Igen, igen tudom. El vannak szállva a számok. De: Amikor átálltam a varázsló kari fejlesztésre, az ősidőben, Nasdfil után szabadon mikor még Nasdfil Nasdfil volt...akkor még mindenki erőt, támadást húzott, bazi nagy kritütést és a hordázás megjelenésével 26 állattal kezdtek rohangálni. Maradtam a popómon, mert nekem jobban tetszik a varázslat körben letudni a dolgot, nem vergődni még sok-sok körön keresztül. Tetszett, hogy 5-600 tövel magasabb emberkéket, szívósság övével a pocakjukon verek el, mert kínkeservesen is, de maradtam iq-tau-kritvari-kivégzés négyszögben. Ez sem egyszerűbb, mint a másik út, amíg a kritvarit az egekbe toltam, most kell a tö-t is hozzáigazítani. De ez semmit sem ért volna az egyállatos taktika nélkül, ahhoz, hogy ne hozzák vissza a varázslatsebzésemet, kell egy extra vákumos dög is, megvan. És azt is tudom, hogy az új szakinak ott a párja a csonterősítés, tolom is rendesen. Csak azt nem értem, hogy ha valakinek jó, akkor a másik part miért fújjol és addig addig sír, amíg nem kap valamit. Meglehet találni a karakterfejlesztésben azt az utat, amivel nyerő lehetsz, bár ez kétség kívül nehezebb, mint bőgni egy sort. Amit sokszor elfelejtenek, hogy a varázslónak 1köre van és slussz, vagy bejön vagy nem, a harcimarciknak több, plusz az állatok sebzése, af-es bigyók a varázslatból, úgyhogy össze lehet szedni a sebzést.
De ha azt mondod, hogy még így sincs köszönőviszonyban a kettő, akkor azért kicsit lenyugodtam.