Idézet: Ezüstszél - 2011.03.31. 21:50:46
3. Játékélménnyel rávenni a karaktereket a LE/TP arány rontására. Aki gyorsabban akar fejlődni, az vállalja be a LE/TP arányának a csorbulását. Cserébe kap játékélményt.
Az teljesen világos, hogy a Beho-nak az a jó, ha gyorsabban lépnek szintet a karakterek. De ezt egyszerűen képtelenség úgy megcsinálni, hogy csak a lassú taktikákat gyorsítjuk, azaz mentesítjük az egyetlen hátránya alól, és továbbra is megadjuk a lehetőséget a LE/TP arány dédelgetésére. Mindneki ezt kellene válassza. Ezt szokás úgy hívni hogy uniformizálás.
Kinek lenne jó ez???
Nem kifejezetten neked szól Ezüstszél, csak épp téged idézlek.
Mutasson már rá nekem valaki, hogy "ez itten a játékélmény".
Mármint az a játékélmény, ami fokozódik magasabb szinten.
Nálam ugyanis semmi nem fokozódik, kivéve azt a szintet, amiről elérnek lefele ütve, és amire én elérek lefele ütve.
Ha pedig a karim erejét leamortizálom (lemondok a jobb LE/TP-ről) nem tudom mit tudnának felkínálni, amiért ez nekem játékélmény növelő lenne.
Tényleg nem.
Mégiscsak karifejlesztős játék lenne ez, vagy mi a szösz.
60-as szint fölött egyszerűen semmi nem változik, azt csinálja a 150-es, mint a 70-es.
Ja, van KH fenn. És kész.
Az AFszaporítás az jó.
Csak a játékban olyan rettenetes instabil a szabályrendszer, hogy az egymást kizáró, (főleg meg lenullázódó) AFképességeket nagyon nem merik fejleszteni a játékosok, hiszen ki tudhatja egy hét múlva nem lesz-e egy derekas odanerfintés az esetleg évek óta működő taktikáknak?
Miklós, a vadászattal is kezdened kellene valamit.
Egy nem VF-es vadászat az valami elképesztő kariromboló LE/TP-t hoz ki.
Így nem is fognak az EH-zők vadászni, váltogatni meg nem fognak az eltűnő AF-ek miatt.