Re: láthatatlan sajtolás nerf
61. hozzászólás - 2010.09.29. 13:59:03
61. hozzászólás - 2010.09.29. 13:59:03
Szó nélkül ritkán nerfelünk, épp azért nyitottam egy topicot, ahelyett, hogy hírként közöltem volna, hogy meghalgassam a véleményeket, mielőtt bevezetjük.
A problémát helyesen látjátok, mivel ez a taktika a LE/TP arányt tovább növeli, ezért optimalizátor karik rá vannak kényszerítve, hogy használják, különben lemaradnak - viszont emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség (annak inkább örültem, hiszen minél többféle taktika van egy játékban, annál jobb). Aki lassabban akar fejlődni és cserébe több LE-t akar, annak ott a VF, a láthatatlanságnak nem ez volt a célja.
Magáról a láthatatlanságról csak annyit, hogy nem hivatott kompenzálni a 10 szintnyi különbséget, vagy a prémiumos - nem prémiumos felszerelésből adódót. Ha képes lenne erre, akkor nyilván mindenki láthatatlan lenne. A funkciója mindössze annyi, mint a klasszikus viccben: ha ketten menekültök az oroszlán elől, nem szükséges gyorsabbnak lenned az oroszlánnál, elég, ha a másik fickónál gyorsabb vagy. Egy pvp játékban teljesen mindegy, hogy mik a szabályok, mindenki azokat fogja támadni, akik ellen úgy érzi, nagyobb az esélye a győzelemre, tehát mindig lesz lefelé támadás, és mindenki lehetőleg az alacsonyabb TÖvel rendelkezőket támadja. Ha azonban te láthatatlan vagy, a szomszédod nem, akkor őt fogják zúzni. A láthatatlanság bónusz azért igenis szembetűnő, egy szintekkel alacsonyabb, 1-200-zal kisebb TÖjű, láthatatlan karaktertől simán ki lehet kapni (én is tapasztaltam). Persze ez sem fog 500 TÖ külöbséget vagy 10 szintet kompenzálni.
Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).
A problémát helyesen látjátok, mivel ez a taktika a LE/TP arányt tovább növeli, ezért optimalizátor karik rá vannak kényszerítve, hogy használják, különben lemaradnak - viszont emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség (annak inkább örültem, hiszen minél többféle taktika van egy játékban, annál jobb). Aki lassabban akar fejlődni és cserébe több LE-t akar, annak ott a VF, a láthatatlanságnak nem ez volt a célja.
Magáról a láthatatlanságról csak annyit, hogy nem hivatott kompenzálni a 10 szintnyi különbséget, vagy a prémiumos - nem prémiumos felszerelésből adódót. Ha képes lenne erre, akkor nyilván mindenki láthatatlan lenne. A funkciója mindössze annyi, mint a klasszikus viccben: ha ketten menekültök az oroszlán elől, nem szükséges gyorsabbnak lenned az oroszlánnál, elég, ha a másik fickónál gyorsabb vagy. Egy pvp játékban teljesen mindegy, hogy mik a szabályok, mindenki azokat fogja támadni, akik ellen úgy érzi, nagyobb az esélye a győzelemre, tehát mindig lesz lefelé támadás, és mindenki lehetőleg az alacsonyabb TÖvel rendelkezőket támadja. Ha azonban te láthatatlan vagy, a szomszédod nem, akkor őt fogják zúzni. A láthatatlanság bónusz azért igenis szembetűnő, egy szintekkel alacsonyabb, 1-200-zal kisebb TÖjű, láthatatlan karaktertől simán ki lehet kapni (én is tapasztaltam). Persze ez sem fog 500 TÖ külöbséget vagy 10 szintet kompenzálni.
Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).
Pontszám: 4.38