Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
kedvencScorpion666Férfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
141. hozzászólás - 2010.08.04. 14:24:57 (Válasz Junior0 #140 hozzászólására.)
Írj a bug@vegzetur.hu e-mail címre, add meg a karaktered nevét, sorszámát, melyik világon játszol, és hogy milyen esszenciáid vesztek el, és akkor megpróbálják visszaállítani.
V2 - Sith Lord - Sötét Mágusok
Pontszám: 8.71
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
142. hozzászólás - 2010.08.04. 18:23:35
köszi a segitséget
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 5.94
népszerűtlenRedlightFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
143. hozzászólás - 2010.08.23. 23:40:48
Sziasztok


Cselekvés pontott hogy vagy mikor tudok kapni?
Pontszám: 3.25
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
144. hozzászólás - 2010.08.24. 00:02:08 (Válasz Redlight #143 hozzászólására.)
idovel jon magatol, turelem
Pontszám: 8.50
kedvencRoscoBorloFérfi
Végzetúr mester
638 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
145. hozzászólás - 2010.08.24. 07:35:45
48 percenként adagolják egyesével.
Prémiumosoknak 25%-al gyorsabban jön.
V5 Rosco Borlo
Pontszám: 6.67
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
146. hozzászólás - 2010.08.24. 21:08:52
Hmmm...

Lehet olyan fejlesztés is el kellene, amivel lehetne szabályozni azt, hogy ha "véletlenül" több időre küldtem az állatokat gyakorlatozni, akkor lehessen kivenni, mondjuk büntiből nem számítja fel a TP-nek a felét vagy tudom is én.

Mert velem már sokszor előferdűlt, hogy elküldtem őket, holott 2 óra múlva kellettek volna...

Vagy, szívjon az aki elküldte őket huzamosabb ideig? Bár véleményem szerint nem nagy ördöngösség lenne ezt összehozni, igaz nem értek a lovakhoz!
A hozzászólást Viszok009 módosította 2010.08.24. 21:10:28-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 7.63
közellenségKod6mesterFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
147. hozzászólás - 2010.08.26. 18:55:21 (Válasz Redlight #143 hozzászólására.)
minden nap kapssz
Pontszám: 3.67
fórumozóLinducFérfi
Végzetúr tanonc
48 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
148. hozzászólás - 2010.08.27. 12:56:46
Az entitásokkal kapcsolatban lenne egy felvetésem.

Elértem az elméleti maximumot az entitásokkal kapcsolatban és már csak szintlépésenként 1et tudok ölni. Jelenleg 10 kell még a következő tárgyhoz, ami 10 szint.

Nem tudok csinálni entitásos ismételhető küldit, hiába könnyítették meg.

Javaslat:

Mint a spec váltásnál 10 Őskért lehessen előre hívni az entitásokat ( persze a minimáis 2-3 nap megmaradna a következő újrahívásig)
Így olyan maradna, mindha nem lenne maximumnál a karakter és aki nem akar erre Őskövet szánni, egyszerűen vár mint a spec váltásra és kihívja szintlépéskor.
Sör&SEX&Rock&Roll
Pontszám: 4.54
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
149. hozzászólás - 2010.08.27. 13:32:39
Lehetne frissiteni.

Közeljövőben várható fejlesztések
- alkímista labor
- facebook/iwiw megosztása játékos eseményeknek
- nyilvánossá tehető csaták
- nyílt kvíz adatbázis

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- ismételhető küldetések átdolgozása

Ezek asszem megvannak.
Meg volt par kivalo gondolat, peldaul Esszencia konverter, ami mar nagyon idoszeru lenne.
Pontszám: 6.83
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
150. hozzászólás - 2010.09.03. 08:23:52
Fejlesztesi otlet: Bajnoki arena.

Minden szinten lenne egy bajnoki tron. Ahhoz, hogy beleulhess vegezned kell az aktualis klonnal a bajnoki arenaban. Ha sikerrel jarsz, beleulhetsz a tronba, ami egy klonoz szek, es onnantol a te klonod fogja orizni az arenat. A klonozas technikajabol adodoan a klonok elete veges, minden nap egy tulajdonsaguk (veletlenszeruen) egy ponttal csokken.

Az arenaban specialis toplistak elerhetoek:
- Kinek a klonja van a legtobb arenaban.
- Melyik klon orzi arenajat legregebben.
- Osszesen hany napig oriztek az egyes emberek klonjai a kulonbozo arenakat.
- Melyik szinten volt a legtobbszor klonozva bajnok.
(stb.)

Elerheto az adott arena tortenete, azaz, hogy ki mikor ult bele a tronusba.

(Megjegyzes: A tamadas soran ervenyesulhetnek olyan hatasok, amelyek a klonra utana nem hatnak (pl. tamadas itala), de forditva is (vedekezes itala). A statisztika szempontjabol csak az szamit, hogy napfordulon ki ul a tronusban. Naponta egyszer lehet probalkozni az arenaban, de csak akkor, ha napfordulon nem a te klonod ult az arenaban.)
Pontszám: 9.37
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
151. hozzászólás - 2010.09.03. 08:27:15 (Válasz Kocos #150 hozzászólására.)
az a baj, h 90%ban pokok ulnenek a tronon. a tobbieknek ez a fejlesztes annyit hozna, h latjak amikor az egyik pok levaltja a masikat
Pontszám: 7.76
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
152. hozzászólás - 2010.09.03. 08:31:10 (Válasz Endyr #151 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2010.09.03. 08:27:15
az a baj, h 90%ban pokok ulnenek a tronon. a tobbieknek ez a fejlesztes annyit hozna, h latjak amikor az egyik pok levaltja a masikat


Az elso harom szot kiveve egyetertek. A bajnokin is tobbnyire ok nyernek. Nincs ezzel semmi gond.
Van azert ennek annyi elonye is, hogy kiprobalhatja magat barki az aktualis bajnok ellen ingyen. (Nem irtam, de nyilvan a szovetsegi Arenahoz hasonloan mukodne a csata.)
Extra otlet: a bajnoki medalok _minden_ esetben -3 tulajdonsagot adnak mindenre a bajnoki areban valo harckor, es a klonoknak is.
Pontszám: 6.83
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
153. hozzászólás - 2010.09.03. 08:33:49 (Válasz Kocos #152 hozzászólására.)
az az a baj leginkabb arra vonatkozott, h ez egy relative bonyolultabb fejlesztes, sztem nem keves ido es a jatekosok 3-5%-a reszesulne belole (es igazan haszna nincs csak idoelutesre jo). igy erre tipikusan azt mondanam, h nem eri meg a raszant fejlesztesi idot
Pontszám: 6.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
154. hozzászólás - 2010.09.03. 08:45:52
Teljesen egyet értek Endyr-el, és amikor 1 éve felhoztam az OV-s példát Miklósnak, ő se repesett érte, hasonló indokok miatt...

De igen, kellene még PvE elem a gameba. Elkezdtem írni egy javaslatot, majd konzultálunk ez ügyben
Pontszám: 4.64
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
155. hozzászólás - 2010.09.03. 16:29:02
Amin jelenleg dolgozunk:
Régóta ígértük a kvíz olimpia megreformálását. Ez sajnos csúszott, elég komplikált lett a dolog, de most úgy néz ki, hogy hamarosan elkészül az új rendszer. A jövő héten szeretnénk csinálni egy tesztet (kviz olimpia a játékban, de dijak nélkül, aki akar, részt vehet benne), és rá pár napra mehet az éles.
Az új rendszernek lesz egy mellékhatása, sokkal gyorsabb lesz, tehát nem fog laggolni, lassabb gépeknél ill. lassabb internet kapcsolatnál is ugyanolyan sebességgel kapod a kérdéseket.

A másik fókuszunk most egy játékos esemény kidolgozása.
Nagy fába vágtuk a fejszénket, mert egy olyan, általános rendszert dolgoztunk ki, amivel a jövőben gyorsabban és rugalmasabban lehet új eseményeket csinálni. Most tehát sokat dolgozunk vele, de utána remélhetőleg akár 1-2 havonta is lehet egy Zarknod szintű esemény.

Szintén fejlesztési ötlet volt a térkapuknál egy ritka szörny, különleges kinccsel, illetve a lélekkufár "megverése", ezek nem időszakos események lennének, hanem állandó dolgok, de az esemény fejlesztése most nagyobb prioritást kapott.
Pontszám: 9.41
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
156. hozzászólás - 2010.09.03. 19:05:34 (Válasz Miklós #155 hozzászólására.)
Tiszteletem!

Nem vagyunkk mindennel elégedettek és néha (?) ezt szóvá is tesszük, de szeretném elmondani, hogy ennek csak az az oka szvsz hogy nem látjuk át a játékot igazán, az ember pedig fél az ismeretlentől és nem szereti a változást.

Igazából csak azért írok, mert örülök hogy a játékosok igényeihez igazodva fejlesztetek. Köszönöm. Amennyiben ez a kettő (és további kettő) fejlesztés megvalósul azt hiszem sokan új lendületet kapnak.

Két kérdésem lenne:

Mikorra várható a relikvia sorsolás?

Mikor indul a Mágia Mesterei, lesz-e nyílt előzetes teszt?
Edit: http://www.magiamesterei.hu/faq oldalon ott a válasz már.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.09.03. 20:16:09-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.15
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
157. hozzászólás - 2010.09.03. 22:53:20 (Válasz Miklós #155 hozzászólására.)
Köszönjük Miklós, ezek nagyon jó fejlesztések
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.39
kedvelt tagFinarfinFérfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
158. hozzászólás - 2010.09.04. 19:00:29
"Szintén fejlesztési ötlet volt a térkapuknál egy ritka szörny, különleges kinccsel, illetve a lélekkufár "megverése", ezek nem időszakos események lennének, hanem állandó dolgok, de az esemény fejlesztése most nagyobb prioritást kapott."

Nemrégiben láttam egy érdekes dolgot egy mmorpg játékban. Ott fegyvereket, vérteket lehetett összekovácsolni. Úgy nézett ki a dolog, hogy volt két azonos típusú tárgyad és azt összeötvözhetted és ebből született egy erősebb fegyver, én úgy láttam, hogy összeadódik a két tárgy hasznos hatása. Ezt lehetett megspékelni egy a kalandozásaid során található rúnakővel, vagy valami ilyen nevű cuccal.

Régebben voltak a térkapuban mágikus fegyverek. Ezek mintha most eltűntek volna, javítson ki valaki ha nem így van.
Itt is érdekes lehetne és színesíthetné a játékot, ha ezeket a mágikus fegyvereket amik a térkapuból eshetnének össze lehetne ötvözni a kufártól vehető fegyverekkel. Esetleg eshetnének páncélok, pajzsok, csizmák is így. Ezek a mágikus fegyverek csak regenerációt, kritikus sebzést, kritikus varázslat sebzést és kábítást adtak ha emlékeim nem csalnak meg.
A rúnakövekre lehetne egy új épület, vagy szakértelem (erre szerintem szakértelem a célszerűbb, de ezt én nem biztos, hogy jól ítélem meg) ami a kiégett kövekhez hasonlóan a vadászat során lehetnének megtalálhatók. Ezek random adnának, mondjuk 1-től 5-ig egy bizonyos tulajdonságot, vagy fegyver, páncél hatások közül random 1-5% -ot, esetleg akár szakértelmeket (kivégzés, meggyőzőkészség, kritikus szakik, vagy akár kalandszakik) is, vagy vadászat plusz 1% le-t, győztes portya plusz 1-5%-ot, stb, vagy a fegyver minimum, vagy maximum, vagy akár a mindkettő sebzés értékét növelni némi ponttal, vagy 2-3%-al.

Továbbá egy új szövetségi épület ami lehetővé teszi ezt a kovácsolást és mondjuk szintenként 1-2%-al növelné a kovácsolás sikerességét.
Szerintem ezzel nem kellene egy új tárgyhelyet kialakítani, bár ez is elég szövevényes gondolat, és gondolom ez csak egy a levegőbe lógó felvetés marad, de szerintem azt a helyzetet, hogy a fegyverek mindenkinek minden szinten azonosak kicsit megvariálná és esély lenne az egyhangúság megtörésére ilyen módon. Ami talán még jó is lenne, hiszen így lehetne gyűjtögetni a mágikus tárgyakat, lehetne kombinálni adott kufárnál kapható fegyverekkel, amik értékesebbé válhatnak, illetve elég nagy szórással lehetne a rúnakövekkel a fegyvert fejleszteni. Sőt akár a nevük is változhatna, a fegyver hátterének a színe, vagy akár a fegyver kinézete, de ez már csak tényleg lehetőség lenne. Talán az is elég lenne ha más nevük és színük lenne.
Továbbá mivel eleve a térkapus szörnyektől lehetne megszerezni az új típusú tárgyat a fejlesztési terve szerint valamikor majd, ezzel megspórolható lenne egy új tárgyakból álló készlet megalkotása, hiszen ezek a mágikus tárgyak már léteztek/léteznek valahol.
v1, Finarfin,
Csak annyit tudok, hogy az élet rövid. Nem szabad túl sokszor megvonni magunktól az élet dekadens örömeit.
Pontszám: 8.27
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
159. hozzászólás - 2010.09.04. 21:24:17 (Válasz Miklós #155 hozzászólására.)
Miklós, az esszenciaátváltást szándékosan hagytad ki a felsorolásból?
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 7.48
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
160. hozzászólás - 2010.09.08. 22:59:18
Tetszetős fejlesztési tervek!
Annyi kérésem lenne:
Öltözésnél ne kelljen már megerősíteni az új garnitúrát felvételét. Ha nem jót veszek fel ugyanannyi kattintás lenne mint most a normál öltözés.
Az aktuális öltözet neve megjelenhetne a felső menüben (akár új sorban) [már ha mentett öltözet van az emberen].
Harcoló állatok gyakoroljanak gomb.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 8.63
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!