Megnéztem, kiakadtam, lehiggadtam, elemeztem, terveztem. A végeredmény nálam a következő:
A templom tetszik, megcsinálható, bár nem könnyen és áldozatok árán. Ez rendben is van, hiszen erre lett tervezve. Nem az a cél, hogy mindenki mindegyiket megcsinálja hibátlanul. Ezért kár is morogni. Amik viszont szerintem mindenképpen korrekciót igényelnének:
- Az őskőigényes küldiket kiválthatóvá kéne tenni LE-vel. A legkövetkezetesebb megoldás talán az volna, hogy meg kéne határozni egy őskő LE értékét (természetesen szintarányosan), és egész egyszerűen vagy az alap küldi lenne teljesített (pl. vari fókusz X őskő), vagy ha nem akarok őskövezni akkor a küldire való kattintással X őskőnyi LE áldozattal teljesítetté válik a feladat. Így nem lenne gond az őskőigényes küldikből, és mindenki eldönthetné hogy jobban fejlődik őskőért, vagy lassabban de ingyen.
- Nagyon fontos volna, hogy megérje a részküldikért is dolgozni. Mivel a teljes templom közel sem mindenkinek teljesíthető, a részajik meg túrót nem érnek, így csak az fog vele egyáltalán foglalkozni, aki biztos benne, hogy végigcsinálja. Ha azonban a sor/oszlop ajándékok érnének valamit, akkor lenne értelme mindenkinek próbálkozni. Például a LE jutalmakhoz fölösleges TP-t osztogatni, hiszen aki megkapja már áldozott eleget. A 0,1 AF pont vicc, 1 egész már elfogadható lenne. A fehér kristályital minimum zöld legyen és a többi marhaságot is jó volna nagyobbra cserélni. Szerintem csak így lenne realitása a dolognak.
Nekem nagyon tetsző javaslat:
Idézet: Ariel - 2012.04.16. 23:26:49 A tulajdonságnövelés a specváltások miatt tényleg költséges tud lenni. De ezen simán lehetne még finomítani. Pl ha a küldetés ikonjára klikkelsz, és ez megnöveli +1-el az adott tulajdonságot, mintha rajta lenne a specializáció és egyéb költségcsökkentő hatások. Természetesen ha megvan a +3, utána már nem működne ez a hatás.
Akinek van 3-4 tulajdonságfejlesztős feladata, az elhiszem, hogy szívja a fogát...