???
Miklós már publikálta, hogy működik a szerencse, és milyen hatása van a harcrendszerre. A mérték nincs csak tisztázva...
Wikin össze is foglaltam:
A minimális és maximális találati esély mind varázslásnál, mind közelharcban limitálva van 20 és 80%-ban! Ez a felek szerencse különbsége ?-anként 1%-al módosíthatja maximum 10%-al!
A varázslat bejöveteli esélye alapból 50%, amit a 2 karakter iq különbsége (A szintkülönbséget is bele kell venni!) módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A smaragd bónusz megközelítőleg 10% bónusz sebzésben jelentkezik, és valahol +10 iq-nál maximalizál a szintek előrehaladtával
A közelharci találat esélye alapból 50%, amit a 2 karakter támadás és védelem különbsége módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A karakter támadásához hozzáadódik az aktuális szintje.
Azaz nem értem mi az értetlenkedés oka nálad:
Ha a magas szerencse tényleg csak a lehetőséget adja meg a 90% elérésére, de ehhez kell a 40 IQ különbség is, akkor hogyan működik a minimum találati esély változása? Ezt a logikát követve a 30% minimum találati esélyhez sem lenne elég a sokkal nagyobb szerencse, nem lehetne akármennyivel kisebb az IQ-m mint az ellenfélé.
Ha (10-30-al?) nagyobb a szerencséd, és van 40++ iq+szint előnyod akkor van 90%-od a spell sikerére.
Ha (10-30-al?) nagyobb a szerencséd, és van 20-- iq+szint hátrányod, akkor 30%-os esélyed van a spell bejöveteli esélyére.
Ha (10-30-al?) kisebb a szerencséd, és van 20++ iq+szint előnyod akkor van 70%-od a spell sikerére.
Ha (10-30-al?) kisebb a szerencséd, és van 40-- iq+szint hátrányod, akkor 10%-os esélyed van a spell bejöveteli esélyére.
Minden köztes esetben CSAK az IQ+karakter szint különbségek számítanak! Azaz amíg +-20 csak a 2 karakter IQ különbsége, addig tök mindegy a szerencsék hogy aránylanak egymáshoz!