Idézet: Miklós - 2009.06.01. 22:36:01 Köszönöm a hozzászólásokat a témával kapcsolatban.
Úgy látom, a legfőbb kritikát azért kapta az új fejlesztés, mert a "kisebb" szövetségeket is megtámadta a Kristály szövetség, és ennek eredményeképp rájuk is szórt pusztitás citadellát. A következő körben ezt igyekszünk kivédeni. Jelenleg a KH, ha 5-nél kevesebb általa inditott háborúja volt, inditott újat. Valószinüleg ezt célszerü módositanunk: ha a top 5 szövetség közül nem mindegyikkel áll háborúban, akkor üzen csak hadat. Tehát a "kisebb" szövetségeket nem fogja piszkálni, vagy legalábbis nem küld rájuk pusztitó csapást.
A KH most erőt gyűjt, egy bizonyos időre elbújtak, mindenki fellélegezhet, de vissza fognak térni.
Volt, aki a jutalmazást hiányolta, nem tartottuk jó ötletnek, hogy valami extra jutalmat adunk olyasmiért, amiben csak a legerősebbek vehetnek részt, és igy az előnyük tovább nő. A jutalom a plusz portyázási lehetőség és a lélekkútból nyert LE volt, nomeg a dicsőség.
A 15%-kos témával kapcsolatban - ezt már többen kérdezték, és mindenkinek meg is irtuk: itt nem a "szivatás" volt a cél. Ezek gép által irányitott, "buta" ellenfelek, ha nem tudnak valami extra kunsztot, akkor tökéletesen esélytelenek lettek volna, semmiféle izgalmat vagy kihivást nem jelentenek. Az NPC-k mindenfajta játékban tudnak olyasmit, amit a játékosok nem. Ezt nevezhetjük "csalásnak" is, de ez nem más, mint esélykiegyenlités. Emellett is sikerült 3 nap alatt legyőzni őket.
A 3 nappal kapcsolatban, ha ezt rövidnek tartjátok, változtathatunk rajta, akár úgy, hogy több győzelem kell a legyőzésükhöz, de minden vereség után egyre ritkábban támadnak.Igy nem tünnek el olyan hamar, de azért nem keseritik meg annyira a gyengébbek életét.
Szia Miklós!
Ezzel a kristályhordával jelenlegi formájában gond van. Aki tudja őket ütni, annak táp. Aki nem, sőt őt ütik, annak szívás. Megint csak a két véglet létezik, pont a leglényegesebb rész hiányzik belőle.
Olyan fejlesztés(eke)t kellene berakni, ahol:
- Senki nem tudja széttápolni magát.
- Senki nem szívja meg (főleg úgy, hogy nem is tud tenni ellene).
- Lehetőleg minél szélesebb a köre azoknak, akik részt tudnak venni benne.
Ha most a kristályhorda erősebben visszatér, valószínű még kevesebb embernek lesz pozitív élménye - talán nem ez a járható út.
___________________________________________________
Egy ötlet:
X. szint (akármilyen határ) felett minden karakternek legyen meg a klónja (pont olyan erős, mint ő) a kristályhordában, ami X időnként megtámadja az illetőt. A klón nem pihen, de minden nap max. ÉP-ből kezd. Amíg a játékos le nem győzi a klónját úgy, hogy annak elfogy az ÉP-je (nullára), addig csak a klónt tudja támadni a kristályhordából. Utána már másét is, segíthet neki legyőzni a sajátját. Ha a klónt legyőzték, eltűnik (de következő napfordulón újra megjelenik max. ÉP-ben).
A KH akkor kerül legyőzésre, ha egyszerre eltűnik az ÖSSZES klón. Tehát nem elég, ha az erős karakterek legyőzik a klónjaikat (ami közel sem olyan egyszerű, tekintve, hogy velük egyforma erősek lesznek), utána segíteniük kell majd a gyengébbeknek, azoknak majd utána a még gyengébbeknek stb.
- Azzal még lehet finomhangolni a dolgot, hogy a klónnak X%-al több ÉP-je van, mint az eredeti játékosnak.
- Esetleg ha a klón legyőzi a játékost, akkor a játékos "esik ki", és onnantól a klón más játékosokat támad véletlenszerűen (így nem lehetne kockáztatni a 15% alatt tartózkodást). A játékosoknak tervszerűen össze kellene fognia, hogy győzzenek (az előny náluk van a gyógyulási lehetőség, pihenés (10% bónusz), összefogás, célpontválasztás, tetszőleges támadási időpont miatt).