Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: A védelem itala
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
A védelem itala
1. hozzászólás - 2008.12.08. 15:51:54
Mostanában több embertől is hallottam, hogy az a problémájuk, hogy a magasabb szintűek annyira szétverik őket, hogy 15%-ban tengődnek állandóan, és emiatt ők nem is tudnak portyázni. Eszembe jutott egy régi fejlesztési ötlet, ami végül sosem valósult meg, mondjátok el, mi róla a véleményetek:

Védőital (varázsital kategória)
ár: 2 őskő és 5 (esetleg 10?) portyapont
Csak akkor vásárolhatod meg, ha a portyában szerzett LE-d kevesebb, mint a vesztett.
Elfogyasztásakor 12 órára megnő a támadásod, IQ-d és fegyver sebzésed 10%-kal akkor, ha téged támad egy veled azonos, vagy magasabb szintű végzetúr.

Ez igazándiból csak egy kis előnyt ad, afféle "esélykiegyenlítő" azoknak, akikre rájár a rúd, de azért nem akarnak láthatatlanságba menekülni. Az ár miatt nem lehet folyamatosan fenntartani, és nem is ad akkora bónuszt, mint a láthatatlanság.
Pontszám: 3.93
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
2. hozzászólás - 2008.12.08. 16:00:20 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Most magam ellen beszélek, de ez nagyon gyenge és nagyon drága. Aki 3-4 szinttel lefelé támad, simán átüti (a hozzám hasonlók meg 3-4 szinttel felfelé támadva is) ez senkinek nem ér meg negyed őskövet sem. Ráadásul miért csak prémiumosok férhetnek hozzá?
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 8.60
kedvelt tagHauer92Férfi
Végzetúr mester
362 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
3. hozzászólás - 2008.12.08. 16:01:36 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Ez egy nagyon jó ötlet szerintem csak miért kerül őskőbe inkább legyen irreálisan magas ára hogy tényleg csak végszükség esetén vegye meg valaki de ne így legyen hogy megint a prémiumos kap egy olyan elönyt amit a mezei játékos soha nem fog tudni kompenzálni
már megint minek írok nem tudom:)
v1:ALFA-Tyrant(anno)
v2:Aragorn-Atilla király utódai(anno)
v2: Elrond-Atilla király utódai
v3:Hauer-Hajnalpajzs
"v4:Hauer-Hegylakók"
"v4:Pszihokacsa-Csak simán Torony"
Pontszám: 7.67
kedvelt tagHauer92Férfi
Végzetúr mester
362 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
4. hozzászólás - 2008.12.08. 16:03:23 (Válasz Crimson #2 hozzászólására.)
Magas szinten az a 10% nagyon sokat fog jelenteni hacsak nem vagy fényévekre az ellenfeledtől.
már megint minek írok nem tudom:)
v1:ALFA-Tyrant(anno)
v2:Aragorn-Atilla király utódai(anno)
v2: Elrond-Atilla király utódai
v3:Hauer-Hajnalpajzs
"v4:Hauer-Hegylakók"
"v4:Pszihokacsa-Csak simán Torony"
Pontszám: 3.25
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
5. hozzászólás - 2008.12.08. 16:03:29 (Válasz Crimson #2 hozzászólására.)
Igen, ez bennem is felmerült, hogy aki kevésbé aktív, és szüksége lenne erre, az valószínűleg őskövek nélkül játszik, hisz ha költene a kövekre, a plusz lehetőségek miatt sokkal kevésbé lenne ideális célpont.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 6
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
6. hozzászólás - 2008.12.08. 16:08:02
- Ha ez őskőbe kerül, pont azok vehetik meg (prémiumosok), akiknek nincs rá szükségük.
- Akinek az a baja, hogy 15% alatt van, és nem tud támadni, még mindig sokkal jobban jár, ha vesz egy gyógyitalt, megissza, és máris tud támadni. (Sokkal olcsóbb a gyógyital, és már bent van a játékban.)

Többször javasoltam egy nagyon egyszerű dolgot: 20% alatt ne lehessen támadni, te viszont tudj 15% felett. Így 15 és 20% között te tudsz támadni, téged pedig nem tudnak. MINDENKI fog tudni támadni minden nap.

Igaz, nem fizetnek érte őskőért a Kft-nek
_________________________________________

- Ha a gyengék védelme a cél, adjon +30 (vagy +100%) védelmet 12 óra hosszan. Ha a harci képességeiket növeled, attól még ugyanúgy fogják veszíteni az ÉP-t, csak a támadó is többet sebződik. Így nekem úgy tűnik, nem a gyenge karakterek védelme a cél, hanem az erősebbek szivatása.
A hozzászólást Jeriko módosította 2008.12.08. 16:13:19-kor
Pontszám: 6.43
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
7. hozzászólás - 2008.12.08. 16:08:51 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Miklós, egy utólagosan betett tárgy, ami módosítja a harcrendszert...

Ráadásúl őskőért, és statikus eredménnyel... Nem az a cél, hoyg egy ilyen italt benyelve védelemben "kenődjenek" a támadők, ezzel lóerő es TP előnyt szerezzünk... Nem kicsitt felborítva a háborúkat...

Másik topicban javasoltam már, de inkább adjon 50% rnd faktort a csatába.

Inkább, ha valaki benyel egy ilyen italt, akkor 50% esélyjel az erőfölénytöl függetlenűl van esélye a nyerésre...
Pontszám: 6
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
8. hozzászólás - 2008.12.08. 16:09:07 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Erősek a feltételek:

- Ez a negatív LE differencia azt jelenti, hogy csak azok tudnák alapvetően megvenni, akiknek már úgy is mindegy.
- Őskő? Aki áldoz a játékra az odafigyel a karakterére, tehát ha minimálisan is, de plusszban van LE diffnél, aki meg eddig nem áldozott rá, annak jobban megéri törölni a karaktert és újrakezdeni, illetve ő nem emiatt fog őskövet venni.
- A bónuszok nagyon keveset adnak, szinte semmit sem ér. Egyedül talán a sebzés, de az meg csak akkor jó, ha el is talál valakit az illető.
- 12 órára jó, ennyi idő alatt nem változik meg semmi.

Egyébként maga az ötlet nekem tetszik.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.33
kedvelt tagHauer92Férfi
Végzetúr mester
362 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
9. hozzászólás - 2008.12.08. 16:24:51 (Válasz Ricardo #8 hozzászólására.)
Hát igen jó ötlet ez de pont azért írták be ide hogy alakítgassuk de szerintem ha máshol nam hát a szövetségi háborúkban lehet hasznát venni(márha valakinek megér annyit a szövetsége)
már megint minek írok nem tudom:)
v1:ALFA-Tyrant(anno)
v2:Aragorn-Atilla király utódai(anno)
v2: Elrond-Atilla király utódai
v3:Hauer-Hajnalpajzs
"v4:Hauer-Hegylakók"
"v4:Pszihokacsa-Csak simán Torony"
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
10. hozzászólás - 2008.12.08. 16:33:59
A tárgy áráról: valami vagy őskőbe kerül, vagy lélekenergiába. A lélekenergia nem tűnt túl jó ötletnek, mert mennyibe kerülne - mondjuk 1000 LE-be? mindegy, mennyi az ára, előbb-utóbb elhanyagolható lesz. Egyébként a játékosok jobban differenciálódnak, mint elsőre gondoljátok, prémiumos és prémiumos között is elég nagy különbség van. Aki nem fizet a játékért, az így is megteheti, hogy láthatatlan lesz, lélekenergiáért vesz gyógyitalt stb. Aki viszont fizet érte, az nyilván nem szeretné, hogy folyamatosan élősködjenek belőle azok, akik feljebb vannak, szeretne egy eszközt, amivel visszavághatna... tehát ez a tárgy nekik készülne.
A feltétel is pont ezért van, hogy csak azok használhassák, akik "vesztőben" vannak, ez egy kisebb erősségű "esélykiegyenlítő".

A tárgy erősségéről: lehet mondani, hogy a +10% semmiség, ez persze lehet, de valójában minden számít. Nagy bónuszt nem akarok adni, mert ne ez döntse el a csatát, ez csak egy kis hátrányt dolgozzon le. A védőital használata kémgömbnél látszódna, portyalistán nem.

Jerikó offtopic megjegyzésével kapcsolatban, hogy 15 és 20% között lehessen támadni: aki szerintem olyan preciziós műszerész, hogy pontosan akkor gép előtt tud lenni, amikor felregenerál 15%-ra, de még nem éri el a 20-t, az igen kis hányada azoknak, akiknek valóban szüksége lenne ilyen segitségre.
Pontszám: 6.60
kedvelt tagHauer92Férfi
Végzetúr mester
362 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
11. hozzászólás - 2008.12.08. 16:40:49 (Válasz Miklós #10 hozzászólására.)
Hát az árnak nem feltétlenül kell fixnek lenni lehet az egy szinthez vagy egyéb dologhoz kötöt dolog is de ez az ősköves márcsak azért se tetszene hisz én is legyőznék szivesen pár embert a szerveren és azért ha tudnék ilyet venni biztos több esélyem lenne ezzel csak azt akarom mondani hogy attól hogy valaki nem fizet(még) a játékért még ölhetet bele annyi időt hogy örülne ha kapna egy ilyen dolgot ráadásul prémium ide vagy oda már így is jó nagy elönyben vannak dif ellenére is mondjuk az én szintemen mindenki trollagyarral szaladgál elötte meg enyészmesterrel én meg keménykedtem a tünde izémmel és hát nem sok esélyem volt pedig még csak nem is jobb a tul összegük mégis akárhogy fejlesztem magam egyre jobban romlik a statisztikám(legalábbis v1-en)
már megint minek írok nem tudom:)
v1:ALFA-Tyrant(anno)
v2:Aragorn-Atilla király utódai(anno)
v2: Elrond-Atilla király utódai
v3:Hauer-Hajnalpajzs
"v4:Hauer-Hegylakók"
"v4:Pszihokacsa-Csak simán Torony"
Pontszám: 6
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
12. hozzászólás - 2008.12.08. 19:25:47
Miklós, pont te írtad: "ár: 2 őskő és 5 (esetleg 10?) portyapont"
Tudjuk, hogy bármibe kerülhet, csak le kell programozni...

Lóereje nem igazan van, mert ütnik. Ősköve nem igazán van, mert ugye akkor nem lenne ilyen gondja...

Lehessen venni kiégett őskőből, az áttételesen donate...

És javaslom, hogy azonos szintű támadónál 10% kisebbnél 5% magasabb szintű támadónál 15% bónuszt adjon...

Itt jut eszembe, a láthatatlanságot nem lehetne megreformálni +50% tulra? 20-asoknál nem változik semmi 40-eseknél +20 (kb 12. szinten ez reális is..) stb... Így talán érne is valamit!
Pontszám: 6.33
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
13. hozzászólás - 2008.12.09. 18:07:00
Birka, ha te táp vagy akkor %ban bizol, mig egyébként meg sokan jobban örülnek a 10+ akár még egyszer annyinak tulajdonságonként. Ahogy haladunk előre a láthatatlanság egyre inkább gyengül, mert a konkrét érték kevesebbet ér ez igaz, de az h különbség van aközött is, h milyen messziről jön a támadás jó ötlet.

A topik indító hszhez:
HA valaki az elején szert tett akár 100 Lé pozítivumra és attól kezdve minden maradékot elépít az eredeti ötlet szerint ugyanúgy szív tovább. Hibás dolog a Lé difftől függenie egy ilyesminek, attól még lehet h mindig 0 Ép körül ébred vki h pluszban van.

Amit nem értek, miért nincsenek a játékban védő varázslatok-hatások. felrakom a magasabbak ellen védekezéskor pl a +3 védelmet adó varázslatot reggel és megújítom este jelleggel. megfelelő vp mennyiségért. Az h mondjuk egy ilyen vari ősköves vagy sem lenne... Hát szerintem hamarabb vesz vki 15 őskőért pl egy maradandó dolgot mint használ el naponta italt

Maga az ötlet amúgy elég jó. Kicsit növeli a védekező gyengék esélyeit de azért nem kell túlzásokba esni, ne szociális segélyezés legyen belőle.
Pontszám: 7.50
népszerűSharpaFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
14. hozzászólás - 2008.12.10. 00:06:57
Szerintem is gyenge és drága.

Szerintem úgy lenne jó, hogy 2 őskőbe és 5 portyapontba kerüljön, és 20%-ot adjon.

Így már lenne értelme...
Üdv: Sardullah Sharpa
Pontszám: 7.50
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
15. hozzászólás - 2008.12.10. 08:40:39
Miklós: ha nem akarod, hogy elértéktelenedjen,de korlátlanul se lehessen használni, miért nem lehet az ára 2 őskő vagy 2 kiégett őskő. Hiszen aki nem prémiumos az is meg tudja vásárolni, igaz nem korlátlanul.
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 3
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
16. hozzászólás - 2008.12.10. 13:18:31
Minden fejlesztésnek a célja hiánypótlás kell, hogy legyen. Berakni valami olyasmit a játékba, amire szükség van, és még nincs ilyen. A "hiány", a "szükséglet" ugye az, hogy lehessen a felülről érkező támadás ellen még egy plusz módon védekezni, az esélyeket javítani.

Többen azt írják, hogy a védőital nem csak prémiumosoknak legyen hozzáférhető, mert a nem fizetősöknek van igazán szüksége rá. Csakhogy a nem prémiumosoknak már így is egy teljes arzenál áll rendelkezésére ahhoz, hogy a felülről jövő támadások ellen védekezzenek: ezt az "arzenál" az őskőért megvehető szolgáltatásokat (prémium tagság, ősköves tárgyak, fókuszkristályok jelenti). Annak nem sok értelme lenne, ha ezeket valamilyen nem ősköves dologgal kiváltanánk, mert akkor ki támogatná a játékot?

Amiért az egész ötletet felvetettem, az volt, hogy panaszkodott valaki, hogy ő prémiumos, megvette a prémiumos cuccokat, mégis nagyon sokszor leverik 15% alá a felülről érkező támadások, és az ő számára nem tudtam megoldást kínálni, ezért ősköves ez az ital.

Ha valaki nem fizet a játékért, annak három lehetősége van:
1. vagy HC játékos, sokat portyázik, ritkán van sok ellopható LE-je, felnyomja a tulajdonságait, jól taktikázik, tápos szöviben van - és nyer.
2. tesz rá nagy ívben, hogy több a vesztett csatája, mint a nyert, több a vesztett LE-je, mint a nyert, fejleszti a karakterét, halad a szövetséggel előre a játékban, egyre erősebb lesz mindentől függetlenül. Nem lesz első a játékban, de valószínűleg nem is ez a célja.
3. rászánja azt a nem túl nagy összeget, csatlakozik a támogatók táborához, és nem hátránnyal játszik, hanem egyenlő esélyekkel, onnét pedig már minden csak rajta múlik.

Tehát arról, hogy ősköves-e vagy sem, arról nincs értelme vitázni.
Amiről lehet vitázni / szavazni, hogy legyen-e ilyen tárgy, és milyen erős legyen.
Pontszám: 6.50
kedvelt tagKyronFérfi
Végzetúr mester
290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
17. hozzászólás - 2008.12.10. 21:33:26
Az ötlet jó, és még az őskő is jó lenne, ha egy kicsit többet, vagy mást adna.
Én arra gondoltam, hogy a "leütési" távolságot csökkenthetné, vagyis ha eddig egy 4 szinttel nagyobb is üthette, akkor az ivás után csak 1-2-3 szinttel magasabb üthesse. Tudom ez nem véd a szintvisszamaradotakkal szemben, de ők azért nincsenek olyan sokan.
BaalCain felvetése, a védővarázslatok ötlete is elég jó. Nem "gyors varázslat" lenne a kezünkben, hanem lehetne szakértelemhez és/vagy épülethez kötni és VP-be és LE-be is kerülne. Adhatna elnyelést és/vagy védelmet.
Tudom sok nehézséget jelent ezt a sok új dolgot bevenni, de sztem ezek és ás topicokban felmerült javaslatok csak színesítenék a játékot és több taktikát kívánnának meg tőlünk!
A hozzászólást Kyron módosította 2008.12.11. 05:06:13-kor
http://vegzetur.wikidot.com/ - Keress, találj, fejlődj!
Küldetések, tárgyak, épületek, szakértelmek... Minden egy helyen!

Kyron, Sárkány Testvériség, Gyémánt horda(V1)
Ghal'kyron, Ködkapu Strázsái, Zafír horda(V3)
Pontszám: 4
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
18. hozzászólás - 2008.12.11. 06:24:55
Engem az is érdekelne, hogy látszana-e az, ha valaki megivott egy ilyet, vagy sem?
Ha nem látszik, akkor ugyanúgy meg fogják támadni, viszont a támadó nagyobbakat fog sebződni - az ital arra volt jó, hogy szivassa a nagyobbakat, nem pedig arra, hogy védje a tulajdonosát. Egyébként is furcsa, hogy egy "védőital"-nak nevezett valami támadást és fegyversebzést növel. Ha ez így kerül be, legfeljebb mégy gyengébbeket fogok ütni (eddig 2-3 szinttel ütöttam lefelé, így 4-5-el fogok, hogy ha valaki italt ivott, azt is biztonsággal leverjem.

Ha VÉDŐITALról beszélünk, szerintem adjon védelmet. Miklós kezdő hozzászólásában ez szerepel indokként: "annyira szétverik őket, hogy 15%-ban tengődnek állandóan".
Akkor az ital csinálja azt, hogy a 15%-ot felnöveli 4-szeresére, mondjuk 60%-ra 12 óra erejéig. Máris nem fog 15%-ban tengődni, aki megissza. Növelheti az ÉP regenerációt is a triplájára, mintha pihenne. Ez tényleg azt a problémát oldaná meg, ami le lett írva.
- Vagy növelje meg a max.ÉP-t a háromszorosára (ezzel a 15% is háromszorosára nő, meg az ÉP regenerálódás is.
- Vagy adjon 50% plusz védekezést. Vagy kétszer annyit, mint ahányadik szintű az, aki megissza.

Az őrköves árral egyébként egyetértek - bár így nagyon kevesen vásárolnák meg. A pozitv LE.diff feltételt viszont kivenném, ha pp-be vagy csp-be kerül, már eltántorítja az erős karaktereket a használatától.

Még valami: a láthatatlanságot nyugodtan lehet erősíteni. Ne plusz tulajdonságot adjon, hanem aki ezt alkalmazza, ne legyen támadható egyáltalán (többen kérték itt fórumon is, hogy a láthatatlanok ne jelenjenek meg a portyalistában). Nagyon nagy ár az így is, hogy kevesebb LE-t kapsz vadászatkor.
Most már elmondhatom, de a játék elején, amikor Aranyalma LE.diff-ben elhúzott a többiektől, nagyon sokan csalással vádolták - érdemes visszaolvasni a fórumot - hogy ennyi LE-t nem lehet normál játékkal szerezni, hogy tudja kiválasztani azokat akiknél sok LE van. Nem ő választotta ki, ezen emberek jó része megjelölte magát: láthatatlanságot alkalmazott. Aranyalma meg volt annyira erős, hogy le tudta győzni őket így is. Ennyit ér a láthatatlanság.
A hozzászólást Jeriko módosította 2008.12.11. 06:27:58-kor
Pontszám: 5.33
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
19. hozzászólás - 2008.12.11. 14:37:31
A leütési távolság ötlete nagyon jó, csak most épp azzal küzdünk, hogy optimalizáljuk a sebességeket, és ha a leütési távolság karakterenként bármikor variálódhatna, az ezt lehetetlenné tenné.

Jerikó: számos jó ötletet írtál. Az ÉP növeléssel annyi a probléma, hogy akkor az mindig működne, akkor is, ha én támadok (tehát csináltunk egy über, teljes gyógyitó italt). A 15% felnövelésével ugyanez a gond, engem támadhatnak, de én nyugodtan ütögethetek... Az hogy védekezést növelünk vagy támadást, voltaképpen mindegy, de tény, hogy az elnevezés alapján a védekezés növelés talán helyénvalóbb lenne - de azt már a pihenés amúgy is pumpálja a védő játékosnál, én ezért akartam támadást adni. Én úgy gondoltam egyébként, hogy az ital kémgömbön megjelenne, de a portyázás ablakban nem.

A láthatatlanság erősítését már korábban írtam. A láthatatlanság 10+3xszint bónuszt adott, ezt talán 1 hónappal indulás után felemeltük 10+4xszintre. A tulajdonságok így már jók voltak, de az erősebb fegyverből jövő plusz sebzést még ez sem mindig tudta kompenzálni. Épp ezért akarok a láthatatlanság mellé még +10% sebzést is adni, ez már a fejlesztési listán van. A láthatatlanságban való teljes sebezhetetlenségről már írtam korábban, ezzel a módszerrel totál mutáns karaktereket lehetne csinálni, nem veszek fegyvert, nem növelek tulajdonságot, csak gyűjtöm az LE-t, 4. szinttől pedig csak az elementáris fúziót, spektrális manipulációt és tudatturbót nyomom teljes biztonságban. Amikor már - mondjuk 20-30. szinten - iszonyatos tömegű LE-t kapok a vadászatokért, elkezdem növelni a tulajdonságokat, és amikor elég erős vagyok, megveszem a legerősebb fegyvereket, és kilépek a láthatatlanságból. Ennek nem számoltam utána részletesen, de elég beteg dolgokat lehetne így kihozni.
Pontszám: 7
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
20. hozzászólás - 2008.12.11. 18:35:37 (Válasz Miklós #19 hozzászólására.)
Miklós:

Abból érdemes kiindulni, hogy létezik egy 2 őskőért vásárolható gyógyital, amit jelenleg elég sok karakter használhat (10. szinttől lehet vásárolni). Ennél gyengébb dolgot nem éri meg csinálni, mert nem fogják használni. Ez a gyógyital 400 ÉP-t ad, ami 20. szinten is majdnem 50% max. ÉP.

Az általános használattól azzal lehet legjobban eltántorítani a karaktereket, ha csp-be vagy pp-be is kerül valami. A tápos karakterek tuti nem fogják használni, hacsak nem csinál valami nagyon durvát (itt ugye nem erről van szó). A gyengébbektől pedig szerintem ezt nem szabad sajnálni (és ugye 2 őskőbe kerül még így is, tehát max. az fenyeget, hogy milliomosok lesztek ).

AMiket leírtál, részben most is meg lehet csinálni, részben nem teljesen működik. Például ha én támadok valakiket (pl. háború), és elköltök így 2-3 portyát, jó eséllyel 15% alá kerülök, és máris nem tudnak visszatámadni. Vagy eleve 15% alatt vagyok, megiszom a gyógyitalt, támadok kettőt, és megint 15% alatt vagyok. Ezek eddig is létező taktikák voltak, nem látom problémának, hogy lesz még valami, ami ha drágán is, de erre ad lehetőséget.

Amit a láthatatlanságnál írtál "mutáns" karaktert jelenleg sokkal hatékonyabban meg lehet csinálni: 30 portyapontra megyek, leveretem magam az elérhető legmagasabb szintű karakterrel 0-ra, elmegyek vadászni, az LE-t elköltöm még azelőtt hogy 15% fölé mennék. Ha láthatatlan lennék, kevesebb LE-t kapnék vadászatra, az itt kifejezetten hátrány.
A szakértelem egyre magasabb növekedési költsége is belefér a 15%-ba, mert egyre több LE-t kapok egy vadászatért, és az elementáris fúziónak köszönhetően csökken a vadászat ideje is.
Úgyhogy ezt a dolgot hidd el, nem érinti a láthatatlanság.
Egyébként az a stratégia elég zsákutca, mert 100-as spektrális manipulációval is "csak" dupla LE-t kapok a vadászatért, a 100-as szakértelem pedig 554.500 LE-be kerül - ennél jelenleg hatékonyabb taktikák léteznek.

A láthatatlanság szerintem egy végső menedék lenne azoknak, akik nem tudnak máshogy védekezni. Ha tényleg védene, nem is lenne szükség semmi gyógyitalra. Az, hogy ez az igény fellépett, szerintem jelzi, hogy nem működik jól.
Pontszám: 7.50
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!