Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
21. hozzászólás - 2010.07.20. 00:53:49 (Válasz Miklós #20 hozzászólására.)
Tehát az elképzelhetetlen számodra, hogy valaki innen tudta meg, hogy eddig több LE-t kapott, mint "kellett volna". Értem, de én így nem maradok fizetős játékos. Majd fizetnek olyanok, akiket nem zavar, ha alaptalanul csalózzák le. A bocsánatkérésedet én személy szerint nem tudom elfogadni, az utána következő mondatod miatt.
A hozzászólást Shutruk Nahhunte módosította 2010.07.20. 00:54:22-kor
трамвай-инженер
Pontszám: 0
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
22. hozzászólás - 2010.07.20. 01:11:50 (Válasz Miklós #20 hozzászólására.)
Ez is jogos igény, a játék kényelmesebbé tételén folyamatosan dolgozunk. Tudom, hogy a fórumon is volt erről szó, de ha valaki levélben össze tudja foglalni konkrétan a javaslatokat és elküldi nekünk, akkor összeállítom, hogy mi ezek közül, amit könnyen meg tudunk valósitani.


http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,329.40#hsz53

Iszonyat tömören:

-css beállítási lehetőség akár local gépről is a beállítások menüpontba. (Ez azt hiszem be is van már ígérve.)
-gyorsgomb lehetőségek (Példa: http://s3.amazonaws.com/uso_ss/9218/large.PNG?1277966746 )
-Tulajdonság és szakértelem "csomagos" növelése, ha már V4 miatt le lett programozva miért nincs normál világokra betéve?
-A karakter bemutatkozása ne jelenjen meg a karakterlapon, mindenki ismeri a sajátját, ha szerkeszteni akarjuk ott a beállítások menüpont!
-Kalandokban kvíz megválaszolása után oldal úratöltődés kapcsán ugorjon a kvízre az oldal!
-"Biztos hogy ezt akarod?" popup racionalizálása! Csak visszafordíthatatlan, drasztikus helyeken legyen. Pl fölös: állat szaki növelésnél, szakinövelésnél, öltözet váltásnál
-Entitás oldal kapcsán volt némi görgetési probléma. Sokszor csatárunk egymás után az entitással, így a csata végére egy ép/hp kijelzés, egy gyógyital/varázsital felsorlás és egy újból megtámadom gomb kellene. Egyszerűsített kivitel, ha a csata harci köreit egy java "eldugja", és egy megnéz gomb alatt megjelenik a végeredmény. (Gyorsgombokkal megoldódik majd a gyógyital kérdése!)
-Állatok szakértelem pontjainak elosztásakor multiplikált lehetőség! (Akár egy piros gomb a zöld mellé, hogy az összes pontot ráteszem arra a szakira...)
-Sajtolás oldal racionalizálás kapcsán egy blöki szint szerinti sorbarendezés minimálisan?
-Állatok oldalon egy táblázat jellegű lehetőség (akár külön fülön...), ahol a 13 állat végignézése nem fél óra görgőzés lenne!
-Épületek oldal kapcsán egy dinamikus épület sorrend beállítási lehetőség, esetleg egy szeparálás (felépített/építhető epületek fül), vagy csak egy épület elrejtési lehetőség java-val azon épületek esetén, melyek elkészültek, hogy ne kelljen már ennyit scrollozni!
A hozzászólást Birka módosította 2010.07.20. 09:29:39-kor
Pontszám: 5.22
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
23. hozzászólás - 2010.07.20. 07:54:21 (Válasz S0laris #19 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2010.07.19. 22:25:57
Az a különbség köztünk, hogy én nem azért portyázom, hogy TP-t osszak, hanem hogy raboljak és feltöltsem a kamrámat. A célpontjaim a szintemen lévő olyan játékosok akik gyengébbek nálam. Ha valakinél van "fiatal" állat, az majdnem biztosan padlózik, pedig nem is olyan sok az állatsebzésem, most még. Azok akik engem ütnek max távból nem szükségszerűen fejlődnek gyorsabban.


Én azért nem portyázok, mert nincsen kennelem, így az állataim mindig lemorálódnak, nincsen bűvös kunyhóm így kevés az életük, nincsen kínzókamrám ezért fölösleges a portyázás. Én azért osztom a TP-t, mert kevés a tulajdonságösszegem 860 (52. szint végén) de sok a szakértelemösszegem majdnem 1900 és maxos a kontinuumom , bár még így sem sokan kamráznak be, napi 2-3. Pedig tudhatnák, hogy csak 750 csp-nél kezdek el vadászni és prémmel, illetve fúzióval is min 15-16 nap.

Ha valakinél van fiatal állat, akkor 68. szintem már olyan szövetségben van, ahol van magas kennel, maxos kunyhó így egy 1-es szintű állatnak is van 5-600 élete, és legyen annyi sütnivalója, hogy NE a portyákon fejlessze, hanem dugja be a kennelbe és gyakoroljon 2 napot. Az nem zavarja, hogy a térkapus szörny, entitáns ledarálja?

Attól függ, hogy van kéziféked vagy nincs?

Summázva: Felőlem lehet kikapcsolható másodlagos, bár én 1*-szer sem fogom használni, ha már maxos... Sőt hozzáteszem ezért vettem meg a halálkristályt is, illetve ezért leszek 100%-os fertőzött meg a Lélekmérgező-ért...meg azért, hogy saját !!1!! személyesem szövetségemben mindenkit leraboljak, kivégezzek, megöljem az állatait, ellopjam a kavicsukat és boldogítsam a mindennapjaikat, de addig még van teendőm, meg nevet is kell választanom, vmi félelmeteset
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.13
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
24. hozzászólás - 2010.07.20. 08:26:39 (Válasz Viszok009 #23 hozzászólására.)
Most bocsánat, hogy ezt mondom, de nem is érted lenne fejlesztve a kikapcsolható másodlagos, sokkal inkább azért, aki "rendesen" játszik, portyázik, van kínzókamrája, ésatöbbi.
A stratégiád alapján érthető, hogy neked nincs rá szükséged, de pl. aki belép kamrázni, elviszi a szokásos embereket, és NEM akarja fingatni a játékosokat egy 1K-s állatsebzéssel, akkor miért kellene a feleslegse feszkó?
Ha valaki meg pl. rendesen portyázik - mint én - akkor ha rablok valakitől egy vastagot, miért szívassam még szerencsétlent a másodlagossal is? Pedig bizony sokszor jó lenne (chaos TP tömő háborút indított a ZIB ellen, és hasonló finomságok), de inkább nem fejlesztettem, mert csak a célpontok pár %-a ellen szeretném csak használni.
Nem nagyon tudom elképzelni, hogy normális játékosként valaki arra élvezkedne, hogy mindenkinek fekteti az állatait, de mivel nem lehet kikapcsolni így vagy bevállalod; vagy nem.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 4.99
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
25. hozzászólás - 2010.07.20. 08:30:55 (Válasz Offsboy #24 hozzászólására.)
Száz szónak is egy a vége, szerintem sokan használnák.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 3.74
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
26. hozzászólás - 2010.07.20. 08:38:18 (Válasz Offsboy #24 hozzászólására.)
Tehát, akkor én nem vagyok normális? De jó, már kezdtem félni, hogy annak gondoltok...

-Ó Offsboy mért vagy Te Offsboy...

UI: valaki meg arra élvezkedik, hogy lerabolja a szegény szerencsétlent, vki arra hogy kihívásokban 1. legyen, vki meg arra hogy az állatok hullahegyei legyenek a lába előtt. Úgy tudom ez egy játék, (és szerencsére) vannak irányvonalak, amiket lehet választani...

Mint írtam, nagyon jo dolog az is, de az sem egy rossz 5let, HA 99%-ig biztos vagy abban hogy legyőzöd mert napi 3* mész rá, akkor rakd be varázslatod helyett a vakítófényt, mert ezzel is tuti győzöl, és akkor nem kap 1000-es sebzést dögjei...
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 3.73
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
27. hozzászólás - 2010.07.20. 09:00:31
sracok, miert kell rogton az elso 2 oldalon romma OFFolni a temat?
Pontszám: 8.89
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
28. hozzászólás - 2010.07.20. 09:04:00 (Válasz Viszok009 #26 hozzászólására.)
Kicsit egyoldalúan látod, nem számolsz azzal amikor valaki nem akarja bántani az állatokat, de kell az erős vari a csatához. 70. szinten amúgy sincs annyi célpont, akikre fénnyel lehetne menni.

Mind1, pontozd le ezt is, mielőtt még azt hiszem nem mondok hülyeséget.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 4.95
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
29. hozzászólás - 2010.07.20. 09:06:15 (Válasz Endyr #27 hozzászólására.)
Miért is OFF a másodlagos kikapcsolhatóságáról szóló okfejtés pro és kontra?
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 3.69
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
30. hozzászólás - 2010.07.20. 09:09:49
Nem pontoztam senkit és semmit. De higgy amit akarsz. Nekem már nem első "olyan" lelkes támogatóim vannak, akik 3-4 oldalig visszamenőleg lepontoznak, amúgy meg mit érdekel ez Téged? ettől rosszabb leszel?

Endyr nem offolok.

Miklós arra a javaslatra semmit nem szólsz, amit már Baraty is írta (1,2 éve) hogy tervben van? Karakterek inaktivitása...
Kontinuumszűkítése nem bug? Hogy nem hat a háborúban?
Érdekes módon csak azt látsz meg amit akarsz...de sebaj rájöttem Nekem fölösleges lázadni, ezért még most abbahagyom.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.19
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
31. hozzászólás - 2010.07.20. 09:14:34
Miklós!

Jelenleg V1-en a 68-as szinten a legalacsonyabb TÖ 843, a legmagasabb 1966. Ez több mint kétszeres különbség, és az SZÖ különbség lehet még drámaibb. Brutális különbségek vannak a karakterek között, és csak egyetlen szintet említettem (arról már ne is beszéljünk amikor max távból ütik az embert). Nem mindenki használna ki egy kikapcsolható másodlagost, van akinek örömérzetet okoz az állat tömegsír (bevallom, én is csak az első 20-30 kinyiffantott állat után kezdtem el sajnálni az ellenfeleimet és cseréltem le az anno 50-es szinteken brutális kataklizmát villantóra vagy negatív csapásra), azonban van egy jópár játékos akiknek nem prioritás a kelleténél nagyobbat taposni az ellenfeleken.

Egyébként Viszok, nem a sebzést akarjuk permanensen kikapcsolni, hanem kell egy lehetőség, hogy amikor én portyázom, kikapcsolhassam a másodlagosomat (sőt, a varimon lévő állatsebzést is, ha lehet). Lilám sincs, hogy mi közöd ahhoz, hogy én akarom-e szétverni más állatait támadóként, vagy sem. Védekező portyában természetesen én is ott ártok a támadómnak ahol csak lehet, ezért lett 50-es másodlagosom, ezért van 50-es lopásom, ezért használom 68-as szinten még mindig a kataklizmát, és csak dimenziókifordításra fogom lecserélni. De ne az legyen már a célom a játékban, hogy naponta kiosszak több ezres állatsebzéseket támadóként, van elég baja a gyengébbeknek így is.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.08
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
32. hozzászólás - 2010.07.20. 09:51:02 (Válasz S0laris #31 hozzászólására.)
Brühühühü szegény állatok
Mindenkinek gratulálok, aki a keméyn LE-ből kifejlesztett szakértelmének a lebutítását kéri.
Persze senkinek nem ártatok vele csak magatoknak, kivéve a drága programozási időt, de én inkább javaslom egy állatmenhelyre a látogatást és 500 forint befizetését kutyakajára, ha már ennyira túlteng bennetek az állatszeretet.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.80
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
33. hozzászólás - 2010.07.20. 09:58:03
Viktor, olvasod te egyáltalán amire reagálsz? A kérés csak annyi hogy KI LEHESSEN KAPCSOLNI, hogy ne kelljen már feltétlenül kinyírni a szerencsétlen portya célpont állatait is, ha már amúgy is 4000-40 re vered.
Pontszám: 6.88
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
34. hozzászólás - 2010.07.20. 10:12:41 (Válasz Almási Viktor #32 hozzászólására.)
Nade Viktor A kemény LE-ből kifejlesztett szakim 100%-ban kiszolgálna akkor is, ha ki tudnám kapcsolni a hatását, egy opcióról van szó, nem permanens változtatásról. Hidd el, inkább erre menjen a drága programozási idő, minthogy nekiálljanak hibákat keresni a játékban, mert lehet hogy "találnak", és jön egy újabb nerf

Példával élve: Ha kimegyek a játszótérre és vesén rúgom a 8 éves Pistikét (2500 sebzést okoztál. Ktitikus sebzés!), ellopom a cukorkáit, ellopom a fagyiravalót, a biciklijét miért törjem össze? Nem több mint haszon nélküli károkozás, semmit sem nyerek vele. De ha engem kap el a 30 éves Izom Tibor a sikátorban, miközben feltörli velem a padlót, én megtaposom az iPhoneját, és az nekem elégtétel (sőt, ha jól sikerül a jobbegyenesem, ellopom a cukorkáit meg a fagyiravalóját )
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 9.30
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
35. hozzászólás - 2010.07.20. 10:26:53 (Válasz S0laris #34 hozzászólására.)
:D
OFF
A cukorka a kiégett?
On
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 3.69
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
36. hozzászólás - 2010.07.20. 10:29:58 (Válasz Almási Viktor #32 hozzászólására.)
Érdekes, hogy morálisan zavar az a dolog téged, hogy kinyírod az állatát, de az nem, hogy 5 szinttel magasabbról 4000-40-re vered.
Mondjuk ki nyugodtan, hogy a lelkiismeretetek megnyugtatására kéne ez a gomb, mert "ha az állatát nem nyírom ki, akkor nem is teszem tönkre a játékát".

Miklós zargatása helyett inkább egy jó pszichológust ajánlok "persze csak cinikusan, nem kell megsértődni, de remélem érted mire gondolok"



Ha mégis ragaszkodtok hozzá. további kapcsolós ötleteim:

-kririkus varázslat kikapcsolása támadáskor (ne sebződjön anniyt szegény karakter 5 szinttel alacsonyabbról)
-kirtikus ütés kikapcsolása (ugyanezen okból)
-őskő lopás kikapcsolása (a legnagyobb szemétség a játékban, pfffuj )
-kivégzés kikapcsolása (ne veszítsen anniy LE-t szegény, az teszi tönkre legjobban a játékát, nem tud fejlődni)
-hordagyűlölet kikapcsolása (a szeretet jegyében)
-szívósság kikapcsolása (ne veszítsen megint anniy ÉP-t, sz@rt sem tud csinálni szegény ÉP nélkül)
-állatok sebzéskiosztásának kikapcsolása (hisz csak a TP-ért viszed őket, szegény karaktert nem akarod bántani)

PLUSSZ:

-beállítható kapcsolók, ami az összes, vagy meghatározott kapcsolókat fel-illetve lekapcsolja (ne kelljen annyit kapcsolgatni)

Készen is vannak a fejlesztések az elkövetkező fél évre, és ha megvalósulnak igazi villanyszerelős játék lehet a végzetúr
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.56
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
37. hozzászólás - 2010.07.20. 10:44:08 (Válasz Viszok009 #30 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2010.07.20. 09:09:49
Kontinuumszűkítése nem bug? Hogy nem hat a háborúban?


Ezt en is jeleztem Baraty-nak, majd rakerdezek ujra. Nyilvan bug, hiszen teljesen illogikus lenne, hogy haboruban ritkabban lehessen utni, mikor a gyakoribb utes a haboru egyik feature-e.
Pontszám: 6.82
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
38. hozzászólás - 2010.07.20. 10:55:41
Érdekes... hozzáállás. Tehát én vagyok a tuskó, ha nem akarok a kelleténél több kárt okozni valakinek? Én 30 PP-n vagyok, nem tudok lefele ütni, de így is van elég olyan ember aki 3-500 TÖ-vel gyengébb nálam és 3-4 ezer sebzést osztok ki rájuk csatánként (dacára az alacsony TÖ-mnek). Ha elég sok ember kapcsolná ki a másodlagosait támadásnál (legalább a másodlagos varázslatot meg a vari másodlagos hatását, a közelharci másodlagost meg lehet fogni vastag bőrrel), több ember merné kint hagyni az állatait, több ÉP maradna az elnyelésük miatt. Nem moralizálás, sajnos a játék olyan, hogy például a kábítós ismételhetőt a legjobban úgy éri meg csinálni, hogy max távba ütsz lefele, mert ha max távból lelátsz valakire, valszeg van annyi ÉP-je hogy kibírjon egy csatát, és valszeg lényeges TÖ és felszereléselőnyben vagy. (Nephila kb egy órája látogatott meg a kábítós miatt, 400-6000.)

Viktor, neked tudnod kéne hogy milyen, a top alól törölted Valkitor-t (52 voltál, igaz? Sharpa akkor még nem volt 70-es, ha jól emlékszem). Az akkori 50-60-as mezőny harmatgyenge volt a mostanihoz képest, nem vagyok benne biztos, hogy fel tudod mérni, mekkora kár éri az állatokat.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 6.35
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
39. hozzászólás - 2010.07.20. 11:15:57
Birka: köszi az összefoglalót!

Viszok: az inaktiv karaktereket időnként szoktuk törölni.

A háborúban az ellenfeleket fix 1 óránként lehet támadni, a kontinuumszükités nem számit, mint ahogy a transzcendális projekció sem.

A másodlagos támadás kikapcsolhatósággal kapcsolatban engem nem kell győzködni, az érveket tökéletesen megértettem, az egyetlen dilemmám csak az volt hogy fontos-e ez annyira hogy a játékot tovább bonyolitsuk vele.
Pontszám: 6.50
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
40. hozzászólás - 2010.07.20. 11:59:05 (Válasz Miklós #39 hozzászólására.)
Alapvetően a játékosoknak vagy a nap 99%-ban be lenne kapcsolva, vagy 99%-ban ki. Nem hiszem, hogy nagyban bonyolítaná a játékot.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 4.53
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője