Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
401. hozzászólás - 2011.03.30. 08:30:47 (Válasz Darah #400 hozzászólására.)
Darah?

Én nagyon szépeket szakítok EH nélkül is portyában. (Bár nekem a 7k környéki portyák már szépnek számítanak, nem 50-100k-s rablásokhoz vagyok szokva.)
EH-val meg annyira szar a LÉ hozam, hogy a havi medálokat fixen EH-sok viszik errefelé...

-Farmvédelem: Csak extrém karaktereket véd (Kb 60. szinttől szerintem senkit)
-Projekció: Amikor 300k lé 1 iq akkor egyszerűen nem lehet elég magas a projekciód! Legkésőbb 90. szinttől átmegy az értelmetlen szakik sorába ez is...
-Lassú idő: Jah hogy szerinted a portya azt jelenti, hogy 15% bugból ütsz valakit? Akit el tudsz kapni 15%-on azt 16%-on is el tudod kapni, mert szarik vigyázni a LÉjére! Ez a képesség konkrétan szart se csinál szerintem...

-Gyémánt bónusz: Nagyon sokat vitatkozhatunk róla, de napi 6 térkapuban termeli a lét! Meséld el nekem a zafír bónusz ezzel szemben mire jó létermelés szempontjából?

-Bénítós küldi: Tiszta fénnyel mentem egy időben direkt, hogy ne sebezzek sokat. A 450-es erő 10-es af-el hozzá megoldja, hogy BUZOGÁNNYAL is 3-6k-t karcolj az ellenfeledbe

Lehet hogy demoralizáló a lefelé ütés! Az atombomba is demoralizáló volt a Japánoknak...
De ki a szart érdekel? Az erősebb kutya bazsik ez van! Az is demoralizáló, hogy a szintemen lévő PóK kari 20-50 millió rablással úgy tör keresztbe ahogy akar! Ha te akarod élvezni a 7 szint tárgy/IQ/Tám előnyét, akkor uccu neki légy te a magasabb szintű!
Pontszám: 3.83
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
402. hozzászólás - 2011.03.30. 08:39:56 (Válasz Birka #401 hozzászólására.)
Azért ne feledd, hogy V3-on messze nincs akkora jelentősége az LE elköltésének. A többi világon igencsak nulla közeli élményed lenne EH nélkül, 1-1 kivételtől eltekintve.
Az EH jó, az EH szép, megfelelő szintben lefelé ütve az LE/TP arány EH-val kiváló!
Pontszám: 8.25
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
403. hozzászólás - 2011.03.30. 08:53:29 (Válasz Birka #401 hozzászólására.)
Birka, és azok a medálvivők felfelé ütnek?

LE 60 fölött csak extrémteszekrá kariknál található, vagy háromhavonta egyszer jajjelfelejtettemkölteni kariknál.

Hányan vannak azokon a szinteken, ahol 300K egy tul?
Mert a többieknél nem annyi, ergo a projekció működő dolog.

Miért, szerinted a portya mit jelent?
üsdvágd észnélkül, szedd a TP-t, mint a hülye, és ne azoknál próbálkozz, akiknél lehet van valami?
Komolyan ciki, ha LE-t is akarunk a portyából?

Gyémánt bónusz:
Tényleg beszélhetnénk róla, de inkább te mondd meg, hogy honnan is kellene megszerezni azt a többletLE-t a gyémántnak, ami a többiek mindegymilyen LE-ből fejlesztett tulajdonságai után _automatikusan_, külön bármiféle fejlesztés nélkül jár.
Amilyen fejlesztenivalója a gyémántnak egyszerűen nincs.
Főleg hogy fentebb te említed azokat a 300K-s tulokat, amire a túlfejlesztéshez a többletet a 6 db térkapu kellene biztosítsa.

Demoralizáló volt az atombomba.
Bizony.
Azóta sem nagyon használják, vajon miért is nem?

Legyen magasabb szintű Ariel.
Felfelé lépkedésért lobbiztok, ami tökéletesen értelmetlen.
Nincs nagyobb játékélmény fenn, magasabbról szénnéverés van, és semmi egyéb.

Ha ezt nem beszéltük meg a játék kezdete óta hétezerszer, egyszer se.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
404. hozzászólás - 2011.03.30. 09:22:58 (Válasz Darah #403 hozzászólására.)
Darah, a Projekció működő dolog, de aki abba öli a lét az hosszú távon fölöslegesen dobja ki a lét. Pont ugyan olyan szakértelem minta kivégzés ilyen szempontból! alacsony szinten hű de fasza, magas szinten szart se ér... Az meg senkit nem zavar, hogy van egy olyan szakértelem, mely bizonyos szint rangen belül taktikai elem! A 300k meg nincs olyan messze egy tulra, mint ahogy szeretnéd

60. szint felett megtanulnak az emberek játszani, ezért nincs náluk lé? Az a problémád, hogy nem farmokat alázol, hanem hús-vér játékosokat?

Ha fixen lét is akarsz portyából, akkor nyomd ki a maxos EH-t! 100-as szinten 60-as portya bónusszal, maxos szakikkal -3 szintre ütve 3204 lé garantált bevételed van! Napi 25 csatával számolva az esetleges "bénákat" nem nézve ez igencsak korrekt lé bevétel, miközben a lé/tp is vetekszik a VF-el. (Magasabb szinten lazán be is veri!)

Lobbizik a halál a magasabb szintért. De azt fel kéne fogni, hogy nem a 20. szinten pókoskodó karik tartják el a játékot, és nem az a normális, hogy hónapokon át nem lépsz szintet!
Pontszám: 3.13
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
405. hozzászólás - 2011.03.30. 09:25:31 (Válasz Craslorg #402 hozzászólására.)
Cras, tudom jól, hogy a lé elköltése relatív V3-on

Így leledzek most:
19.191.676 LE

V5-ön nézegetem a csatáimat, dübörög az EH, és 1-2 naponta van egy "szép" fogás is. Én ezt normálisnak tartom, igaz nem szoktattam hozzá a lelkem a napi 5-8 stabil rabszolga karakter farmoláshoz
Pontszám: 5.25
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
406. hozzászólás - 2011.03.30. 09:38:05 (Válasz Birka #404 hozzászólására.)
Pedig a projekció általánosan elterjedt szaki Birka.
Legalábbis az általam elért szinteknél. (V1)
Vannak a teszekrákarik, nekik nincs, vannak a döglött karik, nekik nem hiszem, de nálunk amúgy sincs LE, és vannak, akiknek van. Mivel a vadászaton kívül mindenhez kell egy kis "kezdőtőke". Kivételek lehetnek alóla az "úgysevermegsenki" karik.

Farmokat alázok?
Hús-vér játékosok?
Mivan-mivan?
Valahol piszokul eltértünk a témától.
A farmok robotok, vagy hogy jön ide a hús-vér?
Az előbb a 15 %-on ütést szóltad le, most meg... nem is tudom pontosan mit, kukkot se értek belőled.
Viszont ez nem volt válasz a gyémánt bónuszára.
Ahogyan az EH sem válasz rá, bár azt belátom, EH-al bátrabban portyázkodhat a gyémánt, így az a bizonyos 5 % gyémántbónusz kattanás is több lehet.
Papíron.

Ebben egyetértünk.
Nem a 20-as pókok tartják el.

De... arra azért még válaszolsz nekem, hogy miért is nem akarnak a népek szintet lépni?
Hogy miért is nem az számít hány a TP, miért az, hogy mennyi a LE/TP?

Ha ezek így megvannak, nekem az jön le, legalábbis az én amatőr gondolkodásmódomban, hogy nem lépek szintet, avagy megpróbálok minél erősebben szintet lépni, hogy minél kevesebben verjenek agyon, akár fentről is.

Ergo úgy vár el Miklós szintlépést, hogy a legfelső szinteken kívül mindenki mást megszívat, hatalmasan fentről, ami ugye 17 szint különbségig menni fog.

Ennek értelme is vagyon?

Úgyhogy én még mindig portyareform párti vagyok...
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.87
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
407. hozzászólás - 2011.03.30. 11:14:57 (Válasz Craslorg #402 hozzászólására.)
törölve
A hozzászólást Truth80 módosította 2011.03.30. 11:15:15-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 5.05
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
408. hozzászólás - 2011.03.30. 11:29:49 (Válasz Birka #405 hozzászólására.)
Olyat én is akarok...
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.84
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
409. hozzászólás - 2011.03.30. 18:59:46
Bár nem tudom miért ide, de mivel itt volt téma:

- reliknerfelés tényleg csúnya dolog. Taktiákat vág taccsra. Nekem pl van rejtőköpenyem, kristálygömböm. Amennyi nerfet eza két cucc - közvetve- kapott az nem tudnám két kezemen sem összeszámolni. Tudom trendi megmagyarázni, hogy tulajdonképpen a cuccok semmit nem változtak, de aki valóban így gondolja és erről meg is képes győznia másikat, annak javasolom inkébb a politikusi pályát.

Így teljesen megértem a szakarabeuszosok - vagy mondjuk inspirátor-tulajok- aggodalmait is, mégiscsak az egyik legeértékesebb relikről van szó, amire 1-2 évig(!) kellett gyűjteni rendületlenül.. Én is beleszadtam ergyszer egy szkarába teli zsebbel, buktam is szép összeget, de okos játékos ellen jellemzően maximum ennyiszer kamatozik - ÖSSZESEN. Azóta figyelek és vagy teli kamrával megyek szkara ellen vagy sehogy. Nem mellesleg van ellene eszencia is, ha valaki annyira baxik felhasználni mert a 12. megaeszenciára gyúr és inkább kisírja a JV-nél, hogy legyen szkara ellen AF skill (mert nyilvánvaló hogy megint egy háttérban sutyorgó nyalakodásának hatásait élvezhetik a szkara tulajok) - nos erre a jellemre nehéz megfelelő jelzőt találni.

- gyémántbónusz: én régóta vártam arra a történelmi pillanatra ami nemrég az új eventes topicban elhangzott Miklós szájából, hogy a gyéméntok 30%-a az tulajdonképpen sokkal inkább konvergál az 5%-hoz. Igaz meg lehet ezt is magyarázni, mint pl a rejtőköpeny esetén meg is lett, de ez a játékosok (így a fizető játékosok) több mint felét kitevő gyémántokat aligha nyugtatja meg. Igazából arra vagyok kiváncsi el lesz e továbbiakban tusolva ez a dolog, vagy most hogy hivatalosan is meg lett erősítve hogy a 30% szemfényvesztés (értsd: amikor az emberfia rábök a gyémánt hordára full kezdőként qrwára nem erre számít) lesz e előrelépés. Én speciel az EH-s gyéméntbónuszt is neszesemmifogdmegjól-nak érzem. Ha ott legalább megkapnák a 30%-ot, akkor lehet a skill is népszerűbb lenne (amit a JV annyira forszírozna) és a gémántok is kapnának végre valami kis alamizsnát.

- Portya, Lefelé ütés: a játék fejlesztés topicban most fejtettem ki erről hosszasan a véleményem. Van LE a portyában, -akáér felfelé ütve is- de csak igen türelmesek és időmilliomosok számára. Ők a legjobb PÓKok - hiába divat azt állítani, hogy kevés időt igényel, ez nem így van, a jó munkához (rabláshoz) idő kell. Ha van kémgömb a hatékonyság nőhet, de a ráfordított idő csak tovább növekszik ( tapasztalat). Szóval a mezei játékosok számára felfelé ütés 1-1 besikerült kósza rablás mellett, továbbra is a nagy TP-kről a nagy nullákról és a káromkodásokról szól - többnyire. Lefelé ütve sincs több LE -sőt- de gyengébbek az ellenfelek, kevesebb a a TP, és - egyetértve Darahval- több az ellenfelekben az Ép (pont a HP% miatt!!) - ezért jóval alkalmasabbak ismételhető küldetésekre (és a lényeg egy bizonyos szint felett ez).
Ez lehangoló tendencia és ezen változtatni kellene.
Érje meg felfelé ütni, érje meg erős ellenfeleket támadni. Bátor játékot nem büntetni, jutalmazni kellene - végre!
Projekció, szlovák-farmvédelem: Birka én v3-on nem játszottam soha, de úgy látom te meg V1-el nem vagy túlzottan képben. Mindkettő kardinális probléma 70-80. szint környékén is. A sunyin behozott szlovák-farmvédelemnél drasztikusabb portyanerfet már régen láttam - mellesleg. Jutalmazzuk a mindent lexaró - soha nem fizető- játékosokat, büntessük azokat, akiknek néha volt némi sikerélméményük miattuk (itt nem a topPókokat féltem, nekik eddig is eztán is meglesz a napi betevőjük).
A hozzászólást Aurri módosította 2011.03.30. 19:04:12-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.27
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
410. hozzászólás - 2011.03.30. 19:48:08 (Válasz Aurri #409 hozzászólására.)
Projekció, szlovák-farmvédelem


Egyik se hat az EH-ra...

Visszatérve a felfelé ütésre:
-Ha a lefelé ütés alázás, akkor a felfelé csak az üt, aki amúgy is tápos, azaz a rendszer támogassa az erőseket tovább? Ez nem lenen demoralizáló?
-Azt is szépen kifejtette már sok ember, hogy nem a szint határozza meg a karakter erősségét, hanem a lé/tp arány, azaz NEM a felfelé ütést kéne támogatni, hanem más alapokra helyezni az erő fogalmát nem? És akkor hol marad a 2 über pók összebeszél módszer?
-Ha zavar a tp portyából, akkor kihívásozhatsz, senki nem kötelez rá, hogy tömd magad TP-vel egy PvP játékban!
-A TP jó, csak alacsony szinten nem optimális!

Találjatok ki olyan módszert, mely támogatja a szintlépést, a TP szerzést, és máris nem lesz gond a 0 lé-s portyákkal!
Pontszám: 4.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
411. hozzászólás - 2011.03.30. 19:53:15 (Válasz Aurri #409 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.03.30. 18:59:46
Érje meg felfelé ütni, érje meg erős ellenfeleket támadni. Bátor játékot nem büntetni, jutalmazni kellene - végre!

Érdekes gondolat, már csak az a képlet hiányzik belőle, ami kidobja, hogy az adott célpont erősebb, vagy gyengébb nálad, és mennyivel. Amíg viszont szint szerinti besorolás létezik csak, addig nem sok esélye van, hogy felfelé ütve több lesz a LE/TP, mint lefelé, mert az egyértelmű pók és VF tápolás, ami Miklóstól mostanában elég messze áll.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.42
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
412. hozzászólás - 2011.03.30. 19:54:11 (Válasz Aurri #409 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.03.30. 18:59:46
inkább kisírja a JV-nél, hogy legyen szkara ellen AF skill (mert nyilvánvaló hogy megint egy háttérban sutyorgó nyalakodásának hatásait élvezhetik a szkara tulajok) - nos erre a jellemre nehéz megfelelő jelzőt találni.

Vajon ki lehetett? Csak nem ugyanaz, aki a láthatatlan sajtolás nerfet, és a szlovák-farmvédelem portyanerfet kérte? Tényleg nehéz szavakat találni erre. Az biztos, hogy a legkártékonyabb ember talán az összes játékos közül.
Az, hogy vannak ilyen természeti csapással felérően kártékony emberek, az egy dolog. De az, hogy Miklós minden racionális érvvel szemben meg is valósítja az ötleteiket, na az az igazán szomorú.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.44
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
413. hozzászólás - 2011.03.30. 20:29:59
Birka: Visszaélések mindig vannak és lesznek. Sőt jelen rendszerben a Csuhi-féle krea móka óta gyakorlatilag legalizáltan kereshet két fél krea limitnyi LE-t összebeszéléssel oda-vissza (és nem is vagyok meggyőződve hogy nincsennek ilyen partnerek). Alapvetően nem abból akartam kiindulni, hogy lesznek akik viszsaélnek ezzel (sőt eszembe sem jutott, de ezt nyilván ki kellene vhogy csukni), hanem pl abból, hogy erősebb ellenféltől x%-al többet lehet rabolni, vagy ha buksz ellen nem nyelsz be annyit TP-t, vagy fene tudja. A pókok nem igazán erősödnélnek, mivel náluk kevés erősebb ellenfél van (az is pók ), így ritkán/sehogy nem kattana ez a bónusz.
A felfelé ütéses 0 LE/sok TP-vel kellene kezdeni valamit. Rettenetesen sokat árt egy rossz széria egy karinak (szerintem a legtöbben végig sem gondolják a hatását cska csodálkoznak hogy egy idő után xar lesz a karijuk). AZ EH nem válasz, mivel az is a lefelé ütést támogatja, a TP rendszerhez nem igazán nyúl ugyanis hozzá.

A felfelé ütés alapból nem egyenlő erősebb ellenfelek ütésével, ezt jól tudjuk. Viszont felfelé ütögetés a portyalistából random jó eséllyel egyenlő a karid megtömésével, rettenetes LE mellett (nem a toppókokról beszélek, ők köszönik jól elvannak 30 PP-n is, de nem is őket kell félteni). Márpedig ha ettől tart valaki nem üt felfelé, ergo lassabban lép szintet. A lefelé ütlegelés pedig mindkét félnek demoralizáló egy idő után.


Ariel: Nem is írtam képletet,konkrét javaslatot sem. De lehetne vmi összstat/szaki szerinti összehasonlítás. Sajnos nem tudom a megoldást, de ha egyetértektek (mint ahogy látom hogy nem), el lehetne ezen a vonalon indulni. Az látható hogy jelen rendszer torz, a gyáva játékot támogatja, a kívánt cél a beválallósabb játék kellene hogy legyen. Focizzon midnenki a saját ligájában.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.97
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
414. hozzászólás - 2011.03.30. 21:03:27 (Válasz Aurri #413 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.03.30. 20:29:59
Ariel: Nem is írtam képletet,konkrét javaslatot sem. De lehetne vmi összstat/szaki szerinti összehasonlítás. Sajnos nem tudom a megoldást, de ha egyetértektek (mint ahogy látom hogy nem), el lehetne ezen a vonalon indulni. Az látható hogy jelen rendszer torz, a gyáva játékot támogatja, a kívánt cél a beválallósabb játék kellene hogy legyen. Focizzon midnenki a saját ligájában.


Asszem félreértettél. Már kb. egy éve is azt javasoltam, hogy a portya a karakterek valós ereje szerint történjen, de a tökéletes megoldást én sem ismerem. Mivel a gyengék elverése kényelmes megoldás, és rizikómentes, a nagy többségnek jó a mostani rendszer, és épp ezért nincs is nyomás Miklóson, hogy változtasson rajta.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.62
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
415. hozzászólás - 2011.03.30. 21:43:03
Ariel asszem ezt még Jerikóval erőltettétek - és emlékeim szerint túl sok támagatót nem nyertetek meg az ötletetekkel... Szvsz is az egyik legrosszabb megoldás lenne, nem sokkal meredekebb ettől egy free for all portyaszisztéma. Akkor ugyan mi értelme lenne taktikázni, startégiákat kidolgozni, hogy jó karaktereket csinálj, ha +120 szintről lever egy -amúgy sokkal gyengébb kvalitású, de régebb óta játszó- játékos - mert a rendszer vmi alapján egy súlycsoportba sorolta veled. Nyilván a legrosszabb NB1-es is rommá veri a legjobb NB3-ast erőlködés nélkül, ez neki nem pálya, az NB3-as bajnoknak viszont nem kicsit demoralizáló (és akkor nem beszéltünk az átlagjátékosokról, nekik most is pont elég a saját szinttársaiktól rettegni). A szint alapú leosztás egy pvp játékban nagyon is rendben van - legfeljebb a portya-hatósugárral van gond: van aki szerint sok, van aki szerint kicsi.

Sajnos kevés esélyt látok én is arra, hogy mozduljon a jelenlegi szisztéma, pedig pont a gyengébbeknek kedvezne leginkább a dolog - talán kevesebben választanák őket biztos célpont reményében. Én biztosan nem ütnék lefelé, ha nem lenne nagyságrenddel kifizetődöbb, mint mondjuk hasonló erejű karikkal próbálkozni.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.47
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
416. hozzászólás - 2011.03.30. 22:13:07
Én még a logikát sem értem miért jó lefele ütni?!? Pók vagyok tudom,hogy jó,ha kevesebb TP ért több LE-t kapok.

,de Miklósék célja a szinthajhászás ugyebár és mégis azt jutalmazzák,ha lefele ütsz. :S

,ha felütök a maxos EH-m is úgy büntet,hogy az valami elképesztő:

Te nyerted a csatát.
A jutalmad 740 lélekenergia és 20 TP.

Ez lefele is nevetséges,de arányaiban jobb.

Te nyerted a csatát.
A jutalmad 640 lélekenergia és 8 TP.

Ezen módosítani kellene,de sűrgősen. Kiakasztó,hogy nem jutalmazzák azt,ha alacsonyabb szintüként bedarálok egy 5 szintel magasabbat. ,de maradhatok a szokott kis módszeremnél a kicsik rommá verésénél és bizok a nagy zsákmányban. Eddig bejött,de unalmonak unalom már az egész.
Pontszám: 6.61
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
417. hozzászólás - 2011.03.30. 22:51:54
Szerintem valamilyen szinten nyomon követik Mikiék a potryaproblémát (EH felfelé hatékonyabb legyen, stb.); a hamarosan következő event talán ennek egy teszt-előfutára. De ezt csak nagyon halkan merem mondani.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.92
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
418. hozzászólás - 2011.03.30. 23:13:21 (Válasz Aurri #415 hozzászólására.)
A valós erő alapján történő jutalmazás esetén sem történhetne meg, hogy +120 szintről ver el valaki. A portyázási sávokat ez nem piszkálná, de a jutalmazás alapja nem szimplán a szintkülönbség lenne, hanem a legyőzött karakter "valós ereje" a győzteséhez viszonyítva.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.42
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
419. hozzászólás - 2011.03.31. 00:27:16
Félreértettelek elnézést. Valami ilyesmiről beszélek én is.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.47
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
420. hozzászólás - 2011.03.31. 00:29:23
Mi lenne akkor, ha lenne külön egy portyaszintje a játékosoknak a tapasztalati szint mellett? Aki nagyon bika a szintjén azt könnyebben elérnék a nagyobbak. Persze ehhez az egész ütőtávolságot át kéne alakítani, de szerintem baráti megoldás lenne. Talán kevesebb lenne a portya, de valamennyire stabilizálódna a helyzet.

mód: lehetne nagyobb hatásfoka az EH-nak, ha egy ilyen átalakítás miatt kevesebb lenne a portya és kaphatnának kevesebb PP-t a játékosok. Ígyis elviszi minden szir-szar az ÉP-t pillanatok alatt
A hozzászólást Eliteninja módosította 2011.03.31. 00:30:09-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.00
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!