Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
481. hozzászólás - 2011.04.03. 13:54:51 (Válasz Darah #478 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2011.04.03. 10:38:11

Mutasson már rá nekem valaki, hogy "ez itten a játékélmény".
Mármint az a játékélmény, ami fokozódik magasabb szinten.

60-as szint fölött egyszerűen semmi nem változik, azt csinálja a 150-es, mint a 70-es.
Ja, van KH fenn. És kész.


No, most vszleg nem leszek népszerű. (Nem Darah szemében, hanem ennek a témának a kapcsán.) Mindegy.

Játékélmény volt pl. a kalandok. Ott nincs lélekszívás, pocsék LE jön sok TP-ért. Mégis, van olyan aki nem csinálja? Kétlem, ugyanis a lélekgyémánt egy "must have".
Utána jött az AF rendszer, eredetileg 80-as szinttől betervezve. Csak hát ezért szintet kellett volna lépni. A Beho pedig meghajolt a lassú taktikát követők pityergő tábora előtt, és levitte 60-as szintre a határt...

Nem tudom miért csodálkozik Miklós. Lehetett volna kicsit tökösebb, és azt mondja, hogy "Gyerekek, ez a helyzet. Akinek kell AF képesség az lépjen szintet. Akinek meg büdös a szintlépés, annak ott van továbbra is a VF/EH/bubi nyújtotta előny a szintjén."

Enélkül továbbra sem fog változni semmi sem. Vagy szintlépésenként kell valami jutalomféleséget osztani (Hordaparancsnok váltója, lásd 434-es hsz.), vagy magasabb szintekhez kötött újdonságokat bevezetni.
Pl:
Sisak (új felszerelési tárgy). Mondjuk 100-as szinttől elérhető bányászati szakértelmekkel, CSP-ért lehetne bányászkodni, és random találni érceket, drágaköveket, mellette kisebb mennyiségű lélekenergiát a földalatti világ csenevész lényeiből. Az ércek, drágakövek lennének a sisak alapanyagai, és egy kovácsnál lehetne elkészíttetni LE-ért. Nyilván minden sisaknak más lenne az alapanyagigénye, és azok aránya.

Kismillió ötletet be lehet vetni. Biztos van másnak is. Csak legyen szinthez kötve. A Fertőzésnél sem lehetett pampogni, hogy legyen már lejjeb hozva mondjuk 40-es szintre. Mindenki szépen kivárta a 60 körüli szintet (eventmódosítókkal együtt).
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2011.04.03. 13:55:18-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.92
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
482. hozzászólás - 2011.04.03. 14:32:24 (Válasz Ezüstszél #481 hozzászólására.)
Halk és naív kérdés: még több szinthez kötött AF képesség (esetleg utólag is lehet szinthez kötni némelyiket)?
(Ha hülye ötlet, akkor bocsi, a munka rossz hatással van rám )

Pontszám: 7.56
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
483. hozzászólás - 2011.04.03. 16:36:26
Az nagy hülyeség lenne ha bevezetésre kerülne egy maximális szint határ?
Mondjuk 180-as szint (kevesebb- több ez most mind1). Ott 0 tp-re lehetne ugyanazokat csinálni mint most tp-ért (vagy a tp megmaradna az Af miatt, de nem lenne szint lépés). Ott összerázódnának a játékosok (lenne célpont), Belehetne vezetni ide nagyon sok játékélményt. Pl. normális háborúkat, csak maxos szintűeknek kitalálta eventeket, meg szerintem ezernyi dolgot kilehetne találni.

A maxos szintűeknek be lehetne vezetni hogy ha egy TŐ SZŐ átlagtól nagyon el vannak maradva akkor több pp/csp-t kapnak vagy esetleg több LE-t...

Ez most csak egy nagyon hirtelen ötlet volt millió hiba lehetőséggel, csak érdekelne hogy szerintetek van-e benne ráció érdemes-e esetleg ezen filózni vagy úgy baromság ahogy van...
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 4.79
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
484. hozzászólás - 2011.04.03. 16:50:27 (Válasz Helion1988 #483 hozzászólására.)
Látok fantáziát benne
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.99
népszerűLord ZeroFérfi
Végzetúr tehetség
153 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
485. hozzászólás - 2011.04.03. 16:51:22 (Válasz Helion1988 #483 hozzászólására.)
Ha nem lépsz szintet, nem veszel cuccot, ergó nem költesz a játékra Ezért nem lesz max. szint, ez tuti

Szerinted miért erőltetik a szintlépést?
Pontszám: 5.12
népszerűLord ZeroFérfi
Végzetúr tehetség
153 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
486. hozzászólás - 2011.04.03. 16:52:16 (Válasz Helion1988 #483 hozzászólására.)
Amúgy nekem is nagyon tetszik az ötlet!
Pontszám: 5.12
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
487. hozzászólás - 2011.04.03. 17:01:36
A játékra való költést biztos meglehetne oldani valahogy. Pl olyan funkciók bevezetésével amik még csábítóbbá tennék a prémium tagságot vagy esetleg fél évente új felszerelés készlet, új relikviák.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 7.81
népszerűLord ZeroFérfi
Végzetúr tehetség
153 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
488. hozzászólás - 2011.04.03. 17:09:36 (Válasz Helion1988 #487 hozzászólására.)
A prémium bagatel tesó...., heti 6 kavicsot már csak szolidaritásból is elköltök a kis Lord-okra is, pedig V1-re nem is kellene. Az ha cseréled a felszerelést, s lemegy 2-400 kavics, na az a kasza

Én örülnék nagyon, ha lenne egy max. szint, mert sok barátommal talizhatnék újra, akik lehagytak annó S lenne cél megint!
Pontszám: 7.14
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
489. hozzászólás - 2011.04.03. 17:46:27 (Válasz Helion1988 #483 hozzászólására.)
Egyetlen probléma van vele. Aki VF-fel jóval később ér oda, mint aki nem VF-ezik, az rommá veri azokat, akik a játék eleje óta inkább a TP-re mentek és nem az LE/TP arány, hanem az LE maximalizálás volt a céljuk.
Két VF-es között is gond, ha az egyik fél évvel hamarabb tért át a VF-re, mint a másik, esetleg a VF bevezetésénél már 60. szintű volt, míg a másik csak 40. szintű, ott a hátsónak lesz 20 szint fórja.
Pontszám: 8.25
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
490. hozzászólás - 2011.04.03. 17:51:30 (Válasz Craslorg #489 hozzászólására.)
Hasonló LE és TP kompenzáció, mint v5-ön? Akkor mindegyik VF-es batyhatja a LE/TP arányát, az lenne a taktika, hogy ki költi el jobban...
(De ez szintén egy elmebeteg ötlet )

Pontszám: 4.56
kedvencMormordFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
491. hozzászólás - 2011.04.03. 17:52:44 (Válasz Craslorg #489 hozzászólására.)
Így lenne ez akkor, ha amint eléred a maximális szintet, se TP, se LE nincs többé. Ellenkező esetben pont fordított a helyzet, mert a maximális szintet elértek LE/TP aránya végtelennek tekinthető (mivel a TP-jük nem számít többé, ha kapnak is), LE-t pedig nyilván többet kapnak adott idő alatt, mint VF-es társaik - amitől persze az elsőnek odaérők vernének szét minden később odaérőt, így aztán ismét nem sietne senki odaérni
Pontszám: 8.83
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
492. hozzászólás - 2011.04.03. 19:12:37 (Válasz Darah #480 hozzászólására.)
Darah, pont azt mondom, hogy BE KELL TENNI olyan dolgokat, amitől erősödsz!

Ha az hozza egyensúlyba a két utat, akkor valami AF képességgel tudjál adni a tulajdonságaidhoz, szakértelmeidhez!
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4.28
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
493. hozzászólás - 2011.04.03. 19:28:35 (Válasz Helion1988 #483 hozzászólására.)
Semmi értelme.
Mert aki odaért, az nem tud tovább fejlődni? Ha meg tud tovább fejlődni, akkor mi értelme?
Viszont aki most szinthuszárkodik, azzal milesz? Az ideér, azt néz ki a fejéből, és várja, hogy az agyontáplódott VF-esek, bubisok beérjenek? Pont az a lényeg, hogy a VF-es és a szinthuszár sohasem fog találkozni! Ha ez megtörténne, akkor egyértelműen vesztes a szinthuszár.
Már nem lehet kiküszöbölni a VF - szinthuszárság közti szakadékot.

Amúgy ez a maximális szint dolog pont a leglassabb taktikát folytatóknak kedvez. Innentől kezdve KÖTELEZŐ lenne minden szinten a legjobb LE/TP arányt produkálni, hogy mire eléred a max szintet te legyél a legerősebb.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.92
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
494. hozzászólás - 2011.04.03. 20:35:12 (Válasz Tiha #493 hozzászólására.)
Azért ez nem teljesen így van. Aki eléri a max szintet az a lehető legmagasabb bejövetelből tápolja magát folyamatosan a játékban, tulajdonképpen ingyen. Mire odaér a VF-es nem hiszem, hogy felveszi a harcot a szinthuszárral. Lassabban jut el arra a szintre de kevesebb LE-t kap. Ez lenne a baj a max szinttel. Aki eléri az tlkp ingyen tápolhat...
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.00
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
495. hozzászólás - 2011.04.03. 21:52:24 (Válasz Eliteninja #494 hozzászólására.)
Hát igen, valami ilyesmi sülne ki belőle. Minél később érne vki max. szintre, annál fájdalmasabb lenne neki, és annál nagyobb pofonokat kapna. Kb ugyan olyan hatása lenne, mintha Miklós kitalálná, hogy holnaptól a 100-ik szint a maximum. Akik fölötte vannak, azokat pedig visszaírja 100-ra.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.43
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
496. hozzászólás - 2011.04.03. 21:54:29 (Válasz Eliteninja #494 hozzászólására.)
Két lehetőség van ebben az ötletben, mindkettő egyértelműen rosszra vezet, tehát kár tovább gondolkodni róla
1. Aki elérte a max szintet kap Lé-t tovább is, vagyis tápolódhat: ekkor a cél minél előbb ide jutni, és itt (a lehető legnagyobb LE bevételt elérve) fejlődni -> ekkor a szinthuszárból legyőzhetetelen.
2. Aki elérte, nem kap több LÉ-t, vagyis nem tudja magát fejleszteni. --> ez a VF+bubisoknak kedvez, hogy mire ideérnek, akkor legyenek a legjobb LE/TP arányon.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.92
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
497. hozzászólás - 2011.04.04. 11:10:51 (Válasz Tiha #496 hozzászólására.)
Sajnos ezt a lépést bevezetni, hogy legyen egy max szint, minden szempontból baromi hibás döntés lenne bevezetni. Sok helyen így sincs egyesnyúl a játékban, ez meg aztán teljesen felborítaná...
V1:Eliteninja
Pontszám: 6.67
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
498. hozzászólás - 2011.04.04. 11:48:03
A játékban a szintlépés egyre lassul (igaz, csak kis mértékben), és emellett a támadhatósági szinttávolság egyre nő, ez szerintem bőven elég. A max. szint bevezetése egy PVE játéknál korrekt dolog, egy PVP játéknál ez túl sok problémát vetne fel. Bár tény, hogy a VF-es jobb LE/TP arányt lehet, hogy tényleg kiváltaná az, hogy aki közben felül "vár", az meg több LE-t kap.
Ha nagyon akartok ilyet, esetleg el lehet gondolni a "hell level" koncepción, ami úgy néz ki, hogy pl. minden 10. szint meglépése sokkal több TP-be kerül, és ez a többlet időarányosan csökken. Tehát aki először ér el a 160. szintig, annak ötszörös TP-be kerül, aki 2 hónap múlva, annak már négyszeres stb. Így ezeknél a "spike"-oknál egy kicsit összébb tudna sűrűsödni a mezőny...
Pontszám: 8.33
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
499. hozzászólás - 2011.04.04. 11:59:56 (Válasz Miklós #498 hozzászólására.)
Még a játékosok felső-közép mezőnyéknek nagy része sem jut majd a 160. szintig, vagy ha igen akkor is sok év múlva (A toplista 12. oldalán vagyok a 662-ből, 2 év alatt, lvl86).
Ez max kiegészítő megoldásnak jöhet szóba, miután a szintlépés globális ösztönzése megvalósult.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.93
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
500. hozzászólás - 2011.04.04. 12:27:36 (Válasz Miklós #498 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.04.04. 11:48:03
el lehet gondolni a "hell level" koncepción, ami úgy néz ki, hogy pl. minden 10. szint meglépése sokkal több TP-be kerül, és ez a többlet időarányosan csökken. Tehát aki először ér el a 160. szintig, annak ötszörös TP-be kerül, aki 2 hónap múlva, annak már négyszeres stb. Így ezeknél a "spike"-oknál egy kicsit összébb tudna sűrűsödni a mezőny...

Ez rendkívüli módon igazságtalan lenne. Ez azt jelentené, hogy aki először ér oda, az 5-szörös LE/TP-t tudna hozni a szinten. Ez annyira durva különbség, hogy a később jövőnek felesleges is eljutni idáig.
A mértékétől eltekintve mindenképpen rendkívül igazságtalan a LE/TP arány ilyetén befolyásolása, az pedig még igazságtalanabb, hogy ez a valós időtől függjön, és az legyen előnyben, aki előbb indult.
Ilyennek egyszerűen nem szabad lennie egy olyan játékban, ami nyílt végű. Amellett ugyanis, hogy rendkívül igazságtalan, az utánpótlást minimum letöri, ha ugyan el nem lehetetleníti.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.64
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője