Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: láthatatlan sajtolás nerf
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
61. hozzászólás - 2010.09.29. 13:59:03
Szó nélkül ritkán nerfelünk, épp azért nyitottam egy topicot, ahelyett, hogy hírként közöltem volna, hogy meghalgassam a véleményeket, mielőtt bevezetjük.

A problémát helyesen látjátok, mivel ez a taktika a LE/TP arányt tovább növeli, ezért optimalizátor karik rá vannak kényszerítve, hogy használják, különben lemaradnak - viszont emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség (annak inkább örültem, hiszen minél többféle taktika van egy játékban, annál jobb). Aki lassabban akar fejlődni és cserébe több LE-t akar, annak ott a VF, a láthatatlanságnak nem ez volt a célja.

Magáról a láthatatlanságról csak annyit, hogy nem hivatott kompenzálni a 10 szintnyi különbséget, vagy a prémiumos - nem prémiumos felszerelésből adódót. Ha képes lenne erre, akkor nyilván mindenki láthatatlan lenne. A funkciója mindössze annyi, mint a klasszikus viccben: ha ketten menekültök az oroszlán elől, nem szükséges gyorsabbnak lenned az oroszlánnál, elég, ha a másik fickónál gyorsabb vagy. Egy pvp játékban teljesen mindegy, hogy mik a szabályok, mindenki azokat fogja támadni, akik ellen úgy érzi, nagyobb az esélye a győzelemre, tehát mindig lesz lefelé támadás, és mindenki lehetőleg az alacsonyabb TÖvel rendelkezőket támadja. Ha azonban te láthatatlan vagy, a szomszédod nem, akkor őt fogják zúzni. A láthatatlanság bónusz azért igenis szembetűnő, egy szintekkel alacsonyabb, 1-200-zal kisebb TÖjű, láthatatlan karaktertől simán ki lehet kapni (én is tapasztaltam). Persze ez sem fog 500 TÖ külöbséget vagy 10 szintet kompenzálni.

Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).
Pontszám: 4.38
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
62. hozzászólás - 2010.09.29. 14:04:37 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.09.29. 13:59:03

...emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség.


Kedves tőled, hogy a játékélményünk ilyen magas szinten foglalkoztat, de nem kellene erről inkább bennünket megkérdezni? Spec az én játékélményemet a láthatatlanság nerfelése fogja igen nagy mértékben rontani és a hsz-ekből ítélve még sok hozzám hasonló emberét...
Pontszám: 8.17
kedvelt tagNougFérfi
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
63. hozzászólás - 2010.09.29. 14:07:06 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.09.29. 13:59:03

A problémát helyesen látjátok, mivel ez a taktika a LE/TP arányt tovább növeli, ezért optimalizátor karik rá vannak kényszerítve, hogy használják, különben lemaradnak - viszont emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség (annak inkább örültem, hiszen minél többféle taktika van egy játékban, annál jobb). Aki lassabban akar fejlődni és cserébe több LE-t akar, annak ott a VF, a láthatatlanságnak nem ez volt a célja.


pontyosan. Nem hogy növelné a taktikázási lehetőségeket, hanem leszűkíti, kényszerítve mindenkit hogy így vadásszon - már ha életképes karaktert akar.
A hozzászólást Noug módosította 2010.09.29. 14:07:58-kor
"Pops used to say if you find yourself in a hole, the first thing to do is ta stop diggin'."
Pontszám: 5.63
kedvelt tagkitmatko
Végzetúr
93 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
64. hozzászólás - 2010.09.29. 14:11:32 (Válasz Kocos #58 hozzászólására.)
Kerlek nevesitsd kire gondolsz, hogy elkeruljuk a felreerteseket.


Mindannyian tudjuk, hogy Darksolnak ez csak az "utáljuk az AL-t valamilyen mondvacsinált indok miatt" témakörében felvetett újabb gyöngyszeme. Nagyon meglepődnék, ha tévednék.
Új tulajdonos
Pontszám: 4.02
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
65. hozzászólás - 2010.09.29. 14:14:37 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Igazán kedves tőled, hogy az én játékélményemre való hivatkozással teszed taccsra a taktikámat, plusz a tárgyaimat is.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.57
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
66. hozzászólás - 2010.09.29. 14:15:20 (Válasz kitmatko #64 hozzászólására.)
Kösz a témában kifejtett hsz-t, Kitmatko! Látom téged is megfogott a probléma, az is kiderül belőle, hogy magad is sokat vadászol láthatatlanul. Kicsit azért részletesebben is megfogalmazhattad volna a véleményedet, már ha neked ott (tudod ) lehet olyanod.
Pontszám: 7.35
fórumozóKadarFérfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
67. hozzászólás - 2010.09.29. 14:19:14
Néhány észrevétel:
-ha ilyen fontos dolog,hogy extra táp a láthatatlanul történő sajtolás akkor miért nem foglalkozott vele senki eddig?Elvégre a játék már fut néhány éve.
-eddig mindenki használhatta és mindenkinek ugyanúgy működött tehát az esélyegyenlőség megvolt.Most ha azok kiabálnak akik eddig láthatatlanul vadásztak akkor nem helyeselnék az elfogási esély felezését(vagy hülyék),ha pedig azok akik nem vadásztak láthatatlanul akkor ők egy mások számára jó dolgot akarnak megszüntetni ami nem egy elegáns dolog.
-azt hiszem egy játékban mindenki olyan utat választ amilyet akar.Akinek ez a játékélmény attól miért kell ezt elvenni?
-szerintem csak egy elenyésző kisebbség használja.Biztos ez a legfontosabb változtatnivaló ebben a játékban?
-a dolog szerintem nem kötelező tekintettel arra,hogy a legtöbb pók egyáltalán nem vadászik.Láthatatlanul sem.
Pontszám: 8.68
kedvencGloriaNő
Végzetúr mester
265 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
68. hozzászólás - 2010.09.29. 14:20:59 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.09.29. 13:59:03
Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).


Miklós a szintkülönbség*x helyett a szintkülönbség*szintkülönbség jobban idomulna a játékbeli dolgokhoz.

Amúgy egy kicsit tartok tőle, hogy a fától nem látjátok az erdőt, ugyanis aki ilyen vagy olyan stratégiával előnyre tesz szert, az előbb-utóbb készpénzre akarja majd váltani azt. Ha valaki nekiáll láthatatlanul vadászni-sajtolni, és ezzel erősebbé válik mint a pókok, neki fog állni pókoskodni, mert ezért dolgozott annyit... Ameddig pókoskodik, addig nem fog láthatatlanul vadászni, a kettő kizárja egymást.

Szépen lassan tényleg bezártok minden lehetőséget arra, hogy egy gyengébb karakter felzárkózzon. Ha pedig konzerváljátok azt, hogy a gyenge karakter gyenge is maradjon, akkor valószínűleg azok mind törölni fognak, mert nekik gyakorlatilag nem élmény a játék. Lehet ilyenkor a szokásos közhelyeket idézgetni a PvP játék dolgában, csak gondolom Ti sem azért dolgoztok vele, hogy kihaljon mint a káoszgalaktika.... vagy 20-30 ember jácca mint az ősök városát....
Pontszám: 8.89
kedvelt tagkitmatko
Végzetúr
93 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
69. hozzászólás - 2010.09.29. 14:32:48 (Válasz Darksol #66 hozzászólására.)
Jól látod, nem élek ezzel a taktikával ezért nem is szóltam hozzá, egészen addig míg a homályos utalgatásoddal nem próbáltad a helyzetemből fakadóan részben az én nyakamba is varrni az ötletet.

De ezt már megszoktuk tőled.
Új tulajdonos
Pontszám: 5.22
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
70. hozzászólás - 2010.09.29. 14:37:03 (Válasz Darah #65 hozzászólására.)
Szerintem eddig fogalmad sem volt róla, mi az a játékélmény, no de majd most...
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 7.37
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
71. hozzászólás - 2010.09.29. 14:39:40 (Válasz kitmatko #69 hozzászólására.)
Olvasd el akkor figyelmesebben légyszi amit írtam, mert az (bármilyen hihetetlen abból az olympusi magasságból nézve) nem rólatok szól. Annyit akart csak mondani, hogy a játékvezetés mindig könnyebben szorítja meg a VF-es vonalat, mint a TP-set. Ez tény.

Én, mint olyan akit a láthatatlan vadászat nerfelése érint tiltakozom ez ellen és bízom benne, hogy ugyanolyan eredményes lehetek, mint azok akik pl. a Kristály Horda bevezetéséért, vagy az EH hatásának további növeléséért lobbyztak...

edit: type
A hozzászólást Darksol módosította 2010.09.29. 14:47:01-kor
Pontszám: 8.51
fórumozóKadarFérfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
72. hozzászólás - 2010.09.29. 14:40:12
Nem is értem.Úgy lenne korrekt ha a játék leírásába bele lenne írva,hogy az eddigiek mellett a játékban külön kihívás lett a játékszabályok állandó változtatásának optimális követése.Természetesen mint új és pozitív szolgáltatás lenne megemlítve.
Pontszám: 9.13
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
73. hozzászólás - 2010.09.29. 14:41:16
es ha hozzatennenk, h de a lathatatlansag kopenyevel megmarad a normalis esely a befogasra?


2 legy egy csapasra, a szukseges nerf es egy atlagos AHs targy feljavitasa. Vagy hulyeseget beszelek?
Pontszám: 9.51
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
74. hozzászólás - 2010.09.29. 14:43:09 (Válasz Endyr #73 hozzászólására.)
Mondjuk úgy, hogy ez a jobb, mint a semmi kategóriája volna.
Pontszám: 8.53
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
75. hozzászólás - 2010.09.29. 14:56:20 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.09.29. 13:59:03
Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).


Ennek mi értelme van? Hogy az átlag karit szívjon egyet, ha meg meri támadni, de azért egy póknak még így is legyen esélye, hogy le tudja nyúlni tőle a LE-jét? Azzal, hogy a legerősebbekre szűkül a kör, akik valakit meg tudnak támadni, mi oldódik meg? Sokkal egyszerűbb akkor már betenni, hogy láthatatlan karaktert nem lehet megtámadni.

Idézet: Tiha - 2010.09.29. 13:24:58
Ugyanis, ha a többség ezt a taktikát csinálja, akkor előnyhöz jut, ha te nem akarsz hozzájuk képest hátrányban lenni, akkor te is KÉNYTELEN leszel VF-el láthatatlanul vadászni. És lehet, hogy a VF-et is már csak azért vetted fel, mert a környezetedben mindenki VF-es.
EZ egy nagy csapda, ugyanúgy, mint a VF. Hosszútávon (ha nem változtatnak rajta), akkor az lesz, hogy lesz nem VF-es és Vf-es csapat, ahol a VF-esek közül gyakorlatilag mindenki láthatatlanul vadászik. (ha nem ezt teszi legyöngül a többiekhez képest, szétverik, megunja a játékot és töröl.


Aki meg néha kijön láthatatlanságból, az azt látja, hogy senkit nem tud támadni, mert körülötte mindenki láthatatlan.
Micsoda perspektívák egy PvP játékban
De teljesen egyetértek.
Pontszám: 8.19
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
76. hozzászólás - 2010.09.29. 14:58:56
Szerintem a láthatatlan vadászat szerepjátékosan nézve is hatékonyabb, hisz nem látja a sörényes ubuk a végzeturat és így könnyebben belesétál a csapdájába
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.28
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
77. hozzászólás - 2010.09.29. 15:06:25 (Válasz Endyr #73 hozzászólására.)
Akkor kezdődne csak igazán a köpködés. Akinek van köpenye az folytathatja, akinek nincs az egyen nerfet. Az a sanda gyanúm, hogy a köpeny nélküliek döntő többségben vannak.

Amúgy nem rossz a láthatatlansági köpeny, nem véletlen az eléggé borsós ár AH-ban.

Ne abbol induljatok ki, hogy ti odafent láttok 5 embert és tragédia ha csak egy is láthatatlan, hanem abból, hogy V1-en az én szintemen (69) van 50 ember, és ez csak egy szint, ütőtávban felfelé is lehet legalább 150-200. Marhára nem érdekel senkit, ha 10-20 ember láthatatlankodik.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 6.64
fórumozóDeDoomFérfi
Végzetúr tanonc
38 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
78. hozzászólás - 2010.09.29. 15:09:57 (Válasz Gloria #68 hozzászólására.)
Idézet: Gloria - 2010.09.29. 14:20:59
Szépen lassan tényleg bezártok minden lehetőséget arra, hogy egy gyengébb karakter felzárkózzon.

Most kiváncsi lettem. A láhatatlanságot tényleg a gyenge karik hasznaltak ahogyaz eredetileg tervezve volt? Akik azt irják, hogy ök eddig láthatatlanul nyomták, és csak igy tudtak boldogulni, megmondanák, hogy melyik világon jáccanak és mejik a karakterük? Csak kiváncsiság, szivsen megnézném öket... mert ha ez igy van lehet tényleg békén kéne hagyni öket...
Pontszám: 5.54
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
79. hozzászólás - 2010.09.29. 15:10:37 (Válasz S0laris #77 hozzászólására.)
Ezzel egyetértek, viszont a köpeny borsos árát megfizettük.

És nem azét a köpenyét, amit most Miklós óvó szeretettel, és játékélményünk miatt mélységesen aggódva terít a nyakunkba, hogy meg ne fázzunk.

Csak gyak semmire nem lesz jó.

Ettől függetlenül az egész nerffel nem értek egyet.
A hozzászólást Darah módosította 2010.09.29. 15:12:06-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 9.34
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: láthatatlan sajtolás nerf
80. hozzászólás - 2010.09.29. 15:11:56
Arra lennék én kíváncsi, hogy az ilyen nerfeket ki találja ki? Szerintem nem Miklós jött rá, hogy ez így talán nem jó mégsem. Illetve aki kitalálja, azt mi motiválja? Biztos, hogy nem az találta ki, aki használja a láthatatlan vadászatot. Tippem lenne a motivációra, a szimpla, kicsinyes toljunk ki a másikkal hozzáállás (nem lepődnék meg, ha néha pusztán 1-1 személy elleni puszta támadás). Gyomorforgató, megjegyzem. Nem hiszem, hogy bárki ettől lenne terminátor, miért nem lehet békénhagyni a másikat? Csak elveszitek egyesek játékkedvét. 2 évig nem volt gond ez, most meg hírtelen milyen nagy baj. (nem használom ezt a lehetőséget, mégis zavar ez a hozzáállás).

Mi van azokkal, akik azért vadásznak így mert gyengék és nem a tápot keresik benne? Azoktól is elvesztek ám!

Miklós, szerintem nem ilyen kis pitiáner ügyeken kéne pörögnötök, vannak itt nagyobb foltok is, mint ez.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 8.83
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője