Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2010 január 1. patch infók
kedvencWendingoFérfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
641. hozzászólás - 2010.01.08. 22:56:34 (Válasz Miklós #633 hozzászólására.)
Szia Miklós!(és mindenki)
Ebben a topicban írtam egy röpke hozzászólást egy ötlettel a kicsik védelmére, nem akartam közbeszólni igazán a nagyok szócsatájába, hisz szerény személyem eltörpül nagyságuk mellett és így szavam sem bír akkora értékkel.
Az új szaki gyakorlatilag megköveteli kissebb szintű játékosok támadását, mivel ha alacsonyabbat támadunk; kissebb kockázat, jobb LE/TP arány, ugyanannyi állatmorál és Tp, kevesebb épévesztés.
Erre raktátok be a %-os szorzót, és hogy a támadott szintjétől függjön a rablott mennyiség. Ezzel az a gond hogy feleslegesen bonyolult, másrészt ettől én nem fogok hanyatt esni, és ugyan úgy kissebbeket/gyengébbeket fogok ütni jobb LE/TP arányban. A támadottságot(%), meg nem fogom nézni mivel antitopperként nekem alig van 100%osnál alacsonyabb karakter a portyalistámon.

A képletet valahogy így alakítanám: (szakiszint+saját szint)*0,2*kapott TP*(2-100%)*Kreativ és rá a tárgyak.ez az én szintemen egy 40tp-s győzelem esetén 1800LE~amire jön még a tárgy bónusz.
8tp-s győzelem esetén 360!

a különbség a mostani és az én változatom között 100%os ellenfél esetén:

TP-s változat szélsőséges esetekben:
Legkissebb/gyengébb ellenfél: 50+62*0,2*8TP*2(kreativ aff)= 360LE
legnagyobb ellenfél: 112*0,2*40tp*2=1792

Mostani változat: szakért * ellenf. szintje * 0,2) * (20-100%)
Legkissebb leggyengébb(-6szint hozzámképest)
50*56*0,2*2(kreativaff)=1120

legnagyobb:
50*68*0,2*2=1360!

tehát a régi rendszerben, ha legyőzöl egy betyárerős karaktert, aki jóval magasabb/erőssebb/szebb/jobb/elegánsabb nálad és alig 240el húzol többet, mintha egy alacsonyabbat csapnál le, akinek kevesebb erőforrásnak kell hogy legyen?!

természetesen ez a tpfüggő megoldás nagyban durvítaná a szingulárist, de kit érdekel? VFes vagyok, és még így is erőssebb a VFes taktika több szempontból(nekem).
Viszont a mostani változatot nem raknám be a játékba, mert mint ahogy fent is említettem csak a kissebbek farmolását segítené, ezzel a tp szerintivel meg izgalmasabb harcokat hozhatnánk be a játékba újra. A kicsik is felzárkózhatnának, hisz "alig" lennének ütve, és vannak magasabb szinten is játékosok akik gyengék és alulról lehet őket ütni nagy tpért/LEért..

(A LE/tp arányt lehet változtatni, gyakorlatilag a képlet hasraütésszerűen született meg..)
A hozzászólást Wendingo módosította 2010.01.11. 13:44:04-kor
Pontszám: 9.06
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
642. hozzászólás - 2010.01.09. 00:01:08
Miklós, olyan alternatívára nem gondoltál, hogy egy bizonyos szint felett (mondjuk 100) adhana a szintlépés is valamit. Mondjuk tulajdonság, és szaki pontokat, mint a TF-en? Ilyen magas szinten szerintem olyan 2-3 tul és szaki pont nem dobna sokat, de mégis érdemes lenne szintet lépni. Ezeket a pontokat bármely tulajdonságra (akár szerencsére is) költhetné a játékos. Így valószinűleg a legmagasabb tul.ra tenné, de lenne benne újabb stratégia. Esetleg lenne egy limit, hogy max 2 szintnyi pontot őrizhetek, ha nem költöm el, és maxon vagyok, akkor a következő szintlépésnél túlcsordul, és elveszik.

Ez megint csak egy erősítése lehetene a szingularitásnak, hisz így már lenne értelme sietni szintet lépni.

Akár adhatna egy nagyobb mennyiségű fix LE-t is a szintlépés.


Esetleg még kristálypontot, lélekgyémántot, bármit.

(ha jól emlékszem a TF-en is így van, kapok egy kis TNO-t KNO-t, sokkal nem lesz erősebb a karakterem, de mégis várja az ember a szintlépést. És persze a szakértelmeket és a tulajdonságokat ugyanúgy tudom fejleszteni gyakorlással)

Vinne színt a játékba. És ha ilyen magas szinten kerülne bevezetésre akkor nem is borítaná fel a játékegyensúlyt. (de lehet 110. szint is, mert mire leprogramozod, és kitalálod addig Barrique eléri ezt a limitet)
A hozzászólást Tiha módosította 2010.01.09. 00:06:13-kor
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 6.55
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
643. hozzászólás - 2010.01.09. 00:09:38 (Válasz Birka #637 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.01.08. 21:23:54
Több kört futottunk már a kérdésben. Ha csata arány van, akkor az erős kari még jobban erősödik, mert ő le bírja vernia jó csata arányúakat, a gyenge továbbra is csak a szar csata arányt tudja leverni.


Én így gondoltam:
szaki szint*támadott karakter szintje*0,2*(győztes vesztett/nyert portyái)*(vesztes nyert/vesztett portyái)

Szerintem így akinek jó a csataaránya, annak nem éri meg ütni a rossz csata arányúakat. Mindig erre törekedtek, hogy mindenkit ösztönözni kéne a saját súlycsoportjának támadására. Így akinek rossz a csataaránya, az könnyebben találhat olyant, akinek csak kicsivel jobb, ezzel több Le-t kapna, mint aki nagyon erős. Lehet, hogy van benne valami buktató, ha valaki lát valamit szóljon.

A lefelé ütést nem lehet igazándiból bántani, mert vannak szintek, ahol egyszerűen nincs játékos
Ez a felsőbb szinteken van, ahol van kh.

és a gyengébb karakterek csak alacsonyabb szinteken találhatnak maguknak célpontot.
Aki nem tök utolsó a szintjén, az találhat a szintjén is, és feljebb is. Legalábbis a középmezőnyben biztosan, a topok dolgába nem látok bele.

A tö szö stb összegek mind megbuktak, mert az arányuk nem hoz igazándiból jelentős szorzót, olyan mintha bent se lenne.
Én is gondoltam rá, de elég gyorsan el is vetettem, mert teljesen más eloszlású lehet a Tö és az Szö is.

Ahogy Cato csinálta: Egyébként javaslom, hogy a Vf-esek is használhassák az energiahasznosítást.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 4.59
kedvelt tagLord SeriusFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
644. hozzászólás - 2010.01.09. 00:26:34 (Válasz Tiha #642 hozzászólására.)
"Miklós, olyan alternatívára nem gondoltál, hogy egy bizonyos szint felett (mondjuk 100) adhana a szintlépés is valamit. Mondjuk tulajdonság, és szaki pontokat, mint a TF-en? Ilyen magas szinten szerintem olyan 2-3 tul és szaki pont nem dobna sokat, de mégis érdemes lenne szintet lépni. Ezeket a pontokat bármely tulajdonságra (akár szerencsére is) költhetné a játékos. Így valószinűleg a legmagasabb tul.ra tenné, de lenne benne újabb stratégia. Esetleg lenne egy limit, hogy max 2 szintnyi pontot őrizhetek, ha nem költöm el, és maxon vagyok, akkor a következő szintlépésnél túlcsordul, és elveszik."

Ez szerintem egy marha jó ötlet Én speciel várom már azt, hogy mikor kerül be a játékba valami olyasmi, mint epic level dolgok Jó példa erre a D&D, ahol a 21-es szinre fellépve már újabb képességeket lehet választani
Én azt hittem, hogy a fertőzés lesz ilyen, hogy újabb lehetőségek nyílnak, heroikus dolgokat lehet véghezvinni sterilként vagy fertőzöttként (hero-anti hero).
Pontszám: 4.77
kedvelt tagFinarfinFérfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
645. hozzászólás - 2010.01.09. 11:17:24
Végig olvastam az oldalakat, és egy valamin akadtam ki, Prisma felfogása vagy nagyon nehéz, vagy burkoltan lobbizik azért, hátha a VF mellé megkap még egy olyan szakértelmet ami megnöveli a plusz le szerzeményeit. Nem értem mit kell problémázni azon, hogy a VF mellé nem tudod majd használni az új szakértelmet. Valószínűnek tartom, hogy még így is a VF több le-t fog hozni összességében, mint az energiahasznosítás. Az pedig tökéletesen érthető, hogy kell egy olyan szakértelem ami kompenzálja azt a pluszt amit a VF nyújt. Az, hogy az új szakértelem milyen mértékben lesz képes ellensúlyozni, az majd kiderül. És nincs itt semmiféle korlátozás senki nem korlátoz abban, hogy az egyik alternatívát választod. Ha nem tetszik a Vf cserélheted az energiahasznosításra, ha pedig az nem tetszik miről is vitatkozol tulajdonképpen?
v1, Finarfin,
Csak annyit tudok, hogy az élet rövid. Nem szabad túl sokszor megvonni magunktól az élet dekadens örömeit.
Pontszám: 4.39
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
646. hozzászólás - 2010.01.09. 11:24:27 (Válasz Finarfin #645 hozzászólására.)
Idézet: Finarfin - 2010.01.09. 11:17:24
Ha nem tetszik a Vf cserélheted az energiahasznosításra, ha pedig az nem tetszik miről is vitatkozol tulajdonképpen?


ilyen egyszerű az egész. csak még mindig nem veszik észre sokan. ha kettő kizárja egymást, akkor az egyik jobb. azt kell kiválasztani és kész.
Pontszám: 6.02
népszerűDarkshadeFérfi
Végzetúr mester
563 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
647. hozzászólás - 2010.01.09. 11:44:16
VF-el nem lesz értelme többet portyázni mint a kamra megtöltése. Mindenki gyakorlatilag (kivéve aki VF-et használ) megkap egy extra gyémánt-bónuszt /mert ez fix Le-t ad, ellenben a bónusszal annak aki kifejleszti az energiahasznosítást/, hát ez a már amúgy is legyengült gyémánt-bónusznak még egy pofont ad. De minek amikor a többség úgyse fog tudni ezzel az alternatívával sem élni. Ez én meglátásom. Vf-s, Pók ellen nyerni úgysem tud nagyon, marad a hozzá hasonló személy, maximum egymást tudják (t)ápolni. Innentől már csak egy lépés a - adjunk fix LE-t aki nem tud vele bánni, mert rosszul érzi magát - képzettséghez.
Vedd észre, figyeld meg végül csapj le rá. Laurie- Kubla kánság tagja.

Nem Garfield az egyetlen akinek Arachnofóbiája van.
Pontszám: 6.80
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
648. hozzászólás - 2010.01.09. 12:55:28 (Válasz Miklós #633 hozzászólására.)
Látom, nem tudunk meggyőzni az epikus korlátozással kapcsolatban, de említetted, hogy a módosításra még esetleg van lehetőség.
Most egy olyan ötlettel állok elő, ami szerintem senkinek sem fogja szúrni a szemét, és más formátumban már felhozta előttem más is. Ez az epikus visszahívása a következő szabályokkal:
Ha van a szövetségben olyan tag, aki ki van zárva a licitálásból a szintkorlát miatt, akkor a soron követező epikus helyett lehessen kérni az első 50. szintű lényt, és így tovább. A lény legyőzésében csak azok vehessenek részt, akik tapasztalati szintje az epik szintje-20 alatt van, és ez álljon a licitálásban való részvételre is. A visszaélés elkerülésére itt is szükség volna egy limitre, amire a szövetség által eddigi legyőzött epikus lények száma és a visszahívott epikus tapasztalati szintje közötti összefüggés alapján lehetne keresni a megoldást. Pl. az első 10 visszahívott epikus lény után lép érvénybe a következő szabály: maximum olyan szintű epikus lényt lehet visszahívni, melynek tapasztalati szintje nem magasabb a szövetség által eddig legyőzött epikus lények darabszámánál.
Ilyen keretek között minden hátrányát el lehetne kerülni ami ennek a fejlesztésnek a hatására fel fog lépni, gondolok itt azokra, akik a szorgos építkezés ellenére sem juthatnak tárgyhoz a választott szövetségükben, vagy akár arra, hogy ne kelljen elvándorolni a szeretett szövetségből akár küldetés, akár más cél miatt.
Hétfőtől a szabályok életbe lépnek, mindenki tisztában lesz velük, viszont ez a megoldás a játékban szereplő összes szövetségnek meghagyná a lehetőséget a korrigálásra és az alkalmazkodásra. Természetesen egy lény visszahívás egyszeri lehetőség lenne, pont az előző mondatokban leírtak miatt. Akár lehetne szövetségi épülethez is kötni, aminek a neve lehetne mondjuk: Temető

Nem tudom, ez mennyi programozási időt igényel, azt senki sem várja el tőletek, hogy már most a hétfői patch-csel bekerüljön. De ha lehetőség volna rá, akkor az nagyon nemes gesztus lenne.
Arra kérlek (sok játékos nevében), hogy gondold át a javaslatomat, és vedd fel a fejlesztési listára. Ezzel sok játékos és szövetség e fejlesztés miatti fejfájását és szomorúságát mulasztanád el anélkül, hogy bármilyen negatív hatása lenne, és bármilyen kiskaput eredményezne a szintkorlát kikerülésére.

Egy másik, egyszerűbb ötlet, amit az előzőtől függetlenül meg lehetne valósítani, hogy a kereskedelem szintje hasson az epikus tárgyak viselhetőségére és licitálhatóságára szint/10 hatásfokkal.
Pontszám: 8.12
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
649. hozzászólás - 2010.01.09. 12:59:17
Idézet: Pietrus - 2010.01.08. 21:16:37
Logikai eszmefuttatás: Azt mondtad régebben, hogy a pp-t nem erőforrásnak, hanem korlátozásnak szántátok.


így van. Hosszú ideig ez volt az álláspontom, de végül a játékosok hosszadalmas és folyamatos nyomására a pp is egyfajta erőforrássá vált. Attól a pillanattól, hogy védelem italt lehetett érte venni, de még inkább, amikor már kristálypontra lehetett váltani, ill. kalandot lehetett általa találni. Szóval szerintem most nem azt bizonyítottuk, hogy ellentmondtam magamnak, hanem azt, hogy észérvekkel rávehető vagyok a változásokra.
Amit írtam a szaki működésével kapcsolatban, azt nem olvastad el figyelmesen. Az EH-ra nem jön rá semmilyen további bónusz a kreativ affinitáson kivül. Hasonlóképp, olvasd el amit korábban írtam a gyengék farmolásával kapcsolatban, ott választ kapsz a dilemmádra. Ha még tovább redukáljuk a gyengékért kapott LE-t, és növeljük az erősekért kapottat, akkor azzal csak egy agresszív pozitív visszacsatolást eredményezünk, ami a táposakat még tovább tápolja.

A szintlépés további jutalmazásáról: nekem ez nem tetszik, még tovább ösztönöznénk azokat, akik előre rohannak a többiektől, hogy hagyják maguk mögött a pvp aspektust és valahol egy másik galaxisban tamagocsizzanak, a többiektől függetlenül. A szintlépéskor már most is rengeteg tápot kapsz: új tárgyak, több ép, vp, több LE, több LGY, bizonyos szinteken új lehetőségek.
Pontszám: 8
kedvencWendingoFérfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
650. hozzászólás - 2010.01.09. 13:10:39 (Válasz Miklós #649 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.09. 12:59:17
Idézet: Pietrus - 2010.01.08. 21:16:37
Logikai eszmefuttatás: Azt mondtad régebben, hogy a pp-t nem erőforrásnak, hanem korlátozásnak szántátok.

Hasonlóképp, olvasd el amit korábban írtam a gyengék farmolásával kapcsolatban, ott választ kapsz a dilemmádra. Ha még tovább redukáljuk a gyengékért kapott LE-t, és növeljük az erősekért kapottat, akkor azzal csak egy agresszív pozitív visszacsatolást eredményezünk, ami a táposakat még tovább tápolja.


Lehet hogy egy ilyen módosítással csak a táposokat tápolnánk, nade amellett még mit nyerünk? A Táposok táposokat ütnének, és a kicsiknek lenne lehetőségük a felzárkózáshoz, mivel az erősek nem ütnek gyengét, mert nem profitál!

Még mindíg azt mondom, hogy nincs eléggé átgondolva az új szaki, és korai betenni. ( igaz nagy változást szerintem nem hoz, mert nem sokan fejlesztik ki majd.)
Pontszám: 6.31
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
651. hozzászólás - 2010.01.09. 13:10:50 (Válasz Miklós #649 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.09. 12:59:17
Az EH-ra nem jön rá semmilyen további bónusz a kreativ affinitáson kivül.


Miklós, most nekem van egy olyan 50. szintű tárgyam, hogy Lélekorzó, ennek egyik képessége, hogy "+20% LE jár győztes portyáért"

Ha most van két karakter, egyiküknél van Lélekorzó, másiknál nincs, akkor ha egy portyában a végső jutalom 500 LE lenne, akkor akinél van ilyen tárgy (licitált rá, megszerezte), az 600 LE-t kap.

Bejön az energiahasznosítás szakértelem, mindkét karakter kifejleszti. Tegyük fel, hogy a szakértelem 700 LE-re kerekíti fel a nyereményt, mert olyan szintűek mindketten. A nyeremény 500 LE, azonban most hiába kapna a tárgy miatt az egyik karakter 600-at, ehelyett mindkét karakter EGYENLŐT, 700-at fog kapni.

Tehát a kérdésem, hogy miért annulálsz jópár ilyen tárgyat ezzel a szakértelemmel? Vérivó, Vörös Kristálylánc, Lélekorzó, Szürke Lélekrabló, Vámpírfókusz... Sok ilyen tárgy van, rengeteg embert érint ez.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.80
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
652. hozzászólás - 2010.01.09. 13:14:11 (Válasz Miklós #649 hozzászólására.)
Ok, ez egy korrekt válasz volt.

Idézet: Miklós - 2010.01.09. 12:59:17
Amit írtam a szaki működésével kapcsolatban, azt nem olvastad el figyelmesen. Az EH-ra nem jön rá semmilyen további bónusz a kreativ affinitáson kivül.
Így teljesen rendben van a szakértelem. Ez valóban elkerülte a figyelmemet, nem olvastam át mind a 30 valahány oldalt.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.76
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
653. hozzászólás - 2010.01.09. 13:24:24 (Válasz Mortimer #651 hozzászólására.)
"Ha most van két karakter, egyiküknél van Lélekorzó, másiknál nincs, akkor ha egy portyában a végső jutalom 500 LE lenne, akkor akinél van ilyen tárgy (licitált rá, megszerezte), az 600 LE-t kap."

Pontosan úgy működik, hogy a rabolható százalékot szorozza fel 1,2-vel, tehát az alap 20 % rablás (gyémántnál ez több) helyett 24 %-ot fogsz rabolni. Az infó Baratytól van.
Pontszám: 8.00
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
654. hozzászólás - 2010.01.09. 13:24:45 (Válasz Mortimer #651 hozzászólására.)
Az állatoknak adható tárgyak között is vannak ilyenek, pl lélekrabló agyar.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
655. hozzászólás - 2010.01.09. 13:27:32 (Válasz Ariel #654 hozzászólására.)
Fú, tényleg, a lélekrabló agyarnak és a lélekszívó mancsnak ez az egyetlen speciális képessége, ezzel pedig, hogy "kisímítja" a szerezhető LE-t ezeket teljesen értelmetlenné teszi.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3.07
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
656. hozzászólás - 2010.01.09. 13:42:01 (Válasz Mortimer #655 hozzászólására.)
Nem teszi értelmetlenné, a tárgyaknak ugyanannyi értelme lesz, mint eddig volt.
Nincs köze hozzá, ahogy ennek a lélekenergiatermelő szakértelemnek sem a rabláshoz.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.35
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
657. hozzászólás - 2010.01.09. 14:45:05 (Válasz Miklós #649 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.09. 12:59:17

A szintlépés további jutalmazásáról: nekem ez nem tetszik, még tovább ösztönöznénk azokat, akik előre rohannak a többiektől, hogy hagyják maguk mögött a pvp aspektust és valahol egy másik galaxisban tamagocsizzanak, a többiektől függetlenül. A szintlépéskor már most is rengeteg tápot kapsz: új tárgyak, több ép, vp, több LE, több LGY, bizonyos szinteken új lehetőségek.



Hm... jó rég nem szóltam hozzá semmihez, mert nem láttam értelmét, de ez utóbbi hsz-ed mégis reagálásra késztetett. A fentebbi idézet első felével nagyjából egyet is értek, és egyben a már hónapok óta tartó vf-szingu stb. vitát itt tetted értelmetlenné, de mivel most nem ezekről van szó, így ezt hagyjuk is. Viszont a kiemelt részen erősen kellett visszafognom a kacagást... A rengeteg táp, amiről beszélsz valójában semmi. A szintlépéssel egyetlen előny van a több LE-t érő állatok vadászata és/vagy sajtolása, illetve hogy könnyebben lehet az epikusokat leverni... Az új tárgyak lényegtelenek a szintlépés szempontjából, mert a feletted levőnek úgyis jobb lesz és a szintek növekedésével a támadhatósági olló is nyilik, szóval annyi, hogy te jobb fegyverrel vered szét az 5 szinttel alattad levőt, de ugyanakkor kétszer olyan jó fegyverrel vernek el 8 szinttel feljebbről. Új tárgyakat egyedül az epikusok miatt éri meg venni, de egy idő (epikus mennyiség után) már ez sem segít. A több Ép-Vp se mérvadó, ezek miatt még egyszer se éreztem, hogy feltétlen szintet kéne lépnem. Több Lgy??? Khm... hát tényleg über nagy táp, ez se hoz nagyon lázba... Bizonyos szinteken új lehetőségek? Ez is eléggé homályos, ráadásul annyira nem lehet vonzó, mert ha igen, akkor lehet többen rohannának előre nem csak egy szűk réteg...

Igazából a szintlépések jobb tápolása eredményezhetne egyfajta versenyt, mert amiket te felsoroltál azok állandó értékek. Ugyanannyival növekszik az ÉP-Vp-Lgy-m, ugyanazokat a lehetőségeket kapom, ha elérem egyszer vf-fel a 99. szintet, mint a már most ott tartó emberke. Ami ösztönözni lehetne embereket a szintépésekre, azok egyedi értékek bizonyos szintek elérésére kategóriánként. Pl... azért járna valami extra jutalom x embernek, mondjuk az első 10-nek, ha a jelenegi 60-70-es csoportból valaki hamarabb eléri a 100 szintet. Lehetnének időszakos küldetések, amik úgy néznének ki, hogy mondjuk x nap vagy hét alatt kell adott szintet elérni, vagy adott tárgyat megvenni (ez is ugye szintlépéssel járhat, de akár kalandok teljesítésével, mert lehetne Lgy-s tárgy is feltétel). Vagy x. szintű entitás megölése, illetve szövetségnek x. szintű epikus legyőzése.... De a lényeg, hogy ezek időszakosak legyenek, ne állandóak. Szóval ne az legyen, hogy 50. szinten mindenki elkezdhet ilyennel szórakozni, hanem mondjuk úgy, hogy március 1-14-ig, aki 50-60. szint között van, annak ez és ez a lehetséges küldetése van, amit el kell érnie így vagy úgy, de az egész márc. 14-én végetér, aki 15én éri el az 50. szintet, az már nem vehet ebben részt. viszont kategóriánként kaphatnak emberek hasonló, de mégis más elérendő feladatokat, akár többet is, lehetnek egymásnak ellentmondóak is, hogy az emberek választhassanak, hogy melyiket akarják. Időről-időre egymás akár átfedve is indulhatnának az ilyen projectek, mindig más kategória számára, így akár az alsóbb szintűek is kaphatnának és a fentiek is feladatokat.
Én VF-es vagyok, de 3 világ közül lehet az egyiken taktikát váltanék, ha lenne a fentihez hasonló kiugrási lehetőség... Lennék ösztönözve, hogy mondjuk 10 szabadon és ingyen szétosztható tulajdonságpontért lépjek 1 hét alatt 3 szintet. Lehet meggondolnám, de ugyanakkor sokan biztos elkezdenék matekozni, hogy mennyi tulajdonságot tudok fejleszteni max VF-fel ezalatt a 3 szint alatt, a fenti csak egy ötlet... Vagy egy ilyen időlimites küldetésért spec relikvia vagy tárgy járna, mindenképp egyedi vagy csak ilyennel szerezhető... Az egésznek az lenne az értelme, hogy ne egyenkarakterek legyenek, illetve tényleges verseny alakuljon ki valami megszerzésére, ami csak azoknak adatik meg akik meg is küzdenek érte. Persze jönnek majd a sírások, hogy de nem mindenki tud egész nap ezzel foglalkozni stb... hát akkor így járt... Vagy valami...
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2010.01.09. 14:52:32-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 9.35
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
658. hozzászólás - 2010.01.09. 15:24:52
Ez az új szaki érdekes lesz. Eddig a gyengébb karik úgy védekeztek a magasabb szintű támadók ellen, hogy 0LEvel pihentek. Ennek ezek szerint vége. Akkor most mit fogtok mondani nekik a "költsd el a LE-t, hogy ne legyen értelme támadni téged" helyett? "Bármit teszel, akkor is lezúznak, mert kellett a célpont" ? Biztató...
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 8.54
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
659. hozzászólás - 2010.01.09. 15:59:58 (Válasz Miklós #633 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.08. 20:40:54


- A KH a kezdeti tápossága óta több lépésben "letápolódott" (jelentős lélekszívás immunitást kaptak, kábítás immunitást kapnak, a mostani patchel tr.projekciójuk is megnő)
- A KHba ez a szakértelem már eleve "be volt építve", tehát pont ellenük ez a szakértelem amúgy sem csinál semmit, ráadásul a kevés célpont miatt gyakran vannak 100% alatt.
- A KH egyetlen és elsődleges célja az volt, hogy a top számára a portyacélpont hiányt részlegesen megoldja. Ha semmilyen "táp" nem működik rájuk, ami egyébként normál portyában működne (lélekszivás, kinzókamra amúgy se ill. kevésbé) akkor értelmüket vesztik.


Ezeket az érveket Te magad hoztad fel ellene, így szerintem nem érvényes az, hogy semleges vagy a témában, de mindegy, ha tovább akarod tápolni őket, hát legyen. Akkor viszont egy valamit még had kérdezzek meg. Miért nem lehet a második és/vagy a harmadik vonal számára is kristály hordát biztosítani? Nem lett megszavazva? Talán nem a 3-50. szintűeknek kéne ezt eldönteni, hanem annak a vonalnak, aki a top után van. Miért nem lehet csak őket megkérdezni, hogy akarják-e?
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 7.30
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
660. hozzászólás - 2010.01.09. 16:37:59 (Válasz Ywgarrd #653 hozzászólására.)
Tehát hatni fog rá minden +%os képesség, tárgy. Ergó én fertőzött vagyok(+50%)és van még egy vámpírfókuszom ami ad még 25%ot akkor nekem a szaki majd 75%-al több LE-t fog adni, mint másoknak?
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.62
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!