Morti a kivégzést kiviszem külön topicba, nem ide való...
Kényszer gyógyulásr ügyben meg a leglényegesebb ottvan:
Ha portya során megtámad valaki
Azaz ütessétek le magatokat ti, támadjatok felfelé amint felmentek 15% felé!
Mondjuk ez a sebződés visszagyógyulást én nem így csináltam volna, hanem egyszerűen valamilyen módon növelném a fentről jövő ütések elől a különbségeket!
19. szintre be lehet tenni szépen egy rejtőzködés szakértelmet, mely minden 4 szintje után +1% ÉPnyi védelmet ad szintenként a mostani %-okhoz. Azaz egy 20-as szaki esetén 15-20-25-30 stb helytet már 20-30-35-40% felett lenne támadható csak az illető.
A nem szabályozható autómatikus gyógyulás meg csak visszaüt! Javítsuk a farmolhatóságot
Annó javasoltam egy tárgyat, ezt lehetne kombinálni a Miklós most felvetett ötletével...
Ezzel a tárgy bevezetésével este vesz őskőért egy tárgyat (Nevezzük élet és halál kupájának pl. annak úgy is szép grafikája van hkk-ban ) és minden fentről jövő támadásból gyűlik neki egy instant gyógyításra való, amit bármikor kisüthet mintha gyógyital lenne, és az összegyűlt tartalom mértékében gyógyul…
Azóta megkaptuk a védelem italát őskőért, így egy egyszer használodó, 5-10pp-ért vásárolható kupa lenne optimális, ami a Miklós által felvázolt módon töltődne, és akkor lehetne kiinni, mikor az user szeretné... Hátránya, hogy +1 értéket kell tárolni a karakternél, hogy a kupa mennyin van.