Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Várható fejlesztések 3
1. hozzászólás - 2010.07.19. 16:38:17
Várható fejlesztések

Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.

A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!

Közeljövőben várható fejlesztések
- a végzet temploma (új küldetésrendszer nyereményekkel, egyszerre több feladat teljesíthető)
- a kezdő mentor átdolgozása a kezdő játékosokat segítő napi küldetésrendszerré
- huzalozott reflexek (azonnali hatáshoz szükséges szakértelmek automatikus turbózása)
- napi rutinok, hűségbónusz (ld. javaslatok Napi rutinok topic) olcsóbb, TP-t adó állatfelszerelés
- élen haladók szintlépésének lassítása
- portyázás világok között

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- végzetúr chat
- havi toplisták
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.

Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...

A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
A hozzászólást Miklós módosította 2012.03.18. 17:06:46-kor
Pontszám: 8.74
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
2. hozzászólás - 2010.07.19. 16:38:51
Most, hogy visszaérkeztem a szabadságról, szeretnék adni nektek egy átfogó jelentést, hogy mi történt a közelmúltban, éppen min dolgozunk, ill. mi várható a közeljövőben.

- Véget ért és kiértékelésre került a 4-es világ. Nagyjából 2 hét múlva, augusztus első felében újraindítjuk a 4-es világot, ezúttal a csapatjáték verzióval (győztes szövetség, amely legyőzi a 75 epikust).
- Bekerült egy kényelmi funkció amely jelentősen csökkenti a kattintások számát a térkapunál (a térkapu ill. térkapu csaták oldalon összevontuk az aktiválom 1/3 őskőért / csp-ért gombot a Belépek a térkapuba gombbal)
- Elkészült az alkímista labor tesztverziója, jelenleg teszteljük, hamarosan be fogjuk élesíteni. Az irányított vadászat esszencia helyett javaslatotok alapján végül elementáris fúzió esszencia került be (amely a többi esszenciához hasonlóan, max. fölé is növel)
- Elkészült egy fejlesztés, ami lehetővé teszi, hogy bizonyos, a Végzetúron történt eseményeket ill. fórum postjaidat megoszthasd facebookos és iwiwes ismerőseiddel. Ez a fejlesztés jelenleg tesztelés alatt áll, hamarosan bekerül a játékba.
- A következő fejlesztés, aminek Baraty nekifog, egy opció lesz, amellyel választott csatáidat nyilvánossá, mások által megnézhetővé lehet tenni.
- Készülnek az állatfelszerelések, amelyek plusz szakértelempontokat adnak az állatoknak, ill. az alkímista laborhoz kapcsolódó gradulátumok.
- Hamarosan újra beélesítjük a kvíz olimpiát, immár az új rendszerrel.

További terveink:
- Egy nyílt kvíz adatbázis létrehozása a kvíz értékelések alapján.
- A karakterátadásra eddig a játékban nem volt lehetőség, az ezzel való visszaélési lehetőségek miatt. Azonban folyamatosan óriási nyomás nehezedik ránk részetekről, hogy tegyük ezt lehetővé. Ezért ennek lehetőségeit átgondoljuk, és a közeljövőben várható lesz egy megoldás, amely segítségével, ellenőrzött körülmények között, karakter rakható át egyik játékos számlájáról a másikr.
- Készíteni fogunk egy chat programot, amely segítségével a fórumra belépők közvetlenül chatelhetnek egymással, a szövetségek és más csoportok külön chat szobákat hozhatnak létre.
- Egy minimál igényű végzetúr css létrehozása azoknak, akiknek lassú a gépe.
- Ismételhető küldik átdolgozása (a túl nehéz küldik könnyítése) javaslataitok alapján.
- Havi toplisták bevezetése
- "Avatár projekt" - részletesebben ld. majd javaslatok.
- Új játékbeli esemény.
Pontszám: 8.83
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
3. hozzászólás - 2010.07.19. 18:08:51 (Válasz Miklós #2 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.07.19. 16:38:51

- Elkészült egy fejlesztés, ami lehetővé teszi, hogy bizonyos, a Végzetúron történt eseményeket ill. fórum postjaidat megoszthasd facebookos és iwiwes ismerőseiddel. Ez a fejlesztés jelenleg tesztelés alatt áll, hamarosan bekerül a játékba.


Ezt konkretan kidobott fejlesztesi idonek tartom, a blizzard is epp most csinalt ilyet es jol megfujjoltak.

De ha tobbi mind bekerul, akkor szemet hunyok a dolgok felett Kulonosen az ismetelhetokre ferne ra egy rancfelvarras.

Meg 2 nagyobb dolog, amirol mar sokszor beszeltunk, de csak nem latom a kozeli tervek kozott:
- szovetsegi kuldetesek
- tobbszemelyes kalandok
Pontszám: 8.52
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
4. hozzászólás - 2010.07.19. 18:14:40
Valahogy eltűnt a listáról a VU találkozón egyedül elhangzott ötlet is, miszerint a térkapuban néha tápos szörnyek fognak felbukkanni...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.61
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
5. hozzászólás - 2010.07.19. 18:36:38 (Válasz Ariel #4 hozzászólására.)
Meg nem dolgoztad ki a javaslatod rá
De az Avatár project akár ez is lehet
Pontszám: 4.88
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
6. hozzászólás - 2010.07.19. 18:42:14 (Válasz Miklós #2 hozzászólására.)
Amíg megvalósul ez a sok finomság indíthatnátok egy térképet.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 4.64
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
7. hozzászólás - 2010.07.19. 19:02:41
Nem lehetne felvenni egy olyat, hogy ergonomia novelese? A Terkapu egy jo (remelem a vissza gombot se kell nyomni) es hasznos gyorsitas, de csupan egy rendkivul szereny lepes a jo uton. Rengeteg helyen lehet ugy gyorsitani a jatekon, hogy a kattintasszam csokken azonos tevekenyseg mellett. Nyilvan esek kozul mostmar tenyleg elso helyre kinalkozik az allatok oldal.
A masik a gorgetesek kiiktatasa. Az oltozekek jol hasznalhatoak, a kezelofelulete viszont nagyon gagyi. Elhangzott egy masik jo otlet, miszerint az epuleteke dinamikus sorrendben legyenek, elore keruljenek a legnagyobb %-u epuletek, kozepre amikbol valamennyi mar van, a szint szerinti csokkeno sorrendben, aztan azok amiknek nincs meg meg az elofeltetele, es a vegere a teljesen felepultek.
Pontszám: 7.88
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
8. hozzászólás - 2010.07.19. 19:08:49 (Válasz Miklós #2 hozzászólására.)
"Elkészült az alkímista labor tesztverziója, jelenleg teszteljük, hamarosan be fogjuk élesíteni. Az irányított vadászat esszencia helyett javaslatotok alapján végül elementáris fúzió esszencia került be (amely a többi esszenciához hasonlóan, max. fölé is növel)"

Szinte látom a tömeget, ahogy áll a Beho irodájában, és veri az asztalt, hogy NEHOGY irányított vadászat esszencia legyen, azonnal javítsátok át elementáris fúzió esszenciára...
Nem, nem látom a tömeget, ez irónia volt. Ez maximum valamelyik rémálmodban valósulhatott meg, normális ember nem akart elementáris fúzió esszenciát, és itt többségében normális emberek vannak.

"Azonban folyamatosan óriási nyomás nehezedik ránk részetekről, hogy tegyük ezt lehetővé."
Zseniális, ahogy páratlan érzékkel választasz ki valami tök lényegtelen dolgot a millió ennél fontosabb (általunk kidolgozott, hogy ne kelljen nektek ezzel fáradni, ha már egyszer fizetni is lehet a játékért) fejlesztési javaslat közül. Terelésből ötös.

" - "Avatár projekt" - részletesebben ld. majd javaslatok. - "
AZ ÚJ FAJ, avagy kis kék emberkékkel lehet majd végzeturak helyett játszani.

Szerintem nem bunkó vagyok, csak már rezignáltan fogadom az újabb semmitmondó "időhúzást".
A térkapu nerfelésére pedig továbbra is százak akarnak érdemi választ kapni, és arra is kíváncsiak vagyunk, hogy miért maradt el a bocsánatkérés azért, amiért csalónak neveztél minket.
A hozzászólást Shutruk Nahhunte módosította 2010.07.19. 19:09:03-kor
трамвай-инженер
Pontszám: 0.03
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
9. hozzászólás - 2010.07.19. 19:21:06 (Válasz Kocos #7 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.07.19. 19:02:41
. Elhangzott egy masik jo otlet, miszerint az epuleteke dinamikus sorrendben legyenek, elore keruljenek a legnagyobb %-u epuletek, kozepre amikbol valamennyi mar van, a szint szerinti csokkeno sorrendben, aztan azok amiknek nincs meg meg az elofeltetele, es a vegere a teljesen felepultek.


Vagy elég annyi, hogy az legyen a lélekkút alatt a második, amibe legutoljára épített valaki, és ez még egyszerű is.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.65
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
10. hozzászólás - 2010.07.19. 20:18:01 (Válasz Miklós #2 hozzászólására.)
Esetleg a ki-be kapcsolható másodlagosak? Sokan azért nem fejlesztik, mert nem akarnak mindenkit megszívatni. Arra is költenénk, na meg a sebgyógyra is ezáltal. Mellesleg tök jó lenne, ha nem utálna mindenki
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.99
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
11. hozzászólás - 2010.07.19. 20:28:43 (Válasz Offsboy #10 hozzászólására.)
Felejtsd le és akkor tuti nem fognak utálni!

Mász:

Hosszú távú tervek...

- Szövetségi küldetések.


Ez már elég hosszú távú terv, nem? Azt hiszem már vagy 1 éve tervezitek...

***Az inaktív karakterek törlése mikor valósul meg? Vagy csak azért nem törlitek őket, mert a kezdők nem 436273627-ak lennének, hanem csak 3333.-ek? Kicsit frusztrálná Őket is, hogy csak ennyien játszanak, komolyan a játékkal, ugye?***
A hozzászólást Viszok009 módosította 2010.07.19. 20:42:43-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 8.13
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
12. hozzászólás - 2010.07.19. 20:34:03 (Válasz Viszok009 #11 hozzászólására.)
50-es másodlagos varim van, és nem, nem akarom a felejtést 25-re növelni emiatt. A másodlagosok a legtöbb embernél védekezési funkciót látnak el, ezért kérték sokan, hogy lehessen kikapcsolni.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.19
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
13. hozzászólás - 2010.07.19. 20:46:20 (Válasz S0laris #12 hozzászólására.)
És akkor minek kapcsolnád ki? Főleg akkor, ha állatot sem hoz az illető?
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.43
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
14. hozzászólás - 2010.07.19. 20:49:29 (Válasz Viszok009 #13 hozzászólására.)
Nézd, ha én támadok, szívesen kikapcsolnám... Ha támadnak, akkor meg nem... Találd ki miért...
Pontszám: 8.01
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
15. hozzászólás - 2010.07.19. 20:50:08 (Válasz Viszok009 #13 hozzászólására.)
Pár támadóm dovábbra is azt hiszi, hogy büntetlenül nevelhet állatot rajtam. Most még egy ideig megtehetik, amíg be nem indul a tau350 projekt, aztán mire odaérek, dimenziókifordítással ásom az állatsírokat. De amikor én megyek portyázni, nem célom takonyra verni az ellenfeleim állatait, ezért lenne jó, ha kikapcsolhatnám a másodlagosokat amikor portyázom. Az állatsérülés nem feltétele a portyagyőzelemnek.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.60
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
16. hozzászólás - 2010.07.19. 20:56:47 (Válasz Offsboy #9 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2010.07.19. 19:21:06
Idézet: Kocos - 2010.07.19. 19:02:41
. Elhangzott egy masik jo otlet, miszerint az epuleteke dinamikus sorrendben legyenek, elore keruljenek a legnagyobb %-u epuletek, kozepre amikbol valamennyi mar van, a szint szerinti csokkeno sorrendben, aztan azok amiknek nincs meg meg az elofeltetele, es a vegere a teljesen felepultek.


Vagy elég annyi, hogy az legyen a lélekkút alatt a második, amibe legutoljára épített valaki, és ez még egyszerű is.


Ez is jo otlet, de nem biztos, hogy egyszerubb. Merthogy ez sztem most nincs tarolva.
Pontszám: 6.82
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
17. hozzászólás - 2010.07.19. 21:01:47 (Válasz S0laris #15 hozzászólására.)
Yaksee:

Ha én támadok, akkor általában azoknak osztom a TP-t akik betámadtak és hidd el akkor nagyon örülnek, annak is ha csak 2-300-at sebződnek az állataik. Illetve nagy ívben "nem érdekel" mi lesz az ellenfél állatával csináljon 2-300-as vastagbőrt, nekem is beájulnak, akkor másnak mért legyen jó? És még...ha úgy is gyengébbet támadsz, akkor rakd be a vakító fényt, és akkor tuti nem sebződnek variból.

S0laris:

Mire 350-es tau-t csinálsz, addigra 100* elhagynak azok, akik eddig "kínoztak". Nem feltétlenül győzelem, de 12 órát pihiznek a kis "csahosai" már megérte...
A hozzászólást Viszok009 módosította 2010.07.19. 21:02:42-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.79
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
18. hozzászólás - 2010.07.19. 21:21:20 (Válasz Viszok009 #13 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2010.07.19. 20:46:20
És akkor minek kapcsolnád ki? Főleg akkor, ha állatot sem hoz az illető?


Nekem nullás mindkettő, de szeretnék tolni rajta egy 50-50et, viszont a napi kb. 30 támadással (95%-a krit vari) mindenkit "büntetnék".
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 4.65
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
19. hozzászólás - 2010.07.19. 22:25:57 (Válasz Viszok009 #17 hozzászólására.)
Az a különbség köztünk, hogy én nem azért portyázom, hogy TP-t osszak, hanem hogy raboljak és feltöltsem a kamrámat. A célpontjaim a szintemen lévő olyan játékosok akik gyengébbek nálam. Ha valakinél van "fiatal" állat, az majdnem biztosan padlózik, pedig nem is olyan sok az állatsebzésem, most még. Azok akik engem ütnek max távból nem szükségszerűen fejlődnek gyorsabban.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.19
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
20. hozzászólás - 2010.07.20. 00:15:53
Idézet: Endyr - 2010.07.19. 18:08:51
Ezt konkretan kidobott fejlesztesi idonek tartom, a blizzard is epp most csinalt ilyet es jol megfujjoltak.
Meg 2 nagyobb dolog, amirol mar sokszor beszeltunk, de csak nem latom a kozeli tervek kozott:
- szovetsegi kuldetesek
- tobbszemelyes kalandok

Ez érdekes dolog, a régebbi játékainknál sokszor vetették a szemünkre, hogy nem marketingelünk eleget. A Végzetúrnál már nem először vetik a szemünkre, hogy miért áldozunk energiát marketingre... Szerintem a régieknek több igaza volt
A szövetségi küldetések a hosszútávú fejlesztési ötletek között szerepelnek továbbra is. Többszemélyes kalandot én nem hiszem, hogy valaha ígértem volna.

Idézet: Ariel - 2010.07.19. 18:14:40
Valahogy eltűnt a listáról a VU találkozón egyedül elhangzott ötlet is, miszerint a térkapuban néha tápos szörnyek fognak felbukkanni...

Köszönöm, lemaradt a listáról, pótolom.

Idézet: Kocos - 2010.07.19. 19:02:41
Nem lehetne felvenni egy olyat, hogy ergonomia novelese?

Ez is jogos igény, a játék kényelmesebbé tételén folyamatosan dolgozunk. Tudom, hogy a fórumon is volt erről szó, de ha valaki levélben össze tudja foglalni konkrétan a javaslatokat és elküldi nekünk, akkor összeállítom, hogy mi ezek közül, amit könnyen meg tudunk valósitani.

Idézet: Shutruk Nahhunte - 2010.07.19. 19:08:49
normális ember nem akart elementáris fúzió esszenciát
A térkapu nerfelésére pedig továbbra is százak akarnak érdemi választ kapni

Mindenképp javaslom, hogy csak a saját nevedben nyilatkozz. Az elementáris fúzió csökkenti a vadászat idejét, van annyira hasznos, mint a többi esszencia. A karakterátadás nem merült volna fel (hiszen én nagyon ellene voltam), ha nem követelték volna SOKAN. "Több százak". A "csaló" talán tényleg erős kifejezés volt, bocsánatot kérek érte, diplomatikusabb lett volna a "programhibát tudatosan kihasználó" (bár lényegében ugyanazt jelenti). A topicot bár olvasom (ezért kérem, hogy ne "költözzön át" ide), de többet reagálni nem láttam értelmét, mivel az egész elment személyeskedőbe és érzelmi alapon érvelőbe.

Idézet: S0laris - 2010.07.19. 20:34:03
50-es másodlagos varim van, és nem, nem akarom a felejtést 25-re növelni emiatt. A másodlagosok a legtöbb embernél védekezési funkciót látnak el, ezért kérték sokan, hogy lehessen kikapcsolni.

Technikailag ez megvalósítható, kérdés, hogy szükség van-e még egy újabb kapcsolóra, további konfigurálási komplikálásra. De meg lehet csinálni.
A hozzászólást Miklós módosította 2010.07.20. 00:16:46-kor
Pontszám: 6
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!