Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
201. hozzászólás - 2010.11.24. 16:44:42 (Válasz Kethios #200 hozzászólására.)
Jó lenne valami magyar nyelvű összefoglalás!
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 7.82
kedvencTpe71Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
202. hozzászólás - 2010.11.24. 17:07:12 (Válasz Cofee #201 hozzászólására.)
Egyetértek! Többen tudnánk hozzászólni.
A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül viszont túl sötét van az olvasáshoz.
Végzetúr Wiki
Pontszám: 8.55
irritálóSun13Férfi
Végzetúr tehetség
212 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
203. hozzászólás - 2010.11.24. 21:44:58
Egyetértek
Pontszám: 5.06
népszerűModeratorFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
204. hozzászólás - 2010.11.24. 21:57:31 (Válasz Cofee #201 hozzászólására.)
المشروعة!
Welcome to the Real World!


A jatek nyilt vegu, barmikor befejezheted!
Pontszám: 8.42
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
205. hozzászólás - 2010.11.27. 10:16:26
.
A hozzászólást Darah módosította 2010.11.27. 10:17:39-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.70
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
206. hozzászólás - 2010.11.28. 19:56:58 (Válasz Cofee #201 hozzászólására.)
Üdv!

A hozzászólás első részében összegezném az alapgondolatot, nem fordítok le mindent de hozzászólásról hozzászólásra végigvezetem az esemény vitáját.

Egy olyan időszakos esemény ötlete merült fel ahol mindenki egy adott szörny ellen küzd. Ennek a szörnynek az életereje lenne csökkenthető a karakter szintjétől és erőfeszítésétől függő mértékben, s ha ez egy bizonyos mértéket elért, a résztvevő a szörny legyőzésekor jutalmat kap. Az alapötlet része volt hogy a már említett tényezőktől függően növekedjen a jutalmazás mértéke (adott tárgy bónuszai).
Amennyiben a lényt nem győznék le a karakterek, az elmenekülne és nem lenne jutalmazás.

Felmerült hogy ne csak egy erőforrást, azaz PP-t vagy CSP-t égessen hanem mindkettőt. Ezt továbbgondolták és lehetőségként felvetették hogy adott mennyiségű PP felhasználása után minden további ütés a karakter szintjétől függő LE-be vagy egyéb erőforrásba kerüljön. Ez a rendszer később megkérdőjeleződött, többen az ellen érveltek hogy korlátozva legyen a lény üthetősége.
Az egyedi, különleges jutalmak mellett eshetnének egyszerűbb tárgyak illetve +1 támadást ingyen lehetővé tevő relikvia.

Későbbiekben felvetették hogy amennyiben adott karakter megkapta az ütésért járó jutalmakat, a további -pusztán a lény legyőzésének érdekében tett- erőfeszítésért is járjon kisebb jutalom, pl. +1 szakértelem bónusz.

Hasonlóan a már megismert eseményekhez, hogy az építő, nem harcos karaktereket is bevonják, a lényt el is lehetne fogni. Így egy későbbi fázisban a nem portyázó karakterek is részt tudnának venni, illetve itt is lenne rá esély hogy az esemény nem sikeres és a lény elmenekül. Az építők jutalmazása eltérne, eltérhetne a portyázókétól.

Az is szóba került, hogy 3 különböző lény legyen, kettő kevesebb ÉP-vel, melyek ütéséért kisebb jutalom járna.

A felvetés megvitatása során az egyik játékos még történetet is alkotott.

A második részben Miklós hozzászólását fordítanám le, lehetőleg szöveghűen.

Köszönöm az ötleteket, ígéretesnek tűnik. Most hogy nagyjából formába öntöttétek mit is szeretnétek, szeretném én is a gondolataimat hozzáfűzni. Az esemény menete tetszetős, a hozzászólásom inkább a megvalósítást járja körbe.

1., CSP mint költség
Az az tapasztalatom Zarknod kapcsán hogy a legprecízebb játékosok kiszámolták az esemény jutalmazását és összehasonlították azt azzal a mennyiséggel amit vadászattal szereztek volna. Így aztán nagy vita után a jutalmat akkorára növeltük amekkora vadászattal is szerezhető lett volna (minden bónuszt számoltunk). Tehát ha CSP-t szeretnétek használni az aktivációhoz akkor a legbiztonságosabb az lenne ha annyi LE és TP járna akitválásonként mint amennyi a vadászatért is járna.

2., PP mint költség
A PP kevésbé erőforrás mint a CSP, néhány játékos sosem használja fel az összes rendelkezésre állót. Azonban az EH-val ez is erőforrássá kezd válni így ha ezt választjuk az esemény során az aktiváláshoz akkor legalább akkora mértékben kell jutalmazni mint amennyit az EH is adna.

3.,
Felmerült a gondolat hogy a szörny támadása során ne sebződjön a karakter. Ez egy érdekes ötlet, azonban az ÉP regeneráció, annak módjai mindig is a játék részei voltak és természetes gátat szabtak az aktiválásoknak. Jobbnak látnám ezt így hagyni, így nem kellene korlátozni az aktivációk számát. Az állatok TP-t és morálnövekedést kapnának akárcsak a Zarknod esemény során.

4., A mega-ellenfelek száma, ÉP-jük, sebzésük, stb.
Számuk. Valaki felvetette hogy legyen egynél több ellenfél és a játékosok válasszanak aszerint milyen jutalmat szeretnének. Igen, ennek az ötletnek megvan az a veszélye hogy hogy egyetlen lény sem lesz legyőzve mivel a játékosok megosztják a lények közt a PP-iket. Sokkal egyszerűbb lenne ha csak egy ellenfél lenne de a végén a játékosok választhatnának a jutalmak közül.
ÉP. Ez egy bonyolult kérdés. Elég nehéz kiszámolni előre a játékosok PP-ait, mennyi aktiváció lesz, stb. Lehetséges az is hogy a lény két nap után elpusztul vagy egyáltalán nem sikerül az esemény alatt végezni vele. Azt se felejtsétek el hogy az alacsony szintű karakterek csak kis részét sebzik a magas szintű karakterek sebzésének. Egy magas szintű karakter kioszthat 10K sebzést míg egy alacsony szintű 50-et. Erre valóban lehetséges megoldás lenne több szörny, egy 10 karakterszintenként. 1-10 szintű karakterek az egyes kategóriájú, 11-20-as szintű karakterek a kettes kategóriájú lényeket tudnák támadni, stb. Ha egy csoport végez a saját ellenfelével tovább támadhatja a következő kategóriát, ha pedig nincs több felfelé akkor támadhatnának lefelé levőket is. Így mindenki a saját erejének megfelelő lénnyel harcolhatna és a lények sebzése a játékosokhoz arányulna.

5., Alternatív (nem harcos) módja az eseményben való részvételnek
Jó ötletnek tartom (bár kétlem hogy vannak olyan karakterek akik csak építenek és sosem harcolnak). Lehetne egy nagy ketrec amit mindenki építene. Ez épületként jelenne meg a szövetségnél és LE-ért vagy manakonstrukcióval lehetne építeni.
Ha aggódtok hogy ez lassítja a szövetségek építését kitalálhatunk alternatív építési módszert is, mondjuk amit egy karakter naponta egyszer aktiválhat.

6. Jutalmak
Ahogy már említettétek az erőfeszítésetektől függő jutalmazási szinteket lehetne kijelölni. A dolog problémája az hogy hogyan arányítjuk a teljesítményt a szinthez, ezért pedig egyszerűbb lenne aktiváció számától függővé tenni a jutalmazást. Hogy ez hogyan vonatkozna az építésre - ha valaki 100% manával aktiválna az egy aktiváviónak, ha valaki annyi LE-ért aktiválna ami egy pontnyi szerencse növekedésnek felel meg az 3 aktivációnak számítana.
Külön jutalmaznánk a sebzést és az építést, ezekről írnék később egy listát.

7.,
Egyetértek egy hozzászólóval abban hogy nem szükséges büntetést bevezetni az esemény során (lásd a korábban felvetett egy napi fix számú aktiváción felüli ktg-et - a ford.)

8., Történet
Köszönöm a hozzászólónak a kiváló ötleteket, néhány helyen módosítok rajta hogy a játék történetébe illeszkedjen.

9. Implementáció
Ha minden jól alakul Januárban el is indíthatjuk az eseményt.


Elnézést kérek a gyors fordítás miatti hibákért és félrefordításokért. Ha bárhol találtok valamit amit javítani kellene írjatok PÜ-t.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.11.28. 20:23:40-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.77
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
207. hozzászólás - 2010.11.28. 20:33:47 (Válasz Let. #206 hozzászólására.)
PP-re építeni eventet alapvető hiba, pláne ha a jutalmazás függvénye az elköltött pp-nek. Elég arra gondolni, hogy a játékosok egy része csak 15 pp-t kap naponta, míg mások akár 41-et is.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.40
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
208. hozzászólás - 2010.11.29. 12:37:23
ez jómókának ígérkezik...ez a szörnyölősdi

ám jómagam msot csak azért írok mert látom hogy a távolabbi tervek közt szerepel egy chatnek a beizzitása is...és eme dolgot akarom örvendezve éltetni mer szerintem jómóka lenne...de mégjobb lenne ha minnél elöbb elkészülne...

noh ennyi...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 8.20
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
209. hozzászólás - 2010.11.29. 12:54:51
meglehetne oldani a támadást úgy hogy kisebb csapatok támadnának rá. mikor jelentkezünk akkor bizonyos ideig nem lehetne csinálni semmit és mondjuk 20 fős csapatok ménének ellene mikor összejön 60 ember akkor a gép 3 csapatra bontsák őket úgy hogy nagyjából egyforma erősek legyenek. és a magasabb karik lenének elöl akik jól bírják az ütéseket. és az alacsonyabbak hátul akik itt több varázshasználó kört kapnak és amiben több mannát is fogyasztanak de ennek mértékében erősebbet is sebeznek.

a csapatra bontás azért kellene hogy ne legyen az hogy a magas szintű karik összefogjanak esetleg lehetne óránkénti támadás és abban lenne a csapatrabontás.
V1-antilop
Pontszám: 7.37
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
210. hozzászólás - 2010.11.30. 09:52:31 (Válasz antilop #209 hozzászólására.)
Ennek a hátránya az, hogy a megvalósításhoz kell egy motor ami a karaktereket adott csapatokba rendezi, előre megírt attribútumok figyelembevételével. Külön erre írt új core-t Miklós nem hiszem, hogy elfogad.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.80
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
211. hozzászólás - 2010.12.02. 11:41:53 (Válasz Let. #206 hozzászólására.)
Jónak tűnik, bár én minden eseménynek örülök amikor beharangozzák. Ha a jutalom is hasonlóan korrekt lesz, mint a Landragórnál, akkor lesz az igazi
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.60
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
212. hozzászólás - 2010.12.06. 00:54:29
Köszönet a mikuláscsomagért, idén karácsonykor is lesz gyógyitalakció?
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 5.44
kedvelt tagMiguelFérfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
213. hozzászólás - 2010.12.06. 07:09:03
Jó ötlet volt ez a mikuláscsomagozás! Megmosolyogtatott!
Gratula!
ZIB-ZIB-ZIB
Pontszám: 6
kedvelt tagAveoFérfi
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
214. hozzászólás - 2010.12.06. 07:36:28
Én is örülök neki, remélem 1-2 napig marad.
Pontszám: 6.14
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
215. hozzászólás - 2010.12.06. 07:41:56
Vivát, Mikulás!
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.70
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
216. hozzászólás - 2010.12.06. 07:54:34 (Válasz Aveo #214 hozzászólására.)
Mivel ma van Miklós... akarom mondani Mikulás, így valószínűleg csak ma lesz, úgyhogy mehet a PP égetés
Pontszám: 7.39
népszerűJégkirálynőNő
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
217. hozzászólás - 2010.12.06. 08:02:51
Vadászat közben is jön!
Dícséret
Pontszám: 6.61
népszerűTillyNő
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
218. hozzászólás - 2010.12.06. 08:38:21
Nagyon örülök, ennek a Mikulás-napi ajándék áradatnak

Nagyon kellemesen meglepett, hogy portya/kihívás közben mindenféle ajándékok esnek. Zöld kristályital, vadászat- és portyázás itala, stb...
Ám ezen jót nevettem:
Nicsak! Megtaláltad az öreg Mikulás egy ajándékát: egy A portyázás itala.
Jaj, egy krampusz észrevette, hogy találtál egy ajándékot, az orrodra koppint, menekülnöd kell! Elragadott 64 Vp-t!

Csak gratulálni tudok a fejlesztőknek, egészen üdítő így játszani
Rosszul teszed, ha dicsérsz olyan dolgot, amit nem értesz igazán, de még rosszabbul azt, hogyha szidod.

V1, V3 - Tilly
Pontszám: 7.48
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
219. hozzászólás - 2010.12.06. 09:01:03
Hát akkor sok boldog névnapot, és hasonló ötleteket Miklós!

Grat, most aztán tényleg eseménydús még a vadászat is.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.71
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
220. hozzászólás - 2010.12.06. 09:39:38
Köszönjük a Mikis ajándékokat, ingyen táp és még jópofa is! Isten éltessen!
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.60
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!