Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
821. hozzászólás - 2012.02.18. 15:23:14
Coronita: az 1-2-es elképzelésben (lassan szintlépés felül, lehessen messzebb támadni) van fantázia, a másik 2 (EH további erősítése, világok közti portyázás) szerintem nem megvalósítható.
Egyébként igazad van, az hogy egy VFesnek 20+ nap a szintlépés, eléggé abnormális, ezen jó lenne vmit változtatni. Az egyébként korábban már felmerült, hogyha valaki elég gyorsan lép szintet, akkor jutalmat adunk, de a dolog el lett vetve, többek között azért mert sokan ezt egy újabb VF nerfnek tekintették (végülis joggal).

Egyébként annak idején a lassabb szintlépésre (felül) volt is egy ötlet, a szintlépés csak addig lassabb, amig egy adott számú játékos nem érte el azt a szintet, ez pont megoldaná a problémát, Ariel.

A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így. Lehet esetleg egy arany középút lenne a jó, nem dupla, hanem teszem azt +50-80% LE vadászatra. És persze a dolog választható lenne egy AF képességen keresztül v egy relikviával, hogy a VF a régi módon működjön vagy inkább így. Nyilván a dolog egyik előnye lenne hogy végre lehetne berakni jutalmakat a gyorsabb szintlépésért. Egyébként az új AF képességek között lesz olyan, hogy +5% LE vadászatra EHsoknak (a teljes egyensúly kedvéért talán rakunk be a VFeseknek meg olyat, hogy nekik a portyára +5% LE, de ennek vszinűleg nincs túl sok értelme).
Pontszám: 8.37
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
822. hozzászólás - 2012.02.18. 15:37:43
Továbbra sem értem, miért gond a VF? Jelenleg 77-es szinten vagyok, kicsit sem haladok lassabban, mint az EH-sok a környékemen, sőt! Nem sok kari tűnt fel eddig, hogy leelőzött volna. Ha nem lenne VF, én rakétaként húznék el a csillagokba.

Másik problémám továbbra is, hogy ami lent gyorsít az fönt is. A VF eltörlése is csak akkor használna, ha a fenti néhány magányos karakter egyáltalán nem vadászna, de ez így is működne csak kicsit lassabban. Akik most nagyon elöl vannak, azok valószínűleg maguk akartak odakerülni. Nyilván amikor az volt számukra a cél, hogy minél magasabb szintre jussanak, nem gondoltak az ezzel járó hátrányokra. De nem hiszem, hogy az egész játékot kell megváltoztatni e-miatt. Szerintem nem a többieket kell "felhúzni" hozzájuk.

Erről eszembe jutott egy igazán más szemléletű megoldás ötlet: Mi lenne, ha megadatna a lehetőség, hogy a karakterek arányos SzÖ/TÖ stb. csökkenés mellet visszalépjenek szinteket? Akkor csak azokat érintené a változás, akiknek számít. Némi lemondással biztosan járna, de lehetne újra pörögni mint a ringlispíl. Én őszintén sajnálom azokat, akiknek célpont híjján kezd unalmassá válni a játék, de nem szeretnék a saját játékomon változtatni a kedvükért.

(Egyébként igen, a kalandokra hat a VF, ami szerintem rendben is van, mert így is gyalázatos a csaták LE/TP aránya.)

Miklós: Ha agyon gyorsítjátok a játékot, nektek is gyorsabban kell utándolgozni. Egyszer csak azt veszitek észre, hogy az 1518-as szintű kari sírdogál, hogy nem tud új cuccokat vásárolni.
A hozzászólást Kvnoemi módosította 2012.02.18. 15:40:01-kor
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
823. hozzászólás - 2012.02.18. 15:55:38 (Válasz Miklós #821 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.02.18. 15:23:14
Egyébként annak idején a lassabb szintlépésre (felül) volt is egy ötlet, a szintlépés csak addig lassabb, amig egy adott számú játékos nem érte el azt a szintet


Idézet: Coronita - 2012.02.17. 20:00:28
Szintlépés lassítás (több Tp kell) az első X játékosnak aki az adott szintre ér.


Miklós, a két javaslat azért nem ugyan az. Az első szerint pl 20%-al lassabb a szintlépés 130-ik szint felett minden szinten, amíg az adott szintet el nem érte 10 játékos. Ezzel tényleg utolérhető lenne akár a legelső játékos is, és összehúzná a teljes mezőnyt.
A második javaslat szerint pl 20%-al lassabb lenne a szintlépés az első 10 játékosnak, aki elérte a 130-ik szintet. Ezzel viszont azok nem kerülnének közelebb egymáshoz, akik már átlépték a 130-ik szintet.

Az általad említettel szemben semmi kifogásom, kérdés, hogy hogy reagálnának erre azok a játékosok, akik a kastély tripla jutalmára hajtanak, és így még nehezebbé válik számukra elérni a 3 szintlépést.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.67
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
824. hozzászólás - 2012.02.18. 16:01:29 (Válasz Miklós #821 hozzászólására.)
Mindent AF képesség akartok megoldani mikor alig jön belőle. Mákom volt, hogy spóroltam a Háborgó őrületre és volt nálam így tudok szilánkot gyűjteni.
Ha az EH-sok kapnak vadászatra plusz LE-t akkor a VF-sek kapjanak egy fix LE-t, ha portyáznak. 700 kürül van, ha max szintel lefelé üt az EH akkor a VF kapjon 150-et a portyáért.
Ezt az új AF képesség adná amiról szóv volt. Alapból nem találni LE-t vagy csak nagy ritkán.

De ez a képesség ne törlődjön a térkifordító hatására csak változzon át mint a EH VH-re
A hozzászólást Gtr2 módosította 2012.02.18. 16:07:04-kor
Pontszám: 6.02
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
825. hozzászólás - 2012.02.18. 16:10:15 (Válasz Gtr2 #824 hozzászólására.)
Idézet: Gtr2 - 2012.02.18. 16:01:29
Alapból nem találni LE-t vagy csak nagy ritkán.

A transzcendális projekció + lélekszívás kombinációt vádolhatod ezért. Már nem csak rabolni nem lehet, de még a győztes portyádban is LE-t bukhatsz. Mára pont annyira alap ez a kombináció, mint mondjuk a valóságformázás kifejlesztése.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.78
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
826. hozzászólás - 2012.02.18. 16:15:54 (Válasz Kvnoemi #822 hozzászólására.)
Idézet: Kvnoemi - 2012.02.18. 15:37:43
Akik most nagyon elöl vannak, azok valószínűleg maguk akartak odakerülni. Nyilván amikor az volt számukra a cél, hogy minél magasabb szintre jussanak, nem gondoltak az ezzel járó hátrányokra. De nem hiszem, hogy az egész játékot kell megváltoztatni e-miatt. Szerintem nem a többieket kell "felhúzni" hozzájuk.

Akkor még nem volt VF, így nem is nagyon volt mihez viszonyítani hátrányt. A legelején sokaknál a cél, hogy folyamatos játék mellett az LE-t maximalizálják TP-től függetlenül és haladjanak. Gyakorlatilag a legtöbben ezt csinálták, néhányan kezdtek el pókoskodni, mikor látták, hogy nagyokat is lehet rabolni odafigyeléssel, kémgömb megfelelő használatával. Ettől a játékosok nagy részénél megmaradt a normál vadászat és mellette esetleg portya (lévén akkor még EH sem volt, így az egyetlen állandó LE bevételt a vadászat jelentette). Sőt, a szinguláris is népszerű volt, hiszen ezzel lehetett erősebb fegyverekhez és persze ezzel együtt több LE-hez jutni.

Bekerült a VF és borult a bili, felborult a rendszer, a top dönthetett, hogy vált vagy a megszokott módon marad elől, ahogy 1 évig azóta játszott. Nyilván sokan befékeztek a VF miatt, de maradtak néhányan, akik maradtak és azóta is ott vannak. Ők már nem állhatnak le vele, mert akkor - ahogy beérik őket - elvesztek és "törölhetnek". Majd bekerült az EH, amivel kialakultak a nem vadászó, csak EH-zók,. Mindemellett a VF-esek lehetőséget kaptak a PP-ik elköltésére a kihívás által, amivel maradtak lassú tempón, de mégis tápot szereztek nulla kockázattal.
Szóval a játék egyre szerteágazóbb lett - ami nem baj - és belassult. Ez utóbbi már baj Miklóséknak is, mert - mint minden RPG-ben - a TP-nek jónak kellett volna lennie, hogy megérje hajtani előre, de ez itt a visszájára fordult.
Pontszám: 7.53
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
827. hozzászólás - 2012.02.18. 16:18:00 (Válasz Gtr2 #824 hozzászólására.)
EH-ra váltasz és lesz AF pontod. Ez egy megoldható probléma. Az AF bevezetésekor ez le lett írva sokszor, hogy a VF-eseknek kevesebb jut.
Pontszám: 7.53
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
828. hozzászólás - 2012.02.18. 16:23:00
én félek a térkapuzás közben hogy valaki betámad ezért CSPböl gyorstok (szoktam öskövet venni de a gyorsításrrra sajnálom) VFes vagyok így kevesebbet tudok vadászni igy. ha lehetne VFeseknek portyapontol gyorsítani többet tudnék így vadászni. és kicsit gyorsabb lenne szintlépés
V1-antilop
Pontszám: 5.54
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
829. hozzászólás - 2012.02.18. 16:28:59 (Válasz Craslorg #827 hozzászólására.)
Csak azért pörgessek több szintet a semmiért mert EH-as nem fogok vadászni, hogy legyen AF pont? Persze azonnal váltok.
Nekem eddig is jó volt VF nem tudom minek kell belepiszkálni. Csak azért pörgessük fel több ember játékát, hogy az unatkozók akik portyáznak legyen ellenfelük? Szuper ötlet.
Pontszám: 6.35
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
830. hozzászólás - 2012.02.18. 16:36:36 (Válasz Gtr2 #829 hozzászólására.)
Sehol nem írtam ilyet. Az AF pont miatt panaszkodtál, hogy neked kevés van VF-esként. Erre megoldás az EH. Az, hogy neked a VF és kevesebb AF vagy EH és több AF éri-e meg, már a te döntésed.
Pontszám: 7.53
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
831. hozzászólás - 2012.02.18. 16:38:56 (Válasz Craslorg #826 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.02.18. 16:15:54
Szóval a játék egyre szerteágazóbb lett - ami nem baj - és belassult. Ez utóbbi már baj Miklóséknak is, mert - mint minden RPG-ben - a TP-nek jónak kellett volna lennie, hogy megérje hajtani előre, de ez itt a visszájára fordult.


Abszolút szintelőnnyel egyetlen egy helyen lehet "vezetni" a toplistán kívül, az pedig az építkezésbe ölhető lé mennyisége. Ezen felül csak a relatív szinttáv (azaz ütéstávon belüli szintelőny) számít, amit meg +1x szintnél is át lehet hidalni ha valaki drasztikus le/tp-vel működik a többiekhez képest.

Azaz vagy az abszolút szintelőnyt kell "érvényesíttetni" (pl PvE irányzat?) a játékon belül, vagy a részben belátott a "TP rossz" (mivel növeli a játék időarányos költségét, és csökkenti a célpontok számát egy pvp játékban) elvet kell tovább követni.
A hozzászólást Birka módosította 2012.02.18. 16:39:16-kor
Pontszám: 6.30
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
832. hozzászólás - 2012.02.18. 16:43:32 (Válasz Craslorg #830 hozzászólására.)
Jogos te nem ezt írtad, de a lényege az amit én írtam. Mindent az AF szakival akarnak megoldani. Kezd nem érdekelni a dolog.

Ha már gyorsítunk és a VF-es a vadászatért ahogy Miklós is írta dupla TP és LE ne %-ozzunk legyen dupla egyszerüb számolni. Ne legyen relikvia meg AF, hogy a régi rendsze érvényesüljön. Legyen mindenkinek egyforma csak a rendszert terhelné. 40 CSP jön egy nap ebből 5 dukátra elmegy marad 35 CSP ez kevéslesz, hogy rendesen pörögjön a játék legaláb 60 és abból 55 marad emelni kell nincs mese.
A jutalmazás legyen bevezetve AF pont LE relikvia amit akartok. KB fél év és annyi magas szintű lezs, hogy nem győzitek a fejlesztés.
Gyerünk gyerünk.
A hozzászólást Gtr2 módosította 2012.02.18. 17:05:28-kor
Pontszám: 7.03
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
833. hozzászólás - 2012.02.18. 16:58:43 (Válasz Craslorg #826 hozzászólására.)
Köszönöm a történeti áttekintést, jó tudni, hogyan alakult ki ez a helyzet, de a lényegen nem változtat. Ahogy mondod, szerteágazó lett a játék, és ez nekem tetszik. Szerintem nem lehet baj, hogy többféle ember megtalálja a számítását a játékon belül. Nem zavar, hogy a pókok szinte egyáltalán nem lépnek szintet, nem zavar, hogy mások egészen másképp játszanak, mert én megtaláltam itt azt, amivel jól elvagyok. Értem, hogy a játék menete annak idején fel lett borítva az új szabályok bevezetésével, de nem értem, miért kell újra borítani mindent, ráadásul a "visszalépés" kedvéért.

Na ezt pedig egyáltalán nem értem:
Idézet: Craslorg - 2012.02.18. 16:15:54
Ez utóbbi már baj Miklóséknak is, mert - mint minden RPG-ben - a TP-nek jónak kellett volna lennie, hogy megérje hajtani előre, de ez itt a visszájára fordult.


Miért kell ennek a játéknak is úgy működnie, mint az összes többinek? Miért baj, ha itt talán egy picikét jobban kell taktikázni, figyelni? Ha pedig ugyanolyannak kell lennie, akkor miért nem koppintottak valahonnan egyet?

Ha mindenképp gyorsítani kell a VF tempóján, akkor tényleg csak a duplázás jöhetne szóba. Miklós 50-80 %-a határozottan nerf. Mások nevében nem tudok nyilatkozni, de tuti elveszíteném a játékkedvemet, ha lecsökkene az amúgy sem túl magas LE/TP arányom. A VF közel nem olyan erős, hogy kibírjon egy ilyen érvágást.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 8.32
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
834. hozzászólás - 2012.02.18. 17:17:34 (Válasz Miklós #821 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.02.18. 15:23:14
A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így.


A VF-nek van még egy hátránya, a csökkentett AFP. Ha biztosítható az, hogy folyamatosan legyenek új, ÉRTELMES AF képességek, és ne fulladjon bele a karakter a hasznosan már nem elkölthető pontokba, akkor a csökkentett AFP valós hátrányt jelent, és nyugodtan váltani lehetne a fele tp-ről a dupla LE-re, legalábbis 60-ik szint felett.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.78
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
835. hozzászólás - 2012.02.18. 17:32:45
vagy a portyát kéne úgy modosítani hogy a szerzett LE után kapunk TPt lene egy minimum aminél kevesebbet nem kaphat az ember és egy maximum is aminél tobbet nem
AF képeség lehetne így a Vfesek gyarban érezhetnek kedvet egy két próbálkozáshoz.
V1-antilop
Pontszám: 5.54
kedvencFalcon81Férfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
836. hozzászólás - 2012.02.18. 18:13:00
Én is sokáig Vf es voltam, event kedvéért váltottam Ehra, azóta viszont bánom így teperek vissza Vfre, akárki akármit mond EH nem verseny képes Vfel szemben ha csak nincs multi kari, bár az akkor jó Vfel is. Lehet nyammogni Birkán, hogy visszaállt csak térkapra, én megértem és valszeg követni fogom rövid időn belül a példáját.
Pontszám: 8.86
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
837. hozzászólás - 2012.02.18. 21:41:43
Még egy kérdésem adódott. Miért van korlátozva a térkifordítás? Aki használja, valószínűleg gyorsabban lép szintet, hiszen az összes erőforrását ki tudja használni. Most 60. szint fölött egy EH karinak, ha kifejlesztette az EH-s AF tulajdonságokat, esze ágában nincs vadászni. Soha többé. Aki pedig VF-ről váltana, az szintén el van lehetetlenítve, hiszen a kompenzáció ugrik, EH-s tulikat pedig értelmetlen fejleszteni. Ezek nélkül viszont tényleg nem éri meg portyázni. Biztosan van valami értelme a korlátozásnak, de én csak azt látom, hogy be vagyunk betonozva.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 8.75
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
838. hozzászólás - 2012.02.18. 22:33:56 (Válasz Kvnoemi #837 hozzászólására.)
Én pont ezért nem fejlesztem az AF kompenzációt szoktam térkifordítózni és akkor az megy a kukába akkor minek. A kufár háborút nem is lehetet másként csinálni mint EH-val mert a TP ugyan annyi volt, de a LE kevesebb volt VF-el. De van más esemény amit meg EH-as nem lehet csinálni.
Majd jól bekavarnak aztán nem értik miért megy el mindenki.
Pontszám: 6.98
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
839. hozzászólás - 2012.02.18. 23:54:49 (Válasz Ariel #823 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.02.18. 15:55:38
A második javaslat szerint pl 20%-al lassabb lenne a szintlépés az első 10 játékosnak, aki elérte a 130-ik szintet. Ezzel viszont azok nem kerülnének közelebb egymáshoz, akik már átlépték a 130-ik szintet.
Gyanítom, hogy Sy Web nem akarja, hogy utolérjék, egy sikeres fékező rendszerrel (progresszív követelmény) a 23 szint előnye eltűnne gyorsan.

Az általad említettel szemben semmi kifogásom, kérdés, hogy hogy reagálnának erre azok a játékosok, akik a kastély tripla jutalmára hajtanak, és így még nehezebbé válik számukra elérni a 3 szintlépést.
Mivel a szövetségünk eleve lassan csinálja a szövetségi küldetéseket, jelenleg csak a VF-eseknek kihívás elérni a háromszoros szintjutalmat. Jó lenne valóban, ha ebbe a top nem csúszna bele.
Pontszám: 6.17
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
840. hozzászólás - 2012.02.19. 12:10:57 (Válasz Viskos #839 hozzászólására.)
Idézet: Viskos - 2012.02.18. 23:54:49
Gyanítom, hogy Sy Web nem akarja, hogy utolérjék, egy sikeres fékező rendszerrel (progresszív követelmény) a 23 szint előnye eltűnne gyorsan.

A 23 szint előnyét gondolom úgy szedte össze, hogy a TP-re hajt, a mögötte állók pedig nem. Ezen a lassítás sem tud változtatni. Ha mögötte VF-el játszanak, vagy EH-val minimális vadászat mellett, akkor még úgy sem érnék utol, ha a lassítás miatt dupla TP kellene neki a szintlépéshez.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.67
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!