Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Vélemények a játékról
népszerűMinMFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
361. hozzászólás - 2008.10.17. 20:59:44
Üdv!

Bugot szeretnék jelezni: kérdésfeltevésnél a számmal írt 0-t üres mezőnek értelmezte a progi.

Anyira nem zavaró, beírtam szövegként.
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
362. hozzászólás - 2008.10.17. 22:22:56 (Válasz Ricardo #359 hozzászólására.)
Mi is a karaktered neve? Azt hiszem meglátogatlak, ha ennyi LE-vel mászkálsz
Pontszám: 7.50
népszerűDelicatesseFérfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
363. hozzászólás - 2008.10.18. 10:26:29 (Válasz Ricardo #359 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2008.10.17. 19:11:43
Azért ekkora randomizálás már egy kicsit sok(k) ...


Ez a játék totálisan komolytalan. Zsinórban vernek el a kisebb vagy kb egyenlő karakterek. Majd egy nálam magasabb szintű, sokkal erősebb csávót és egy láthatatlan azonos szintűt elverek. Nonszensz.
Pontszám: 5.33
népszerűDelicatesseFérfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
364. hozzászólás - 2008.10.18. 11:48:15
Az előbb töröltem a karakteremet (Delicatesse, Diamonds are Forever alapítója), mert nekem ez a játék teljesen komolytalannak tűnik. Az első napon indultam, a 10. szint közelébe jutottam, top10es voltam az építkezés listán és a küldetések között is az elsők között jártam.
Miklósék ismernek, annak idején ismert TF játékos voltam, én készítettem és üzemeltetem a GN közösségi oldalt. Számolgatós, minmaxolós játékos vagyok aki szívesen tervezek akár hosszútávra is. Lehet, hogy nem én vagyok a célközönség, nem tudom.

Sorolom a problémáimat:
1) az erős lesz erősebb
2) az alaptulajdonságokon kívül egyik játékelem se ad értékelhető rövidtávú hasznot
3) túl nagy szórás a játék minden random elemében
4) uniformizálási kényszerek
5) ingyenes és prémium közötti éles diszparitás

Kifejtve:
1) a portyák megnyeréséért TP és LE is jár. Mindkettő meglehetősen statikus erőforrás, alapvetően ezek a vadászatból jönnek elsöprő többségben. Mégis a portyákért kapott LE+TP elég ahhoz, hogy aki korábban kezdte, korábban volt szerencsés vagy választott jobb taktikákat, az egyre erősebb lesz. Erre durván rájátszik pár küldetés is, pl a veszíts 200 LE-t... Érdemes megnézni a top 10 karikat, többüknél is ott van a bemutatkozószövegükben leírva, hogy szívesen segítenek ebben a küldiben. Vajon hányszáz TP és hány 10ezer LE esett nekik az ölükbe ezzel? És ez a továbbiakban is így lesz.

2) játékelemek:
- alaptulajdonságok: elvileg ezek közvetlen hatással vannak a portyák kimenetére, ami meg kell mondjam elég mérsékelten vettem észre, lásd 3)-as pont. A tulajdonságra szánt LE azonnali előnyt biztosít és maradandó. Csak annyi bajom van vele, hogy abszolút nem lehet tudni, hogy melyik pontosan mit is csinál és milyen mértékben. Nincs információm ami alapján kitalálhatnám, hogy 1 erő vagy 1 támadás éri-e meg jobban. Engem ez minmaxer játékosként durván zavar.
- szerencse: top építőként 37K LE-t öltem bele építkezésbe, 29es szerencsém volt. Abszolút nem éreztem, hogy ennek bármi hatása lett volna. Napi 1-2 esetben kaptam extra nagy adag LEt vadászatkor, portyákban pedig szinte mindenki elvert akinek nem volt legalább 20-30cal alacsonyabb tulajdonságösszege. Ez nekem arra utal, hogy a szerencse szerepe a portyában a nullát közelíti, magyarán kidobtam az ablakon 37K LE-t szinte semmiért, ld a szövetség pontban a további problémákat ezzel kapcsolatban. Később lehet, hogy ez egy jó tulajdonság lesz, de hogy most a játék elején kitörölhetem vele, az holtziher.
- szakértelmek: kb 16os tanulásig ismertem meg a szakik listáját és van kb 2 aminek értelmét látom, a többi csak nagyon hosszú távon vagy szinte semennyire nem értelmes. Mindemellett a beléjük ölendő LE jelenleg nekem magasnak tűnt. A szakértelmeket elnézve vagy az volt az érzésem, hogy egyértelmű LE kidobás, vagy az hogy magas szinten amikor az ember fülén folyik ki az LE akkor egyikmásik szaki marginálisan hasznos lehet.
- állatok: még mindig nem értem mire jó több állatot elfogni ha csak 1 lehet harcban egy időben. Az állatok által adott elnyelésre nem hívja fel elég markánsan a játék a figyelmet, én is tegnap tudtam meg egy másik VU játékostól, hogy ez hogy is működik. Jelenleg az állatok sebzése komolytalan, az adott elnyelés viszont sorsdöntő lehet, ha többen tudnának róla az segítene
- küldetések: egy csomó "beragadós" küldi van, amit nem lehet adott szint alatt megcsinálni. Ez azért is lehet, mert ahogy hallom eredetileg 10. szinttől lettek volna questek, de a tesztelők kérésére korábbra tettétek át. Ez jó döntés volt, viszont így lett egy csomó küldi ami simán megkapható olyan szinten amikor még nem teljesíthető. Erre azért lehetett volna figyelni. Nem szeretem továbbá az olyan küldetéseket, amik erőforráskivonást vagy uniformizálást céloznak meg. (szakértelem fejlesztés, állatbefogás)
- szövetségek: egész jó a szövi rendszer a szavazatokkal és a sokféle épülettel. Viszont nem látom értelmét az egésznek. Csomó LE ment el csak arra, hogy több tagunk lehessen, kézzelfogható bónuszt +6 támadás +6 védelem formájában kaptam 2 épületből. A manatöltést nem számolom mert gyakorlati haszna még nem volt. Na most 6 tám+6 védelem 37K LEnél nagyon jelentősen kevesebből is kijött volna, ha a tulajdonságaimra fejlesztem direktben és nem az épületekbe. Világos, hogy ez egy statikus bónusz ami magas tulajdonságok esetén felértékelődik és a befeccölt LE megtérül. De ez nagyon hosszútávon történik csak meg. A szövetségi épületek nagyrésze öncélú, a háborúzást szolgálja, valahogy úgy éreztem az egészet elnézve, hogy egy gigantikus LE befektetésért cserébe egyáltalán nem biztos, hogy bármit is profitál a szövetség. Úgy sejtem, 10-15. szintig semmi értelme szövetségbe lépni, csak magával tol ki aki megteszi.
- kvíz: engem rendkívül idegesít a hülyeség és az igénytelenség, ez pedig rengeteg kvízkérdésből csak úgy fröcsögött. A sok "mien" "meik" és hasonló köcsög tiniszleng, értelmetlen kérdések, direkt hibás kérdések tömege árad az emberre. Az eszem megáll, hogy mennyien nem képesek leírni durván 100 karaktert úgy, hogy ne hemzsegjen az elírásoktól és a jó válasz legyen jónak megjelölve. Ez megint csak bebizonyította, hogy az emberek megdöbbentően nagy hányada végtelenül ostoba és igénytelen. Amíg a kvízkérdések nincsenek előmoderálva (tehát utólag kell kalapálni a kérdéseket a bejelentések alapján) addig ez széllel szemben hugyozás ebben a formában.
- portyázás: túl nagy randomot érzek benne, ld 3)as pont. Mindemellett nagyon gyorsan eljutott oda a játék, hogy 2-3 csatából 15% alá sebződök és prémiumként pihenve is csak 3-5 órás pihi után tudok ismét bunyózni. Vagy persze költhetnék LE-t gyógyitalra. De nem fogok LEt dobálni egy véletlenszámgenerátorba ha lehet...
- vadászat: nagy szórás a LE-ben és unalmas - nem esik semmi tárgy a dögökből. Lehet, hogy később fog, de már most is eshetne, ha más nem akkor pl gyógyital, ami részben megoldaná a portyázás során iszonyú gyorsan fogyó ÉP problémáját is.

3) túl nagy szórás:
A vadászatban kapott LE még 9. szinten 29es szerencsével is 40-110 között vadul szórt, nagy ritkán egy 150-250es zsákmánnyal. Tudom, hosszú távon egyenletes lesz. Már megint ez a "hosszú távon" kifejezés...
A portyákban annak ellenére, hogy a haszontalan szerencse miatt általánosságban gyengének éreztem magam, még túl nagy szórás is volt. Amikor megvernek a majdnem meztelen, 50 tulösszeggel alattam levő "rabszolgák" akár zsinórban is, az kicsit fáj. Amikor hasonló erejű karakterek végigmennek rajtam, egymás után bukok 5-7 csatát, aztán meg megverek egy hozzám hasonló LÁTHATATLAN karaktert, akkor úgy igazán elkezdek azon gondolkozni, hogy ez a harcrendszer hogy is működik, mert hogy nevetséges az biztos.

4) uniformizálási kényszerek:
Már a TF-fel is az volt a bajom, hogy egyetlen igazán nyerő stratégia volt, az összes többivel csak szenvedni lehetett. Mindenki harcos-mágus-pap-pszionista volt, mert KELLETT. Ugyanezt látom itt, mindenki harcos-mágus-állatbefogó. Mert hogy KELL. Még a küldetések is erről szólnak, hogy mindenkit rákényszerítsenek mindenféle dolgok fejlesztésére.

5) a prémium által nyert extra fejlődési sebesség szerintem durva. Valamint az hogy pl állatokra való cuccokat csak őskőből (értsd HUF) lehet venni, az sem épp az egyenlőséget szolgálja. Ez engem annyira nem zavart mert 1-2 hetente 500 forintból elég jól elvoltam és az tényleg komolytalan pénz, de ismerek embereket akiket ez zavart és el kell ismerjem, kicsit nagynak tűnik a prémium előnye.

Mindent összevetve nekem az volt az érzésem, hogy képtelen vagyok nyerő stratégiát kialakítani és véghezvinni.
Ezt egyértelműen a kifürkészhetetlen portya mechanizmusok és a nagy szórás számlájára írom. A portyázás erősöket erősítő buta mechanizmusa miatt pedig nem látom okosnak hosszú távra tervezni, merthogy addigra totálisan és behozhatatlanul lemaradok. Ennyi hosszútávon megtérülő játékelem mellett pedig ezt abszurdnak éreztem.

Pozitívum viszont, hogy a fejlesztők törődnek a játékkal és nem találkoztam programhibával.
Állítólag a hasonló játékoknál jelentősen jobb, én ezt nem tudom megállapítani mert ilyesmivel még nem játszottam.

Na "röviden" ennyi.

Véleményemet építő kritikának szánom, nem vitaindítónak. Természetesen minden amit írtam részben-egészében szubjektív, viszont talán hasznos ha megemlítem, hogy sokan értenek vele egyet.
A hozzászólást Delicatesse módosította 2008.10.18. 11:53:19-kor
Pontszám: 9.40
népszerűtlenWartiFérfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
365. hozzászólás - 2008.10.18. 15:09:42
A játék jó csak a vadászat ideje hoszú elég lene 3 perc . Portyázásnál 3 után kelene büntetni a játékost szerin tem.
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
366. hozzászólás - 2008.10.18. 15:39:35
Egyre tobb inaktiv karakter van, akik ugy elobb-utobb 0 LE-n maradnak. Ezeket jo lenne vagy nem tamadhatova tenni, vagy valamilyen formula alapjan lehessen LE-t elnyerni toluk. Talan a nem tamadhato megoldas lenne a legjobb. Azaz, ha valaki tobb napig inaktiv ES nincs nala LE (<100), akkor az ne legyen tamadhato. Ilyesmi kell, hogy hosszutavon az aktiv jatekosok ne vesztegessek az idejuket.

A szovetsegi haboruk jutalmazasa szerintem nagyon gyengere sikerult. Lelekkut 10%-a azt jelenti, hogy nem eri meg haboruzni. Haborun kivuli portyazassal eredmenyesebb az jatekos es a szovetseg is. Es ez a "garantalt" gyozelmekre igaz. Kiegyenlitettebb szovetsegek kozotti haboruk pedig egyszeruen ertelmetlenek. Egyszeruen nem lehet hozni a 2:1 gyozelmi aranyt, igy megy a haboru vegtelensegig.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
367. hozzászólás - 2008.10.18. 15:56:44 (Válasz Warti #365 hozzászólására.)
Salem!

Ezzel a két megállapítással maximálisan egyet értek, főleg az utóbbival. (Az elsőnél lehet, hogy túl gyorssá válna a szintlépés, az meg nem biztos, hogy jó lenne). Viszont így portyázáspontokkal korlátozva, tényleg jobb volna a 3 támadás lehetősége, hiszen ez az, amit a legtöbben élveznek ebben a játékban.

Jó játékot!
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5
közkedveltJaanaFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
368. hozzászólás - 2008.10.18. 16:02:07
A szovetsegi haboruk jutalmazasa szerintem nagyon gyengere sikerult. Lelekkut 10%-a azt jelenti, hogy nem eri meg haboruzni. Haborun kivuli portyazassal eredmenyesebb az jatekos es a szovetseg is. Es ez a "garantalt" gyozelmekre igaz. Kiegyenlitettebb szovetsegek kozotti haboruk pedig egyszeruen ertelmetlenek. Egyszeruen nem lehet hozni a 2:1 gyozelmi aranyt, igy megy a haboru vegtelensegig.


Ez utóbbi véleményt én is osztom. Be kéne vezetni egy olyat, hogy 5 nap után már elég legyen 3:2 győzelem is, de akkor csak a jutalomnak a 75%-a legyen a nyert érték. 7 nap után pedig elég legyn 4:3 győzelem is, az eredeti érték 50%-ért. Aztán 5:4 győzelem az eredeti érték 25%-ért. 11 nap után pedig az abszolut többség dönt - amerre elbillen a mérleg. Jutalom az eredeti érték 10%-a.

A 10% egyébként inkább 33% szerintem, legalábbis egy 20k-s lélekkútból kb 6000-et vittünk. Az úgy korrektnek tűnik.

Az elsővel (elnézést) annyira nem értek egyet. Ha ez így lenne, akkor nem lennének háborúk, mindenki a magányosokat vadászná. Legyen csak néha koppanás, ha az illetőnél nincs LE.
A hozzászólást Jaana módosította 2008.10.18. 16:04:14-kor
Jaana
Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.80
népszerűBatuFérfi
Végzetúr tehetség
138 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
369. hozzászólás - 2008.10.18. 17:23:16
Teljesen egyetértek Delicatesse meglátásaival. Csak egy példa
a randomra. A karakterek értékei az összes bonusz/levonás utaniak
mindent beleszámolva (épületek+felszerelés+stb.)
Karakter1
Támadás:44+(Rubin bonusz)
Védekezés:51
Karakter2
Támadás:32
Védekezés:48
A szerencse külöbsége 1 pont, nem releváns. A harc során Karakter1 egyszer sem találta el ellenfelét, ellenben Karakter2 mindháromszor talált. Túl sokszor látok ilyet, nem csak a csaták 20%-ban. Ez akkor se tetszik, ha a véletlen épp a javamra dönt. Én természetesnek fogadom el, ha egy erősebbtől kikapok, de a gyengébbektől folyamatosan? Persze ha minden téren a totális kiszámithatatlanság a cél, akkor tökéletes.
Pontszám: 4
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
370. hozzászólás - 2008.10.18. 19:36:06 (Válasz Batu #369 hozzászólására.)
Bocs, de ez annyira rovidlato, hogy igazan nem is lehet ra mit mondani.

Valassz ugy ellenfelet, hogy nagyobb legyen a kulonbseg, es meglatod, nagy aranyban nyerni fogsz. Az biztos hogy nem veletlen, hogy a top jatekosoknak EROSEN pozitiv a gyozelem/vereseg aranya. Valahogyan megkerultek a randomot? IGEN.

Ez, hogy kiragadsz egy-ket peldat pedig semmit nem bizonyitott. A nagy szamok torvenyenek a lenyege eppen ez. Hosszutavon a megfelelo szazelokok jonnek ki.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
371. hozzászólás - 2008.10.18. 19:44:58 (Válasz Jaana #368 hozzászólására.)
Koszi a pontositast, igazad van a jutalommal kapcsolatban. Az otleted egesz kivalo, egyuttesen egy jutalomnovelessel egesz jol mukodhetne.

A masik ponttal kapcsolatban en is inkabb az szeretnem, ha inaktiv karakterek nem lennenek tamadhatoak. Az lenne a legtisztabb megoldas. Van eleg aktiv jatekos is aki keves LE-vel taborozik, hogy meglegyen a hopp faktor.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűBatuFérfi
Végzetúr tehetség
138 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
372. hozzászólás - 2008.10.18. 20:52:41
Olyan szomorú vagyok, hogy soha senki nem érti, mit akarok közölni. Persze ez valószinűleg az én hibám... Én is a top 50-ben szoktam lenni és közel 500 csata után 80%-át meg is nyertem. Persze, hosszú távon lehet nyerni ha mindig megfelelően gyenge ellenfelet választasz, de ettől függetlenül a harcrendszer kiszámithatatlan és rossz. Szigorúan SZVSZ. Azért kiváncsi lettem volna ki van még hasonló véleményen, de ezt igy nem fogom megtudni. Mindegy, jó játékot mindenkinek, szerintem utóljára vetettem fel a témat.
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
373. hozzászólás - 2008.10.18. 20:55:53 (Válasz Batu #372 hozzászólására.)
Idézet: Batu - 2008.10.18. 20:52:41
Olyan szomorú vagyok, hogy soha senki nem érti, mit akarok közölni. Persze ez valószinűleg az én hibám... Én is a top 50-ben szoktam lenni és közel 500 csata után 80%-át meg is nyertem. Persze, hosszú távon lehet nyerni ha mindig megfelelően gyenge ellenfelet választasz, de ettől függetlenül a harcrendszer kiszámithatatlan és rossz. Szigorúan SZVSZ. Azért kiváncsi lettem volna ki van még hasonló véleményen, de ezt igy nem fogom megtudni. Mindegy, jó játékot mindenkinek, szerintem utóljára vetettem fel a témat.

Ha hosszú távon bejön a valószínűség, akkor mi bajod van? Akkor mégiscsak jó az a rendszer. Gyenge ellen van 70-80 %-od, ezt ki is hozod, úgyhogy nem értelek, mi ebben a rossz.
A hozzászólást Craslorg módosította 2008.10.18. 20:56:29-kor
Pontszám: 5
népszerűBatuFérfi
Végzetúr tehetség
138 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
374. hozzászólás - 2008.10.18. 21:08:36 (Válasz Craslorg #373 hozzászólására.)
Csak mindig kikényszerititek, hogy reflektáljak. Azért nem jó szerintem, mert egy jó harcrendszer nem csak hosszú távon kiszámitható. Rövid távon túl sok az extrém kilengés (szórás) a rendszerben és én személy szerint nem szeretem ha túl nagy szerepe van a véletlennek, főleg ha pont egy fontos csatát vesztünk el csak amiatt, mert az ellenfélnek sorozatban mázlija van (pl. háború). Nem az a baj, hogy van a véletlennek szerepe, hanem az, hogy a többi általam játszott szerepjátékhoz képest sokkal nagyobb. Elég lenne mondjuk kicsit csökkenteni, hogy valamivel rövidebb távon is kijöjjön az elvárt statisztika.
Pontszám: 8.33
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
375. hozzászólás - 2008.10.18. 21:09:14 (Válasz Batu #372 hozzászólására.)
Igen, bocs, akkor tenyleg en sem ertelek. Az, hogy erosebb vagy, de nem a csataid 100%-t nyered, azert csak nem baj... Focimeccset is azert jatszak le, mert az erosebb csapat nem biztos hogy tud golt loni aznap

Az eletben sem biztos semmi, csak a halal.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
376. hozzászólás - 2008.10.18. 21:17:57 (Válasz Batu #374 hozzászólására.)
Ok, ebben mar van valami... javasoltad hogy legyen egy "tuning" lehetoseg? amikor egy csatara felszivhatod magad, es eron felul teljesitesz? Mondjuk naponta egyszer lehetne hasznalni... nem is hangzik rosszul

A haboru is min 50 csatan alapszik, mar ott is elegge minimalizalva van a random faktor tartos hatasa, bar ketsegtelenul ennyi csata mellett kozrejatszat a szerencse is a vegeredmenyben, extrem esetben. Viszont az is igaz, hogyha ezen mult egy haboru vesztese, akkor azt a haborut valoszinuleg ugysem nyertetek volna meg. Esetleg kesobb vesztettek volna el.
A hozzászólást Simon módosította 2008.10.18. 21:18:24-kor
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűdorongFérfi
Végzetúr mester
272 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
377. hozzászólás - 2008.10.18. 21:20:32
A szövetségi háborúknak még nagyon az elején vagyunk, és csak az első tapasztalatok jönnek, de ez a 2:1 győzelmi arány nagyon kemény. Mármint a kb. egyenlő, pláne az egyesek szerint "megfelelő, hősies" felfelé támadás esetében. De ez nem baj, szenvedjen, aki belemegy a háborúzásba.

A baj az, hogy van megoldás: a durván gyengébb szövetségeket kell támadni. Ez a farmolás lenne a háborúzás célja?

Úgyhogy Jaana javaslata nekem is tetszik, mint a meglévő rendszer hegesztése, hogy érdemes legyen érdekesebb (azaz nem-farmolós) háborúkba is belemenni. Persze nem fontos, csak akkor marad a farmolás.

A randomról meg annyit egy másik területen, hogy a kiégett őskövek 2%-kal jönnek. Van kb. 800+ vadászatom. Találtam eddig 7 őskövet. Ez kevesebb, mint 1%. Egyébként ez sem baj, mert annyira nagyon nem hiányoznak, meg az is lehet, hogy most zsinórban találok 20-at. Csak éppen vicces.
Pontszám: 5
népszerűBatuFérfi
Végzetúr tehetség
138 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
378. hozzászólás - 2008.10.18. 21:30:46 (Válasz Simon #375 hozzászólására.)
Persze az elképzelhetetlen, hogy nem a saját portya-győzelmeim arányait akarom emelni, hanem általában a játék élvezetesebbé tétele miatt tettem javaslatot? Persze, továbbra is tudom ütni a nálam 50%-kal gyengébbeket, mert ott 70-80%-os győzelmeim lesznek, eddig is ezt csináltam.
A háborúban pedig ha nem sokkal gyengébb a megtámadott szövetség és tudják milyen taktikával kell felvenni a harcot, akkor hosszú távon 50% körül lehet tartani a győzelem/vereség arányt. Már csak az a kérdés, hogy meddig és ki unja meg előbb.
Pontszám: 5
kedvencKhettyNő
Végzetúr mester
1135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
379. hozzászólás - 2008.10.18. 21:35:25 (Válasz dorong #377 hozzászólására.)
A gyengébbek farmolásáról annyit, hogy mi is belekezdtünk egy ilyen "könnyű" háborúba (utólag is bocs az illetékes szövetségtől!), csak hogy lássuk, hogy mi is ez a dolog... a vége az lett, hogy kollektíven megbeszéltük: nem éri meg!!!
Mivel a kisebb szövetségeket védi a szabály, hogy a Lélekkút alapján kapnak a győztesek LE-t, ami kis szövetségnél, alacsony lélekkutat--> minimális LE-t jelent! Hogy számszerűsítsem 341 LE egy háromnapos ütöm-vágom eredménye!!

Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy az illetékes szövetséget tiszteletemről biztosítsam, mivel nem adták fel az első napon, hanem derekasan kitartottak, még akkor is, amikor a dolog teljesen reménytelenné vált számukra!!!!
A hozzászólást Khetty módosította 2008.10.18. 22:06:43-kor
Khetty, Napkapu és a A Zöld Pókok Exkluzív Hálójának arculattervezője (V1)
Kerheina, Ködkapu Strázsái szövetség (V3)
"Több okom van gyűlölni, mint bárkinek... és én mégis hinni kezdtem Benned!"
Pontszám: 8.20
népszerűNecronisFérfi
Végzetúr mester
583 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Vélemények a játékról
380. hozzászólás - 2008.10.18. 21:39:21 (Válasz Khetty #379 hozzászólására.)
Csatlakozom. Minden tiszteletem az érintett szövetség tagjainak, és sok sikert kívánok nekik a továbbiakban!
Pontszám: 7.75
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!