Idézet: Miklós - 2009.06.03. 12:52:34 Arra is odafigyelünk, hogy ne legyen lopás szakértelmük, és CSP vesztést okozó tárgyuk.
Nagyon jo, nagyon jo!
Kócos: arról, hogy ne lehessen egy játékban jelentősen gyengébbeket támadni. Ez a kijelentésed egy totális paradoxon. A játékban vagy nem lehet semmilyen módon fejlődni: pl. nincs szintlépés, nincs tulajdonságfejlődés, akkor a karakterek egyforma erősek, és így egyforma erősekkel harcolnak, kérdés, ez meddig érdekes. Vagy lehet fejlődni, de mindenki csak a vele egyforma erőset támadhatja (akár szintben, akár tulajdonságban). Ekkor függetlenül a játék rendszerétől, előbb utóbb széthúzódik a mezőny annyira, hogy egyre több játékos ne találjon ellenfelet. Mi egy harmadik utat járunk, egy halom védekezési lehetőséget adunk a gyengébb karik számára. a 15%+5%*szintkülönbség szabály, a védelem ital, a csökkenő LE zsákmány, a pihenés bónusz, a láthatatlanság a gyengébbeket védik. Lehet rá legyinteni, de én láttam jópár háborút, ahol ezek a védő előnyök olyan sokat számitottak, hogy nem volt értelme támadni az erősebb kariknak a gyengébbeket. A pók taktika sok szempontból kilóg a sorból, de tény, hogy ez egy metódus, amivel utol lehet érni, vagy legalábbis csökkenteni lehet az élmezőnyhöz képest a hátrányt.
Az a baj, hogy en ilyet nem irtam. Marmint, hogy ne lehessen gyengebbet tamadni. Azt irtam, hogy ne legyen a jatekos kenytelen lenyegesen gyengebbet tamadni (erre lehet megoldas egy kristalyhorda, ha az mindenben tobbet tud, mint a gyengebb PC tamadasa), illetve ha kenytelen, akkor a gyengebb karakternel jelentkezo hatranyok jelentektelenek legyenek (peldaul nulla).
Ami jelenleg a jatekban van:
15+5%/szint szabaly - ez teljesen jo
vedelem ital - velemenyem szerint megbukott, megforditja a harc eredmenyet, ahelyett, hogy a sebzest csokkentene
csokkeno LE zsakmany - jo de, csak ritkan van hatasa
pihenes bonusz - ez nem a gyengebbet segiti, de rendben van
lathatatlansag - detto nem a gyengebbet segiti, de ez is rendben van
Sebgyogyitas(!) - ezt nem emlitetted, ez jo iranyba megy, de alapveto hibaja, hogy a gyengebb karakter fejlodes helyett fejlesztheti, tovabb gyengitve vele magat, es csak reszleges vedelmet ad
Arról, hogy a kristály horda legyen egy globális esemény, és mindenki részt vehessen benne. Láthattátok, hogy mekkora sírás volt abból, hogy csak egy kicsivel több ember "belelógott" ebbe az eseménybe az eredetileg tervezettnél. Ha a kristály hordával több szintről lehet harcolni, egészen biztosan lesznek olyanok, akik hátrányban fogják érezni magukat, és panaszkodni fognak, hogy őket ez az egész szivatja (és valószinűleg igazuk lesz). Persze lesz majd kvadrillió ötlet hogy lehet ezt érdekesebbé, jobbá tenni, de valójában nem lesz olyan megoldás, ami mindenkinek tetszene.
Erdekes en olvasgatom a forumot es azt latom, hogy egy csomo kerdesben egyetertenek a jatekosok.
Egyebkent a
belelogas az amivel baj van igazabol, amikor valaki csak utnek, de o nem eleg eros ahhoz, hogy o is usse a kristalyokat. ha a
belelogas megszunik nem lesz annyi elegedetlenkedo se. Hat meg ha mellerakjuk, hogy csak azt utik a kristalyok akik oket is utottek!
Nezz at legyszives a kristalyhordas szavazashoz, ott sok jo otlet merult fel, nem egy egyseges tamogatassal bir a jatekosok felol. Ha parat be tudsz epteni a tervbe, azzal valoszinuleg mindenki jol jar.