Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: láthatatlan sajtolás nerf
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
321. hozzászólás - 2010.10.03. 12:44:23
Ha már balance példákkal éltek a legjobb példa a Forma-1!
Minden évben új technikai szabályok-korlátok vannak, hogy ne szálljanak el a végtelen pénzből gazdálkodó garázsok.
És minden évben ezek a nerfek azt szolgálják(nák) hogy élvezetesebb legyen a Forma-1, és ne csak 2 garázs előzgetéseit lássuk a TV-ben.

Na de a lényeg : A legnagyobb garázsok LOBBIJAI miatt ezek az éves nerfek soha nem érik el a céljukat , vagyis hogy kiegyenlített legyen a verseny, az élen lévők azért mindig figyelnek Bernie-re hogy ne nerfelje túl őket.

Figyeljetek ti is, mert különben még valami izgalmas játék kerekeredne a végzetúrból
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.46
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
322. hozzászólás - 2010.10.03. 12:54:09 (Válasz Prisma #317 hozzászólására.)
Írtam, hogy kiváló példa rá a DTM bajnokság. Nyilván az olimpiai sportokban és sok sportágban nincs ilyen, de technikai sportágakban nem ritka. Természetes, hogy nem szokták ezt a módszert alkalmazni sok sportágban, mert van, ahol nem is lehet.
---
Nyilván van is meg nincs is átfedés a sportok, játékok, VÚ között.
Az én olvasatomban az eddig kialakult különbségeket nem fogja módosítani, a mértékük megmarad, csak nem növekszik tovább jelentősen. Nyilván nagy hátránya a láthatatlanság közbeni vadászatnak, hogy 1 hónap, mire szintet lép valaki VF mellett ugye, a kb. normál 1 héttel szemben. E valamilyen szinten nyilván bevételkiesés is a cégnek, azonban ezen felülemelkedve tény, hogy sok VF-es van, akinek nem feltétlenül tetszik, hogy ilyen lassan lép szintet (nyilván vannak olyanok is, akiket nem zavar), ezzel a módosítással viszont ki van szedve egy KÉNYSZER, hogy ha nem akarsz lemaradni és rommá verődni, akkor ezt kell alkalmaznod. Az általam ismert VF-esek között is többen vannak, akik ezt a kényszert nagyon nem szeretik, de kell csinálniuk, mert így tudnak erőben a többiek között maradni és nem lemaradni. Minden olyan eleme egy játéknak, amely az úgynevezett KELL kategória, nem jó. Kevesebb lehetőséget teremt a különböző fejlődési irányoknak. Sokkal jobb, ha választhat az ember olyan képességek, fejlődési irányok között, amelyek közel egyformák, de mégis egyediséget kölcsönöznek a karakternek. Nyilván a játék keretein belül kompromisszumok szükségesek, de azt hiszem, hogy elég sok ilyen került már bele a játékba, amelyek variálásával az első szinttől más-más fejlődési irányban lehet mozogni és nincs kimutatható különbség közöttük hosszú távon, amivel az egyik vonal egyértelműen erősebb lenne.
Természetesen, hogy tökéletes egyensúlyt nem lehet létrehozni, de törekedni kell rá. A láthatatlanság alatti vadászat nem ilyen. Ezt ha valaki nem alkalmazta, lemaradt erőben. Egészen biztos vagyok benne, hogy volt, aki húzta a száját, hogy ok, most így fogok játszani, mert különben lemaradok és most örül neki, hogy újra dupla sebességgel tud végre szintet lépni. Abban is biztos vagyok, hogy ezek száma nem kevés.
Nyilván mindenki a saját érdekeit védi elsősorban, így azok is akik ezt használták, de globálisan véve itt a különbségek növekedésének az üteme fog csökkenni, de ugyanúgy nőni fog egy jó és egy kevésbé jó játékos között.
Felmerült kifogásnak, hogy akkor most mit tesz egy 60-as szintű, aki így tápolt 30 szint óta? Illetve megteheti, hogy leáll és bevárja alulról azokat, akik ezt már nem tudják kihasználni. Persze, megteheti, csak akkor ez azt jelenti, hogy nem fog játszani. Messze nem olyan intenzíven, mint eddig. Ha pedig valaki erre hajlandó, akkor ő akkor is hajlandó lenne erre (max pár hét múlva), ha nincs bevezetve a nerf, mert ez azt jelenti, hogy ráunt.

azt nem értem igazán, hogy miért nem jó a VF-eseknek az, hogy az eddigi különbségek ugyanúgy megmaradnak, illetve az eddigi havi 50%-os különbözet-növekedés helyett már csak 20%-os lesz?
Teszem azt van Erős Jenő, aki eddig is profin kihasználta és Közepes Jocóval szemben havonta 35-37%-kot erősödött a láthatatlanságban történt vadászat miatt, + 20%-ot, mert jobb játékos. A 20% ezután is megmarad, mert továbbra is jobb játékos, többet foglalkozik a játékkal, jobban odafigyel rá.

A fentiekkel együtt is engem természetesen teljes mértékben hidegen hagy, hogy bevezetik-e vagy sem, lévén engem nem érint a VF-esek ütőtávja, illetve akié érint (utóbbi időben húzták be a kéziféket), azokkal jól megvagyok, csak tényleg nem értem a fentieket, hogy az előny növekedésének mértékcsökkenése miért ilyen erőteljes befolyásoló tényező?
Pontszám: 7.65
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
323. hozzászólás - 2010.10.03. 13:44:22 (Válasz Almási Viktor #321 hozzászólására.)
Idézet: Almási Viktor - 2010.10.03. 12:44:23
Ha már balance példákkal éltek a legjobb példa a Forma-1!
Minden évben új technikai szabályok-korlátok vannak, hogy ne szálljanak el a végtelen pénzből gazdálkodó garázsok.

A Forma-1 a lehető legrosszabb példa. A büdzsé-korlát (és minden más korlát is) minden csapatra egyformán vonatkozik, a gyengébb csapatok nem gazdálkodhatnak több pénzből, és nem szerelhetnek be erősebb motort sem. Semmilyen esélykiegyenlítés nincsen a Forma-1-ben. Ha lenne, akkor annyian néznék, mint a DTM-et, vagyis csak a mostani nézőszám elenyésző töredéke.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.38
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
324. hozzászólás - 2010.10.03. 14:51:03 (Válasz LoWs #311 hozzászólására.)
egy vadász is kivégzi az ellenfelét...és egy vadász is kreaffal rabol ha rabol...sőt...a PoK is vadászik láthatatlanul....valamint...már az egy érdekes megközelítés, hogy a kettőt egyáltalán összehasonlítják...a kreaff limitje nem fix elvett LE....csak lassítás....a kivégzést meg egyáltalán nem tekinteném kizárólag PoK tartozéknak...sok optimalizátor és szinthuszár is arra építi a harci felépítését a karakterének....
Time in a bottle
Pontszám: 2.41
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
325. hozzászólás - 2010.10.03. 14:57:18 (Válasz Craslorg #322 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2010.10.03. 12:54:09

A fentiekkel együtt is engem természetesen teljes mértékben hidegen hagy, hogy bevezetik-e vagy sem, lévén engem nem érint a VF-esek ütőtávja, illetve akié érint (utóbbi időben húzták be a kéziféket), azokkal jól megvagyok, csak tényleg nem értem a fentieket, hogy az előny növekedésének mértékcsökkenése miért ilyen erőteljes befolyásoló tényező?



egyszerű...vegyünk ki egy LE termelő szakértelmet...mondjuk a sajtolást...szted semmilyen hatása nem lenne a játékegyensúlyra?...ez is egy erőforrás....
Time in a bottle
Pontszám: 2.41
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
326. hozzászólás - 2010.10.03. 15:27:35 (Válasz Faust0ne #325 hozzászólására.)
Ha mindenkinek egyszerre kiveszed, akkor semmi sem változik!
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 5.98
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
327. hozzászólás - 2010.10.03. 20:56:16 (Válasz Cofee #326 hozzászólására.)
pont hogy változik...mert egy több évig adott lehetőség, már nem lesz elérhető ...nem egyszerre haladnak a karakterek....
Time in a bottle
Pontszám: 2.76
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
328. hozzászólás - 2010.10.03. 21:17:58 (Válasz Faust0ne #327 hozzászólására.)
Idézet: Faust0ne - 2010.10.03. 20:56:16
pont hogy változik...mert egy több évig adott lehetőség, már nem lesz elérhető ...nem egyszerre haladnak a karakterek....
ű

Mi alapján gondolod, hogy akik egy több éve adott lehetőséget eddig nem használtak, azok pont a nerf bevezetésével "ébrednének rá", hogy ezt most használni akarják?
Továbbra is azt állítom, a láthatatlanság bevezetésének célja az volt (ezt Miklós egyértelműen leírta a fórumban), hogy védje a gyengébbeket az erősebbek zaklatásaitól, nem pedig az, hogy a rafkósabbaknak esélyt adjon a LE/TP arányuk növelésére.
Pontszám: 5.35
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
329. hozzászólás - 2010.10.03. 21:42:14 (Válasz Jeriko #328 hozzászólására.)
1 ezzel nem véd meg senkit....már erősebbek...2 már leírtam fentebb...ha nincs kedved visszaolvasni, én megértem...nekem sincs kedvem hatodszorra leírni ...nem csak azokról van szó akik elött nyitott volt ez a lehetőség...hanem az új regek, az alacsonyabb szintű még szakértelmező játékosok, valamint lemaradott játékosokról....lehet titeket tényleg nem zavar....de nekem szinjte csak és kizárólag alacsony szintű karaktereim vannak...akikkel bizony szerettem volna kihasználni én is ezt a remek lehetőséget....hogy méltó ellenfél legyen mindegyik azokkal szemben is, akik évekig nyomatták...ennyi...s nem több....
A hozzászólást Faust0ne módosította 2010.10.03. 21:43:54-kor
Time in a bottle
Pontszám: 4.20
kedvencchehsFérfi
Végzetúr tehetség
225 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
330. hozzászólás - 2010.10.03. 22:22:56
Ha kezdő lennék és nem láttam volna már számtalan ilyen érvelést a kezdő és gyenge játékosok védelmében, akkor tágra nyílt szemekkel örvendeznék a soha nem a saját érdekükben beszélők önzetlenségét olvasván.
Így viszont nem állom meg, hogy leírjam: tépjétek le és hajítsátok jó messzire ezt az álarcot, értelmesebb lesz tőle a vita.

A láthatatlan vadászat TP/LE arány javításra használt kiskapu, amit ügyes és okos játékosok fedeztek fel, majd leszivárgott a köreikbe. Ennyi, nem több. Amíg csak néhányan ügyeskednek vele, addig kiugrási lehetőség volt.
Azonban van egy olyan pillanat, amikor már olyannyira elterjed, hogy aki NEM használja, az megy a levesbe. Például ez a gond vele a JV és néhány másként gondolkodó játékos szempontjából.


A kezdő, vagy gyenge játékosoknak ennél jóval súlyosabb problémáik vannak, aki őket félti vesse tekintetét másfelé.
Mondjuk nem tudják, hogy (és itt a teljesség igénye nélkül):

- kötelező a szakértelem fejlesztést csökkentő tárgy
- kötelező a TÖ fejlesztést csökkentő tárgy
- kötelező fejleszteni a Szerencsét is
- a szakértelmek fontosabbak a tulajdonságoknál
- nem veszünk szintenként tárgyat
- nem boldogulunk állat nélkül
- nem vegetálunk 3-5 fős szövetségekben
- LE nélkül nem rabolunk LE-t
- a küldetésekben rengeteg LE van
- Építés szakértelemmel gigantikus kutak is hamar betölthetőek
- rengeteg taktika van a póktól az építőn át a vadászig
- a kvíz 10% nélkül menthetetlenül lemaradnak
- milyen sorrendben érdemes az épületeket húzni
- nem hagyjuk ott a karakterünk dugig tömve LE-vel
- a sajtolás a játék ultimate tápja
- az epikust hogyan kell legyőzni
- honnan lesz nyakláncuk/gyűrűjük
- a Fertőzés ellen érdemes küzdeni

No, ilyen dolgokkal nincsenek tisztába "ott lent", nem a láthatatlanság nerf miatt fognak kizúgni innen.
Pályafutásom alatt voltam tucatnyi kicsi szövetségbe, mindenhol az elejétől kellett kezdeni ezek elmagyarázását. Mindenhol.
Darksollal például egyszer egy egész jó hangulatú V4-es másodvonalas szövetségben találkoztunk össze egészen véletlenül, ahol (hangsúlyozom nem lúzerek voltak a vezetők, csak nem top optimalizátorok) ezeket a fenti válaszokat MIND megkaptuk.

Aki segíteni akar a kezdőkön, az tud is.
Meg kell keresni egyenként a kis szövetségek tagjait, és segíteni nekik infókkal, tanácsokkal. Itt takarózni velük a nerf kapcsán nekem visszatetsző, nagyon.

Azokat pedig, akik siratják az eddigi taktikájukat, a csökkenő TP/LE arányukat, a jövendő bajnokijukat, azokat én maradéktalanul megértem, mint ahogy megértettem Monát is a térkapus nerfnél, az új hullámos pókokat a kivégzés nerfnél, vagy mondjuk a vicces Egont és Csuhit az év ötlete nerfnél.
Csak ezt a csöpögő szimpátiát a kezdőkkel és gyengékkel, ezt ne. Mert ez kamu.
Kegyesnek ismerték.
Rothadó, zöldes hús, selyemszalaggal átkötve.
- Tündeköves Glórin -
Pontszám: 9.46
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
331. hozzászólás - 2010.10.03. 22:23:33 (Válasz Faust0ne #329 hozzászólására.)
De pont ez az, hogy bárki is akarná mostantól használni, akár magas, akár alcsony szintű, akár kezdő, nem tudja használni, DE mivel azok sem tudják használni, akik eddig használták, így semmilyen kár nem éri azokat, akik bármilyen okból most akarták volna elkezdeni. A közvetlen környezetükhöz képest az erők különbsége nem változik. Egy most kezdő kari pedig nem fogja utolérni a 40 szinttel előtte lévő karaktert, csak akkor, ha az abbahagyja. Akkor meg pláne nincs jelentősége. Minimális az esély, hogy valaki csak azért áll le 50. szinten, hogy a most 10. szintűeket bevárja és jól lecsapkodja.
Pontszám: 8.81
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
332. hozzászólás - 2010.10.03. 22:34:33 (Válasz Craslorg #331 hozzászólására.)
fölösleges tépni a szádat barátom, csak azt látják sokan hogy valamit elvesznek a játékból...
Pontosítva azt hogy TŐLÜK elvesznek valamit.. azt nem hogy mindenkitől

Sokan naívan azt hiszik hogy ha most elkezdhették volna a láthatatlan vadászatot, feljöhettek volna egy olyan karakter szintjére aki már pl 1 éve ezt csinálja...

érthetetlen számomra....
V3-Alíz
Pontszám: 4.78
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
333. hozzászólás - 2010.10.03. 23:15:40 (Válasz chehs #330 hozzászólására.)
Idézet: chehs - 2010.10.03. 22:22:56

Azonban van egy olyan pillanat, amikor már olyannyira elterjed, hogy aki NEM használja, az megy a levesbe. Például ez a gond vele a JV és néhány másként gondolkodó játékos szempontjából.


miért menne a levesbe?....a szinthuszár szinte elszalad az ilyenek mellett....a normál vadász 2X sebességgel halad....egyedül a PoKok haladnak ennyire lassan....az jobb lesz ha mindenki PoKoskodni akar?...mit jelent a másképp gondolkodó játékos?....mindenkit aki nem használja és irigykedik?...az jobb lesz majd, ha senkinek nem lesz esélye velük szemben labdába rúgni, mert úgy döntenek hogy lemaradnak?...az igazságos?...

Idézet: chehs - 2010.10.03. 22:22:56

A kezdő, vagy gyenge játékosoknak ennél jóval súlyosabb problémáik vannak, aki őket félti vesse tekintetét másfelé.
Mondjuk nem tudják, hogy (és itt a teljesség igénye nélkül):

- kötelező a szakértelem fejlesztést csökkentő tárgy
- kötelező a TÖ fejlesztést csökkentő tárgy
- kötelező fejleszteni a Szerencsét is
- a szakértelmek fontosabbak a tulajdonságoknál
- nem veszünk szintenként tárgyat
- nem boldogulunk állat nélkül
- nem vegetálunk 3-5 fős szövetségekben
- LE nélkül nem rabolunk LE-t
- a küldetésekben rengeteg LE van
- Építés szakértelemmel gigantikus kutak is hamar betölthetőek
- rengeteg taktika van a póktól az építőn át a vadászig
- a kvíz 10% nélkül menthetetlenül lemaradnak
- milyen sorrendben érdemes az épületeket húzni
- nem hagyjuk ott a karakterünk dugig tömve LE-vel
- a sajtolás a játék ultimate tápja
- az epikust hogyan kell legyőzni
- honnan lesz nyakláncuk/gyűrűjük
- a Fertőzés ellen érdemes küzdeni


ez nem lesz elég a (mostanra már) kifejlődött játékkörnyezetben...mert ezek csak alapok....és nem mindenki tehet meg sok olyan dolgot, amit te itt felsoroltál...

Idézet: chehs - 2010.10.03. 22:22:56
Csak ezt a csöpögő szimpátiát a kezdőkkel és gyengékkel, ezt ne. Mert ez kamu.


pont mint a te kampányolásod....ha már ilyeneket állítasz ....az én érdekem is...meg minden szövetségi csapattársamé....meg minden kis haveromé aki most csinál karit...te lehet beletojsz...mert nem érdekelnek a kezdők.....de én félévente megpróbálok kurzust tartani....te leszarod...én pont nem...nekem elég azoknak az érdekeit néznem, akivel összehoz a játék.
A hozzászólást Faust0ne módosította 2010.10.03. 23:16:46-kor
Time in a bottle
Pontszám: 4.13
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
334. hozzászólás - 2010.10.03. 23:22:35 (Válasz Craslorg #331 hozzászólására.)
xy mondjuk 25. szintre összehozta magának a 600tö-t meg a 600szö-t...mert volt sajt....elindul yx...csinál egy új karaktert...nincs már láthatatlan sajtolás...ezért csak 500/500-at tud produkálni...vagy még kevesebbet...lehet elveszik mindenkitől a lehetőséget...ti ezt nézhetitek úgy hogy kiegyensúlyozott így a dolog....de yx qua sokat fog anyázni hogy kivették a cuccost mielőtt ő kihasználhatta volna...LE/TP!...nem bonyolult....persze te is naivan azt hiszed, hogy mindenki ugyanolyan aktivitással ugyanúgy halad, olyan karakterekkel együtt akik ugyanakkor lettek kreálva....hát persze
A hozzászólást Faust0ne módosította 2010.10.03. 23:25:27-kor
Time in a bottle
Pontszám: 5.17
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
335. hozzászólás - 2010.10.03. 23:31:19 (Válasz Jeriko #328 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.10.03. 21:17:58

Mi alapján gondolod, hogy akik egy több éve adott lehetőséget eddig nem használtak, azok pont a nerf bevezetésével "ébrednének rá", hogy ezt most használni akarják?

Senki nem állított ilyet.
Hihetetlen, hogy újra, és újra el kell magyarázni, hogy LE/TP javító lehetőséget utólag nem szabad kivenni, azért, mert akik ezután jönnek majd, esélytelenek lesznek beérni azokat, akik kihasználták.


Továbbra is azt állítom, a láthatatlanság bevezetésének célja az volt (ezt Miklós egyértelműen leírta a fórumban), hogy védje a gyengébbeket az erősebbek zaklatásaitól, nem pedig az, hogy a rafkósabbaknak esélyt adjon a LE/TP arányuk növelésére.

1. Semmit nem számít, hogy Miklós mire gondolt, amikor bevezette, ahhoz képest, hogy mi volt a hatása. És ha Miklós közben arra gondolt, hogy milyen jó lenne egy sör? Kit érdekel? A tény az, hogy berakott egy LE/TP javító lehetőséget. Ezt utólag már nem lehet igazságosan kivenni.
2. Olyan pedig nincsen, hogy csak a gyengék kapnak felzárkózási lehetőséget (tehát plusz erőforrást, csak azért mert gyengék). Azt hívják kontraszelekciónak.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.68
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
336. hozzászólás - 2010.10.03. 23:48:04
Üdv!

Hihetetlen, hogy újra, és újra el kell magyarázni, hogy LE/TP javító lehetőséget utólag nem szabad kivenni, azért, mert akik ezután jönnek majd, esélytelenek lesznek beérni azokat, akik kihasználták.


Ki akar beérni kit? Serácok ezeket a gondolatokat felejtsük már el... Hány játékosnak célja hogy beérjen másokat?
Egy aktívan játszó 10. szintű láthatatlan vadász mikor ér be egy pl. 40 szintűt?
Vagy egy sima vadász egy másikat?

Ebben a játékban nagyon célirányosan kell a karakteredet fejlesztened, figyelmen kívül hagyva hogy ezt a szakértelmei, tulajdonságai meg fogják szenvedni, hogy szintben beérj másokat.

Nagyjából senkinek semmi köze nincs az itt megszólalók közül az újonnan indulókhoz, hacsak nem indítanak egy új karaktert ők is. Nincs kapcsolat. Várom a cáfolatokat.

Nem LE/TP arány javító egyébként egyszerűen. Egy gombnyomásos tápolás, hogy a kategóriádban, környezetedben erősebb legyél azoknál akik nem használják. Lehet mondani, hogy szeretjük, nem szeretjük, dögöljön meg a tehén, etessük a tehenet, de ne emeljük már piedesztálra. <félmosoly>

Chehs-el teljesen egyetértek, gyakorlatilag az különböztet meg egy játékost a másiktól, hogy mennyire jól ismeri a játékot.

Egyébként végszónak annyit mondanék, hogy szvsz az a jó a játéknak, ha minden játékos lehetőségei azonosak. Mivel ezzel a láthatatlan vadászat ellentétes ezért én mint használó kész vagyok elfogadni a nerfet. Ha bent marad, kérem hogy minden játékos olvashasson róla a játékleírásban.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.10.03. 23:54:32-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.21
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
337. hozzászólás - 2010.10.03. 23:58:18 (Válasz Let. #336 hozzászólására.)
Idézet: Let. - 2010.10.03. 23:48:04

Ki akar beérni kit? Serácok ezeket a gondolatokat felejtsük már el... Hány játékosnak célja hogy beérjen másokat?
Egy aktívan játszó 10. szintű láthatatlan vadász mikor ér be egy pl. 40 szintűt?

OK, ha nem volt egyértelmű: természetesen nem szintbeli beérésről van szó, hanem erősségbeliről. Ha eddig x volt a max LE/TP, ezentúl pedig x-y (ahol y 0-nál nagyobb pozitív szám), akkor az ezután jövők soha nem lehetnek olyan erősek, mint akiknél még x volt a max.


Nem LE/TP arány javító egyébként egyszerűen.

LE/TP arány javító. Hogy egyszerűen, vagy bonyolultan az teljesen mindegy az eredmény szempontjából.


Egy gombnyomásos tápolás

Mivel ez egy böngészős játék, így minden gombnyomásra (esetleg egérkattintásra) történik, többek között a tápolás is.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 4.31
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
338. hozzászólás - 2010.10.04. 00:07:42 (Válasz Prisma #337 hozzászólására.)
Üdv!

Kellemesen figyelmen kívül hagyod, hogy itt arról van szó, hogy ehhez nem kell sem ész, sem időzítés, sem lékenergia befektetés, csak meg kell nyomni egy gombot és máris többet hoz a vadászat adott szintre vetítve.

Érthető az álláspontod, te szeretnéd hogy képességektől, befektetett energiától és időtől függetlenül mindenkinek maradjon egy olyan lehetőség ami azért olyan erős, mert csak maroknyian ismerik.

A nerf pont azért lesz, mert mi van ha már mindenki ismeri és elkezdi használni, pl v3-on?

Egyébként igen, tudom hogy gombokat nyomogatok. De attól nekem azért nem mindegy hogy gyárban présgép mellett vagy még a cortexemet is használva. <nevet>


Let

Edit:
ha nem volt egyértelmű: természetesen nem szintbeli beérésről van szó, hanem erősségbeliről.


Magyarázd már el hogy éri be, ha mindketten használják? Vagy ha csak a beérni szándékozó? Akkor meg a másik hagyja el és akkor megint nincs érintkezési felület. Szvsz rengeteg tényezőtől függ hogy valaki valakit beér-e erősségben, főleg az első két világon.
Esetleg John Doe a mögötte jövőket még megszívathatja mikor belassul, amikor adott csillagállás mellett gyengének bizonyult.
A hozzászólást Let. módosította 2010.10.04. 00:13:14-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.21
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
339. hozzászólás - 2010.10.04. 00:17:37 (Válasz Let. #336 hozzászólására.)
üdv...3 "új" karakterem van...és megannyi társam akiknek szintén.
Time in a bottle
Pontszám: 4.20
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
340. hozzászólás - 2010.10.04. 00:20:46 (Válasz Faust0ne #339 hozzászólására.)
Üdv!

Akkor meg kellene fontolnod hogy mi a jobb a játéknak (és neked).
A. Belefutni a láthatatlan vadászókba vadászattal.
B. Láthatatlanul vadászók mellett ugyancsak láthatatlanul vadászni és közben mindenkinél jobb lenni aki nem ismeri ezt a taktikát.
C. Láthatatlan vadászat nerf mellett soha nem összefutni a fenti (volt) láthatatlan vadászókkal és azok aki valóban most kezdik a játékot sem az A-t kapják.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.10.04. 00:21:25-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.78
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője