Idézet: Miklós - 2010.01.09. 12:59:17 A szintlépés további jutalmazásáról: nekem ez nem tetszik, még tovább ösztönöznénk azokat, akik előre rohannak a többiektől, hogy hagyják maguk mögött a pvp aspektust és valahol egy másik galaxisban tamagocsizzanak, a többiektől függetlenül.
Tudom leirtam 100-szor de leirom 101-edszer is. A PvP rendszer hatranya, hogy veszteseket gyart. Egy PvP csataban soha nem lesz 2 nyertes. Ezert jo folyamat az, hogy a PvE oldala erosodik a jateknak. Ott mindenki lehet egyszerre nyertes, kiveve az NPC ellenfeleket, de ok nem vesztik el jatekkedvuket, ha sok kudarc eri oket.
Masreszt erdekes jatekvezetoi aspektus, hogy en elmenekultem a PvP elol. En mindig ugy gondolkodtam, hogy a PvP rendszer keretei kozott probalok a legerosebb lenni, es eddig azt hittem, hogy reszleges sikereket azert elkonyvelhetek ezen a teren.
Kiegeszites:
A szintlepes jutalmazasa: Szerintem sem szukseges, van sok jutalom (bar a 83-100 szintek kozotti 9-szer kamuvilagito lelekkufar roppant bosszanto, ugy hogy erre a mai napig semmilyen valos indokot nem hallottunk). Ami jo lenne: potolni az elmaradasokat. 100-as szint ota nincs a boltban fokuszkristaly. Ha csak paros szinteken, amikor nincs varazslat lenne 1-1 sokat lenditene. Ugyanigy a mar regen kert terkapus fokuszok is lehetnenek magasabb szinten. Ebbol is eleg lenne 5 szintenkent 2 db. Meg a tapossag sem igazan fontos szempont, de az nagyon jo lenne, ha itt is erezne az ember, hogy van felfedezheto ujdonsag.
Fontos ezenkivul, hogy ne romboljuk le a szintlepes elonyeit. A kalandok bevezetesevel a szintlepes kapott egy ujabb pofont. Es mivel az emberek zome szamara a szintlepes nem szempont a fejlesztesi otletek egy jo reszeben szerepel olyan kitetel, ami a magas szintet tovabb bunteti. Ezek az otletek felborithatjak a mostani kenyes egyensulyt.