Várható fejlesztések 3
1. hozzászólás - 2010.07.19. 16:38:17
1. hozzászólás - 2010.07.19. 16:38:17
Várható fejlesztések
Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.
A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!
Közeljövőben várható fejlesztések
- a végzet temploma (új küldetésrendszer nyereményekkel, egyszerre több feladat teljesíthető)
- a kezdő mentor átdolgozása a kezdő játékosokat segítő napi küldetésrendszerré
- huzalozott reflexek (azonnali hatáshoz szükséges szakértelmek automatikus turbózása)
- napi rutinok, hűségbónusz (ld. javaslatok Napi rutinok topic) olcsóbb, TP-t adó állatfelszerelés
- élen haladók szintlépésének lassítása
- portyázás világok között
Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- végzetúr chat
- havi toplisták
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.
Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...
A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.
A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!
Közeljövőben várható fejlesztések
- a végzet temploma (új küldetésrendszer nyereményekkel, egyszerre több feladat teljesíthető)
- a kezdő mentor átdolgozása a kezdő játékosokat segítő napi küldetésrendszerré
- huzalozott reflexek (azonnali hatáshoz szükséges szakértelmek automatikus turbózása)
- napi rutinok, hűségbónusz (ld. javaslatok Napi rutinok topic) olcsóbb, TP-t adó állatfelszerelés
- élen haladók szintlépésének lassítása
- portyázás világok között
Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- végzetúr chat
- havi toplisták
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.
Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...
A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
A hozzászólást Miklós módosította 2012.03.18. 17:06:46-kor
Pontszám: 8.74