Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: A védelem itala
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
141. hozzászólás - 2009.02.28. 20:29:33 (Válasz Simon #140 hozzászólására.)
Szerintem biztos hogy olyasvalamit kell kiötleni, ami szabályozható, de nem borítja a játékot, nem okoz sem a nagyobbaknak, sem a kisebbeknek hátrányt, csak hát ilyet találni... ehh

gondolkodtam azon, hogy mi lenne, ha szint*X elnyelést kapna bónuszba egy kari, csakhogy az is ideiglenes tűzoltás lenne a sebzések növekedésével, ill a magasabbak szakértelemfejlődésének arányában.

Szóval egyelőre én tanácstalan vagyok, de biztos, hogy az kell legyen a cél, hogy a kisebbek játékélményét (játékra való esélyét) növeljük valahogy
A hozzászólást Gau84 módosította 2009.02.28. 20:32:31-kor
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
142. hozzászólás - 2009.02.28. 20:35:00 (Válasz Gau84 #141 hozzászólására.)
Elnyeles azert nem jo, mert az a csatat befolyasolja. Nem a kicsi izompalantava fejlesztese a cel, nagyok elleneben. A kicsik eletterenek novelese a cel. Gondold at a javaslatom (ezt a regeneracio pontot most talaltam ki). Osszessegeben egesz jol hangzik.

- Szabalyozhato hogy mikor mukszik (valaszol a haborus kerdesre, valamint az ejszakai elalvasra)
- Nem valtoztat a meccsek eredmenyen (nagyok sem panaszkodnak)
- Megoldast nyujt a kicsiknek, lesz EP-juk portyazni is, meg ha tamadas alatt vannak is.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
143. hozzászólás - 2009.02.28. 20:41:16 (Válasz Simon #142 hozzászólására.)
Nekem bejön, csak még kérdés, hogy hogyan programozható le

Mondjuk még hozzá lehetne rakni, hogy

- vagy x mennyiségű sebzés után kapjon pontot, amit regenerációra költhet
- vagy 1-3 szintről jövő támadás esetén nem, de nagyobb szintkülönbség esetén szintén kapjon pontot.

(ahogy pl kincseskamra műkszik - abban az ötletben volt valami)
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
144. hozzászólás - 2009.02.28. 20:47:41 (Válasz Gau84 #143 hozzászólására.)
Az se rossz, de az mar gyogyital hatasuva valik, hiszen raktarozni lehet. Tehat annak mar nagyobb lepteku kovetkezmenyei lehetnek. A regeneracios otlet egyszuren csokkentene a sebzodest a szenvedo felnek, es kesz. Manipulalni nem nagyon lehetne vele.

Mindenesetre otletnek mindenkeppen ertekes, ki lehet beszelni, termeszetesen.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
145. hozzászólás - 2009.02.28. 20:58:58 (Válasz Gau84 #141 hozzászólására.)
Idézet: Gau84 - 2009.02.28. 20:29:33
Szóval egyelőre én tanácstalan vagyok, de biztos, hogy az kell legyen a cél, hogy a kisebbek játékélményét (játékra való esélyét) növeljük valahogy


Az se lenne mondjuk utolso, ha kozben maradna esely portyakat nyerni.
De en is latom hogy 1000+os sebzodeseket osztok, es azt nem sokaig lehet "allni".
Pontszám: 5
népszerűSeligenFérfi
Végzetúr mester
379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
146. hozzászólás - 2009.02.28. 21:01:30 (Válasz Butchman #131 hozzászólására.)
Nem gúnyolódásnak szántam! Ha komolyra fordítom, így szól:
Talonba lehetne tenni a durván elvesztett életenergiát amelyet később be lehetne váltani gyógyitalra.
Ez nem hátráltat senkit, nincsenek kizárva az erős karakterek és aki sokat kap az arcára, az többet is tud így gyógyulni.
Ezt a problémát mellesleg én sem tudom elkerülni, de mivel nem vagyok portya-orientált karakter, így nem is zavar annyira. Voltak már rossz napjaim...
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.

V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
147. hozzászólás - 2009.02.28. 21:04:54 (Válasz Gau84 #139 hozzászólására.)
Gau, azzal mi bajod van, ha háborúban nem működik? Mert hogy leportyáznak háborún kívül sokszor, de nem vesztesz sok ÉP-t, azzal az ég egy adta világon semmi bajod nem lehet.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
148. hozzászólás - 2009.02.28. 21:06:31 (Válasz Seligen #146 hozzászólására.)
Jo a gyujtes, de mint irtam, kisebb manipulaciokra is ad lehetoseget, szoval nem direkt a problemat orvosolja. Peldaul, ha befogadott sebzes alapjan gyujtenel pontot, amit kesobb gyogyulasra hasznalnal, akkor adodik a taktika, hogy bizonyos idoszakokban levetkozve varod a hatalmas csapasokat, kozben spajzolod a pontot. Ez nem tunik kivanatosnak.

A masik otlet viszont a problema lenyeget oldja meg, hiszen akkor lep eletbe amikor az EP vesztes megtortenik, es azt csokkenti (ha ugy kivanja a vedekezo). Maga a beallitasa, hogy kell-e regeneracio vagy sem, lehetne VP alapu (kemkedes, atokpiramishoz hasonloan), vagy napi pont alapu (piheneshez hasonloan).
A hozzászólást Simon módosította 2009.02.28. 21:07:00-kor
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 8.33
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
149. hozzászólás - 2009.02.28. 21:35:46
Szerintem is minél egyszerűbbé kellene tenni ezt, mert akkor Miklós sem tud nagyon sok érvet hozni ellene. A csaták eredményébe nem szabad, hogy beleszóljon ez az új rendszer. Arra ott a védelem itala. Aki nyerni akar mindenáron, használja, lelke rajta.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
150. hozzászólás - 2009.02.28. 21:42:40
Szeretném figyelmetekbe ajánlani 2 oldallal ezelőtti hozzászólásomat.

A képlet nagyon egyszerű, és simán helyettesítheti a jelenlegi pihenést, ami igazából nem végzi a feladatát megfelelően. A gyorsított gyógyulás gyakorlatilag csak annyit eredményez hogy többször üthetnek le, de egyáltalán nem garantálja hogy lesz elég HP-d hogy bármit is csinálj mikor belépsz.
A hozzászólást Enchanter módosította 2009.02.28. 21:46:09-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
151. hozzászólás - 2009.02.28. 21:42:49 (Válasz Butchman #147 hozzászólására.)
Butch, én úgy gondolom, hogy a Végzetúr másból sem áll, csak háborúkból. Emellett a forumon is megy a vita, hogy valahogy újra értelmet kell adni a háborúknak, tehát amíg most pl leáldozóban vannak, sokan azért kardoskodnak, hogy újra legyen értelme.

Vagy ha úgy érted - amit én nem hiszek -, hogy háborún belül másképp regenerálódjon egy karakter mint háborún kívül, az kivitelezhetetlen. Akkor kétféle ÉP-vel kell rendelkezzen.
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
152. hozzászólás - 2009.02.28. 22:08:23 (Válasz Gau84 #151 hozzászólására.)
Gau,
A második. És hiszem, hogy meg lehet valósítani. Ugyanúgy, ahogyan a háborúban nem működik a transz.projekció. Ha nem háborúzó ellenfél üt, visszagyógyulsz valamennyit. Miért kéne 2 életpont. Most én nem értelek...
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűSeligenFérfi
Végzetúr mester
379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
153. hozzászólás - 2009.02.28. 22:09:01 (Válasz Enchanter #150 hozzászólására.)
Ha jól értelmeztem, a normál regeneráció simán menne tovább és a pihent értéket kapnád csak egyben belépéskor.
Ez lehet eléggé lecsökkentené a portyaellenfelek számát, hiszen normál esetben lassan jutok üthető szintre, s ha belépek rögtön leportyázhatom magam az üthető szint alá. Így a legkevesebb ráfordítással a legkisebb célpontot tudom nyújtani.
Ez eléggé erősen befolyásolná szerintem a portyás karakterek fejlődését.
A hozzászólást Seligen módosította 2009.02.28. 22:09:58-kor
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.

V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár
Pontszám: 5
népszerűSeligenFérfi
Végzetúr mester
379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
154. hozzászólás - 2009.02.28. 22:11:50 (Válasz Simon #148 hozzászólására.)
Ez esetben azt tudnám javasolni, hogy legyen egy tárgyi tulajdonság, mint az elnyelés. Így ha fényes buzogányban ácsingózik valaki, az nem használhatja ki...
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.

V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
155. hozzászólás - 2009.02.28. 22:14:45
Meghallgatva itt sok okos véleményt, szerintem csak az automatikus felgyógyulás lenne a legjobb. Igaza van Seligennek, hogy az egyszerre megkapott ÉP-vel csúnyán meg lehetne viccelni mindenkit.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.50
népszerűBenőkeFérfi
Végzetúr
73 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
156. hozzászólás - 2009.02.28. 22:21:39 (Válasz Simon #148 hozzászólására.)
A második ötleted kiváló (legalábbis én egyelőre így látom). Megoldást jelenthet a "gyengebb" karakterek permanens ép-gondjára anélkül, hogy a harc kimenetelét és a támadhatóságot befolyásolná.
Jól eltalált értékekkel számottevően bővítené a szintjük alján tartózkodó karakterek életterét (és játékkedvét), mert a támadhatósági szabályokkal együtt már kizárt, hogy ne lenne elég ép-je a portyákra, térkapura és epikusra.

*Természetesen a harc kiértékelése után történne meg az életerő regenerálódása, hogy a kivégzés, stb. végrehajtódhasson.

Simon, lehet el kellene küldened Miklósnak az ötletet...
A hozzászólást Benőke módosította 2009.02.28. 22:24:45-kor
Pontszám: 5
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
157. hozzászólás - 2009.02.28. 22:21:50 (Válasz Seligen #153 hozzászólására.)
Igazából mehetne "alapjáraton" is a növelt regeneráció, vagy akár a kettő egyszerre, de... őszintén szólva nem tudom hányan pihennek; úgy érzem csak az mer pihenni akit amúgy sem ütnek, de javíts ki ha tévedek. Mert azt szerintem már mindenki megtanulja egy bizonyos szint fölött hogy pihenni nem érdemes nagyon mert úgyis alacsony HP-n ébredsz, csak nem kétszer ütnek meg hanem mondjuk 4-5x. Háborúban meg egyenesen öngyilkosság... Még ha ettől el is tekintünk, legeslegrosszabb esetben 1/3-ad részére csökkenne a portyacélpontjaid száma; nem tudom ez vállalható-e, de nem tűnik nagyon vészesnek.

Jah, és ha leütve akarsz lenni amúgysem pihensz, ha már itt tartunk...

Ha a problémád az hogy nem lehet óránként farmolni azt az idiótát aki 10000LE-vel ment aludni és még a pihenést is benyomta, csak mondjuk 3 óránként, nos, akkor tudlak sajnálni
A hozzászólást Enchanter módosította 2009.02.28. 22:24:38-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
158. hozzászólás - 2009.02.28. 22:33:23 (Válasz Butchman #152 hozzászólására.)
Butch, azért kell 2 féle ÉP, mert míg háborúban megütnek és nem gyógyulsz, addig ugye üthetnek "kintről" is, amikor igen, és az pedig éppúgy befolyásolja a háborút. Legalábbis én így értettem.
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
159. hozzászólás - 2009.02.28. 22:35:49 (Válasz Gau84 #158 hozzászólására.)
Gau,
Ha kintről ütnek, akkor sem lesz több ÉP-d, mint volt... Mi ezzel a probléma? Csak kevesebbet vesztettél attól, akivel nem háborúzol. Gyógyulni nem fogsz semmit. Erről nem is volt szó egyik esetben sem, csak a sebzést "kompenzálják" a csata végén.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
160. hozzászólás - 2009.02.28. 22:37:19 (Válasz Butchman #159 hozzászólására.)
Szerintem ez is befolyásolja, bár lehet, hogy a gyakorlatban működőképes lehetne.
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője