Sir Ny846 hozzászólás
Idézet: antilop - 2009.01.04. 17:34:00 a megoldás random portyázás hogy ne kehesen látni kit támadunk így jól megkel gondolni hogy portyázunk vagy nem a láthatatlanokat kisebb esésjel sorsolja be a gép ellenfélnek és mindig a hasonló statisztikával rendelkezők között keres ellenfelet a gép.
vagy ne legyen külön portya és vadászat pont hanem egy legyen és mi döntsük el mire fordítsuk de azért ne változzon a napi le átlagunk.
ezt már énis javasoltam szerintem. a random portya az összes elképzelhető problémára megoldás.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5.33
CaveMaN2421 hozzászólás
Azt az egyet kivéve, hogy teljesen feleslegesen fejleszti a játékosok 90% akkor a karaterét, mert teljesen véletlenszerű, hogy megnyersz egy csatát vagy sem. Értelmetlen ötletekkel tele a padlás.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)
Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5.33
Sir Ny846 hozzászólás
Idézet: CaveMaN - 2009.01.04. 20:01:58 Azt az egyet kivéve, hogy teljesen feleslegesen fejleszti a játékosok 90% akkor a karaterét, mert teljesen véletlenszerű, hogy megnyersz egy csatát vagy sem. Értelmetlen ötletekkel tele a padlás.
ha 90%-os a karaktered, akkor 90%, hogy megnyered a csatát...
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5
CaveMaN2421 hozzászólás
Arra az apró problémára nem gondoltok, hogy amennyiben igy működne a portyázás, senki nem tudna 90%-os karaktert fejleszteni. Pont.
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.01.04. 20:22:25-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)
Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
Sir Ny846 hozzászólás
Idézet: CaveMaN - 2009.01.04. 20:22:02 Arra az apró problémára nem gondoltok, hogy amennyiben igy működne a portyázás, senki nem tudna 90%-os karaktert fejleszteni. Pont.
Te nem gondoltál rá, mivel te írtad a 90%-os karaktert! Felkilyáltólyel!
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5
Lanmandragoran5171 hozzászólás
Nem azt írta hogy a 90%-os karakter, hanem hogy a karakterek 90%-a. Nem mindegy.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 5
Danka33929 hozzászólás
Pont hogy azt írta, hogy 90%-os! Az lehet, hogy nem arra gondolt...
A hozzászólást Danka33 módosította 2009.01.04. 20:32:28-kor
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 5
Sir Ny846 hozzászólás
Idézet: Lanmandragoran - 2009.01.04. 20:29:26 Nem azt írta hogy a 90%-os karakter, hanem hogy a karakterek 90%-a. Nem mindegy.
hopsz tényleg.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5
Sir Ny846 hozzászólás
Idézet: CaveMaN - 2009.01.04. 20:01:58 Azt az egyet kivéve, hogy teljesen feleslegesen fejleszti a játékosok 90% akkor a karaterét, mert teljesen véletlenszerű, hogy megnyersz egy csatát vagy sem. Értelmetlen ötletekkel tele a padlás.
az meg persze sokkal jobb, hogy megnézed az ellenfél cuccosait, és csak olyat támadsz, akit biztos legyőzöl.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5
Jeriko1646 hozzászólás
Re: A védelem itala
71. hozzászólás - 2009.01.05. 10:58:54
Akkor egyszerűen mindenki vadászna, mert vadászattal több TP-t és LE-t lehet szerzeni, mint portyázással. Ha meg a portyázás felesleges, felesleges a háború, feesleges felszerelést vásárolni, felesleges tulajdonságot növelni stb. Mi értelme maradna a játéknak?
Kb. mint Teveklub...
Pontszám: 4
Almási Viktor1277 hozzászólás
Re: A védelem itala
72. hozzászólás - 2009.01.05. 11:31:24
Asszem valaki már irta, de a védelem italánál jó lenne, ha a csata után visszakapná a delikvens az elvesztett életerö jelentös részét, hisz arra lenne hivatott, hogy az ember ne nullára verve kezdje a napot. A jelenlegi állásában ez az ital semmire sem lesz jó, ugyanugy le fogják verni reggelre az embert, óriási különbségek vannak a szintek között, föleg fegyver sebzésében az életeröhöz mérten, ehhez sokkal durvább itóka kéne.
Magas szinten ugy látom nem az a probléma, hogy elvernek fentröl( az is), hanem hogy az ember nem tud játszani, portyázni, térkapuzni, epikus csatát vivni stb. mert nincs élete. Marad a vadászat, ami kökemény unalom, azért nem sokan fognak hosszutávon foglalkozni ezzel a játékkal.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.80
antilop169 hozzászólás
Re: A védelem itala
73. hozzászólás - 2009.01.05. 12:07:33
vagy két féle portya lenne.
1. normál nem sok épé vesztés 10-15 nagyon és minimális le vesztéssel 1-2%
2. éles portyázás ami a jelenlegi formája és ezt aktiválni kéne és mondjuk hetente lehetne közte váltani.
egy új épület ötlet erőd ami azt tudja: a szövetség tagjai bemehetnek oda mind egyszerre és addig nem tudnak kijönni onnan amíg nem győzték le az epikus szörnyet. amíg benn vannak nem lehet támadni őket, gyorsabban regenerálódnak még a pihenésnél is gyorsabban.
de nem vadászhatnak és nem is portyázhatnak és a térkaputsem használhatják.
követelmények epikus emlékmű védőfal 4 költség 250 000le és csak egy szintje van
V1-antilop
Pontszám: 2.33
Sir Ny846 hozzászólás
Idézet: Jeriko - 2009.01.05. 10:58:54 Akkor egyszerűen mindenki vadászna, mert vadászattal több TP-t és LE-t lehet szerzeni, mint portyázással. Ha meg a portyázás felesleges, felesleges a háború, feesleges felszerelést vásárolni, felesleges tulajdonságot növelni stb. Mi értelme maradna a játéknak?
Kb. mint Teveklub...
ha akkor vadászna mindenki, akkor most is. és mivel most sem vadászik mindenki, akkor sem fog.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5
Miklós3639 hozzászólás
Re: A védelem itala
76. hozzászólás - 2009.01.06. 15:58:47
Elnézést, kicsit fektettem a témát, az ok a szokásos (sok ellenérv érkezett), reméltem, hátha bedob valaki egy jó ötletet. Viktoré tetszett, ez a valahogy-visszagyógyitó dolog. Esetleg az ital a támadás és IQ helyett drasztikusan megnövelhetné az elnyelést.
Illetve, többen irjátok, hogy minek tovább védeni a gyengéket. Ahogy irtam, itt egy eddig le nem fedett szegmens kezeléséről van szó - viszont, lehet, hogy érdemes lenne melléállitani egy támadás italát is, ami nem a védőnek ad előnyt, hanem a támadónak. Mondjuk itt is kellene valami feltétel (mondjuk magasabb szintüt támadok, vagy olyat, akinek nagyobb a tulajdonságösszege).
Az esélykiegyenlités egyébként egy hasznos dolog, érdekesebbé teszi a versenyt. Nem tudom, hányan ismeritek a go nevü játékot. Nem vagyok egy über játékos, de nyilván van, aki sokkal rosszabbul játszik nálam. Gozni tudok ilyen játékossal is, kap 5-10 kő előnyt, és máris érdekes a játék.
Pontszám: 5
antilop169 hozzászólás
Re: A védelem itala
77. hozzászólás - 2009.01.06. 16:20:36
nem ide való és nem is találtam neki fórumot úgyhogy ide írom.
egy lehetséges megoldás a lélekút kisütésére kevésbé tehetős játékosok számára.
lenne a szövetségben egy olyan épület amibe a tagok tehetnének ősköveket (NEM KIÉGETTET) minimum 15 öt kellene egy embernek hogy használni tudják a maximális száma 500 a töbi amit beleraknak elvész. és mindig annyit sütne ki amennyi benne van.
a használatához a 10 őskövet nekünk kéne állni.
a prémiumosok + ban a saját ősköveit is kisüthetné.
A hozzászólást antilop módosította 2009.01.06. 17:36:21-kor
V1-antilop
Pontszám: 5
ChromecatVégzetúr tanonc
46 hozzászólás
Nem tudom milyen játékstatisztikai következményei lennének, de szerintem stílusos lenne, ha a védekezés itala +elnyelést adna a támadókkal szemben.
Pontszám: 5
Almási Viktor1277 hozzászólás
Az elnyelés az jó nagyon, de adhatná mellé a plusz védelmet meg IQ-t is, mert csak az elnyeléstöl még nem lesz fikarcnyi esélye sem az 5-10-szer többet sebzö támadóját mág alkalomadtán sem legyözni, maximum több támadásból lesz leverve 15% alá.
Plusz egy idözsakos ösköves tárgyról beszélünk, azért nyujtania kéne valami komolyabb elönyt, ha csak arra lesz jó hogy nem 2 hanem 4 támadásból verik le az embert nem lesz túl kelendö...
Persze nem tudom mennyi lenne az a brutális elnyelés, de akármennyi is idövel lecsökkenne az értéke, a %-os erösités viszont állandó.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
Doktordikhed80 hozzászólás
Nem a gyengék védelméről van szó.
Rengeteg, a szintjén erős, vagy közepes prémiumos karakter is szenved, mert minden nap nullásra verik. Egész nap nem tud portyázni, arénázni és térkapuzni sem.
24es vagyok, elég jó portyázó, az LE differenciám is bőven pozitív, prémiumos cuccaim vannak a szintemnek megfelelően, 30-as szívósságom(turbózom), de jönnek a 28-29-30as karakterek és kockázat nélkül levernek. Egy ideig rendben volt minden, de kb 20as szint felett már túl magasról is támadható vagyok, aminek nincs semmi értelme.
A háborúkban tehetetlen vagyok manapság, mert a 5-6 szinttel magasabbak vívják a háborút. Ütik egymást, aztán -10, vagy -20% százalékkal leverik a boxzsáknak való 4-5-6 szinttel alacsonyabbakat.
Ha háború van, láthatatlannak kell lennem (kivéve, ha vmi gyenge ellen harcolunk), vagy le kell mennem a katakombákba. Ha nincs háború, akkor is jó ha láthatatlan vagyok, vagy ha nem úgyis benéz hozzám valaki szórakozásból magas szintről és lever, szóval a játék leredukálódott a vadászatra, vagy a katakombákban ülésre. Így fejlődés is lassabban megy, és csak nő a különbség a nagyokkal szemben.
A gyenge játékosokat nem kell a végtelenségig védeni. Aki gyengén játszik, az a végére kerül, ilyen a játék. De ha az aki a szintjén közepes, vagy jó, az is állandóan szív, akkor már valami gond van.
24esként max 27esnek szabadna csak támadnia, mert nekik még kockázatos, és így van értelme, amúgy semmi izgalmas nincs a portyában. Mondjuk ezt már leírtam máshova is. Muszáj kidühöngenem magam, mert nem szívesen törölném a karakterem ennyi beleölt idő és pénz után, de igazán csak az jár itt jól, aki korán kezdte és rendes ütemben fejlődött(mert kevesebb karakter van felettük, aki üthetné őket), vagy bebetonozta magát egy szinten és ott az egyik legjobb.
Eleinte pedig működött a rendszer. Voltak vereségek, ám ha ügyesen játszott az ember, sokat győzött, de most már olyan szintekről üthető vagyok, ami ellen nem látom, hogy a játék keretein belül mit lehetne tenni.
Pontszám: 8.60