Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2010 január 1. patch infók
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
321. hozzászólás - 2010.01.06. 05:53:11 (Válasz pityu #320 hozzászólására.)
Miklós képlete szerint szint*szakértelem*0,2. Ez mondjuk 88. szinten 88*50*0,2= 880 LE-t jelent. Ráadásul ha jól értem, ezt egy 40%-os célpontnál még 0,4-el kell szorozni, azaz 352 LE re egészítődik ki az ennél kisebb nyeremény.

Ezen a szinten, 1800-as szakértelemösszegeknél egy 50-es szintű szakértelem kifejlesztésének költsége 700e LE körül mozog. Namost ha naponta mondjuk 5 csatánál nem nyernél semmit, de a szakértelem miatt kapsz 352 LE-t, az 1760 LE bevétel. 700e/1760= 397, azaz 397 nap alatt meg is térülne a szakértelem kifejlesztésének költsége. Viszont belekalkulálva azt is, hogy minden további szakértelemszinted ára emiatt 500-al drágább lesz, máris bukó a dolog. Ha valamit nem jól számoltam, kijavíthattok.
A hozzászólást Mortimer módosította 2010.01.06. 05:56:43-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.17
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
322. hozzászólás - 2010.01.06. 06:12:42 (Válasz Mortimer #321 hozzászólására.)
Morti, engem nem érdekelnek a számok, pusztán elvből nem szeretném. Nem érdekel, hogy ez miatt XY napi 5-tel vagy 5000-rel több LE-t nyerhet-e ki a kristályokból. NE NYERJEN KI SEMMIVEL SE TÖBBET! Ne kerüljön be több olyan mechanizmus ami tovább erősíti őket, mert már eleve TÚL NAGY TÁP a kristály horda!
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 7.91
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
323. hozzászólás - 2010.01.06. 06:14:46 (Válasz pityu #322 hozzászólására.)
Egyetértünk, viszont beláthatnád, hogy minek dolgozzon Baraty olyan dologgal, ami felesleges? Ezt magyarázd meg kérlek.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.13
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
324. hozzászólás - 2010.01.06. 06:24:03 (Válasz Mortimer #323 hozzászólására.)
Szerintem nem tart fél napig betenni egy plusz feltételt az egész elé, hogy kristályt üt-e az egyén.

IF támadott karakter horda = "kristály" THEN
szakértelem érték változója = 0 ELSE
szakértelem érték válozója = támadó karakter szakértelem értéke

Miklós képletében a szakértelem = szakértelem érték válozója. Ami ha 0, akkor az egész szorzat érték 0.

Kész is.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 9.29
fórumozóImperoFérfi
Végzetúr
88 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
325. hozzászólás - 2010.01.06. 06:35:49 (Válasz Mortimer #323 hozzászólására.)
Kinek mi a felesleges ugye

Szerintem kerüljön csak be úgy, hogy a KH-val is működik. Ezzel, és a szinguláris melletti használhatósággal legalább tisztán leszűrhető lesz mindenki számára némi összefüggés.
Szinuhe
Kosarasszájú CetCápa
La Viva Tiburón
Elfcápaemberkobudera
Pontszám: 2.77
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
326. hozzászólás - 2010.01.06. 07:19:49 (Válasz Impero #325 hozzászólására.)
Milyen összefüggés?

hogy megint a top kap tápot? A KH már így is brutális táp, ha még a 0-ás portyából is kapsz LE-t mellé...

Ha a VF ki van csukva akkor a szingut is ki kell zárni. Ez így igazságos.
V1:Eliteninja
Pontszám: 7.82
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
327. hozzászólás - 2010.01.06. 08:54:30 (Válasz Miklós #242 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 20:35:31
Felmerült itt még egy téma, hogy milyen módon lehet összehozni azokat, akik 10. és 80. szintű karakterükkel azonos szövetségben kívánnak játszani. Erre sajnos nem tudok rugalmas megoldást kínálni. Az alacsony szintű karakter fizikailag ugyan tagja lehet egy magas szintű szövetségnek, de nemcsak a VU, hanem más játék sem engedi meg, hogy a 10. szintű karakter ugyanazokat a kincseket kapja és használhassa, ugyanazokat az előnyöket élvezze, mint a 80. szintűek. A közösségnek tagja lehetsz, együtt építhetsz velük, együtt háborúzhatsz, de az epikus kincsekre várnod kell, ugyanúgy, mint nekik.
Megjegyzem egyébként, hogy a játék eredeti (pre-alfa) változatában nem volt lélekkútba építés, mint feltétel, hanem minden egyes épületbe minden egyes tagnak be kellett építenie egy meghatározott minimumot ahhoz, hogy az adott épületet használhassa. Ezt végül túl komplikáltnak ítéltük, úgy gondoltuk, a játékosok nehezen értenék meg, ezért került be a lélekkút építés. A karakterre alapított, rá épített szövetség gyakorlatilag ezt kerüli meg. (és ebbe nemcsak a 0-ról felhozott szövetség tartozik, hanem az is, amibe 20000-es lélekkútnál belépek, aztán ráhúznak még 200,000-et úgy, hogy én nem csinálok semmit). Ha ezt a problémát meg tudnánk, tudtuk volna kerülni, akkor az epikus korlátozás sem kellene, hiszen akkor nyilvánvaló lenne, hogy az illető megdolgozott érte. De ezt a feltételrendszert utólag már nem fogjuk bevezetni, ez a rendszer biztosan nem fog megváltozni.
(


Leírom mégegyszer, kicsit jobban összeszedve mert szerintem eltünt a sok hozzászólás között.
Az epikus tárgyakra a szint*kincspont minimum licit miért nem elfogadható? Egyszerű, hatékony és kiszűri a körbeépítést. 30. szintű tárgynál 150ezres építés kell, 50. szintűnél már 250ezer, 70. szintűnél 350ezer...
Ezt leprogramozni sokkal bonyolultabb lenne?
Az előnye, hogy nem lenne kizárva senki eleve a vásárlásból, de valamennyit azért áldoznia kellene rá. És ugye minnél alacsonyabb szintű a vásárló karakter, a beépített LE annál nagyobb áldozat lenne részéről.
Az általad bevezetésre javasolt rendszer szerint viszont még mindíg megteheti egy 10. szintű karakter, hogy körbeépítik egy szövetséggel és felszerelkezik a 30. szintű tárgyakkal pl. Raia lánc a küldikhez, Leah lánc a manaregen miatt, tharr gyűrű + chara-din szimbólum pedig a portyákhoz.
Tehát a kiskapu ugyanúgy megmaradna a körbeépítésnél, az alapprobléma nem változna.
Kérlek gondold át ezt a lehetőséget is mégegyszer, mert szerintem ez az a megoldást ami viszonylag mindenkinek megfelel és nem volt igazán ellenzője sem eddig.
Pontszám: 7.04
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
328. hozzászólás - 2010.01.06. 09:07:02
Ninja ne vergődj, jelen formájában pont annyi lét ad, hogy csak legyengül aki kifejleszti, mert a megtérülési ideje valahol a rég töröltem a szerverről környékén van.

Vagy kell bele az hogy a további szakik fejlesztési költségét nem piszkálja, vagy meg kell támogatni a nálam erősebb ellenfelek ütését. (Erre ideális a csata arány...) Bár a V1-en számoltak alapján nem elég a 0,2-es minimum, kell egy 5x-ös maximum is!

Amint lesz pici érkezésem, megnézem a tegnapi össz csatáimra vetítve mennyi lét termelt volna a jelenlegi formájában.
A hozzászólást Birka módosította 2010.01.06. 09:08:26-kor
Pontszám: 3.88
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
329. hozzászólás - 2010.01.06. 09:08:23
Ezzel én is egyet értenék, nagyon sok feltörekvő kicsinek rontjátok el a játékát akik erről még ne mis tudnak, mert egyszercsak hopp eltünik a licitáló gombja és akkor fog felnézni a fórumra...

De ha még saját bevallásotok szerint is nevetséges sohamegnemtérülő alamizsnával szúrjátok ki a portyások szemét, akkor miért akarjátok elrontani az ő játékukat is? Azért mert feldobtátok ezt a nevetséges kérdőívet és sokan olvasatlanul végigkattintották hogy megkapják a LE-t, hááát többet néztem ki belőletek. Mivel az a játék látványosan a vadászatra fog épülni ezért a VF-et ekkora lamizsnáért elég nagy őrültség lenne elfelejteni, mert mi van akkor ha van pár nullás vagy keveset hozó, ez is a játék része gondolom és majd a nagy fogás kárpótol. De a térkapu és a vadászat már 50-es szinten sokkal jobban hoz mint a portya, pár 100 elinflálódott LE-ért ezt kár feladni....

Legalább megnyugszik a főnököm hogy a netet eztán munkára használom nem erre a nevetségesen elrontott és visszafejlesztett valamire, tényleg szép munka volt, mondjuk tavaly márciusig, de aztán beindultatok, tényleg sajnálom hogy ekkora szarrá vált a játék, és nem mellesleg a pénzt amit ráköltöttem és a jobban is eltölthető szabadidőmet - a munkaidőm annyira nem

Hajrá vadászok, nektek áll a zászló, főleg mert már lekémlelni sem lehet jóformán és így a portyásoknak marad a vak szerencse, vagy a katakomba...
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 2.31
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
330. hozzászólás - 2010.01.06. 09:10:11 (Válasz McGee #327 hozzászólására.)
Idézet: McGee - 2010.01.06. 08:54:30
Az epikus tárgyakra a szint*kincspont minimum licit miért nem elfogadható?

Erről ment egy topic 2 hétig. Olvasd el, ott megtalálod a magyarázatot.

Szeretnék egy téveszmét eloszlatni. Nem fűződik semmilyen érdekem sem ahhoz, hogy a "top" játékosokat, vagy a pókokat, vagy a nőket, vagy a 29-31 év közöttieket, vagy a portugálokat jobban pártoljam a játékban, mint a többieket. Valójában, a topok az átlagnál egy kicsit több fejfájást okoznak, mivel számukra a játék kicsit másképp néz ki és más célokból áll, mint az átlagnak.
A KH-ban már amúgy is van lélekenergia, effektive beléjük van épitve ez a szakértelem. Ezenkívül a top játékosoknál igen ritka, hogy valaki 80 v 100%-kon legyen, tehát nekik ez a szaki jóval kevesebb tápot ad mint az átlagnak. Nem azért nem akarom a szingut kizárni, mert ez a "topnak nem jó", hanem azért, mert értelmetlen. A VF egy karakter erősitő képesség, a szinguláris egy karaktert gyorsitó képesség, teljesen mást csinál a kettő. Ha a szingut kizárjuk, azzal nemcsak a topot korlátozzuk be, hanem azt a középmezőnyben levő játékost is, aki ledobja a VF-et, átvált szingura, és megpróbál rákapcsolni, hogy behozza a lemaradását.
Pontszám: 5.60
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
331. hozzászólás - 2010.01.06. 09:21:29 (Válasz Miklós #330 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.06. 09:10:11
Ezenkívül a top játékosoknál igen ritka, hogy valaki 80 v 100%-kon legyen, tehát nekik ez a szaki jóval kevesebb tápot ad mint az átlagnak. Nem azért nem akarom a szingut kizárni, mert ez a "topnak nem jó", hanem azért, mert értelmetlen. A VF egy karakter erősitő képesség, a szinguláris egy karaktert gyorsitó képesség, teljesen mást csinál a kettő.


Én amikor még ott fent nézelődtem elég sok 100%-os karaktert láttam a portyalistában, mindig.

Egyébként pont Kocosék fejtették ki a VF vitatása kapcsán, hogy a szingu abszolút értékben erősíti a karaktert még a vf gyengíti. Így igenis van alapja annak, hogy vagy mind a kettőtől legyen elzárva az új szakértelem vagy egyiktől sem. (Szerintem a mindkettőtől a jobb, mert akkor több a taktikai elem.)
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.72
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
332. hozzászólás - 2010.01.06. 09:23:26
Én gratulálok a fejlesztésekhez Miklós!
Bár szeretek portyázni, az új szakit nem fogom megtanulni, mert az ok hogy a visszafogottat lehet felejteni, de akkor ha portyázásra megyek rá, felejtenem kell az elementárist is (minek ha nem vadászok?), a 30-as csapdára sincs nagyon szükség, illetve a 60-as sajtolást sem érzem kellőnek hozzá... nem beszélve a spektrálisról és a vezetőkészségről... Így összességében pedig nem éri meg!

Tudom ez amit írok egy véglet! De a jelenlegi rendszer azt sugallja hogy 2 út áll egy karakter előtt: vagy vadászatból, vagy portyázásból fejleszti főként a karakterét, a kettő együtt hatásosan a V3-on nem megy...

Lehet lepontozni nyugodtan, de aki számol és gondolkodik egy kicsit az tudja miről beszélek

A többi fejlesztés viszont nagyon tetszik, főleg az új épület, egy 40. szintű karakternek már sok ép kell (entitás, epikus, kalandok, háború..stb) nem árt ha gyorsabban regeneráljuk majd...

A felvetéstől: miszerint nem tudom majd kontrolálni hogy mikor jövök 15% Ép fölé, nem félek, ez egy játék... ha elkapnak és legyőznek meg is érdemlik a jutalmat!

Az új szakiról még egy vélemény: Jól gondolja meg az aki kifejleszti! Ahhoz tényleg aktív játék kell és nem biztos hogy egy "gyengébb" karakter profitál belőle annyit mint a vadászatból!
Ezt a fejlesztést szerintem az erősebbeknek találták ki, nem hiszem hogy a gyorsabb fejlődést segítené elő, amit a TOP karakterek várnak... Hiszen kétlem hogy vadászna az a karakter aki ezt kifejleszti! És akkor marad a helyzet úgy ahogy eddig volt... Még egy szaki ami nem a gyors fejlődést preferálja...
A TOP karatereknek ideje lenne elfogadni azt a tényt hogy a középmezőny NEM akar az ütőtávjukba esni és nem is fog! Amint már többen is írták: ALKALMAZKODÁS! erről szól az egész...
V3-Alíz
Pontszám: 7.96
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
333. hozzászólás - 2010.01.06. 09:26:53
Jó lenne egyébként, ha a másik tábor is kifejtené a véleményét. Lehet, hogy a top is ragaszkodik hozzá, hogy a szinguláris mellett ne lehessen energianyelést tanulni. Azt tudom, hogy Birka ennek a pártján van, és Mortimer is 1-est adott a hozzászólásomra, amiben azt írtam, hogy a szingut ne zárjuk ki. Ha a többségük igy gondolkodik, akkor én nem leszek semmi jónak elrontója.
Pontszám: 6.80
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
334. hozzászólás - 2010.01.06. 09:29:27 (Válasz Miklós #333 hozzászólására.)
A kristályokra ne legyen hatással témáról még nem nyilatkoztál.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 5.82
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
335. hozzászólás - 2010.01.06. 09:38:05
.
A hozzászólást Birka módosította 2010.01.08. 15:18:10-kor
Pontszám: 4.22
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
336. hozzászólás - 2010.01.06. 09:47:29 (Válasz Miklós #272 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 21:41:38
Idézet: Ariel - 2010.01.05. 20:43:24
Innentől kezdve mi fog arra ösztönözni, hogy ne a hullagyenge karikat csapkodjam szét? Ugyan annyi LE jön belőlük is, mintha erősebb ellenfelet választanék. A sebződés sem volt jó, de valahogy ez is hibádzik...


Ezt a témát már a játék indulásakor alapvetően átrágtuk. Hogy ne a lehető leggyengébb karaktert üsd, arra csak egyetlen dolog tud rávenni: ha egyáltalán nem jelenik meg a támadó listádon. Minden egyéb esetben őt fogod ütni. Mert ő biztos fejlődés az állataidnak, és a lehető legkevesebb sebződés, tuti alany a kinzókamrádba. A veled egyforma erős karaktert nem fogod ütni, mert van esély rá, hogy kikapsz, és te meg az állataid sokkal többet sebződnek - kivéve, ha nem arányosan, hanem sokszorosan több jutalmat kapsz a győzelemért, mint egy gyenge karakterrel szemben. Ez esetben viszont megindulna az exploit, az egyforma erős karakterek éjjel-nappal egymást ütnék egy szál buzogányban...
Most annyi van, mint eddig is: a gyengébb kariért, mivel alacsonyabb szintű, kevesebb LE-t kapsz. És ha az átlagnál gyengébb, akkor minden bizonnyal nem 100, hanem 60, esetleg 20 fog a neve mellett virítani: ezzel a százalékkal a kapott LE-t is megszorozzuk. Tehát egy veled azonos szintű, 100%-kos karakterért akár 5-6x annyi LE-t kapsz, mint egy 8 szinttel alattad levő, 20%-kos karakterért.

Ezt szerintem kár tovább ragozni, épp eleget beszéltünk róla a játék indulása óta...



A fair play mindíg megér egy újabb meccset szerintem. A fenti példád ellen meg már jelenleg is van olyan fék a játékban ami megakadályozza az exploitot. A sebzéskompenzációnál bevezetett felszerelés szintkorlát itt is működne csak nem -14-re kell állítani hanem mondjuk +2-re. Ez csak a varázslatokat korlátozza be ott érdemes lehet alacsonyabb szintűt is használni de valamit valamiért ez lényegében nem korlátozza be jelentősen a támadót az exploitot lehetőséget viszont erősen csökkenti.

Biztos vagyok benne, hogy nem csak engem zavar a gyengébb karakterek "farmá" tétele ez egy meglehetősen undorító sajátossága a játéknak. Hihetetlen, hogy ez a dolog ennyire hidegen hagy téged pedig rengeteg ember volt aki panaszkodott emiatt a fórumon. Meggyőződésem, hogy a játékot elhagyók nagy részénél igencsak előkelő helyet foglal el a fenti jelenség mint indok a játék abbahagyására.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.03
népszerűModeratorFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
337. hozzászólás - 2010.01.06. 09:47:32 (Válasz Birka #335 hozzászólására.)
Naes? A reform megvolt, legyetek boldogok
Welcome to the Real World!


A jatek nyilt vegu, barmikor befejezheted!
Pontszám: 6.70
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
338. hozzászólás - 2010.01.06. 09:54:32 (Válasz Miklós #333 hozzászólására.)
Igen, nem értem miért csak a Vf kizáró ok, de teljesen mindegy hogy a szingu bekerűl-e.

Jelen képlettel aki kifejleszti a szakértelmet, az csak gyengít a karakterén, így se a szingus se a "normál" játékos nem fogja kifejleszteni, nemhogy a vf-es lefelejteni a VF-et érte.

Én messze nem érzem átlagosnak a portya statisztikámat, vagy tévednék?
Ha nekem 100%-os ellenfeleket feltételezve ~110 nap a megtérülés (Amennyiben egyetlen szakit se fejleszteki ki közben!), akkor egy hobbi portyásnak ez tuti hogy csak lékidobás
A hozzászólást Birka módosította 2010.01.06. 09:55:37-kor
Pontszám: 3.88
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
339. hozzászólás - 2010.01.06. 10:01:20 (Válasz Miklós #330 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.06. 09:10:11
Idézet: McGee - 2010.01.06. 08:54:30
Az epikus tárgyakra a szint*kincspont minimum licit miért nem elfogadható?

Erről ment egy topic 2 hétig. Olvasd el, ott megtalálod a magyarázatot.


Elolvastam még egyszer. Nem találtam meg a magyarázatot. Ott a vita főképp arról ment, hogy ne legyen változás az epikus kincsekben. De abban a többség egyetértett, hogyha mindenképp lesz korlátozás akkor ne szint alapú legyen, hanem valamilyen formában az építéshez legyen kötve. Ennek ellenére én elfogadom, hogy így látod jónak a változtatást és a szintkorlátos verziót vezeted be.
Pontszám: 8.03
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
340. hozzászólás - 2010.01.06. 10:31:41
Énekelhetünk mi bármit.
külön topikokban kifejtjük, mi a lehető legrosszabb megoldási módja egy-egy problémának és Miklós természetesen azt akarja bevezetni.

ezerszer megírtam: a kérdés feltevés determinálja a választ. Miklós kizárólag azt kérdezte meg és úgy a kérdőívben amiről már döntést hozott, mindegy mit írtunk a fórumon.

Elterelted a szót az ujjalmutogatással, de:

Kérdezd meg Miklós akarnak-e szövikalandot a népek, nagyobb összefogásra lehetőséget a szövetségen belül. Hidd el itt egyértelmű választ fogsz kapni.
Ne pedig ezekkel az álfejlesztésekkel kápítsd a népet.

Érdekes lenne átgondolni milyen aránya is volt az elmúlt másfél évben a valódi fejlesztéseknek a csiszolgassunk valamit mert elb*tuk rendszabályozásokhoz képest.
Pontszám: 6.36
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője