Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
781. hozzászólás - 2011.12.08. 18:54:45
+4% LE ismételhető küldinél nevetséges. Ne a toplistás küldiseket nézzük, mert ők a kisebbség, vegyük az átlag karaktert. Én mondjuk 110-es szint körül kapok egy ismi küldiért 37K LE-t, mert van aranytallérom, zeon gyűrű, jó nyaki...egy átlag VU-snak max egy jó nyakija van, így ő kap mondjuk 30K LE-t...ha hozzáadom a 4%-ot akkor az plusz 1,2 K LE. Egy nap egy átlag játékos szerintem megcsinál 3-4 ismi küldit, ami összesen napi 5K LE pluszba. Az kb. 2 KH-s csata, jó esetben 1. Vagy 2 normál állat levadászása. Tehát sztem nagyon nem táp, akár egy +8% LE szíváshoz képest sem, ami mondjuk csatánként ad 500 LE-t, így mondjuk megtermeli a napi 5K LE-t 10 portyából....

De hát ezzel annyira nincs is gond, ezért se választottam az ismi küldiset, de akkor se utólag erősítsenek vagy akár gyengítsenek valamit, ha így tesznek akkor adjanak újra esélyt választani...
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5.98
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
782. hozzászólás - 2011.12.08. 19:16:19 (Válasz Eardog #780 hozzászólására.)
Eredetileg szerepelt a leírásban 12%, ami valójában jelentett 3-4%-ot, erre jött a reklamáció, hogy nem azt tudja a relik, mint ami rá van írva és kiderült, hogy gyakorlatban nem a TP-je szorzódik 1.12-vel, hanem+12 intelligencia szakértelmet kap. Mivel a kódon nem módosítanak, mert bonyolultabb, így egyszerűen a tárgy képességét növelték 20%-ra, ami gyakorlatilag +20 intelligencia szakit jelent a dögnek. Így most már 6-7% bónuszt kap a dög.
Pontszám: 7.49
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
783. hozzászólás - 2012.01.20. 12:48:48
néhány ötlet

uj esemény amiben a szövtségek is versenyezhetnek egymással mminden szövetség kap 350 event cselekvéspontot amit egyenlő részben lenne elosztva a tagok között
uj épület ami az eventhez kapcsolódna kovácsműhely
az esemény alatt uj az ellenség szolgáival kellene csatázni és töllük kéne elszedni a kristályt (a neve nem jut az eszembe de a két világ között könyvben olvastam róla amit a varkaudaroktol csortak.
ezt gyüjtik valamilyen céllal és ezeket kel elpusztítani
a kovácsműhelyben 10 ösköért fellehet erösíteni a fegyvert mer ugyebár az ellenség allergiás az öskőre.

későbbi lehetőségei a mühelynek.
a térkpubol néhe fertőzött lények jönnek akiknél átkozott tárgyak vannak amike ugyan ugy lehetne előre elezni mint a kölönöen erőseket. és möködne ellenük a öskővel rősítt fegyver.
ezektöl a tárgyaktol véglegesen csk ugy lehetn megszabadulni a kovácsműhelyben elbusztítjuk őket.

ezeket a tárgyakat akár viselni is lehetne és nekünk és az ellnfelünknek is súlyos negatvumokat adna.
V1-antilop
Pontszám: 6.48
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
784. hozzászólás - 2012.01.20. 13:17:00 (Válasz antilop #783 hozzászólására.)
Dolgozd ki részletesen, és akkor tudunk tárgyalni róla
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.42
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
785. hozzászólás - 2012.01.21. 10:55:54
ha szövetségek versenyeznek akkor nem jó egyedileg eseménypontot osztani, hanem a szövetségeknek kéne napi 350 eseménypontot adi amit a tagok között egyenlő részben lenne elosztva a maradék pedig egy raktárba kerülne addig amíg osztható nem lesz a maradék a szövetség tagjainak a számával ezért enek az eseménynek nem reggel 10 kor hanem éjfélkor kéne végetérnie az utolsó nap miatt. amikoris az első belépő(esetle az első 3-4 között) kapná a maradék eseménypontot.

az event menete
az event alatt az ellenség szolgáival kellene csatázni náluk 10 százalék esélyel lehetne kristályt találni (két világ közötti könyvben amit a varkaudrok bányásztak) nemtudni mi céllal gyüjtik
ezeket a kristályokat kellene gyüjtenünk és az új épületbe a kovácsműhelyben megsemmisíteni itt csak szövetségek versenyeznének lévén nem egyenlő arányban lenne a cselekvéspont elosztva.

az ellenség szolgái a kristályhorda tagokra hasonlítanának lenne fegyverük manátégetnek és állataik is lennének.
jutalmazás lehetne akár a gyöztes szövetségnek a hatalom tornya az aktuális max+10. szintre lép
további jutalmak ha bizonyos számú talált kristályt semmisítetek meg +1 +2 +3 szövetségi küldetésnek teljesítésének megfelelő kastély szintlépés és arényos lélekut töltés/növekedés.

lehetne egyedi vonzat is az eventnek ahol térkapuhoz hasonló szörnyekel kéne megküzdeni amik nem +10 hanem +(péntek)13 szintüek lennének
a velükvaló csata 1pp és 1csp(normál amiböl vadászni is szoktunk már aki)
náluk lehetne átkozott tárgyakat találni
Pl:
átkozot gyűrű
a portya csata alatt minden harci körben elszenveded te és az ellenfeled is a saját életpontjának az 5%át

kiivégző
nyaklánc
portya csaták végén a vesztes 3% a győztes 1% esélyel 1 életpontra kerül (mindig a támadónál dob először a gép)

ha 5 vagy több ilyen tárgyunk van akkor
az 5. -1
6. -2
7. -3
stb adna a tulajdonságainkra
csak a műhelyben lehetne megszabadulni tölük

ezek a lények az event után a térkapubol elérhetőek lehtnének
V1-antilop
Pontszám: 6.59
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
786. hozzászólás - 2012.01.23. 16:01:39
mivel a friss hírek topikba nem lehet írni ,ezért itt reagálok:
hogy-hogy a "sima"(szövetségi) V4nek is meghatározott ideje van? Vagy csak így van eltervezve?
Pontszám: 5.32
kedvelt tagRoger1984Férfi
Végzetúr tehetség
228 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
787. hozzászólás - 2012.01.23. 16:10:42
nem tudom,de annak hogy lesz nyáron 60-es v4 annak örülök! lesz idő játszani.
Pontszám: 6.15
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
788. hozzászólás - 2012.01.23. 16:56:33
Az eventek ütemezése és azok követési távolságának felgyorsítása igen örvendetes fejlemény, ugyanakkor legalább egy új típusú eventet szívesen láttam volna az idén.
Pontszám: 8.59
fórumozóSosi81Férfi
Végzetúr tanonc
30 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
789. hozzászólás - 2012.01.23. 19:04:30
Miklós! Az eventeknél tényleg csak eddig tart a fantáziád??? Mert ez borzasztóan kevés. Ugyan azt lejátszani 10x.
Legalább más sztori futna ezzel a motorral...
Így ez sajnos szánalmas. A legnagyobb bánatomra.
Maradok továbbra is tisztelőd, de ez halvány.
V1 Zyon - Obszidián Kard Szövetsége
Pontszám: 7.04
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
790. hozzászólás - 2012.01.23. 22:31:37 (Válasz Sosi81 #789 hozzászólására.)
Sosi81 WIN!!

Annyira halvány, hogy ehhez képest mocskos másnaposan, mondhatni még takony részegen, rendesen becsipásodott szemmel is éles képet látok viszont magamról a tükörben és még rá merném mondani, hogy ez egy fantáziadús ábrázat.
Pontszám: 1.87
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
791. hozzászólás - 2012.02.17. 13:30:33
Szeretnénk új eventet idén, de addig nem ígérgetünk ezzel kapcsolatban, amíg nincs konkrétum. Ha lesz, akkor értelemszerűen a tervekben úgy lesz beilleszve. A szövis V4 nem konkrét ideig tart, de egy tervnél azért valami becslés kell arra, hogy kb. mire lehet számítani az eddigiek alapján.

Frissítettem a nyitó topicot, most hogy elkészültek a sisakok, számos új fejlesztésen dolgozunk.

Úgy érezzük, hogy a játék egyik nagy gyengéje, hogy induláskor nem kínál eleget egy kezdő játékosnak. Ezért szeretnénk csinálni a mentor helyett egy mini-küldetés rendszert, és a kezdeti néhány szintet felgyorsítani, hogy egy kezdő játéka ne néhány vadászatban és portyában merüljön ki, hanem rögtön az akció közepébe csöppenjen, és a játék több lehetőségébe is belekóstolhasson. Ehhez kapcsolódik a Végzet Temploma, ahol megadott számú feladatot tetszőleges sorrendben, akár egymással párhuzamosan is teljesítve lehet elnyerni a közbenső nyereményeket és végül a végső főnyereményt.
Ami legközelebb elkészül, egy régi tervünk, egy tombola-játék. Ez a lélekkufárnál lesz elérhető, szerencsekerék formájában, amit mindenki minden nap megforgathat, akár már első szinttől is, számos értékes nyereménnyel.
A hozzászólást Miklós módosította 2012.02.17. 13:38:06-kor
Pontszám: 9.10
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
792. hozzászólás - 2012.02.17. 13:51:13 (Válasz Miklós #791 hozzászólására.)
Miklós:

És mi a helyzet a talin megígért, alacsonyabb őskő költségű 20. szintig tp-t adó állatfelszereléssel?
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 7.75
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
793. hozzászólás - 2012.02.17. 15:17:50
Köszönjük a sisakokat és az új eventben a változtatásokat!
Kalandokhoz is hozzá kellene nyúlni (please! ):
1) extrapoláció nagyon szivat magas szinten (ahol szétaprózódik a mezőny)
2) a szörnyek LE/TP/sebzés arányai nagyon elszálltak
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.17
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
794. hozzászólás - 2012.02.17. 16:41:07
Bumburnyak: nincs elfelejtve, csakhogy. Az állatokkal egy sokkal nagyobb fejlesztést szeretnék összehozni, és akkor ez is a csomag része lenne. Doksi már erről is van, de erről még nem mondok részleteket, a lényeg, hogy az állatok részére egy több lehetőséget, több variációt kínáló plusz fejlesztési rendszert találtam ki, ahol az állatokat lehet nemesíteni, spéci képességekkel felruházni stb.

Alendaar, ha konkrét problémád van a kalandokkal, kérlek írd meg nekünk emailben, konkrét adatokkal. Köszi!
Pontszám: 8.78
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
795. hozzászólás - 2012.02.17. 20:00:28
A játék másik nagy gyengéje (a rengeteg előny mellett), hogy magas szinten elfogynak az ellenfelek. Erre gondolkoztok valami megoldáson? Régebben volt ötletelés, hogy az első karakterek nehezebben lépjék meg a szinteket stb, de egy ideje nagy a csend, a portya célpontok pedig csak egyre fogynak!

Ötletek:

1. Szintlépés lassítás (több Tp kell) az első X játékosnak aki az adott szintre ér.
2. Olyan beállítási lehetőség a portya ablakban, hogy a szintkorláton felül is lehessen ütni, ezáltal nyilván azt is vállalva, hogy azok a karakterek vissza is tudnak támadni. Pl most 141. szintű vagyok felfelé max 156ra érek fel. Lehessen már beállítani, hogy a felfelé ütés szintkorlátja +5, +10 +15 +20 vagy akár +25tel megnőjön, mert szívesen vállalnék csatát oda vissza akár a világ legmagasabb szintű karakterével is, csak nőjön a célpontok száma!
3. Az energiahasznosítás tovább erősítése, további tápok a VF-et elhagyóknak! (VF az egész probléma forrása)
4. Világok közötti portyázási lehetőség, világok összevonása, vagy magasabb számú világról a kisebb számúra való átlépés lehetősége. (Pl V2-ről V1re)
Pontszám: 9.03
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
796. hozzászólás - 2012.02.17. 20:33:09 (Válasz Coronita #795 hozzászólására.)
3-ashoz: Ha átbillen minden az EH felé (ami egy szint után már most is megvan), akkor az optimalizátorok nem fognak több szintet lépni, mert nemes egyszerűséggel nem vadásznak. Az EH-ra adó bónuszt kreálni maximum úgy lehet, hogy ahhoz a bónuszhoz szükség legyen vadászni is (pl eventhez hasonló tevékenységpontot csak vadászattal lehet szerezni), de ekkor az 1 vadászat + 1 EH-s portya már megérje váltani a VF-ről.
Pontszám: 8.35
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
797. hozzászólás - 2012.02.17. 20:43:05 (Válasz Coronita #795 hozzászólására.)
Ha felfelé ütésről lefelé ütésre váltasz, máris nő a célpontjaid száma, sőt az EH is erősödik...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.67
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
798. hozzászólás - 2012.02.17. 23:10:05 (Válasz Ariel #797 hozzászólására.)
Szerintem mivel nem játszol V2-n, ezért nem tudod, hogy hiába támad lefelé, mert ott sincs célpont.
Pontszám: 6.60
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
799. hozzászólás - 2012.02.17. 23:55:48 (Válasz Mortu #798 hozzászólására.)
Látom, hogy mi van V2-n. Ha csak felfelé üt, akkor van 10 célpontja. Ha lefelé is, akkor már 22. Nem rosszabb a helyzete, mint az enyém. Felfelé van 2 célpontom, lefelé 27.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.67
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
800. hozzászólás - 2012.02.18. 03:02:58
Craslorg: Ezt teljesen jogos.

Ariel: Kösz a "segítséget", lefelé is ütök! Kristályokat nem számolva össz-vissz van 6 célpontom. Felfelé 4 van (Lardeorl, Baalberit, Agnus Dei, Noyo), lefelé 2 (Charon, Malazár)!

Sztem ez dráma!
A hozzászólást Coronita módosította 2012.02.18. 03:13:28-kor
Pontszám: 8.57
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!