Re: A védelem itala
261. hozzászólás - 2009.03.11. 17:29:27 (Válasz Miklós #256 hozzászólására.)
261. hozzászólás - 2009.03.11. 17:29:27 (Válasz Miklós #256 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.03.11. 15:14:17
Semmi kivetnivalot nem latok benne, ha kevesebbet sebzodik.
A gond ott van, hogy 400-100 csatabol tud gyogyulni a vesztes, de 1000-400 csatabol nem. Pedig jol lathatoan a masodik jelenti a gondot nem az elso.
A masik gond a hardlimittel (en csalami soft limitet alkalmaznek, ahol minel nagyobb a sebzeskulonbseg annal tobbet lehet visszagyogyulni), hogy ha 800-300-ra kap ki valaki, akkor lenyegesen rosszabbul jar, mintha 1000-300-ra, hiszen utobbinel, akar 60%-ot tud gyogyitani, elobbinel semmit.
Idézet: Kocos - 2009.03.11. 13:34:22
Nnaa álljon meg a menet! Azt azért ugye ne akarjuk, hogy a csata után a vesztes kevesebb ép-t veszítsen, mint a győztes... A jelenlegi rendszerben a sebgyógyítással és egészséggel együttesen akár az elszenvedett sebzés 60%-kát is vissza lehet gyógyulni. Tehát ha 300:100-ra elvernek, akkor 120-at visszagyógyulhatok, azaz olyan, mintha csak 180:100-ra vertek volna el... Ha az arányt lejjebb vettem volna, akkor az igazi birkaiskola lenne, átesnénk a ló túloldalára.
Félreértés ne essék, a játékban már eddig is számos módja volt a sebzés csökkentésének és az ÉP visszanyerésének. Ennek ellenére megértettem, hogy további szabályozás szükséges, ezért rakjuk be a sebzéskompenzációt. De azért azt senki ne gondolja, hogy úgy rakunk be egy új mechanizmust, aminek eredményeképp többé nincs jelentősége a játékban az életpontnak és a sebződésnek...
Szomoruen olvastam, hogy bentmarad ez a 3-szoros veres kriterium. Ez hiba. Ugyanis arra osztonzi a kis karaktert, hogy ne sebezzen.
Nnaa álljon meg a menet! Azt azért ugye ne akarjuk, hogy a csata után a vesztes kevesebb ép-t veszítsen, mint a győztes... A jelenlegi rendszerben a sebgyógyítással és egészséggel együttesen akár az elszenvedett sebzés 60%-kát is vissza lehet gyógyulni. Tehát ha 300:100-ra elvernek, akkor 120-at visszagyógyulhatok, azaz olyan, mintha csak 180:100-ra vertek volna el... Ha az arányt lejjebb vettem volna, akkor az igazi birkaiskola lenne, átesnénk a ló túloldalára.
Félreértés ne essék, a játékban már eddig is számos módja volt a sebzés csökkentésének és az ÉP visszanyerésének. Ennek ellenére megértettem, hogy további szabályozás szükséges, ezért rakjuk be a sebzéskompenzációt. De azért azt senki ne gondolja, hogy úgy rakunk be egy új mechanizmust, aminek eredményeképp többé nincs jelentősége a játékban az életpontnak és a sebződésnek...
Semmi kivetnivalot nem latok benne, ha kevesebbet sebzodik.
A gond ott van, hogy 400-100 csatabol tud gyogyulni a vesztes, de 1000-400 csatabol nem. Pedig jol lathatoan a masodik jelenti a gondot nem az elso.
A masik gond a hardlimittel (en csalami soft limitet alkalmaznek, ahol minel nagyobb a sebzeskulonbseg annal tobbet lehet visszagyogyulni), hogy ha 800-300-ra kap ki valaki, akkor lenyegesen rosszabbul jar, mintha 1000-300-ra, hiszen utobbinel, akar 60%-ot tud gyogyitani, elobbinel semmit.
Pontszám: 3