Idézet: S0laris - 2008.12.12. 15:02:50 kicsit kezdek elszomorodni. kb 2 hete azt látom hogy szinte csak 3-4 szintel magasabbak ütnek. ... tudom hogy ez nem tamagotchi vagy tevenevelde de 3-4 szint különbség a támadó és az áldozat között szerintem sok. szinte esélytelen az alacsonyabb szintűnek áthidalni azt a 40-100 pont különbséget a tulajdonságösszegben.
Nekem ez az utóbbi pár napban tűnt fel. Tegnap is volt egy különösen kirívó eset, ez motivált hogy megírjam a véleményem. Én 17-es szintű vagyok, a támadó 21-es volt, 24. szintű fegyverrel, 23. szintű varázslattal. Igazából nem okozott kárt, mert portyázni nem szoktam, és nem szokott nálam túl sok LE lenni pihenéskor, inkább az elvről van szó. Ilyen különbség mellett semmi esélyem, és ez csak rosszabb lesz.
Az ősköves játékosok túlzottan nagy előnyre tudnak szert tenni, amit nem tudok kivédeni/behozni. Más játékoknál általában sikerül megtalálni az egyensúlyt, hogy a fizetős játékosoknak könnyebb legyen a játék, de ne legyenek sebezhetetlenek, itt túl sok előnyt kaptak.
Nagy eséllyel inkább abbahagyom a játékot, egyébként sem találok benne olyan célt, ami megmozgatná a fantáziámat.
A történet elég gyengécske (vagy csak túl öreg vagyok már hozzá? :S ) , vadászatnál mindig nyerek, mostanában már a szörnyeket sem nézem meg. Az az 5-6 sablon - amibe vadászatkor berakosgatja az aktuális szörny nevét és a tőle kinyert LE-t - is csak az első 2-3 alkalommal volt érdekes. Portyázni nem szoktam. Szövetségbe sem léptem be, így is elég sok időt visz el a játék, 20 vadászt 100 perc, ez mostanában arra elég, hogy 1 tulajdonságpontot fejlesszek. Egyébként is, a félőrült, egymás lélekenergiájára szomjazó végzeturak szövetséget alkotnak? Ezért is mondom, hogy gyengécske a történet...
Az elején még lelkes voltam, amikor megláttam a választható hordákat, és láttam hogy van mágus beállítottságú horda, azt gondoltam, hogy szakítok a megszokott harcos karakterrel. Örömöm addig tartott, amíg megláttam hogy mindenki tud varázsolni, EGYSZER. Aztán jön a jó kis közelharc... Fantasztikus.
Pár ötlet, amivel talán jobbá lehetne tenni a játékot. Nem ezt, majd valamelyik következőt.
- az őskő + LE-ért megvehető tárgyak legyen elérhetőek 2-3 szinttel később csak LE-ért
- kellene egy új tulajdonság, a sebesség. A harc első körében mindketten varázsolnak, ekkor van köztük bizonyos távolság. A további kör(ök)ben a közelharcos karakter a sebességével arányosan csökkentené ezt a távolságot, a mágikus karakter pedig varázsolna. Közelharcra akkor kerülne sor, ha a két karakter közötti távolság nullára csökken. Persze közelharcban a mágus hátránnyal indulna.
- így használhatóak lennének a távolsági fegyverek is, íj, dárda, stb.
- ne csak támadó varázslatok legyenek, persze ehhez az kell, hogy többször lehessen egy harc alatt varázsolni, előre beállítható sorrendben
- vadászat közben lehessen tárgyakat találni a kiégett ősköveken kívül
- a portya- és vadászatpontok ne különüljenek el, legyen helyette cselekvéspont, amiből lehet vadászni vagy portyázni
Ha már voltak ezek, vagy hasonló ötletek, akkor sorry, nem olvastam vissza.