Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2010 január 1. patch infók
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
261. hozzászólás - 2010.01.05. 21:11:12 (Válasz Sznoopy #260 hozzászólására.)
Szerintem drágább lenne az ügyvéded kifizetése, mint amennyit eddig a játékra költöttél..
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 8.90
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
262. hozzászólás - 2010.01.05. 21:13:14 (Válasz Birka #254 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.01.05. 20:55:56
Bocsi elírtam

A 10-es konstans a szaki*0,2!

A helyes képlet:
(szint*szakértelem*0,2*(vesztes csataaránya, minimum 0,2))*kreatív


Tehát ha mondjuk engem leüt Galmuszk, akkor kerekítve kap 94*50*0,2*5*2=9400 LE-t.
Ezzel szemben ha leüti a klónomat, akkor kap 94*50*0,2*0,5*2=940 LE-t.
Tízszeres a különbség csak azért, mert a klónomnak szarabb a győzelmi aránya mint nekem...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.56
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
263. hozzászólás - 2010.01.05. 21:13:14
Coronita: Nem tudom a körülményeit, hogy miért nem kezdted el időben leküzdeni a fertőzést, de ezen már ne próbálj meg változtatni, mert lehetetlen. Az pedig, hogy "(Azert 70%-ra vidd le pls, ha mar szobahoztad!)" ez kicsit abszurd
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 4.58
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
264. hozzászólás - 2010.01.05. 21:13:33 (Válasz BaalCain #246 hozzászólására.)
"Jó lenne ha energiádat a sokakat érintő dolgok felé fordítanád. Olyanokat lehetne megemlíteni amikről már egy éve is írtál: szövikalandok. Amiért könyörgünk: háborúreform.

És ami mindennél fontosabb lenne: ha holnap beteg leszek egy hétig ne kerüljek hátrányba, oldd meg valahogy, h NÉHA LE LEHESSEN ÁLLNI. Ha nem teszed előbb utóbb mindenki aki vmiben az élmezőnyben küzd idővel vagy töröl vagy mások segítségében fog bízni..."

Baalcainnel a 10 pont!!! Ezek nagyon fontosak lennenek!!!
A hozzászólást Coronita módosította 2010.01.05. 21:14:36-kor
Pontszám: 8.51
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
265. hozzászólás - 2010.01.05. 21:15:36 (Válasz Miklós #238 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 20:21:56

Hogy miért kizáró az energianyelés a VF-fel: ha döntést kell hoznod egy játékban, választanod kell több stratégia közül, az mindig jobb, mintha csak egy út van, "csőjáték". Az energianyelés egy egyértelmű táp, nincs rá ok, hogy ne fejleszd ki, túl buta dolog lenne enélkül a feltétel nélkül. így azonban gondolkodni kell - VF vagy ez?


Úgy látom, hogy nem nagyon lehet így kiugrasztani a nyulat a bokorból, ezért előreszaladok kissé:
- Értem, Miklós, hogy választás elé kell állítani a játékost, de miért pont a VF helyett választhatja az új szakit?
- Azért, mert a VF tápossá teszi a karaktert, ne kapjon már meg minden tápot.
- Értem, de mindegyik más LE/TP javító szakértelem tápossá teszi, a sajtolás + csapdakészítés ráadásul durvább is.
- Ja igen, valójában azért, mert a VF a TP-t befolyásolja, ezért eleve trükkösebb szakértelem, mint a sima LE adók.
- Értem, de a szinguláris ismeretek is befolyásolja a TP-t.
- Ja igen, de a TOP prominens tagjai utálják a VF-eseket, ezért meg kell őket szopatni. This conversation is over!
- Értem, köszönöm az interjút.

Idézet: Miklós - 2010.01.05. 20:21:56

Idézet: Prisma - 2010.01.05. 18:43:30
2. TP tömés ellen nem véd.

Természetesen nem nyújt teljes védelmet a TP tömés ellen. A TP tömés egy pvp eszköz a sok közül, de talán az egyetlen, amelyet egy gyenge kari az erős szivatására tud használni. Megszüntetni tehát nem akarjuk, de a hatását mérsékelhetjük, ez is valami.


- Értem, Miklós, hogy a TP tömés is fegyver, csakhogy az a különbség, hogy míg portyabeli győzelemhez bizony kell teljesítmény, addig töméshez elég, ha rosszindulatú valaki.
- Ja igen, de szegény farmok hadd védekezzenek valahogy a gonosz pókok ellen.
- Értem, de farmolás ellen 100%-os védelem van: 15% alatt vadászni, és elkölteni. Tömés ellen semmilyen védelem sincs.
- De igen, legyél te is 100% alatt.
- Értem, de a vadászás esetében csak a vadászás idejére kell 15% alatt lenni, az idő nagy részét 100%-on is töltheti a karakter a lehúzás veszélye nélkül, mert 15% alatt elköltötte a lét. TP tömés ellen nem tudom "elkölteni a TP-t", hogy ne tudjanak megtömni.
- Mindegy, valamekkora védelmet jelent az új szaki.
- Értem, de VF-eseknek nem.
- Igen, mert ők megérdemlik a büntetést.
- Értem, de valójában a többieknek sem túl nagy védelem, mert a 20-as LE/TP-vel tömés gyakorlatilag ugyanaz, mint a 0 LE/TP-s tömés. Kiszámoltam, hogy egy 150-es LE/TP-jű karakternek, akit egy nap kétszer megtömnek, kb. 15%-ot enyhít a rongáláson. Ez azért elég nevetséges védelem, nem?
- Nem, valójában ennyit sem érdemelnének.
- Értem, de miért?
- A TOP prominens tagjai utálják a VF-esek mellett a pókokat is, ezért meg kell őket szopatni. This conversation is over!
- Értem, köszönöm az interjút.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.88
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
266. hozzászólás - 2010.01.05. 21:22:28 (Válasz Szabinho #252 hozzászólására.)
Megkerestem a karaktered. Ahogy látom a tárgyszint*kincspont minimumlicit alapján vehetnél 1 max 40. szintű tárgyat -gondolom epikusba nem sebeztél több ezreket-.
A Miklós által bevezetésre javasolt rendszer szerint viszont megtehetnéd, hogy kis segítséggel a jelenlegi 12. szinted miatt felszerelkezz a 30. szintű tárgyakkal pl. lehetne Raia láncod a küldikhez, Leah lánc a manaregen miatt, tharr gyűrű + chara-din szimbólum pedig a portyákhoz.
No persze csak addig, amíg Mortimernek fel nem tünik és nem reklamál, hogy miattad tömegek hagyják abba a végzeturat.
Pontszám: 6.99
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
267. hozzászólás - 2010.01.05. 21:25:30
Miért kell a TP-t ,kár okozásnak tekinteni?Esküszöm belépek a Fekete Ligába...
Más játékokban a TP-t vagy angolosan XP-t direkt gyűjteni kell... nekem semmi bajom pl vele.Itt miért fajult odáig a dolog ,hogy a TP az senkinek sem kell?
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 4.95
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
268. hozzászólás - 2010.01.05. 21:28:09 (Válasz Phobosz #267 hozzászólására.)
Mert nem kapsz új skilleket, skillpontokat, ha luppolsz, hanem a szerzett LE/TP arány mutatja meg, hogy milyen erős vagy.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.53
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
269. hozzászólás - 2010.01.05. 21:29:59
Igen, viszont az meg hogy tp nélkül vagy nagyon csekély tapasztalattal erősebbé fejletebbé válsz, az tök irreális.
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 4.70
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
270. hozzászólás - 2010.01.05. 21:33:19
Erre lenne megoldás ami nem tudom, hogy hány embernek tetszene (beleértve magamat sem tudom)
Sok játék van, ahol szintlépésnél a TP nem 0-zódik, és a sebzést bizonyos TP korláthoz lehetne kötni
Nah ezzel aztán tényleg megkevernénk mindent nem?!
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 5.94
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
271. hozzászólás - 2010.01.05. 21:36:32
"sebzést bizonyos TP korláthoz lehetne kötni"

Milyen sebzésre gondolsz?Mert ezzel meg az lenne a gond hogy akkor viszont elfakulna az hogy egy alacsonyabb szintű elcsápol egy magasabbat.
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 4.49
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
272. hozzászólás - 2010.01.05. 21:41:38
Idézet: Ariel - 2010.01.05. 20:43:24
Innentől kezdve mi fog arra ösztönözni, hogy ne a hullagyenge karikat csapkodjam szét? Ugyan annyi LE jön belőlük is, mintha erősebb ellenfelet választanék. A sebződés sem volt jó, de valahogy ez is hibádzik...


Ezt a témát már a játék indulásakor alapvetően átrágtuk. Hogy ne a lehető leggyengébb karaktert üsd, arra csak egyetlen dolog tud rávenni: ha egyáltalán nem jelenik meg a támadó listádon. Minden egyéb esetben őt fogod ütni. Mert ő biztos fejlődés az állataidnak, és a lehető legkevesebb sebződés, tuti alany a kinzókamrádba. A veled egyforma erős karaktert nem fogod ütni, mert van esély rá, hogy kikapsz, és te meg az állataid sokkal többet sebződnek - kivéve, ha nem arányosan, hanem sokszorosan több jutalmat kapsz a győzelemért, mint egy gyenge karakterrel szemben. Ez esetben viszont megindulna az exploit, az egyforma erős karakterek éjjel-nappal egymást ütnék egy szál buzogányban...
Most annyi van, mint eddig is: a gyengébb kariért, mivel alacsonyabb szintű, kevesebb LE-t kapsz. És ha az átlagnál gyengébb, akkor minden bizonnyal nem 100, hanem 60, esetleg 20 fog a neve mellett virítani: ezzel a százalékkal a kapott LE-t is megszorozzuk. Tehát egy veled azonos szintű, 100%-kos karakterért akár 5-6x annyi LE-t kapsz, mint egy 8 szinttel alattad levő, 20%-kos karakterért.

Ezt szerintem kár tovább ragozni, épp eleget beszéltünk róla a játék indulása óta...

Idézet: BaalCain - 2010.01.05. 20:47:23
Jó lenne ha energiádat a sokakat érintő dolgok felé fordítanád. Olyanokat lehetne megemlíteni amikről már egy éve is írtál: szövikalandok. Amiért könyörgünk: háborúreform.
És ami mindennél fontosabb lenne: ha holnap beteg leszek egy hétig ne kerüljek hátrányba, oldd meg valahogy, h NÉHA LE LEHESSEN ÁLLNI.


Bocs, de ez annyira típuspost, sokszor felírták, és csak ugyanazt tudom rá válaszolni.
1.) Bármilyen sok ember által kért, bármilyen fontos fejlesztések vannak épp folyamatban, lesz olyan, aki már nem tud mással érvelni, minthogy "OKÉ, de hány ennél SOKKAL fontosabb dolog van, miért nem azzal foglalkoztok?" Erre annyit tudok mondani - kinek mi a fontos. Lehet, neked más a fontos, de ahogy a felmérések és a fórum postok mutatják, másnak ez a fontos, tehát most épp ezzel foglalkozunk.
2.) A játékban le lehet állni. Katakomba pontosan erre való. A saját szintedhez képest hátrányba nem kerülsz, nem tudnak kiirtani, kifosztani stb. A csp-d elég nagy puffering tárolódnak, a lemaradást behozhatod. Amit sem én, sem soha semmilyen játék nem tudott és nem is fog tudni garantálni, hogy aki egy ilyen játékban az élmezőnyben, az első helyért versenyez, meg tudja tenni, hogy hónapokig nem játszik, és amikor visszajön, továbbra is azonnal első lesz. Megint egy téma, amiről éveket lehetne vitatkozni, de egy dörzsölt matematikus szvsz be tudná bizonyítani, hogy ellentmondás, ezért nincs megoldás. Az pedig nem fair, hogy azzal próbáltok falhoz állítani, hogy találjak megoldást egy paradoxonra
Pontszám: 6.11
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
273. hozzászólás - 2010.01.05. 21:43:47
Hát, hogy a sebzés nagysága nem a TP-től függne, hanem ha x szinten minimum y tapasztalatot nem ér el, akkor bizonyos %-ban csökkenne a sebzése, ezzel inspirálva a tp gyűjtögetését.
De ez egyébként tényleg furcsa lenne, meg nagyon sok szaki stb. értelmét vesztené, csak a Te hsz-edre írtam a más játékra való hivatkozásod gyanánt.
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 3.39
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
274. hozzászólás - 2010.01.05. 21:46:44 (Válasz Phobosz #261 hozzászólására.)
Nem feltétlenül. Ha ez egy béta játék, márpedig egyértelműen az, és ezt előre nem közölték, a perköltséget meg az ügyvédet nem a felperessel fogják kifizettetni. Felejtős egyébként, Magyarországon sajnos azt versz át, akit akarsz. Béta játékért pénzt kérni meg...

Én már rájöttem, hogyan fogok alkalmazkodni, nekem táp lesz. Ez egyébként mindenféle változtatásra igaz, aki hamarabb rájön a nyitjára, az nyer vele. A tp-vel tömés meg ne mondja nekem senki, hogy szükséges a játékba. Az, hogy ez az egyetlen fegyver a gyengébb kezében egy baromság. Ezzel nem fogja utolérni a másikat, csak elrontani a játékát. Gyengébb karakternek semmi esélye? Azért +6-7 szinttel magasabb, erősebb karaktereket is bekóstolok, szép kivégzéseket lehet csinálni rajtuk, ha bejön. Nem a gyengébb karaktert, hanem a gyengébb és rosszindulatú játékost fegyverezi fel ez a lehetőség.
Pontszám: 5.96
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
275. hozzászólás - 2010.01.05. 21:58:52
Rafkós, az égvilágon senki nem kér pénzt a játékért. Ez egy plusz lehetőség, és önszántadból élhetsz vele. A másik pedig, hogy ez nem igazán béta játék, mert újítás/változtatás, az nem azt jelenti, hogy eddig csak tesztelés volt folyamatban. Egyszerűen az Adminjaink "buzgósága" hitetheti veled, hogy béta game, mert nem megszokott, hogy ennyire próbálnak odafigyelni majdnem minden kérésre..
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 6.03
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
276. hozzászólás - 2010.01.05. 22:08:44
Esetleg annyit epikusban lehet-e módosítani, hogy ne +20 hanem +30-as szintű tárgyat lehessen licitálni?
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 2.73
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
277. hozzászólás - 2010.01.05. 22:16:23 (Válasz Miklós #238 hozzászólására.)
Jó hát ha mindent hárítasz, akkor minek írtad ide be ezeket, vagy ha beírtad miért nem zártad le hogy ne hsz-eljünk itt feleslegesen.
Jó lenne ha azok is hozzászólnának akik megszavazták az epikus kincsek butítását, ez miért jó szerintük, mennyiben szolgálja a játékegyensúlyt, ami kb. a rajt óta nem létezik a VU-ban. Azért lenne jó, mert ilyet még nem olvastam itt.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.96
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
278. hozzászólás - 2010.01.05. 22:25:54 (Válasz Miklós #272 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 21:41:38
Idézet: Ariel - 2010.01.05. 20:43:24
Innentől kezdve mi fog arra ösztönözni, hogy ne a hullagyenge karikat csapkodjam szét? Ugyan annyi LE jön belőlük is, mintha erősebb ellenfelet választanék.

Ezt a témát már a játék indulásakor alapvetően átrágtuk.
...
És ha az átlagnál gyengébb, akkor minden bizonnyal nem 100, hanem 60, esetleg 20 fog a neve mellett virítani: ezzel a százalékkal a kapott LE-t is megszorozzuk.


Na pl eddig ez sem volt egyértelmű. Most már tiszta.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.71
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
279. hozzászólás - 2010.01.05. 22:30:39 (Válasz Miklós #272 hozzászólására.)
És ha az átlagnál gyengébb, akkor minden bizonnyal nem 100, hanem 60, esetleg 20 fog a neve mellett virítani: ezzel a százalékkal a kapott LE-t is megszorozzuk. Tehát egy veled azonos szintű, 100%-kos karakterért akár 5-6x annyi LE-t kapsz, mint egy 8 szinttel alattad levő, 20%-kos karakterért.

Ezt szerintem kár tovább ragozni, épp eleget beszéltünk róla a játék indulása óta...


Miért lett megint megforgatva a gondolatmenet?
Ha megyek morálért, akkor ne működjön a szaki, ha gyengét ütök, akkor ne hasson, ezt értjük, maradjon már némi játéktér nekik is. De a % semmit nem számít ebben a kérdésben! Akkor megyek hajnali 3-kor, mert megtehetem, miért kell előnyben részesíteni a korán kelőket, vagy későn alvókat? Mért kell az időfüggést ennyire eröltetni??? Nem beszélve arról, hogy 8-9 órára kh-stul üres a portya lista néha, ha háború van akkor 40-60%-os kh-sok ha vannak benne maximum...

Miért nem lehet támogatni a heroikus küzdelmet, a kihívást, miközben csökken a hatásfok azokon akik egész nap a vesztes csatákat látják??? Márt nem lehet a KH-ra rátenni egy sebesség korlátozó táblát, helyette egy újabb bőr lehuzó eszközt adni a top kezébe?

Számítson a %, ez természetes, de ez magában SEMMIT nem ér, csak az időfüggést növeli!

Miért nem jó egy bizonyított képlet, ami arra ösztönöz, hogy ha 6-8 szinttel lefelé ütök, akkor ne a farmot üssem, hanem esetleg a helyi farmert, mert azon jobban működik a szaki? Ami a KH-t szaki szempontjából nem teszi még lé tejelőbb marhává?

Nem azt mondom, hogy a csata arány az ideális, de ha az nincs benne, akkor sajnos elveszti a szaki az egyik legkomolyabb featuret, amit ki lehetne belőle hozni, a fair play csaták ösztönzését végre!
Pontszám: 4.80
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2010 január 1. patch infók
280. hozzászólás - 2010.01.05. 22:44:10 (Válasz Phobosz #267 hozzászólására.)
"Esküszöm belépek a Fekete Ligába..."

Erre előbb vagy utóbb, így vagy úgy mindenképpen sor kerül

Végigolvastam a hozzászólásokat, mert egy állat vagyok, és az első ami eszembe jutott, hogy micsoda gazdag vadászterület lesz ez winnie-nek
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 9.38
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője