Re: Várható fejlesztések 3
481. hozzászólás - 2011.04.03. 13:54:51 (Válasz Darah #478 hozzászólására.)
481. hozzászólás - 2011.04.03. 13:54:51 (Válasz Darah #478 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2011.04.03. 10:38:11
Mutasson már rá nekem valaki, hogy "ez itten a játékélmény".
Mármint az a játékélmény, ami fokozódik magasabb szinten.
60-as szint fölött egyszerűen semmi nem változik, azt csinálja a 150-es, mint a 70-es.
Ja, van KH fenn. És kész.
No, most vszleg nem leszek népszerű. (Nem Darah szemében, hanem ennek a témának a kapcsán.) Mindegy.
Játékélmény volt pl. a kalandok. Ott nincs lélekszívás, pocsék LE jön sok TP-ért. Mégis, van olyan aki nem csinálja? Kétlem, ugyanis a lélekgyémánt egy "must have".
Utána jött az AF rendszer, eredetileg 80-as szinttől betervezve. Csak hát ezért szintet kellett volna lépni. A Beho pedig meghajolt a lassú taktikát követők pityergő tábora előtt, és levitte 60-as szintre a határt...
Nem tudom miért csodálkozik Miklós. Lehetett volna kicsit tökösebb, és azt mondja, hogy "Gyerekek, ez a helyzet. Akinek kell AF képesség az lépjen szintet. Akinek meg büdös a szintlépés, annak ott van továbbra is a VF/EH/bubi nyújtotta előny a szintjén."
Enélkül továbbra sem fog változni semmi sem. Vagy szintlépésenként kell valami jutalomféleséget osztani (Hordaparancsnok váltója, lásd 434-es hsz.), vagy magasabb szintekhez kötött újdonságokat bevezetni.
Pl:
Sisak (új felszerelési tárgy). Mondjuk 100-as szinttől elérhető bányászati szakértelmekkel, CSP-ért lehetne bányászkodni, és random találni érceket, drágaköveket, mellette kisebb mennyiségű lélekenergiát a földalatti világ csenevész lényeiből. Az ércek, drágakövek lennének a sisak alapanyagai, és egy kovácsnál lehetne elkészíttetni LE-ért. Nyilván minden sisaknak más lenne az alapanyagigénye, és azok aránya.
Kismillió ötletet be lehet vetni. Biztos van másnak is. Csak legyen szinthez kötve. A Fertőzésnél sem lehetett pampogni, hogy legyen már lejjeb hozva mondjuk 40-es szintre. Mindenki szépen kivárta a 60 körüli szintet (eventmódosítókkal együtt).
Mutasson már rá nekem valaki, hogy "ez itten a játékélmény".
Mármint az a játékélmény, ami fokozódik magasabb szinten.
60-as szint fölött egyszerűen semmi nem változik, azt csinálja a 150-es, mint a 70-es.
Ja, van KH fenn. És kész.
No, most vszleg nem leszek népszerű. (Nem Darah szemében, hanem ennek a témának a kapcsán.) Mindegy.
Játékélmény volt pl. a kalandok. Ott nincs lélekszívás, pocsék LE jön sok TP-ért. Mégis, van olyan aki nem csinálja? Kétlem, ugyanis a lélekgyémánt egy "must have".
Utána jött az AF rendszer, eredetileg 80-as szinttől betervezve. Csak hát ezért szintet kellett volna lépni. A Beho pedig meghajolt a lassú taktikát követők pityergő tábora előtt, és levitte 60-as szintre a határt...
Nem tudom miért csodálkozik Miklós. Lehetett volna kicsit tökösebb, és azt mondja, hogy "Gyerekek, ez a helyzet. Akinek kell AF képesség az lépjen szintet. Akinek meg büdös a szintlépés, annak ott van továbbra is a VF/EH/bubi nyújtotta előny a szintjén."
Enélkül továbbra sem fog változni semmi sem. Vagy szintlépésenként kell valami jutalomféleséget osztani (Hordaparancsnok váltója, lásd 434-es hsz.), vagy magasabb szintekhez kötött újdonságokat bevezetni.
Pl:
Sisak (új felszerelési tárgy). Mondjuk 100-as szinttől elérhető bányászati szakértelmekkel, CSP-ért lehetne bányászkodni, és random találni érceket, drágaköveket, mellette kisebb mennyiségű lélekenergiát a földalatti világ csenevész lényeiből. Az ércek, drágakövek lennének a sisak alapanyagai, és egy kovácsnál lehetne elkészíttetni LE-ért. Nyilván minden sisaknak más lenne az alapanyagigénye, és azok aránya.
Kismillió ötletet be lehet vetni. Biztos van másnak is. Csak legyen szinthez kötve. A Fertőzésnél sem lehetett pampogni, hogy legyen már lejjeb hozva mondjuk 40-es szintre. Mindenki szépen kivárta a 60 körüli szintet (eventmódosítókkal együtt).
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2011.04.03. 13:55:18-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.92