Nem tudom miért gondolja bárki is azt, hogy ha olyan NPC-t kapunk ami 15% alatt is agyon tud verni, akkor majd kibújunk 15% fölé és a normál játékosokkal veretjük és fosztatjuk ki magunkat, miért tápolnánk az ellenfeleink önszántunkból?
Amíg nem éri meg 15% felett vadászni addig nem fogunk.
Ha pedig valakinek nem egyértelmű: attól, hogy megnehezíti vagy ellehetetleníti a nyugodt vadászatot még nem fogunk 15% felett vadászni, még mindig jobb a LE-t az ablakon kidobni ahol senkié sem lesz, mintha az ellenfelünk kezébe adjuk amitől (tovább)erősödhet a mi kárunkra.
Igazából az epikus és bármilyen NPC esetében is nem az teszi kihívássá a dolgot, hogy az a pár szinttel kisebb és gyengébbek 3-4x annyit tud beleverni, hanem hogy kitartóan kell ellenük küzdeni.
Tehát úgy gondolom, nem arra kéne rámenni, hogy az epikusok 2000-et lőjenek varival és 3-500-at sebezzenek minden ütéssel. Nyugodtan sebezzenek csak akkorát mint mi és legyen annyi ÉP-jük, hogy pár napig eltartson a mészárlása és ne gyógyulja vissza egy éjjel alatt a teljes ÉP-jét.
A Kristályok meg ne teljes bukás legyen. Nem tápolni kell minket, nem azt mondom. De röhejes az egész, ha nem kapitulálsz:
- napi 100.000 LE PC
- ha nyer ellenük valaki portyában 0-200 LE-vel csökken a háborús veszteség, ha pedig veszít egyből akár több ezerrel nő
Lehetne még egy olyan épületük ami nekünk nincs és nem is lehet, aminek az a lényege, hogy a veszteseket sújtja valamivel.
Tehát pl. megjelenik a Kristály szövetség, ezzel _mindenkinek_ csökken az összes bevétele X%-al és ez egészen addig amíg Y háborús vereséget nem szenvednek el. (El kéne érni, hogy ne üzenjenek olyanoknak hadat, akiket szintben nem is érnek el.) Szóval jönnének a háborúk, győznénk Y-szor és a _nyertes nem veszít semmit_, míg aki kapitulált ellenük azt sujtaná az új épület valami büntetéssel.
Tehát a győztesnek nem járna jutalom csak, hogy nem lenne vesztesége. Ez önmagában hatalmas jutalom, de nem tápolás.
Kicsit kezdetleges, de ha láttok benne ötletet, fejlesszétek tovább.