetségi küldik, sisakok, stb.
Sokkal egyszerűbb és tisztább lépés lenne, ha a VF átváltható lenne normál TP, dupla LE kombóra, mellé működne az EH is. Lenne értelme vadászni, mert partiban lenne a portyával, és aki VF-en volt eddig, az is portyázhatna nyugodt szívvel, nem kéne a 0 LE-s csatákat néznie. Az össz. LE bevétel ugyan megnövekedne, de nem annyival, hogy ez borítaná a játékot.

Arról nem is beszélve, hogy ezzel az ismételhető küldetések szerepe is csökkenne, ami magas szinten már alapvetően határozza meg a karakter erősségét.
A hozzászólást Ariel módosította 2012.02.21. 22:51:41-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.78
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
872. hozzászólás - 2012.02.21. 22:58:13 (Válasz Ariel #871 hozzászólására.)
Csak éppen ugyanannyi tp mellé fele annyi állatelfogás-sajtolás lenne, és feleannyi esszencia találás...
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 7.76
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
873. hozzászólás - 2012.02.21. 23:13:19 (Válasz Bumburnyak #872 hozzászólására.)
A fel nem használt csp-ből vehetsz eszenciát, nem kell hozzá vadászni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.67
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
874. hozzászólás - 2012.02.22. 05:41:40 (Válasz Ariel #873 hozzászólására.)
Ha kevesebbet vadászik a kari kevesebb a befogható állat esély. A kalandok is sokkal keveseb. Annak megnem lenne értelme, ha több kalandot találna a a karimert nem győzné ÉP-vel.
Ez egy elvetélt ötlet nem gondolták ezt át rendesen ez nem V4, hogy heti két szintlépés mert gyorsan vége.
Pontszám: 8.01
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
875. hozzászólás - 2012.02.22. 06:38:39 (Válasz Ariel #871 hozzászólására.)
Látszik, hogy sosem voltál VF-en. Elhiszem, hogy te jót akarsz, de nem tudod objektíven megítélni a dolgot.

Amiről beszélünk: Az EH az ölébe kapna egy olyan dolgot, ahol a VF-nek azért kéne rengeteget fejlesztenie tulajdonságokon, hogy ne haljon el teljesen. Ez azért nem mindegy. A fejlődésért érdemes fejleszteni, de kinek van kedve csupán az "életben maradásért" kínlódni ennyit? A CSP fel nem használást légyszi felejtsd el, ez teljesen lehetetlen ötlet. Kizárt, hogy Miklóséknak az lenne a célja, hogy kevesebbet játsszunk.

A mostani helyzet alapján VF-el, ha a kari semmi mást nem csinál az ég világon, csak vadászik, akkor 20 napi CSP a szintlépés. De aki normálisan játszik, az folyamatosan kalandozik, térkapuzik, sokan portyáznak is időnként (még velem is előfordul néha). Így átlagosan 15 nap alatt szintet kell lépni. Aki ezt nem teszi, az valószínűleg nem játszik aktívan, nem használja el a CSP-t. Vagy esszenciákat gyárt belőle, amit nem is értek, hogy egy vadászó karinak minek? Ha csak arra rá lehetne venni a játékosokat, hogy használják el az erőforrásaikat, akkor a jelenlegi szabályok mellett is teljesen normális gyorsaság alakulna ki.

Minél többet beszélünk róla, annál inkább úgy látom, hogy a gyorsaságon csak ezzel lehete ésszerűen segíteni. Az EH-s karinak érje meg vadászni, a VF-es karinak érje meg portyázni, ezek mellé ha lenne valami apró ösztönzés, hogy használja el mindenki az összes erőforrását (ne csorduljon túl), akkor mindenki haladna normálisan.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.52
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
876. hozzászólás - 2012.02.22. 07:24:54
Én továbbra is azt mondom, hogy csak azért, hogy gyorsabban haladjunk - így pedig fenn legyen 1-2 rohanó embernek ütni - nem kellene módosítani a VF-et.
Aki akar szintet lépni, VF mellett is tud. Nem is keveset. Aki meg nem akar, az úgysem fog, felesleges is erre kényszeríteni. Hiszen neki ez a döntése, és ennek a szabadságát NE vegyük már el a játékosoktól.

Személy szerint én úgy látnám járhatónak ezt az utat, ha mint 3.-ik fejlődési út kerülne be a játékba: marad az EH, marad a VF, és harmadik opcióként AF pontból lehetne ezt a "Turbó VF" módot választani ANNAK, akinek tetszik.
De alapvetően többek játékstílusát tönkretenni, csak azért, mert "változtass/fejlesztés" címszóval...
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.43
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
877. hozzászólás - 2012.02.22. 07:30:46 (Válasz Kvnoemi #875 hozzászólására.)
Idézet: Kvnoemi - 2012.02.22. 06:38:39
A mostani helyzet alapján VF-el, ha a kari semmi mást nem csinál az ég világon, csak vadászik, akkor 20 napi CSP a szintlépés. De aki normálisan játszik, az folyamatosan kalandozik, térkapuzik, sokan portyáznak is időnként (még velem is előfordul néha). Így átlagosan 15 nap alatt szintet kell lépni.


A 20 nap, illetve 15 nap még nem vészes, de ez nem marad mindig így. Minél magasabb szintű vagy, annál tovább tart a szintlépés. Magasabb szinten ez már duplázódik, a 20 napodból 40 lesz. Ha térkapuzol és portyázol, akkor leszoríthatod 30-ra. EH-val akár 50-60 napra is lassulhat a szintlépés...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.12
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
878. hozzászólás - 2012.02.22. 09:14:52
Nem lehetne simán megduplázni/triplázni fent a kristályok számát? (Kufár event alapján igen!)
122. szinten - kristályok nélkül - van 4-5 potenciális ellenfelem V3-on. Ha 2 napig nincsenek,akkor addig nézegelődhetek.
...és én még nem is vagyok annyira fent!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.18
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
879. hozzászólás - 2012.02.22. 10:14:07 (Válasz Alendaar #878 hozzászólására.)
Nemrég duplázták meg. Ettől persze akár első szintig is le lehetne vinni őket. Viszont a KH maximum 1 napig van távol (átlag 12,5 óra), a 2-4 napos idő már régen volt. (Pont a héten hétfőn délben tűntek el V1-en és így sok idő után újra a maximum ideig, 24 óráig voltak távol.) Ennél tovább csak akkor, mikor bug van (mint volt pár hete, hogy szólni kellett Baratynak a bibi miatt.
Pontszám: 7.53
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
880. hozzászólás - 2012.02.22. 10:52:12 (Válasz Ariel #877 hozzászólására.)
Ok, ebben igazad van. Csináltam magamnak táblázatot, ennek a lényegi adatait leírom.

Szint - szintlépéshez szükséges nap kizárólag VF-es CSP-ből
20 - 8,40
40 - 11,31
60 - 16,36
77 - 19,41
80 - 19,97
100 - 23,88
119 - 26,29
122 - 26,68
132 - 28,00

Szerintem a 20 nap körüli még elfogadható, és ebben úgy látom egyetértünk. Az alacsonyabb szinteken nem szabad szerintem gyorsítani, mert hová is? Szóval ésszerű megoldás lenne talán valahol 80. szint környékén bemaxolni ezt az időt, innen a szintlépéshez szükséges TP-hez arányulhatna a vadászat TP. Nem gondoltam még át részletesen, de talán ez lehetne köztes megoldás.
A hozzászólást Kvnoemi módosította 2012.02.22. 10:52:53-kor
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.50
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!