Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 3
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
501. hozzászólás - 2011.04.04. 13:38:02
a szint maximalizálása őrültség.

inkább kitüntetések kellenek. mint a wowban vagy a the westben de itt bónuszokat is adnának nem nagyot csak kicsit.
pl.: minden 10. szint után nőne 1 el + 1 csp/nap
100/250/500/1000/2500/5000/10000 vadászat után mindig 1 másodperccel csökkenne a vadászat ideje.
50/100/250/ térkapu győzelem után +1% kincskeresés ami növeli a térkapuban lévő szörnyekből jövő tárgytalálást.

és még sok más lehetne.

szerintem ezt már olvastam valahol
labirintus akár eventként is

a kalandokhoz hasonlóan lenne egy hatalmas labirintus ami fix kinézetű lenne és több bejárata lenne amiket a portya/vadászatok alatt lehetne találni az elsőt mindenképpen a többit a labirintusban is meglehetne lelni.
igy nézne ki

megérkeztél a labirintus bejáratához (A nyugati fennsíkon)
belépsz
a labirintusban félhomály fogad, gyorsan haladsz előre.
a falak furcsán néznek ki. itt csapda is lehet.(csapdaészlelés 32) siker a csapdát hatástalanítottad.
folyamatosan haladsz előre egy útelágazáshoz érsz. a két ut teljesen egyforma mere mész? jobb bal
jobb
ahogy haladsz egyre sötétebb a járat. és valami rátámadd.
csata
győzelem a szörny lélekenergiáját veszed. haladsz tovább egy poros szobába érsz a falakon különböző ábrák vannak.
IQ próba 213
rájöttél hogy ez egy rejtvény elforgatod a megadott irányba a falónlévő jeleket egy titkos ajtó van mögötte.


lehetnének kincsek is a szörnyeknél vagy ládákban. és csak a bejáratokon keresztül lehet bemenni ha meghalunk bent akkor előröl kel kezdeni.
A hozzászólást antilop módosította 2011.04.04. 13:58:09-kor
V1-antilop
Pontszám: 7.59
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
502. hozzászólás - 2011.04.04. 16:48:49
Nem tudom miért ez a nagy elutasítás, a szintamaximalizálásban van fantázia.

Tegyük fel hogy ez a 200. szint. Ezen a szinten már nem lehet TPt szerezni, hanem TP helyett tokent például. Lélekkufárnál csak tokenért lehetne vásárolni italok, kristályokat, fegyvereket és a többi. Ezeknek a tokeneknek is lenne erőssége, zöld, kék, piros, bíbor például. Ezek megszerezhetőségét lehetne bizonyos feltételekhez kötni.

No tehát, ha most valaki felér a 200. szintre, ott újdonságok várnak rá, olyan dolgokat kap meg, amihez a 199. szintű hozzá sem férhet. Lehetnek ezek tárgyakon kívül újféle kalandok, csapatban játszhatóság lehetősége, akárhányadik szintű tag ütése (pl egy kék tokenért, de LÉt nem lophatsz), új épületek használata (ezek nem szövetségi, hanem hordaépületek lennének) és a többi.

Szerintem ezáltal nagyobb lenne az érdeklődés a magasabb szint iránt, de alacsonyabb szinten is megmaradna ez az élmény ami van.

Arról hogy ha egy VF-es vagy pók felér majd milyen erős lesz. Tegyük fel hogy én most hirtelen lefelejtem a VF-et és minden erőmmel azon leszek hogy behozzam a TOPot. A TOP még így is több 10 szint előnnyel fogja behúzni a 200. szintet, és sok-sok bónuszt és újdonságot fog felszedni mire én odaérek a plusz LÉ-mmel. Szerintem az hogy az odáig tartó úton valószínűleg végig hátrányban leszek amiatt, hogy már 10 szint távolságból üthetnek a 200. szint bónuszaival felszerelt harcosok, és amint odaértem sem élvezhetem egyből az előnyöket, ugyanis nem kapok mindent rögtön az ölembe, míg másoknak már valószínű lesz több bíbor tokenje, amivel például instant killt lehetne nyomni valakire

Van benne fantázia szerintem
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 4.60
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
503. hozzászólás - 2011.04.04. 18:06:41 (Válasz LanMaffia #502 hozzászólására.)
Ez annyira új játékmenetet játékstílust, és feladatokat jelentene, hogy innentől gyakorlatilag új játékot kellene Miklóséknak kitalálniuk. És ahogy mostanában haladnak a fejlesztések, nem hiszem, hogy egy ilyen nagyszabású dolgon egyáltalán elgondolkodnának.

Amúgy már feljebb taglaltuk miért nem lehet megállítani így a játékot.
(1. vagy termelsz továbbra is LÉ-t, akkor annak táp aki előbb ideér, 2. ha nem kapsz tovább Lé-t, akkor meg annak a táp, aki minél később ér ide)
Ezt már egy ilyen régóta folyó játékban nem lehet bevezetni.


Amúgy a Miklós féle Hell level nem olyan nagy hülyeség.

Az igaz, hogy nem egymáshoz mérten kéne nézni a játékosokat, hanem saját magához viszonyítva. És így már egyből nincs egymásra mutogatás, csak tiszta taktikázás.
Azt kéne nézni, hogy az előző 10 szintet milyen gyorsan lépte. Ha gyors volt, kap egy ilyen hell levelt, és termel rajta kiemelkedő LE/TP-t. Így kompenzálódik valamelyest az előző 10 szinten rontott LE/TP arány.
Ha itt még valahogy extra AF-et is kaphatna, akkor már egész versenyképes lenne szerintem!
A hozzászólást Tiha módosította 2011.04.04. 18:07:49-kor
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4.97
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
504. hozzászólás - 2011.04.04. 22:39:10 (Válasz Miklós #498 hozzászólására.)
A "hell levelt" nagyon jo otletnek tartom, tenni kene vmit, hogy osszesurusodjenek szintben a karakterek....
Pontszám: 3.80
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
505. hozzászólás - 2011.04.04. 23:07:03 (Válasz Prisma #500 hozzászólására.)
Arra nem gondolsz, hogy aki elol van valoszinuleg egyaltalan nem erdekli a LE/TP arany?

Amugy pont ez a LE/Tp szamolgatas ami nagyon karos a jatekra nezve es ugy latom ezt Miklos is kezdi felismerni. Pont ennek a szamolgatasnak az eredmenye az, hogy mindenki igyekszik elkerulni a szintlepest, ami egy VICC.... nem tudnek kapasbol masik jatekot mondani, ahol igy van!

Az lenne szerencses, ha egy olyan rendszert alakitanatok ki, ahol csak es kizarolag azt nezik az emberek, hogy hogy bir a karakter sok LE-t szerezni es nem menekulne a TP-tol...
Pontszám: 5.26
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
506. hozzászólás - 2011.04.05. 13:27:15
SZerintem a max szint minden játékot megöl hosszú távon.

Ezzel szemben Miklós ötletét kimondottan jónak tartom. Nem feltétlen ilyen arányok mellett, de egy próbát megérne. Sűrűsödne a mezőny és ha nem váltja be a reményeket akkor nem lenne több ilyen. De nem feltétlen a 160as szintre mondanám ezt, hanem rövid távon minden szerver max karakterszintje fölé betervezve,h tesztelve legyen. Ne csak a speciális kezdő hibákon és későn észrevett bugokon felnőtt v1es top lakó mutánsokon.

És mielőtt elsiratnánk a vfes/ pókokat, megvagyok győződve, h a szinthuszárok jelentős része nem igazán várja, h beérjék őket.
Mindenki megnézhati az alatta lévő 20+ szintet amolyan mi lenne elven. Mi lenne, hha az ő kezében is az a fegyver lenne és ő is azt a varit lőné?
LEnne egy csomó célpont, de dacára a magasban elköltött cspnek előbb utóbb megérkezne egy atomállat, aki felfelé fog ütni 15%-ra kémlelget mikor is vagy támadható vagy manás cuccban és hiába a magasban töltött sok vadászát rendszeres látogató lesz.

ps AZ, h mennyire nem egyértelmű ki nyer és ki veszítene a dolgon kitűnik azon is, h a vfes és a szinttop karik közül is van aki attól tart, h megszívja:))
A hozzászólást BaalCain módosította 2011.04.05. 13:39:13-kor
Pontszám: 7.33
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
507. hozzászólás - 2011.04.05. 13:36:47
Ahogy elnézem azért sem jó példa lesz a v1, mert hacsak nem tényleg hosszú időre lefog a felső szint lényegében azt nézhetik végig melyik zafír ér fel, nem elég heterogén az élmezőny.
Pontszám: 7.33
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
508. hozzászólás - 2011.04.05. 15:03:14 (Válasz BaalCain #506 hozzászólására.)
VF-esnek nincs KH és nincs 30 millió raboltja az npc szarokból

mód: nem hiszem, hogy olyan sokan szeretnének felzárkózni...
A hozzászólást Eliteninja módosította 2011.04.05. 15:03:35-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 7.00
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
509. hozzászólás - 2011.04.05. 15:11:29 (Válasz Eliteninja #508 hozzászólására.)
Ne kezd megint a KH-s rablást, teee... 90%-a a pozitív LE diffnek az EH-nak köszönhető és független a KH-tól. ráadásul KH-s ellenfelektől az utóbbi hónapokban (köszönhetően a 40(?)%-os blokknak) kevesebb LE jön szívással, mint normál karakterektől.
Pontszám: 7.38
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
510. hozzászólás - 2011.04.05. 15:17:14 (Válasz Craslorg #509 hozzászólására.)
jójó. De akkor is annyira szét van már szakadva a mezőny, hogy ezzel az összerántással annyit lehetne elérni, hogy a kicsik jól megszívják, mert agyonverik őket. 4k-s tulösszeg mellé felzárkózik egy 3k-s, mire felzárkózik teszem azt lesz neki 3.8 a 4k-snak meg 4.3. Ezek csak hasraütött számok, de ilyet bevezetni, hogy összerántjuk a szinteket ebben a játékban baromi nagy káoszhoz vezetne. Ösztönözzük a szintlépést ez oké, ez egy diplomatikus lépés, de ne legyen már megint az, hogy valaki kitalálja, hogy ez mindenkinek jó, ha lesz egy nagy tömörülés és végbe is megy aztán megint megszívják jó sokan és akkor meg jön az a válasz, hogy ez van.
V1:Eliteninja
Pontszám: 6.67
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
511. hozzászólás - 2011.04.05. 16:30:00
Megint egy v1es hsz...

A v2n 2 éven át a top 25ből is 17en mentek vfel. Messze nincsenek olyan tulajdonság különbségek, csak az eleve kevesebb regelés és lassú kikopás miatt itt is húzódik a mezőny.

ÉS nem csak a topról kellene beszélni.
Lehet sokkal kevesebb a top célpontja,de van. Míg alacsonyabb szinten hemzsegnek a megállt karik.
rengeteg olyan helyen van még ahol a hét számra a kamrádba alig kapsz Lét, hanem a jól bevált párat ütöd mert szinte senki sem játszik a környékeden.
Utólag nehéz lenne átalakítanii de pl egy új szerver esetén elgondolkoztató lenne ilyen szint bevezetése már kisebbeknél is.
Pontszám: 5.22
fórumozóToky01Férfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
512. hozzászólás - 2011.04.06. 13:35:41 (Válasz LanMaffia #360 hozzászólására.)
A hozzászólást Toky01 módosította 2011.04.06. 13:36:37-kor
Pontszám: 3.89
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
513. hozzászólás - 2011.04.07. 06:18:34
Elképzelhető, eléggé elborult ötlet de talán.
Mi lenne, ha maga a játék lenne egy adott event, függetlenül, hogy
mi zajlik éppen aktualitásban a játék alatt. Adott időben kellene nevezni.
Nevezés után elindulna egy idő számláló és 2 hónap vadászatát, portyázását
cs-pp költését kalandjait stb rögzítené. Azért kellene hosszabb idő, mert egy átlag
aktivitást venne alapul a játszó karakterek köréből. Az esemény végén, ha letelik
2 hónap, minden kari aki részt vett kapna a JV által meghatározott képet, hogy
milyen alacsony vagy magas helyre tudná lőni a karakterét és adott toplistás helyen
az ő karaktere hol helyezkedne el, milyen statokkal.
Értem, mivel én is szinte a kezdetektől játszom, hogy ez egy idő kapszula lenne
az alacsony kariknak és nem túl kompenzálható a magasabb szintűeknek a játékban
eltöltött idő energia stb függvényében. Viszont kimagasló mértékben szétdobálhatná
a jelenleg adott szinteken küzdőket és új kihívásokat adhatna.
Gyakorlatilag már létezett hasonló, csak éppen jutalomként, egy másik világból lehetett
áthozni karaktert, anélkül ha jól emlékszem, hogy változott volna a karakter jellege.
Szerintem ha így ugorhatna egy adott karakter mondjuk akár pl 10-20-30 szintet nem
lenne gond az őskövekkel sem hiszen az adott szinthez tartozó táp felszerelést az aktívan
játszó úgyis megvenné. Tény, hogy a köztes idő alatt elkölthető őskő mennyiség kiesne,
viszont akármennyire próbálja a JV gyorsítani a szintugrást akár EH akár TP újragondolással
az okosan játszó karakter mindig LE/TP vagy a játékra fordítható idő függvényében fog szintet
lépni.
Persze, lehetne ennek az opciónak is alsó szinthatára, amit minimálisan el kellene érnie egy karinak.
Lehetne a tér-idő ugrásnak emellett TÖ-SZÖ, teljesített küldetés, építés stb alapja...
Pontszám: 7.70
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
514. hozzászólás - 2011.04.07. 08:14:25 (Válasz altair #513 hozzászólására.)
Elgondolkodtató.....azért ekkora szintugrások kicsit erösek lennének.Szintröl szintre többet vadászik mindenki,föleg ha a szakit is fejleszti közben,aki pedig nem fejleszti (van rá példa böven) az pedig kevesebbet szerez,így nehéz lenne egy átlagot kiválasztani.Arról meg ne is beszéljünk a Beho-nak mennyi bevételkiesése lenne ebböl....kihagyott szintek=nem megvásárolt prémium felszerelések stb-stb.
Ha gyors fejlödésre vágysz regelj be a V5-re vagy indulj az 50.szintröl induló V4-eken,nyerj meg egy kategóriát és vidd át egy általad kiválasztott világra az adott lehetöségek közül.
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2011.04.07. 08:15:50-kor
Pontszám: 5.48
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
515. hozzászólás - 2011.04.07. 08:59:54 (Válasz Coronita #505 hozzászólására.)
Idézet: Coronita - 2011.04.04. 23:07:03
Arra nem gondolsz, hogy aki elol van valoszinuleg egyaltalan nem erdekli a LE/TP arany?

Amugy pont ez a LE/Tp szamolgatas ami nagyon karos a jatekra nezve es ugy latom ezt Miklos is kezdi felismerni. Pont ennek a szamolgatasnak az eredmenye az, hogy mindenki igyekszik elkerulni a szintlepest, ami egy VICC.... nem tudnek kapasbol masik jatekot mondani, ahol igy van!

Az lenne szerencses, ha egy olyan rendszert alakitanatok ki, ahol csak es kizarolag azt nezik az emberek, hogy hogy bir a karakter sok LE-t szerezni es nem menekulne a TP-tol...


Pont ezért nem akar senki sem gyorsan szintet lépni,mindenki a lehetö legtöbb LE-t facsarja ki az adott szinten ahol tartózkodik.Ezért keményen fejleszteni kell hogy döljön a lélekenergia.Szerintem minden lehetöség adott arra,hogy a többség okos fejlesztéssel elérje amit szeretne a játékban.Az már más kérdés kinek mennyire jön össze,A végzetúr wikis webhelyén rengeteg információ található,a Fórumon pedig megszámlálhatatlan infó tapasztalatmegosztás van,semmi más teendöje nincs a karaktereket irányító személyeknek mint olvassanak.Ha valamit nem értenek a játékban a tapasztalt társak sokat segíthetnek...már ha fogják magukat és veszik a fáradságot hogy megkérdezzék öket akkor ök segítenek is.
Senki sem lesz profi elsöre,sok tanulás és tapasztalat kell hogy sikeres legyen az ember a játékban és egyéb területeken.
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2011.04.07. 09:01:10-kor
Pontszám: 5.48
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
516. hozzászólás - 2011.04.08. 16:59:06
Te is tudod, hogy nem így van Hiába használsz fel minden infót a legjobb fejlesztés érdekében, szeretnél egy összerakott jó karaktert felépíteni, úgy hogy lehetőleg élvezd is a játékot - mert véleményem szerint mégis csak ez a lényege az egésznek -, mindig hátrányban leszel a hónapokig egy szinten maradókkal. Nekem például rettenetes unalmas lenne ugyanazon a szinten ugyanazokat támadni apróért hónapokig, csak hogy egyszer a legerősebb legyek.
Amúgy meg tudok egy jó megoldást Tudom kicsit meredek és lehet páran most nagyon csúnyákat gondolnak, de képességek szerint kell összeereszteni a karaktereket, nem szintek szerint. Senki nem fog kis szinten maradni, mert bármilyen jó is, esélytelen lesz a magasabb szintű karakterek bónuszai ellen. Mindenkinek lenne ellenfele és még a gyengébb karakterek is nyugodtan fejlődhetnének.

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 5.25
kedvelt tagKenezimiFérfi
Végzetúr tehetség
146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
517. hozzászólás - 2011.04.08. 17:29:26 (Válasz Corina #516 hozzászólására.)
Corina, ebben az a nem jó, hogy hiába engedsz össze két azonos TÖ és SZÖ összegű karaktert, a magasabb szintű és a nagyobb épület illetve tárgybónusszal rendelkező az esetek 75-90%-ban agyonveri a kisebb szintűt.
Teszem azt, van egy 400-s tul és szaki összegű 12-s szintű karakter és van egy ugyan ilyen statokkal rendelkező 20-s, szerintem a 20-s nyer minden csatát és megint csak a kis karakter játéka lenne ellehetetlenítve.
Alea Iacta Est!
Pontszám: 6.81
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
518. hozzászólás - 2011.04.08. 17:46:41 (Válasz Corina #516 hozzászólására.)
akkor minek fejlesszek?
és pont az LE/TPre hajtás különbözteti meg a vút sok bugyuta MMMORPGTŐL, ahol menjünk és lépjünk sok szintet, és annál erősebbek leszünk, agyatlan marhaság van.
A hozzászólást Ricskosz módosította 2011.04.08. 17:47:39-kor
Pontszám: 5.20
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
519. hozzászólás - 2011.04.10. 09:26:57
Hogy áll a programozás? Mikorra várható, hogy elindul az esemény??? Valami kis infómorzsát kapunk?
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4.28
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 3
520. hozzászólás - 2011.04.10. 14:21:37
Sok mindenre ne számíts. A fene nem látott még ilyet,hogy egy adott esemény indulási időpontját nem tudják előre bedátumozni. Hol működik ilyen??

Az összes farmom ül a fenekén legalább egy hete. :S Gondolom max CSP vel meg PP vel várja a "nagy" esemányt ami még programozódik stb.. Mindenki tátott szájjal várja. ,de egy nyamvadt dátumo-t/-kat nem adnak meg ettől-tólig, hogy tudjon kalkulálni az ember vele.

Vadásszatok még van idő!!
A hozzászólást Fecsu123 módosította 2011.04.10. 17:26:02-kor
Pontszám: 8.49
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!