Sleeper Cell, V3-on Baromira nem éri meg farmokat támadni, öntömöd magad tp-vel. Sírok kínomban, amikro azt látom, hogy 6 építészt sorba ver valaki egy szériában nálunk
A hülye vagyok, tömetem magam táblát nyakába akaszthatná...
Ha megnézed a V3 alap képletet, akkor AZONOS a szaki alap képletével! Összesen egy +10-es konstans az eltérés! Ha valaki hatásos pókot akar játszani V3-on akkor 1,5-2x-es csataarányú embereket kell ötnie minimum, hogy fel vehesse lé/tp arányban a versenyt a vadászattal. Ez onnantól betonba vésett, hogy kimaxoltak a vadászós skillek! (Leghamarabb 24. szint környéke.)
Aki erre nem jön rá, vagy nincs lé a célpontnál, úgy tömeti magát!
Otoaak, jelen napig nem volt olyan módszer, mellyel bizonyítani lehetett volna, hogy a VU jelenlegi portya-ösztönző rendszere ennyire szarkaláb. És ha a JV azt mondja, hogy igaza van, akkor maximum kőkemény tényekkel lehet az ellenkezőjével lobbizni!
De ez a szakértelem ebben a formában szembemegy minden elképzeléssel amit sokan eredetileg szerettek volna.
Ez a szaki pont azt csinálja mai a célja volt a klasszikus világokon, csinál egy minimális lét a portyába. Csökkenti a tömés hatásfokát, csökkenti a tömödés eseteit amikor te támadsz, és nem ellenfele se a vf-nek se a szingunak, se a vadászatnak. Egy hiánypótló szaki, mely iszonyat hosszú áron hozza vissza az árát.
Az ösztönző rendszerre fényt derített, az uccsó csep a pohárban az lesz, ha a felszínre kerűlt baromi nagy baki után nem történik módosítás a portya öszönzóben sos...