Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
421. hozzászólás - 2011.03.31. 06:18:31 (Válasz Eliteninja #420 hozzászólására.)
A gond a külön portyaszinttel, hogy a fegyverből, tárgyakból való eltérés a szintjük legjobbjait is rommá veretésre ítélik 30 szinttel fentebbről.
Pontszám: 7.38
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
422. hozzászólás - 2011.03.31. 06:29:39
Gyerekek a portya alapja az, hogy nyerek. Azaz FARMOLOK...

Mi a szarnak találjon ki, és programoztasson le Miklós egy vadi új portya rendszert, ha azt nem igazán fogják használni az emberek? A biztos portya, és a rizikós (Ha belevesszük a valós erőt is) közt tuti hogy az emberek 99%-a a biztosat fogja választani! Nem beszélve róla, hogy a tárgyelőnyt masszívan felfelé csak amúgy is erős karakterek tudják áthidalni, azokat minek tápolja tovább?

Auri, Az 1-es liga legszarabbja is farkára húzza a 3-as liga legjobbját a valóságban is... Aki az istenek közt lúzer, az az emberek közt attól még isten marad...

Továbbra is azt mondom, hogy a TP-t kell "tápolni", és ösztönözni az embereket arra, hogy minél több TP-t gyűjtsenek.
Jelenleg ami támogatja a TP szerzést:
-AFP pontok (Nem igazán van benne olyan ami miatt érdemes lenne rohanni)
-Szinttávnyi IQ bónusz portyában (Léből pótolható)
-Szinttávnyi Támadás bónusz portyában (Léből pótolható)
-Szintelőnyből származó tárgyelőny (Léből ellensúlyozható)

Be kell tenni olyan elemeket, melyek NEM pótolhatóak LÉ-ből, és marginálisak a játék szempontjából, onnantól nem lesz gond a TP "töméssel"!
Pontszám: 6.83
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
423. hozzászólás - 2011.03.31. 08:53:09 (Válasz Birka #422 hozzászólására.)
Ott a pont; ezen a vonalon is halad a játék, jött az EH, jött az AF, de drasztikusabbá kellene tenni a szintlépést támogató előnyöket, és beállhatna az eredetileg kitalált rendszer (hogy a TP jó).


1. Az EH hatékonyságát felfelé ütéssel növelni. Erre írtam, hogy a kufárok csatája jó teszt lesz erre (talán ez is a célja...?), aki kicsit is utánaszámolt, biztosan rájött, hogy nemhogy érdemes, de "kötelező" részt venni benne. Abban a pillanatban hogy 30pp-n EH-val lehet azt a hatékonyságot hozni, hogy ne érje meg Vf-ezni, nem lesz többé gond azzal, hogy "miért nem szoknak már le a véeffrőő". De ez már elcsépelt téma, a következő egy újabb ötlet.

2. Megvizsgálni, hogy a karakterek mennyi időt töltenek egyes szinteken, és szintlépéskor ehhez mérten adni valami bónuszt (tul, szaki, AF, esszencia, ultraesszencia vagy bármi olyan, ami a karakter tényleges erősségét befolyásolhatja, nem kristálypont..). Esetleg választani lehessen a lehetőségek közül.

Példa jelleggel, hasraütés-szerűen:

-Ha a szinten töltött idő < = 6 nap
-Random szakinövekedés +3 (akinek nem tetszik hogy szingut kap max lefelejti és máris van belőle LE)
-Random tulajdonságnövekedés +2
-AF pont +7
-Random megaesszencia

Ha 6 < szinten töltött idő < = 9 nap
-Random szakinövekedés +2
-Random tulajdonságnövekedés +1
-AF pont +5
-Random esszencia 2 db

Ha 9 < szinten töltött idő < = 12 nap
-Random szakinövekedés +1
-AF pont +3
-Random esszencia 1 db

Ismét elég tapasztalt lettél ahhoz, hogy hordaparancsnokod elé járulj. Fürkészve végigmér, majd ennyit mond:
- Szépen fejlődsz név, jutalmad nem marad el, remélem hamarosan újra találkozunk.
Tiszteletteljesen átveszed a jutalmat, és felszegett fejjel távozol."


Akár a jutalmak is lehetnének véletlenszerűek, abban is van izgalom, nem annyira tervezhető ergó nem annyira monoton.

Lehetne fűszerezni, hogy ha a szinten töltött idő > 20 (15?) nap, akkor a következő szintlépésig az alábbi módosítók egyike hat rád:
- állataid morálja 1,5x-esen csökken
- AF pontjaid 0,9x-es szorzóval kapod
- sepcializált tulajdonságot 1%-kal drágább növelni
- szakéretelmeid fejlesztése 2%-kal drágább

Kissé félve járulsz a hordaparancsnokod elé, tudod, hogy nem lesz veled megelégedve. Ahogy a szeme elé kerülsz, rosszallóan néz rád.
- Épp ideje volt már, nem tudom mit csináltál x napig! Pontosan tudod, hogy a lustaságot nem tűrhetem, a többi horda ellen erős végzeturak kellenek!

(véletlenszerű büntetés szövege)

- Most pedig lódulj név, remélem jóvá teszed a hibádat! És legközelebb ne hozz rám ilyen szégyent!


Arra talán figyelni kellene, hogy csak az aktív (max 2 napja belépett) idő számolódjon, elvileg ez a rutin kész van a szövetségi szavazások miatt.


[edit] 2 hónapja vagyok 86. szinten, így keményen magam ellen beszélek, de a játéknak biztosan jót tenne.
A hozzászólást Offsboy módosította 2011.03.31. 08:58:09-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.32
fórumozóSnakeyFérfi
Végzetúr
70 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
424. hozzászólás - 2011.03.31. 10:25:12
Egyetertek en is az elottem szoloval, igy sokkal izagalmasabb lenne a jatek, na meg akkor lehetne ujra optimalizalni meg minden, de megérné szerintem is ilyen feltetelek mellett szintet lepni gyorsan
Pontszám: 3.62
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
425. hozzászólás - 2011.03.31. 12:35:55
Amit írsz, Offsboy, jó ötlet, már én is gondolkodtam azon, hogy szintlépéskor legyen valami bónusz a +ÉP-n és tárgyakon kívül. De ahogy írtad, az technikailag nem jó. Egyrészt, a szintlépés idő nem konstans, szép lassan növekszik. Azonos paraméterű karakter is sokkal lassabban lép szintet 150. szinten, mint 50.-ediken, tehát nem lehet ezt konstans időtől függővé tenni. A másik dolog, hogy hiába játszom EH-val és vadászok mellé, és gyűjtöm a TP-t, ha közben elmegyek 1 hétre nyaralni akkor buktam a bónuszt arra a szintre, ez óriási stresszt és nyomáskényszert jelentene, ilyet semmiképpen sem szeretnénk.
Ahogy helyesen látjátok, az elmúlt időszakban is próbáltuk többféle módon támogatni azokat, akik nem a passzív játékot űzik, hanem aktivan fejlesztik a karakterüket. Ilyen volt az AF pontok bevezetése, és épp ezért kötöttük most a részvételt eseménypontokhoz. Magát az EH-t én nem értékelem 100%-kos sikernek, mert vannak, akik az EH óta egyáltalán nem vadásznak, mondván hogy elrontanák a LE/TP arányukat, igy egyik lassan fejlődő taktika helyett egy másikra váltottak...
Lehet az AF rendszert kellene valahogy még jobban meglovagolni, szintlépéskor plusz AF pontokat adni, vagy olyan új AF képességet berakni, ami meggyorsitja az AF pontok kapását, de feltétele, hogy már sok AF pontod legyen.
Pontszám: 8.33
kedvelt tagMangetsuFérfi
Végzetúr tehetség
209 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
426. hozzászólás - 2011.03.31. 13:02:31
Vagy vágjuk sutba a TP rendszert, és legyen erőalapú a szintlépés. Hetente (két-háromhetente?) egyszer egy nem meghatározott napon, hirtelen felbukkan egy nagyobb szörny, vagy a hordaparancsnok tábori viadalt rendez, stb., és a rendszer egy a következő szinthez beállított követelménynek megfelelő nehézségűre állítja be a próbát. Ha a karakter győz, akkor kap valami plusz jutalmat, és felkerül a következő szintre, ha nem, marad ahol van.
Ebben annyi problémát látok, hogy hatalmas meló lehet leprogramozni, és nem kevés energia a rendszernek sem adott időn belül az összes karaktert végigforgatni a próbán... viszont ezzel a szinthuszárkodást és az egy szinten való leragadást is egy az egyben kiküszöbölnénk, és előbb utóbb csak a nagyjából azonos erősségű karakterek maradnának x szinten, tehát a portya is sokkal élvezhetőbb lenne (nagyjából egyenlő ellenfelek, és a 0 LE nyereség mellé nem járna bosszantó TP, tehát aránylag megérné portyázni).
Tudom, hogy ez alapjaiban sok mindent megrengetne, meg hogy nagyon sok módosítással járna a TP teljes kivétele a játékból, s ez nagy hátulütője a dolognak, de talán sokat is javíthatna a játékélményen. Mindenesetre ez csak egy spontán ötlet most így a topikot olvasva, szóval biztos vannak még hibái, és nem is valószínű, hogy elfogadnák Miklósék a hatalmas meló miatt ami vele járna...
A hozzászólást Mangetsu módosította 2011.03.31. 13:02:44-kor
v3: Ninqueril a Suttyó - DDT
Pontszám: 5.78
népszerűVadiatiFérfi
Végzetúr tehetség
160 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
427. hozzászólás - 2011.03.31. 13:08:01
ááá szerepjáték tp nélkül
őőőő ezt mos veszik? kérem kapsojják ki!!!
Pontszám: 7.22
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
428. hozzászólás - 2011.03.31. 13:10:16 (Válasz Miklós #425 hozzászólására.)
Azt kellene véleményem szerint megoldani, hogy ugyanúgy megérje vadászni és portyázni is.Közel hasonló le/tp aránnyal vagy legalábbis nem büntetve azt ha egy EH-s vadászik (büntetés alatt itt tp tömést értek).
Az AF pontok sajnos eleve nem teszik lehetővé hogy mind két alap forrást (pp,csp) megfelelően kihasználjuk, mivel nem lehet egyszerre használni az EH-t és a VF-t vagy legalább váltogatni 60 fölött, így egy választás elé vannak állítva a játékosok.
Szerintem az egyik megoldás lenne (és egyszerű megoldás) ha az EH nem függne a VF-től és mindkettőt lehetne egyszerre használni, vagy 60 fölött váltogatni olyan módon hogy az AF pontok ne nullázódjanak, csak ne legyenek érvényesek.
Így még mindig messze lenne a vadászat le/tp szintje a portya le/tp-hez képest, de ezen még lehetne segíteni megfelelő vadászós ismételhető küldetésekkel, pl válaszolj helyesen 100 kérdésre, vagy sajtolj lélekenergiát 3 lényből.

U.i.: Jó látni hogy olvassátok amiket írunk és reagáltok is rá.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 6.72
népszerűVadiatiFérfi
Végzetúr tehetség
160 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
429. hozzászólás - 2011.03.31. 13:24:17 (Válasz Helion1988 #428 hozzászólására.)
igen igen ,a vadászathoz köthető ismétlődő küldikkel lehetne kezdeni valamit,ha lenne több alternatíva ami közül választhatnának,és érdemben lehetne pörgetni őket,úgy mint a 15 kritvarit-vagy a kritütést kábítást,az szerintem megkönnyítené a dolgot,nem tudom ki hogy van vele de spec ha vadászom általában 1 küldit tudok megcsinálni belőlelle.pl:-8 köves, ha eltolok 250csp max szubtérivel 1x megvan és kész de ugyan ez a 15 kissebb állatos is 1x tudom megcsinálni egy 250-es ből,ami nem ösztönöz arra hogy vadásszam. míg a pp-s küdik pörgethetőek,van azért bennük egy kis izgalom,addig a vadászós az vagy bejön vagy nem.
őőőő ezt mos veszik? kérem kapsojják ki!!!
Pontszám: 8.15
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
430. hozzászólás - 2011.03.31. 13:32:52 (Válasz Miklós #425 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.03.31. 12:35:55
Azonos paraméterű karakter is sokkal lassabban lép szintet 150. szinten, mint 50.-ediken, tehát nem lehet ezt konstans időtől függővé tenni.

Ez így van, de biztos vagyok benne, hogy egy egyszerű szinttől függő képlet megoldaná a problémát, max órában kellene számolni a limiteket, nem napban.

Erre pedig:
Idézet: Miklós - 2011.03.31. 12:35:55
A másik dolog, hogy hiába játszom EH-val és vadászok mellé, és gyűjtöm a TP-t, ha közben elmegyek 1 hétre nyaralni akkor buktam a bónuszt arra a szintre, ez óriási stresszt és nyomáskényszert jelentene, ilyet semmiképpen sem szeretnénk.


Gondoltam ezt:
Idézet: Offsboy - 2011.03.31. 08:53:09
Arra talán figyelni kellene, hogy csak az aktív (max 2 napja belépett) idő számolódjon, elvileg ez a rutin kész van a szövetségi szavazások miatt.


Mellesleg ha egyik szintlépés előtt gyűjtöm a TP-t a vadászatra, akkor a következő szintet több100 CSP-vel lépem meg, így akkor biztosan meglesz a nagyobb jutalom.


A szimplán AF alapú jutalmazás biztosan nem lenne elég, hiszen nem ad akkora tápot, hogy valóban megérje feladni a több100LE/TP-t emiatt, valamint csak tüneti kezelés lenne, mert az igazi tápok úgyis maxolódnak hamarsan, és arra kezdhetnétek megint kitalálni valamit.
A hozzászólást Offsboy módosította 2011.03.31. 13:34:36-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.95
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
431. hozzászólás - 2011.03.31. 15:09:23 (Válasz Miklós #425 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.03.31. 12:35:55
Magát az EH-t én nem értékelem 100%-kos sikernek, mert vannak, akik az EH óta egyáltalán nem vadásznak, mondván hogy elrontanák a LE/TP arányukat

Igen, a tudatosan fejlesztők túlnyomórészt azt az egy tevékenységet fogják végezni, ami a legjobb LE/TP arányt hozza, és így természetesen lassabban fejlődnek. Nem hiszem, hogy az eddigi sajtharapdálós módon egyensúlyozással ezen változtatni lehet.

Valamennyit azonban más megközelítéssel lehetne segíteni.
1. PP <-> CSP konverzió, amit már sokan felvetettek. Így jóval gyorsabban tudna fejlődni mindenki, függetlenül attól, hogy melyik a választott kedvenc tevékenysége.
2. Bizonyos tevékenységek, pl. események nem LE-t, és TP-t adnának, hanem LE/TP bónuszt. Az ilyen tevékenységeket mindenki csinálná, mert mindenkinek megérné teljesen függetlenül nem csak a kedvenc tevékenységtől, hanem az adott karakter erősségétől is. Ez a farmkaraktereknek ugyanúgy megérné, mint a legtáposabb VF-es vadásznak, vagy EH-s portyakarakternek.
3. A LE/TP bónusz akár járhatna TP szorzóval is, természetesen a LE/TP bónusz érvényesülése mellett. Tehát kapna a karakter mondjuk 1.2-szeres TP-t, ÉS LE-t mint TP szorzót, és pluszban a (már 1.2-szeres) LE-re mondjuk 1.1-szeres szorzót mint LE/TP bónuszt. Így is gyorsulna a fejlődés.

Ezekből különböző kombinációkkal még többféle lehetőség is adódik természetesen.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 8.11
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
432. hozzászólás - 2011.03.31. 15:43:27
*eltörölni a VF-et*
*eltörölni a bubit, láthatatlanul ne lehessen vadászni*

Mindjárt gyorsabb fejlődés lenne.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.00
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
433. hozzászólás - 2011.03.31. 15:46:53 (Válasz LanMaffia #432 hozzászólására.)
Meg akkor gondolom már az EH-t is mert a lefelé ütés fix le-ért az olyan hű de gyors...
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 8.57
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
434. hozzászólás - 2011.03.31. 16:10:21 (Válasz Prisma #431 hozzászólására.)
Egyetlen probléma van ezekkel az ötletekkel.

Felgyorsítja a LE/TP arányra hajtókat. A LE/TP arány javításának volt eddig a következménye, hogy belassul az illető. Nulla hátrány?

Másrészt nem azzal kellene ösztönözni szintlépésre, hogy "megérje" szintet lépni. Ez elvileg egy játék. Játékélménnyel kellene operálni.

Tudomisén minden szintlépéskor a karakter kap egy "Hordaparancsnok [a megfelelő neve] váltója" nevű cuccot, amit beválthat kismillió dologra.

"Új szintre léptél a fejlődésben, hordaparancsnokod magához hívat. Nagy szüksége van minél tapasztaltabb harcosokra, ezért jutalmul egy váltót nyom a kezedbe, és elküld a saját kincseskamrájába, hogy válassz magadnak valamit"

Ez akár az eseményekben is szerepelhet. A jutalmat 1 napig lehetne átvenni, ahogy a fertőzésnél is 1 napig lehetett küzdést választani.

Jutalmak (1 tétel választható minden szintlépésnél), amik hirtelen eszembe jutottak [hasszámok következnek]:
- 10 aranydukát
- szint*20 LGY
- szint*5 kristálypont
- az aukciós ház kisebb kövei közül 1 db (már nem onnan megnyerni, hanem ugyanolyat)
- 3 tetszőleges esszencia (különbözőek is lehetnek)
- 50 kiégett őskő (ösztönzi az őskövek vásárlását)
- 10 db A támadás itala
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 9.28
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
435. hozzászólás - 2011.03.31. 16:37:13 (Válasz Ezüstszél #434 hozzászólására.)
Tényleg jó ötlet hogy díjazzuk valahogy a szintlépést, de sajna nem lehet kirívóan "tápos" díjazást adni mert akkor a magas szinten lévőket éri hátrány, kis díjakért meg nem éri meg szintet lépni,mert vagy simán a taktikájával behozná a díjat vagy úgyis megkapom később minek siessek lenne továbbra is a mérvadó.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 8.57
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
436. hozzászólás - 2011.03.31. 16:43:43 (Válasz Ezüstszél #434 hozzászólására.)
Idézet: Ezüstszél - 2011.03.31. 16:10:21

Felgyorsítja a LE/TP arányra hajtókat. A LE/TP arány javításának volt eddig a következménye, hogy belassul az illető. Nulla hátrány?

Pontosan az a probléma lényege, hogy konfliktus van feszítve a normális sebességű fejlődés, és a hatékony fejlődés közé. Miklós szerint ez azért probléma, mert a lassabb fejlődés kisebb játékélményt jelent. Ezen felül (és valószínűleg ez még nagyobb súllyal esik latba) a lassabban fejlődő karakterek kisebb bevételt jelentenek. A lassú fejlődést tehát vissza kell szorítani.

Arra pedig sokan rámutattak, hogy az egyetlen mód, ahogyan ez lehetséges az az, hogy ez nem rongálja a hatékony fejlődést - tehát a LE/TP arányt. Természetesen meg lehetne tenni (és tulajdonképpen eddig ez irányú tevékenységet folytatott Miklós), hogy minden választási lehetőséget ellehetetleníteni, hogy mindenki pontosan ugyanazt tudja csak csinálni, ugyanolyan feltételekkel, de az azért könnyen belátható, hogy így semmilyen jövője nem lenne a játéknak. Épp elég kárt okoztak az eddigi nerfek.

Marad tehát bizony az, hogy úgy lehessen jó LE/TP-t hozni, hogy közben a fejődés sebessége sem kicsi, tehát úgymond "nincs hátránya".
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.92
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
437. hozzászólás - 2011.03.31. 16:49:35 (Válasz LanMaffia #432 hozzászólására.)
Illetve töröljük el, hogy lefelé lehessen ütni.

Vegyük ki a döntetlenes küldetést, mert azért nem jár TP. Így ilyen jogon, nem lehetne egy portya döntetlen.

Mindenki kapja meg a maxos szingulárist!

Ne legyen nem sebző varázslat.

Még valami marhaság?
A hozzászólást Viszok009 módosította 2011.03.31. 16:50:19-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.42
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
438. hozzászólás - 2011.03.31. 17:17:44 (Válasz Prisma #436 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.03.31. 16:43:43

Marad tehát bizony az, hogy úgy lehessen jó LE/TP-t hozni, hogy közben a fejődés sebessége sem kicsi, tehát úgymond "nincs hátránya".


Hát, nekem úgy tűnik, hogy ebből kifolyólag jön a "rohanós" taktika azoknak, akik nem akarják, hogy az agyontápoltak a nyakukra másszanak.

Örültem, amikor lekerültem a középboly pók/VF nagyágyúit, alig várom, hogy kikerülhessek a 100+ felettiek hatóköréből is, bár ők már nincsenek olyan sokan, és lassan koppannak is már párszor rajtam.

Amúgy meg lehetne szorozni minden TP-t, amit kap az ember 2-vel, és mindjárt gyorsabb lenne a játék. A LE/TP arány realtíve ugyanolyan mértékben romlana mindenhol, az erőpozíciók megmaradnának.

Edit: Helyesírás.
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2011.03.31. 17:18:39-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 4.43
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
439. hozzászólás - 2011.03.31. 18:00:23 (Válasz Ezüstszél #438 hozzászólására.)
Azzal, hogy a TP-t kétszeresére szorzod semmi nem fog változni, max annyi, hogy több őskő fog fogyni, de nem hinném, hogy ezt olyan sokan támogatnák...
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.00
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
440. hozzászólás - 2011.03.31. 20:39:41 (Válasz Miklós #425 hozzászólására.)
Kellene egy olyan AF képesség, ami azt tudná, hogy az eddigi AF képességeimben benne lévő AF pontok alapján adna x%-nyi + AF pontot szintlépéskor. Ennek nem lenne maximuma, viszont a költsége egyre nagyobb lenne.

Így nem lehet a végtelenségig tápolódni, viszont minél több pont van benne (és a többi maradandó AF képességben), annál többet kapna a játékos szintlépéskor.

(persze itt meg kell találni az egészséges mértéket)

Mod:
és persze ez így önmagában még nem elegendő megoldás.
Kell egy-két olyan AF, ami igenis kézzel fogható előnyt ad. Jobb lenne akár 3-4 ilyen dolog is, de olyan költségen, hogy igazából egyet érjen meg fejleszteni. Esetleg a 4ből zárja ki egymást 1-1)

Prisma ötlete sem rossz: PP -CSP konvertáció. Ehhez is lehetne egy AF képesség, ami hatására ez lehetővé válna, a további szintek pedig a hatékonyságát erősítenék. (pl kezdetben 5 PP-ből 1 CSP, és fordítva. Max szinten 2-1 lehetne az arány, vagy ilyesmi, csak tippeltem)
A hozzászólást Tiha módosította 2011.03.31. 20:48:59-kor
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.93
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!