Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2010 január 1. patch infók
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
41. hozzászólás - 2010.01.05. 01:06:53 (Válasz Kocos #40 hozzászólására.)
Közöm nem volt a háború csarnok képlethez...

Ha nem a sebződéshez kötöd akkor mihez?
-nyert/vesztet csata arányhoz (v3-on meglepően jól működik)
-termelt összlé arányhoz?
(Kísértetiesen hasonló vita volt a háború csarnok kapcsán is!)

Tényleg, a lélekszívást is hozzáadja a szaki vajon mielőtt kipótolja az eredményt?

Szerintem jó a sebződés, kell neki egy szintfüggő max exploit védelemnek, meg a dinamikus hatáscsökkenés mind a szingu mind a VF nagyságával...
Pontszám: 4.38
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
42. hozzászólás - 2010.01.05. 02:20:25
"Tr. projekció. Szakértelem szint x 100 LE helyett szakértelem szint x ( 100 + játékos szint*2 ) LE-t véd."

Konkrétan az én esetemben ez duplázást jelent. Turbót rá, és háromszoros. Mellé fix lét portyából? Egyszerre? Sebzés alapján? Magyarul vállalj random csatát, ha nyersz, kapsz lét, ha buksz, buksz ugyanennyit. Tőled nem fognak vinni, te sem mástól, pp-ért csp-t megvalósul. Javítsatok ki, ha nem így van, de elég egyértelműnek tűnik. Persze lesz kit farmolni, mindig lesz, aki nem ért a játékhoz eléggé, őket végképp elkapálja a módosítás. Most ez halál komoly? Kössz, inkább a vf, megyek láthatatlanba, belépek napi egyszer építeni, meg majd vadászom, ha nagyon esik, a csajom meg épp nincs képben... 1-2 hónap múlva meg megunom. Őskő? Felejtős, értékét veszti annak, aki nem top, versenyhelyzet soha többé, alkalmazkodni meg csak egyszer kell, lehetőleg a leggyorsabban.

Miklós... ha ez nem a pvp temetése itt, l.sz. írd le, miért érné meg innentől kezdve portyázni, amikor már most is hozható vadászattal elegendő le, elegendő tp, és korrekt le/tp arány.

Megcsináltátok a vf-et, kiváltotta a láthatatlanságot, ezt nem tudja nekem megmagyarázni senki, hogy miért jó, azt, hogy mi vele a baj, annál többen. Pedig a láthatatlanság "elfelejtésére" nem kellett soha noszogatni a népet, addig használták, amíg tényleg kellett. Korlátoztátok a portyát, olyat sehol nem olvastam, hogy valaki ennek örült volna, ellenkezőjét meg azóta is leírják naponta. Ez nem az én véleményem, lusta vagyok regelni 300 karit, bár lehet, inkább azt kéne. Most erre még egy szaki, egy második kreatív affinitás, amihez viszont nem kell lét találni, csak optimális erejű ellenfelet. Kell tudni játszani? Dehogy kell, egyszer kb elmondja valaki, hogy csináld, és kész is. Támogatom a dolgot, de ott, ahol a KH van, a topnál, nekik tényleg jó lenne, másnak meg hót mindegy, azok a karakterek mennyi lét kapnak naponta/szintenként/tpnként. Vagy hoz több, mint 200 le/tp-t? Akkor meg direkt azt lesz jó csépelni, aki nem tart magánál lét, nehogymá' az, aki odafigyel a karakterére nyugodtan játszhasson. Ennyit nyilván nem fog, marad a vf, meg egy jó nagy transzcendális.

Valaki esetleg úgy érzi, hogy annak ellenére, hogy vigyáz, 15% alatt vadászik, mégis szétrabolják? No coment...

Mod: portyarendszeres szavazáson tessék megnézni, melyik opció nyert... azok vannak legtöbben, akik nem szeretnének módosítást. Sem plusz lét bele, sem transzcendálist, sem semmi ilyesmit, megfelel nekik most, úgy, ahogy van.
A hozzászólást Rafkós módosította 2010.01.05. 02:26:43-kor
Pontszám: 5.04
kedvelt tagBKayFérfi
Végzetúr tanonc
49 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
43. hozzászólás - 2010.01.05. 06:52:18
Epikus tárgyak korlátozása

Előre leszögezem szubjektív leszek, egy karakterem van.

1. A kincspontjaim használhatatlanná váltak. (Pedig még tudok az epikusba sebezni, ha túlélem a varázslatát ) , világomon az írás pillanatában a 277. vagyok.
2. Azok közül a tagjaink közül, akik rendszeresen ütik az epikust, az egyik néhány sikeres akció után már nem kaphat tárgyat. Újabb garnitúra epikus után már csak az első 10 tag. (Szintlépést nem kalkulálok, legyen 12)
3. Az élen haladóknak így is sok epikus tárgyuk van (félreértés ne essék, megdolgoztak érte) de mostantól kevés kincspontért is vihetik, mivel más úgyse hordhatja (még a harcban, karakterfejlesztésben "kevésbé" hasznosokat -mágiát, életet, EF-t stb. adó cuccokat- is).
4. Ha entitás csatában képes valaki megölni szintjénél 20 szinttel magasabb tárgyat adó szörnyet (van jó pár karakter a középmezőnyben akiről ez feltételezem) akkor megkapja a tárgyat ?
5. Az intézkedés célja az (ha jól értem), hogy erős tárgyakkal ne mászkáljanak alacsony szinten karakterek. Epikus tárgyak nélkül mennyivel lesznek gyengébbek ezek a karakterek a szintjükön?

Bajnoki viadal

1. A legfelső kategóriában is érvényes lesz a megszorítás ?
Pontszám: 8.10
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
44. hozzászólás - 2010.01.05. 07:43:15
Szervusztok!

A portyázásból mindenképp szerzett LE nem lenne rossz ötlet... de ha HCS módjára üzemel, akkor kérdés, hogy a játékos ezt elveszíti-e. Ha igen, akkor a Transzcendális által védett LE-t ne érintse... sőt, a transzcendális védjen háborúban is. A HCS-vel teljesen kinyírták ugyanis a háborúkat, akinek nincs HCS, az azonnal kapitulál, esetleg citadellázik is mellé, hogy a nyereménynek helye is legyen. Hiába nyer valaki HCS ellen, nem kaphat LE-t a szövetség... mostantól már a portyában is meglesz az a lehetőség, hogy nem nyer a védekező a támadótól LE-t? Így nem jó ötlet, mert aki ki akar tolni a magasszintűekkel, az sok LE-vel támad, visz valamennyit, ha meg leverik, mert lepattan, nem hagy ott semmit... vagy rosszul értelmezem? A tapasztalataim a HCS-s háború rosszabbik oldaláról származnak.

A fix LE portyából szaki mindenképp átgondolást igényel, így messze nem jó.

Epikus tárgyak: Ez részben jó, részben nem az. A nagy szövikben a kis pókok most már nem fognak tudni tovább erősödni. Ez jó... de a nem pók, csak később indult karakterek sem fognak tudni használható felszerelést kapni. Ez V3-on a szövetségemben pont beüthet most, vagy nagyon a határon lehet a nyertes, aki ügyes, de még kicsi. Jutalmul adnánk neki a relikviát, megbeszéltük... és most esetleg nem fogja tudni használni.

A másik hátulütő: A szerezz egy epikus kincset küldetés ellehetetlenedik. Később kezdők, ha egy barátjuk hívta őket egy nagyobb szövibe, nem fogják tudni teljesíteni a küldetést, túl magasan lesz nekik az epikus.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 5.61
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
45. hozzászólás - 2010.01.05. 07:48:28
Egy új szakértelem, energiahasznosítás. 44-es tanulás kell hozzá. Visszafogott fejlődéssel kizáró, tehát vagy az van meg, vagy ez.
Leírás: Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél által okozott sebzéstől. Maximális szintje 50.
Képlet: háború tornyához hasonló elven.


Ennek így nem sok értelme van agyon kellene szabályozni ahhoz, hogy a kismillió exploit lehetőséget kizárhassuk. Egy TÖ+SZÖ és szintkülönbség alapján működő szintre fixált LE nyereség sokkal jobban működne a különböző stratégiák bolygatása nélkül.

Pl.

A portyáért kapható alap LE minden győztes portyában a szintx15LE.

Ezt módosítja a TÖ különbség: Támadó-Védekező TÖ pozitív érték esetén 20 pontnyi különbségenként 10%-al kevesebb rablás, ha negatív 40 pont különbségenként 10%-al több.

Szintkülönbség lefele támadva szintenként 10%-al kevesebb LE felfele támadva szintenként 5%-al több.

A módosítók alsó határa 0% a maximuma 150%. Vagyis Pl. 50-es szinten azonos szintűt támadva +100 TÖ előnnyel győztes csata esetén a jutalom 375 LE azonos TÖ esetén 750 +100 TÖ ellen 1125LE, 5 szinttel lejjebb ütve +100 TÖ esetén már semmi nem jár.

A TÖ-vel visszaélni nem nagyon lehet aki toronymagasan kiemelkedik az nem fog jelentős előnyhöz jutni, és a mélyen szint alá támadás nincs jutalmazva. Ettől még persze a gyengébb karakter nem fogja tudni megverni az erősebbet de biztos vaygok benne, hogy sokkal több kb. azonos/hasonló erősségű karakterek közötti csatát generálna egy ilyen rendszer És a jelenleg is kiemelkedően erős karakterek nem jutnának további előnyhöz.

A portyáért járó fix LE mindenképpen jutalom (különösen a jelenlegi rendszerhez képest) és ha nem diferenciáljuk a karakterek közötti erősség szerint a jutalom nagyságát akkor a szintjük/ütötávban elfoglalt helyük alapján a gyengébb karakterek még rosszabbul járnak mint eddig. Ha már hozzányúlunk nem lehet a cél a jelenlegi rendszer visszásságainak továbbvitele. Aki nagyobb kockázatot vállal erősebb karaktert támad annak járjon csak "jutalom" LE, aki meg a kicsiket csicskáztatja az ne kapjon jutalmat.

És egy fontos dolog a végére:

Ez a szakértelem a KH ellen ne működjön bármilyen formában is kerül bevezetésre.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 9.02
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
46. hozzászólás - 2010.01.05. 07:55:05
Az epikus kincsnél a dupla korlátot tartom elfogadhatónak, a 20 szint túl szoros. Az epikusban élenjáró szövetségekben aki nem tudja érdemben az epikus ütést segíteni szinte biztos, hogy 20 szinttel alatta van az epikus aktuális kincsének, azaz soha nem kaphasson epikus kincset? Mert ugye sokkal hamarabb nő az epikus kincs szintje. mint az adott karakter tapasztalati szintje.
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 6.07
irritálóTamassorosFérfi
Végzetúr
54 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
47. hozzászólás - 2010.01.05. 07:59:57 (Válasz Cofee #46 hozzászólására.)
Abszolút egyetértek. Ha túl tág a dupla akkor legyen mondjuk 30as szintkorlát. Azért ne csak a legmagasabb szintű játékosok részesülhessenek már a magas szintű epikus kincsekből. Az alacsonyabb szintűek másban veszik ki a részüket a feladatokból, nem tudják az épp aktuális epikust ütni de attól még érdemelhetnek kincset csak azért, mert az magas szintű. Pláne hogy ha az épp a nagyoknak nem is kell.
Illetve miért nem lehet ezt a változtatást mondjuk a 90es tárgyaktól bevezetni? Ha visszamenőleg is érvényes lesz sok ember jelenlegi tárgyaival nem tud majd mit kezdeni. Amiért küzdött, kiérdemelt, licitált stb.
A hozzászólást Tamassoros módosította 2010.01.05. 08:18:34-kor
Pontszám: 8
irritálóTamassorosFérfi
Végzetúr
54 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
48. hozzászólás - 2010.01.05. 08:05:13
Az új LGY-os tárgyakról jut eszembe, igazán lehetnének értelmes tárgyak az őskővel nem rendelkező játékosok számára is. Jelenleg az értelmes tárgyak legtöbbje ősköves itt is.
Pontszám: 8.20
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
49. hozzászólás - 2010.01.05. 08:16:06
Gyógyító izé (munkanév)
szint: 85
LGY: 10,000
őskő: 30
Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 15-tel, viszont a mágikus regeneráció nem 20, hanem 30%-kát használja el a manádnak. Ezenkívül ha őskőért vásárolsz gyógyitalt, akkor nem egy, hanem két italt vásárolsz egyszerre (a költséged 4 helyett 3 őskő lesz). A naponta használható pihenések száma eggyel megnő.


Ez semmit nem old meg, azokból a problémákból amit a megfelelő topikban felvetettünk.

1. a gyógy/varázsitalok hatásfoka továbbra is alacsony, főleg magas egészség/mágia esetén

2. a mágikus regeneráció már így többet gyógyít mint a maxép a -1 óra újrahasználati idő meg szerintem senkinek nem ér meg 200-
500k LE-t

3. az ősköves italok hatásfoka sem lényegesen jobb mint a simáké főleg magasabb szinten, nem tudom hányan vesznek ősköves italt egyáltalán, így első ránézésre ez baromi kevés karaktert érint

4. a pihenést a többség manaregenre használja (ld. megfelelő topic hozzászólások) napi 1-2 alkalommal, főleg manakonstrukció miatt összességében 10k LGY-ért még annak sem éri meg a +1 pihenés akinek megteheti és ÉP-t regen a pihenéssel

Szeritnem sokkal jobb lenne egy olyan relikvia ami a gyógyitalok költségét csökkentené vagy a hatásfokukat növelné. A pihenés ép regeneráló változtatásaira meg ott van az ispotály.

Ispotály: hasonlóan működhetne mint az állatok idomítása, a sebgyógyítás szintjétől függően félóránként(?) instant gyógyíthatná magát a karakter a gyógyulás mértéke 2x annyi mintha állatot gyógyítana, de portyázni térkapuzni stb. is csak megfelelő tárgyal mehet ugyan úgy mint az állatoknál. Szintenként 3-5%-al növelhetné a gyógyitalok hatásfokát, valamint pihenés alatt növelhetné az ép regenerációt.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.03
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
50. hozzászólás - 2010.01.05. 09:02:22


Miklós én csak azt szeretném tudni, hogy az alacsony szintű karakterek ezek után hogyan jutnak majd epikus kincsekhez?

Én beléptem egy erős szövetségbe, kezdő karakterként. A kutat megpróbálom feltölteni 10-15. szint környékére, jóval többet építve ezzel, mint bárki más majd a szintemen. Ott leszek, hogy megdolgoztam keményen azért, hogy egy remekül szervezett klán teljesértékű tagjává váljak, erre kiderül, hogy sohasem kaphatok epikus tárgyat? Hogy is van ez?

Egyébként érdekes látni, hogy szinte már csak Kocos, Birka és Mortimer ír a fejlesztésekhez. Olyan játékosok akiknek a karaktereik mind a TOP 25-ben vannak és olyan fejlesztésekről értekeznek, amik csak az alacsonyabb szintűeket érintik.

U.i.: fix lé a portyába .. már csak ez kellett. Nem Te mondtad Miklós, hogy a pp-t soha nem szeretnéd fix erőforrássá változtatni?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 9.23
népszerűtlenMind1Nő
Végzetúr mester
414 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
51. hozzászólás - 2010.01.05. 09:12:08
Most akkor jól értem hogy 60 as szintemmel ne is üssek 158 as szintű epikust mert a büdös életbe nem lesz enyém a cucc ? Aki ezt a korlátozást kitalálta csak gratulálni tudok.....mit zavar téged ott fent a százezredik szinteden ki mibe rohangál? Épitéshez és minimum kincsponthoz kötni oké....de szintkorláthoz? Ha megdolgozok,épitek érte ne korlátozzál már....
Pontszám: 5.58
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
52. hozzászólás - 2010.01.05. 09:15:14 (Válasz Ricardo #50 hozzászólására.)
Ugyan, kolléga úr, ha ligázzuk a világot és rabigába hajtjuk a játékvezetést, minden epikus tárgy a miénk lesz:)
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 6.98
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
53. hozzászólás - 2010.01.05. 09:18:27 (Válasz Birka #41 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Morzkod módosította 2010.01.05. 09:23:21-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.29
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
54. hozzászólás - 2010.01.05. 09:29:47
Az energiahasznosítás ebben a formában nem jó.
1. Értelmetlen a VF kizárása. Kinek milyen hátrányt okozna, ha VF-es is használná? Senkinek, semmit, tehát ez egy értelmetlen korlát.
2. Ha már van ilyen korlát, akkor miért pont VF? Szingu, sajtolás, spektrális stb. miért nem?
3. Miért függjön a megszerzett LE a sebződéstől? Kócos már írt eleget erről, ez nem szabad, hogy így működjön.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 4.58
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
55. hozzászólás - 2010.01.05. 09:35:10 (Válasz Kocos #23 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.01.04. 23:29:42
Idézet: Miklós - 2010.01.04. 22:28:19
Egy új szakértelem, energiahasznosítás. 44-es tanulás kell hozzá. Visszafogott fejlődéssel kizáró, tehát vagy az van meg, vagy ez.
Leírás: Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél által okozott sebzéstől. Maximális szintje 50.
Képlet: háború tornyához hasonló elven.


Mindenkeppen ujragondolast javaslok. Ez a keplet bunteti a vedekezot es jutalmazza a tamado strategiat. Innentol kezdve aki vedekezest fejleszt az kozvetve a sajat LE bevetelet csokkenti. Az allatokat se szabad tulfejleszteni majd, mert az elnyeles is a LE bevetelt csokkenti. Kifejezetten kontraproduktivnak tunik.


Nekem pedig ez direkt tetszik. Végre lehet taktikázni azon, hogy magas elnyeléssel mész és esetleg kevesebb LE-t szerzel, vagy alacsonnyal, és többet sebződsz, de több lesz a LE is. Pont az a baj a játékban, hogy tele van pozitív visszacsatolással, azaz az erősebb könnyebben tud erősödni a gyengébb kárára.

Másik oldalról: leverek valakit, aki SOKKAL gyengébb nálam, meg sem tud sebezni. VAGY leverek valakit, aki velem nagyjából egyforma erős, de győzök. Utóbbi sokkal többet sebez, komolyabb csata, megérdemlem a több LE-t. Ez a módosítás arra ösztönöz, hogy ne a gyengéket verjem, gondolom ez volt Miklós célja is, amivel 100%-ig egyetértek.
Más kérdés, hogy az exploitokat ki kell szűrni. De akkor tessék leírni és vitassuk meg, hogyan lehet megakadályozni a visszaélést.
A hozzászólást Jeriko módosította 2010.01.05. 09:41:11-kor
Pontszám: 4.12
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
56. hozzászólás - 2010.01.05. 09:45:54
Mérgező akármi (munkanév)
szint: 75
LGY: 8000
őskő: 10
Ha fertőzésed legalább 91%, és a csatában veszítesz, ellenfeleid állatai sebződnek annak mértékben, hogy mekkora a fertőzésed, és mennyi LE-t rabolt tőled ellenfeled. A sebződést a vastag bőr csökkenti.
Programozás: A sebzés: (fertőzés-90)*0,1*(rabolt LE)/élő állatok száma, csökkentve vastag bőrrel. (Rabolt LE kreatív nélkül)


Tehát valaki 100%-os fertőzéssel megtámad engem buzogánnyal, veszít mondjuk 20000 LE-t, akkor azzal kinyírhatja az állataimat úgy, hogy akár esélyem sincs visszaütni, mert még azonos hordából is támadhat.

Itt az volt a cél, hogy kerüljön a játékba egy szivatási módszer, ami ellen nincs védekezés, vagy hogy a magas fertőzéssel rendelkező karakterek kapjanak valamiféle védelmet, ne lehessen őket büntetlenül támadni? Ha utóbbi, akkor javaslom akkor működjön csak, ha a fertőzöttet támadják.
Pontszám: 4.60
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
57. hozzászólás - 2010.01.05. 09:48:40 (Válasz Prisma #54 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2010.01.05. 09:29:47

3. Miért függjön a megszerzett LE a sebződéstől? Kócos már írt eleget erről, ez nem szabad, hogy így működjön.


Pedig szerintem ez nagyon jó ötlet, végre valami szabályozó mechanizmus kerül a portyába, és nem azokat érdemes támadni, akik vissza sem tudnak sebezni, hanem az erősebbeket. A visszaéléseket természetesen ki kell szűrni.
Pontszám: 4.14
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
58. hozzászólás - 2010.01.05. 10:08:54
Tiszteletem!

Egy másik topicban a hozzászólókat kész tények elé állították epikus tárgy ügyben, tehát egymást hibáztatni korlátozásokért szerintem nincs értelme.

Azt nem értem, hogy hogyan került be a szint + 20 korlátozás, ha az nem volt a szavazás része? Vagy mégis, rosszul emlékszem?
Ha lesz változás, szerintem inkább szint * 2, mint szint + 20. Utóbbi jóval komolyabb korlátozást jelentene.
Arra nincs mód, hogy sávosan változzon az érték? Például szint * 2 + X, ahol X akár szint sávtól, akár valamilyen más tényezőtől függ?
Ha valaki későn kezdett, akkor azt is el kell fogadnia amellett, hogy valószínűleg az AH-ban soha nem lesz licitképes, hogy régebbi szövetségben soha nem jut epikus tárgyhoz? Gondolom az mindenki látja, hogy VF-el jelentősen csökken annak az esélye, hogy szintben "utoléri" a kiütött epikus tárgyakat.


Gyógyitó izé- nél mi indokolja a 85-ös szintet? Nem lenne reális azt csökkenteni?

Mi történt a karaktertől függő szövetségi bónuszokkal? Milyen eredmény született?

Még egy dolog. Az ispotály lehetne az első checkboxos épület. Szerintem lenne értelme annak, hogy a karakter döntse el, akar-e, vagy nem gyorsabban gyógyulni.

Remélem még lesz finomhangolás néhány kérdésben
Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.01.05. 10:27:37-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.01
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
59. hozzászólás - 2010.01.05. 10:10:13
Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 15-tel, viszont a mágikus regeneráció nem 20, hanem 30%-kát használja el a manádnak.


A mágikus regenerációt alapban 12 óránként használhatod, minden szakértelemszint ezt csökkenti 5 perccel megfigyeléseim szerint. 50-es szakértelemnél (jelenlegi maximum) 7óra 55percenként tudod használni. Ez elvben napi 3 lehetőség, de mivel nagyon precízen kellene tartani a 8 órát, inkább napi 2.
Ha a maximum 15-el nő, az újrahasználhatósági idő 6 óra 40 perc lenne. Itt már könnyebben beszélhetünk napi 3-szori használatról, de ehhez megint csak nagyon precíz időbeosztás kell (használod reggel 7:00-kor, 13:40-kor, 20:20-kor). Jobb lenne ennél nagyobb szabadság. Javasolnám, hogy a relikvia az eddigi szintenkénti 5 percet növelje 10-re.

65-ös (új maximum) szakértelemnél az elhasznált VP 65/6-szorosát gyógyulod (durván 11-szerese). Ilyen aránynál rég nem az fogja meghatározni a gyógyulásod mértékét, hogy a VP-d 20 vagy 30%-át vonod le, hanem az, hogy mennyi a maximáls ÉP-d. Gyakorlatilag semmi jelentősége nincs a 20 vagy30%-nak, mert maxÉP/11 VP-t használsz el.
Pontszám: 7.29
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
60. hozzászólás - 2010.01.05. 10:12:48 (Válasz Jeriko #57 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.01.05. 09:48:40

Pedig szerintem ez nagyon jó ötlet, végre valami szabályozó mechanizmus kerül a portyába, és nem azokat érdemes támadni, akik vissza sem tudnak sebezni

Most sem azt érdemes támadni, aki vissza sem tud sebezni, hanem azt, akinél van LE (nem, nem következik egyik a másikból). Nem akarom ismételgetni, leírták már, hogy miért rossz a sebződés alapú számolás. Ez az egész szakértelem rendkívül átgondolatlan a jelenlegi formájában, szerintem nem szabadna élesbe rakni.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 4.56
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!