Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: láthatatlan sajtolás nerf
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
241. hozzászólás - 2010.10.01. 20:55:30 (Válasz Crimson #237 hozzászólására.)
ezaz, szerintem se hagyjuk, hogy a POK-ok úgy optimalizáljanak h pontosan 1szintet ütnek lefelé és így 50%a tp, de még 100%az le...ez eg yhatalmas hiba a játékban, követelem hogy butítsák az let is 50%ig
Pontszám: 5.87
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
242. hozzászólás - 2010.10.01. 21:10:34 (Válasz Jeriko #226 hozzászólására.)
úgy hogy simán lazán azt állítod, hogy azok vannak felháborodva akiknek erős karijuk van...ez is egyfajta személyeskedés....neked nem okoz problémát...így könnyű kiállni mellette....a másik meg az hogy bárkit be lehet hozni ha okosan csinákod....szerencsére minden kszámítható ebben a játékban és simán lazán lehet bármelyik játékosnál jobb LE/tp arányt csinálni ha lekémleled hogy mekkora szerencsével dolgozik...persze ezt meg lehet csinálni kopaszon is...láthatatlanság nélkül...de itt leginkább azon van a hangsúly, hogy ki akarnak venni egy olyan lehetőséget amit évekig használhattak....ezek után szted kinek lesz kedve új karaktert csinálni?....és az a karakter szted hogy fog talpon maradni?....valamint...még mindig nem értem hogy mire jó ez az egész újítás....mit érnek el vele?...csak egy támadás a játékegyensúly ellen...semmi más....vicc
Time in a bottle
Pontszám: 5.87
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
243. hozzászólás - 2010.10.01. 21:20:51 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
nem látom a problémát....mi a gond ezzel???...eddig miért nem volt gond?...most miért lett az?....ha rinyálok kapok én is csokit?
Time in a bottle
Pontszám: 6.68
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
244. hozzászólás - 2010.10.01. 22:19:26 (Válasz Jeriko #216 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.10.01. 17:05:51

Na haragudj, de ez nagyon álszent szöveg. Akik itt sírnak a fórumon a nerf miatt, azok pont azok az erős karakterek, akik eddig kihasználták ezt a lehetőséget arra, hogy javítsák a LE/TP arányukat. Egyetlen gyenge karakter hozzászólását sem olvastam, ami arról szólt volna, hogy "nekem miért lehet". Az erős karakterek hivatkoznak rájuk ezzel az ürüggyel (nem mellesleg a gyenge karakter attól gyenge, mert nem ismeri fel a játék összefüggéseit, itt például azt, hogy láthatatlanul is megéri vadászni - így a lehetőségtől sem esik el). Másrészt: mivel láthatatlanná válni első szinttől lehet, ezért az ÖSSZES mostani karakter számára eddig nyitott volt a lehetőség - ha nem élt vele, akkor okkal.

Volt itt olyan emberke aki VF+láthatatlansággal hozta fel a kariját, csak nem hírdette. Szövitársam, Kiyo (most nem olvasok vissza, az egyik lap tetején volt a HSZ-e, ha van kedved, nézz utánna). Egy meglehetősen gyenge karakterből faragott egy meglehetősen jót. Ezt azért tudom, mert a ZIB-nek én voltam a toborzója, én hívtam át a szövibe.

De mivel te jól ismered a középmezőnyt, bizonyára láttad például TigerS-t a Gaia-ban cirka egy éve, rémgyenge 40-es karija volt, most 60 elején ütőképes. Hamár Gaia, bizonyára megnézted a szerencsétlen, e topikban a száját tépő Kenezimi-t is, aki csak annyit akar, hogy ne vegyék el tőle a fejlődés lehetőségét, mivel az 1.1k TÖ/900 SZÖje 58-as szinten kicsit sincs közel a szintén 58-as szintű top1 pók statjához.

Beszéljünk a játékélményről. Játékélmény az, hogy a pókok dominálnak a játékban? Egy pók azt mondhatná erre, hogy igen. Mit mond erre egy vadász? "Err, hmm, van másik portyacélpont is". Bajnoki nuku, ütnek fentről, hogy kamrázzanak, vagy küldit csináljanak rajtad. A láthatatlan vadászat esélyt ad rá, hogy IDŐVEL labdába rúgj a pókok mellett (1-2 év!!!), sőt, magasabb szinten pókká válj. Jó példa erre Aurri vagy Yoli. Mi okoz nagyobb kárt? Egy 50 felett pókká váló vadász, vagy egy 10-es szint alatt a kezdőket sanyargató pók?

Ne menjünk el a köpeny mellett. Akinek van köpenye, az kukázhatja. Itt nem olyan kismértékű a nerf mint a gömbnél volt, a gömb továbbra is használható. De jelen esetben akinek van köpenye az kukázhatja el (főleg nagyobb szövikben ahol már nem nagyon háborúzgatnak). Szívás? Hát jah, két szövitársam több mint egy évig gyűjtött rájuk (Kiyo és Pumuklee). Nem demoralizáló, igaz?

Jeriko, nézz körül egy pár szövetségnél. Jópáran komolyan gondolják azt, hogy keményen megtápolják a karijukat, felhozzák legalább szintbe, vagy bajnoki babérokra törnek. Őket ez a nerf nagyon megszivatja.

Darah-nak már megköszöntem, de megragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem Aurri-nak és a többi régi/jelenlegi Gaia tagnak, hogy anno a ZIB-nek megszellőztették a láthatatlan vadászatot, példát mutattak, és emiatt pár szövitársam fel tudott építeni egy ütőképes karaktert. Sajnos van olyan szövitársam (nem is egy), akinek ez a lehetőség már nem adatik meg. Élhettem volna vele én is, hiszen már több mint egy éve tudok erről, de részemről az a belassulás nem vállalható.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.79
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
245. hozzászólás - 2010.10.01. 22:20:17 (Válasz Prisma #230 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2010.10.01. 18:51:57
Többek között ezért sem jó Kócos ötlete. No meg azért sem, mert a teljesítmény folytonos skáláján nem lehet önkényesen kijelölni egy vonalat, hogy az alatt kompenzációt kapjon valaki. Igazságosan legalábbis nem.


Elárulok egy titkot: ez egy JÁTÉK, nem valóságszimulátor. Nem a bírói igazságszolgáltatás, az olimpiai teljesítmények leképezése stb. a célja.
Pontszám: 4.95
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
246. hozzászólás - 2010.10.01. 23:22:51
Mondjuk ha azt nézzük, hogy minden világban vannak nagyon durva pókok. Ők akkora előnyben vannak bárkivel szemben, hogy az adott szinteken (és felette sem) nincs ellenfelük. A pókok akár hónapokat (vagy mégtöbbet) eltöltenek egy-egy szinten. (van, aki csak a bajnokikra lép be, vagy hetente egy-egy tuti rablásra) Nos ők is borítják a játék egyensúlyt, mégsem kezdünk velük semmit, mert ez a taktika a játék része.
Ha ilyen oldalról nézzük, akkor igazán bent maradhat így, ahogy van a láthatatlan vadászat. A VF miatt már amúgy is szétnyílt a mezőny, és összébb már nem fog menni. Most lesz még egy réteg, akik még jobban lemaradnak. Hát nagy ügy...
OK, ők erősebbek lesznek a szintjükön, de ez egy komoly belassulós technika.
Én írtam az elején egy HSZ-ben, hogy ez a végén kényszeríti a többieket is majd ennek a taktikának a használatára, ami nem jó.
Szerintem, ha bejönnek az AF képességek, és jól ki lesz egyensúlyozva a VF-EH, akkor megnyílnak más lehetőségek is lesznek új taktikák, ahol már nem is biztos, hogy olyan zavaró lesz a sok láthatatlan vadász.

Esetleg kellene egy szavazást kiírni a játékosok között, világonként egyesíteni, és az alapján eldönteni, maradjon-e vagy sem.
És akkor ha később mégis sírás lesz a vége, akkor azt lehet mondani: ti szavaztátok meg.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.06
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
247. hozzászólás - 2010.10.01. 23:31:19 (Válasz Jeriko #245 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.10.01. 22:20:17

Elárulok egy titkot: ez egy JÁTÉK, nem valóságszimulátor. Nem a bírói igazságszolgáltatás, az olimpiai teljesítmények leképezése stb. a célja.

Ha már egy játékban sem lehet igazságos környezetet teremteni, akkor hol? Ahogy valaki megjegyezte már, pont azért játszik, hogy a való világ számos kellemetlen vonását legalább itt ne kelljen elviselni.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.91
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
248. hozzászólás - 2010.10.01. 23:38:02
Az egyetlen - értelmes - kifogás eddig a láthatatlan vadászat, és a VF ellen az volt, hogy lassú haladással jár, ami úgymond "kötelező" mindenki számára (aki lépést akar tartani). Ezzel a szemlélettel én ugyan nem értek egyet, de ha ez tényleg ekkora probléma, akkor íme egy megoldás rá:

Be kell vezetni egy olyan szakértelmet, ami annyit csinál, hogy vadászatnál, és térkapuzásnál a kapott TP-t, és a LE-t is beszorozza egy olyan szorzóval, hogy a TP a "kívánatos" értéket elérje. A kívánatos érték nyilván valami olyasmi, ami kompenzálja a TP csökkentő hatásokat, így megszünteti a lassú haladást. Mivel a TP-t, és a LE-t is ugyanazzal a szorzóval szorozza be, így a LE/TP arány nem változik, tehát az erősség sem. Így valódi előnyt nem lehet ezzel szerezni. A szorzót be lehetne úgy lőni, hogy aki semmilyen TP csökkentő hatás alatt nem áll, minimális mértékben azért profitáljon belőle.

Egy ilyen szakértelem segítségével úgy lenne megoldva a lassú haladás megszüntetése, hogy nem lenne igazságtalanul utólag kivéve LE/TP javító hatás. Nem kellene ezentúl VF nerfen vitatkozni, és a láthatatlan vadászatot sem kellene nerfelni. Kecske, és káposzta is jól jár.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.62
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
249. hozzászólás - 2010.10.02. 00:00:11
Én nem érte a láthatatlanul vadászókat hogy miért nem inkább csak és kizárólag a "lépjen állatod 12 szintet" küldetést csinálják folyamatosan. Igaz ez lassabb fejlődést ad, de az LE/TP arány ki sem fejezhető matematikailag!!!

Teljesen tönkreteszik így a karakterüket

Azt sem értem, hogy most lett volna egy lehetőség hogy ezentúl senkinek nem kellett volna láthatatlanul vadásznia, és ezzel semmilyen hátrányba nem került volna a többi játékossal szemben, erre lehurrogják. Röhej
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.96
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
250. hozzászólás - 2010.10.02. 09:22:50 (Válasz Let. #225 hozzászólására.)
Idézet: Let. - 2010.10.01. 17:28:51
A felzárkóztatás azzal valósulhat meg, hogy informáljuk a játékosokat a lehetőségekről, hogy tudják hol tudnak rontani és hol nem.
Néhány mondat arról, hogy mikkel lehet növelni a bevételt, hogy milyen lehetőségek vannak a játékban és máris mindenki magára vessen mert nem tette meg amit lehetett.


Ha van egy modszer ami az ugyes, es a kevesbe ugyes jatekosnak ugyanugy rendelkezesere all, abbol a kevesbe ugyes jatekos SOHA nem fog tudni zarkozni. Optimalis esetben nem no kulonbseg.

Nekem nem olyan nagyon szivugyem Ez a felzarkoztatas dolog, de itt annyian erveltek azzal, hogy nincs lehetoseg a felzarkoztatasra, ha kikerul a lathatatlan vadaszat, hogy gondoltam irok egy modszert, amivel felzarkozasra van lehetoseg, es tovabbi elonyszerzesre meg nincs. Ez ellen meg mindenki kezzel labbal tiltakozik. Most akkor mi van? Akarjuk, hogy legyen felzarkozasi lehetoseg vagy nem?
Pontszám: 8.95
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
251. hozzászólás - 2010.10.02. 09:27:16 (Válasz Let. #225 hozzászólására.)
Idézet: Let. - 2010.10.01. 17:28:51
Esetünkben Kócos javaslata arról szólt, hogy 80%-os bevétel alatt járjon a láthatatlan vadászat extra bevétele. Ez azért érdekes mert így képes akár 104%-nyit vadászni a következő értékelésig.
Mert benyomott egy gombot.


Ez a szamitasod helytelen, hiszen nem 80%-os LE termelesrol, hanem 80%-os fejlettsegrol beszelunk ami ket teljesen kulonbozo dolog. Tehat siman lehet, hogy 80%-os fejlettseg mellett mostmar 100% LE/TP termelest tud a karti, es 130%-ot hoz. De azt hioszem a felzarkoztatasnak az a lenyege, hogy tobbet tudjon termelni mint te, amig megfeleloen meg nem kozelit, maskepp ugye nincs szo felzarkoztatasrol.
Pontszám: 7.91
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
252. hozzászólás - 2010.10.02. 10:03:06
mikor lesz bevezetve?
Pontszám: 6.12
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
253. hozzászólás - 2010.10.02. 10:15:51 (Válasz Kocos #251 hozzászólására.)
Üdv Kócos!

Azt írtad korábban, erre reagáltam:
Minden szinten hatarozzatok meg egy atlagos fejlodesi mutaot. Ossz megszerzett LE-ben.


Az össz megszerzett LE v3-on alacsony szinteken szinten pedig valószínű, hogy vadászatból jön. A számításom alapja az összes megszerzett LE (ami következik a LE szerző szakik fejlettségéből) volt, egy adott szintre vonatkoztatva és nem összesítve.
Tehát ez a szamitasom helyes az alapján amit te írtál, adott alacsony-közepes szintekre vonatkoztatva, v3-on.
Összegezve: fejlettségi mutató, vadászat szakiszint és szerzett LE szorosan összefügg v3-on.


De azt hioszem a felzarkoztatasnak az a lenyege, hogy tobbet tudjon termelni mint te, amig megfeleloen meg nem kozelit, maskepp ugye nincs szo felzarkoztatasrol.


Akarjuk, hogy legyen felzarkozasi lehetoseg vagy nem?


Mit is mondjak? Olyat nem támogatok ami arra alapul hogy a rosszul fejlesztett karakterekkel bírók benyomnak egy "jobban fejlődök mint mások, de belassulok" gombot.
Olyat ami arra alapul, hogy minden információjuk és lehetőségük megvan ahhoz, hogy ugyanott tartsanak mint mások, olyat igen. Per pill nem ez a helyzet.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.10.02. 10:30:46-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.24
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
254. hozzászólás - 2010.10.02. 11:21:34
Ma sok érdekes dolgot olvastam tőletek...

Idézet: Kenezimi - 2010.10.01. 17:59:50
Ha azt akarjuk, hogy minden a régiben maradjon, akkor töröljünk el minden eddigi fejlesztést és nerfet.


érdekes hozzáállás, ilyenkor látom magam előtt a sok síró emberkét akik a fejlesztéseket kérik....

Idézet: Faust0ne - 2010.10.01. 21:10:34
ezek után szted kinek lesz kedve új karaktert csinálni?....és az a karakter szted hogy fog talpon maradni?


Egyszerűen, mintha semmi sem történt volna... Hiszen a környezetének is ugyanolyan feltételei lesznek mint a saját karakterének...


Idézet: Prisma - 2010.10.01. 23:38:02

Be kell vezetni egy olyan szakértelmet, ami annyit csinál, hogy vadászatnál, és térkapuzásnál a kapott TP-t, és a LE-t is beszorozza egy olyan szorzóval, hogy a TP a "kívánatos" értéket elérje.


ezt ugye nem mondod komolyan??? Szerezzünk sok LE-t és még gyorsan is fejlődjünk? Minden taktikának vannak negatívumai.. ebben mi az??? Láthatatlanban vadászol és még gyorsan is fejlődsz???
Butaság...


Idézet: S0laris - 2010.10.01. 22:19:26

Mi okoz nagyobb kárt? Egy 50 felett pókká váló vadász, vagy egy 10-es szint alatt a kezdőket sanyargató pók?


Egyértelműen az 50. szinten pókká váló vadász!!! Egy 10. szint alatti pókot hamar túl lehet ugrani, viszont egy 50-es póknak az ütéstávjában maradsz hónapokig!
A hozzászólást Dozer módosította 2010.10.02. 11:26:52-kor
V3-Alíz
Pontszám: 6.22
kedvelt tagKenezimiFérfi
Végzetúr tehetség
146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
255. hozzászólás - 2010.10.02. 11:32:11
Nekem még annyi hozzáfűzni valóm lenne azért, hogy ha már vitatkozunk erről a témáról, akkor a JV berakhatna egy kérdőívet a játékba, tudjátok, olyanra gondolok, ami a vadászat alatt szokott megjelenni és azt mindenki kitöltené.
Ebből lejönne egy eredmény, hogy a VU-s játékosok hány %-t zavarja a láthatatlan sajtolásos technika és hány %-t szeretné ezt a taktikát.
A kérdőívhez csatolni kellene egy kis magyarázó részt, hogy akik nem járnak ide a kinti fórumra, azok is tudják, hogy miről van szó.
A játék készítői, pedig az eredmény alapján alapján döntenék el, hogy megmaradhat-e így ez a taktikázási lehetőség, vagy megnerfelik.

Ui.: Ha ezt egy szavazással kezdte volna Miklós és a többi JV, akkor nem lett volna ekkora összezördülés belőle.
Alea Iacta Est!
Pontszám: 6.62
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
256. hozzászólás - 2010.10.02. 11:41:43 (Válasz Kenezimi #255 hozzászólására.)
A kérdőív az elég necces lenne...

3 csoport van jelenleg:
1. Aki arra szavaz hogy maradjon az eddigi rendszer
2. Aki a változtatást tartja előtérben
3. akit nem érdekel ez a téma, mert mások a céljai, vagy egyszerűen soha nem találkozik olyan karakterrel aki így vadászik...


1. csoport:
Az összes MÁR ERŐS karakter (aki ezt csinálja régóta) erre fog szavazni, mert az előnye már behozhatatlan azokkal szemben akik később kezdték...
Ez az átlag játékosok érdekeit szolgálja? egyértelműen NEM!

2. csoport:
Erre szerintem a pókok egyből rámennek, hiszen így megkönnyítik saját (amúgy sem nehéz!) helyzetüket...
Ez az átlag játékosok érdekeit szolgálja? Nem hinném!

3. csoport:
A TOP karaktereknek lehet ez a sajátja, mit érdekli őket mi van "odalent".. számukra teljesen mindegy hogy pl egy 40-es szintű milyen ütemben fejlődik.. úgysem lesz hozzá köze soha...
Ez az átlag játékosok érdekeit szolgálja? NEM!

ez a baj látod?
V3-Alíz
Pontszám: 6.69
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
257. hozzászólás - 2010.10.02. 12:54:09 (Válasz Dozer #254 hozzászólására.)
Idézet: Dozer - 2010.10.02. 11:21:34

Idézet: S0laris - 2010.10.01. 22:19:26

Mi okoz nagyobb kárt? Egy 50 felett pókká váló vadász, vagy egy 10-es szint alatt a kezdőket sanyargató pók?


Egyértelműen az 50. szinten pókká váló vadász!!! Egy 10. szint alatti pókot hamar túl lehet ugrani, viszont egy 50-es póknak az ütéstávjában maradsz hónapokig!


Hát nem. Egy jó pók kifigyeli, hogy kitől hozhat LÉt. 50-es szintekre vagy megtanulod védeni az LE-det, vagy menthetetlen vagy. Amikor én kezdtem a játékot, alacsony szinten nem voltak pókok, eléggé könnyen lehetett haladni, nem voltak brutális rablások. Most meg láthatunk/láthattunk olyanokat mint például NoFear, aki a 10-es szintek felett már milliós rablásnál járt.

Igen, egy 10-es szint alatti pókot hamar túl lehet ugrani szintben, csak azért, hogy belerohanj a 10-es szint feletti pár pók karjaiba...

Kócos javaslata egyébként ésszerű, még akkor is ha részben kontraszelekció. Mindenképpen jobb egy kompromisszum, mint egy nerf úgy, hogy ez a lehetőség többé senkinek sem áll a rendelkezésére.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.11
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
258. hozzászólás - 2010.10.02. 13:19:58 (Válasz S0laris #257 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2010.10.01. 22:19:26

Igen, egy 10-es szint alatti pókot hamar túl lehet ugrani szintben, csak azért, hogy belerohanj a 10-es szint feletti pár pók karjaiba...


jajj ne már... ezek szerint akkor csak annak érdemes játszani aki vagy nagyon erős, vagy TOP 1????
Persze jöhet a sajnáltatás hogy akár hova megyek szintben mindig van 2-3-4 vagy akár több erős játékos... Az ilyen embereknek pont nem való a VU!
A hozzászólást Dozer módosította 2010.10.02. 13:21:37-kor
V3-Alíz
Pontszám: 5.57
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
259. hozzászólás - 2010.10.02. 13:31:02 (Válasz Dozer #256 hozzászólására.)
"3. csoport:
A TOP karaktereknek lehet ez a sajátja, mit érdekli őket mi van "odalent".. számukra teljesen mindegy hogy pl egy 40-es szintű milyen ütemben fejlődik.. úgysem lesz hozzá köze soha..."

Ezzel csak csínján, mert az eddigi évek tapasztalatai alapján itt mindenki fokozott lelkesedéssel szeret beleszólni olyasmibe, amihez soha nem lesz köze
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 8.98
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
260. hozzászólás - 2010.10.02. 13:33:57 (Válasz Crimson #259 hozzászólására.)
Meg sok olyan játékos is van aki minden egyes fejlesztésnél vagy változtatásnál a karaktere végét látja nem?
V3-Alíz
Pontszám: 6.68
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!