Végzetúr tali: szövetségi háborúk
1. hozzászólás - 2008.11.30. 11:30:21
1. hozzászólás - 2008.11.30. 11:30:21
A hétvégi találkozón úgy láttam, hogy az egyik központi kérdés a szövetségi háború volt. Összefoglalom, hogy ezekkel kapcsolatban milyen felvetések voltak, és nekem milyen megoldási javaslatom van.
Ti mondtátok:
1. Maximalizálni a hetente indítható háborúk számát.
2. Berakni egy épületet a békés építkezők számára, ami a szövetséget kevésbé kívánatos célponttá teszi.
3. Általában egyszerűbb / jobban megéri rögtön kapitulálni, mint egy elhúzódó háborúba belemenni.
Javaslatom két új épület, a béke csarnoka és a háború csarnoka.
Emellett az egyszerre inditható háborúk számát alapesetben 2-re csökkentjük, de ezt módosítják az épületek.
A béke csarnoka (javaslat volt, hogy katakombák legyen az előfeltétel, de ez mégsem olyan jó ötlet, mert a katakombákig nehéz eljutni, én kb. egy 2-es őrtornyot javaslok)
Maximális szint: 5.
Béke csarnokát csak akkor lehet építeni, ha nincs még háború csarnoka. A csarnok minden szintje 3 nappal növeli a békefelbontás idejét. Tehát 1. szinten 7 helyett 10, 5. szinten 22 napig nem támadhat ugyanaz a szövetség.
Ezenkívül a csarnok minden szintje 10%-kal csökkenti a háborúban elvesztett lélekenergiát, ha a háborút ti indítottátok, és győztetek, vagy nem ti indítottátok, és veszítettetek. Tehát 1. szinten 15-30% helyett 13,5-27%, 5. szinten 7,5%-15% lehet a veszteség a lélekkutatot méretéhez képest.
Ha portyázol valaki ellen, és nyersz, van 10% esély, hogy vesztesz még egy portyapontot.
A háború csarnoka
Maximális szint: 5
A háború csarnokát csak akkor lehet építeni, ha nincs még béke csarnoka.
A háború csarnokának minden szintje eggyel növeli az egyszerre indítható háborúk számát (tehát 5. szinten 6 lesz).
Ha háborúban a 3 nap letelte előtt kapituláltok ti vagy az ellenfeletek, 5%-kal nő a győztes zsákmánya a csarnok minden szintje után.
Ha portyázol valaki ellen, akivel háborúban állsz, és veszítesz, van 10% esély, hogy visszakapod a portyapontot.
Természetesen lenne lehetőség egy szavazásra, amivel le lehet bontani a háború ill. béke csarnokát, ha a szövetség inkább a másikat akarja felépíteni.
Az egyszerre indítható háborúk számát lehetne esetleg helyettesíteni az 1 héten indítható háborúk számával, de ezt sajnos lényegesen nehezebb leprogramozni.
Ja, volt még egy felvetése Riusnak, amire itt válaszolok:
Ha valaki hadat üzen nektek, gyorsan kapituláltok egy másik, "baráti" szövetség ellen, lemegy minuszba a lélekkút, és emiatt törlődik a hadüzenet. Ez a dolog nem működik, mivel a negativ lélekkutat a hadüzenet szavatás kiirásakor, és elküldésekor vizsgáljuk csak le, a hadüzenet létrejöttekor nem. Tehát ezt igy nem lehet kitrükközni.
Javaslatok, felvetések, vélemények jöhetnek...
Ti mondtátok:
1. Maximalizálni a hetente indítható háborúk számát.
2. Berakni egy épületet a békés építkezők számára, ami a szövetséget kevésbé kívánatos célponttá teszi.
3. Általában egyszerűbb / jobban megéri rögtön kapitulálni, mint egy elhúzódó háborúba belemenni.
Javaslatom két új épület, a béke csarnoka és a háború csarnoka.
Emellett az egyszerre inditható háborúk számát alapesetben 2-re csökkentjük, de ezt módosítják az épületek.
A béke csarnoka (javaslat volt, hogy katakombák legyen az előfeltétel, de ez mégsem olyan jó ötlet, mert a katakombákig nehéz eljutni, én kb. egy 2-es őrtornyot javaslok)
Maximális szint: 5.
Béke csarnokát csak akkor lehet építeni, ha nincs még háború csarnoka. A csarnok minden szintje 3 nappal növeli a békefelbontás idejét. Tehát 1. szinten 7 helyett 10, 5. szinten 22 napig nem támadhat ugyanaz a szövetség.
Ezenkívül a csarnok minden szintje 10%-kal csökkenti a háborúban elvesztett lélekenergiát, ha a háborút ti indítottátok, és győztetek, vagy nem ti indítottátok, és veszítettetek. Tehát 1. szinten 15-30% helyett 13,5-27%, 5. szinten 7,5%-15% lehet a veszteség a lélekkutatot méretéhez képest.
Ha portyázol valaki ellen, és nyersz, van 10% esély, hogy vesztesz még egy portyapontot.
A háború csarnoka
Maximális szint: 5
A háború csarnokát csak akkor lehet építeni, ha nincs még béke csarnoka.
A háború csarnokának minden szintje eggyel növeli az egyszerre indítható háborúk számát (tehát 5. szinten 6 lesz).
Ha háborúban a 3 nap letelte előtt kapituláltok ti vagy az ellenfeletek, 5%-kal nő a győztes zsákmánya a csarnok minden szintje után.
Ha portyázol valaki ellen, akivel háborúban állsz, és veszítesz, van 10% esély, hogy visszakapod a portyapontot.
Természetesen lenne lehetőség egy szavazásra, amivel le lehet bontani a háború ill. béke csarnokát, ha a szövetség inkább a másikat akarja felépíteni.
Az egyszerre indítható háborúk számát lehetne esetleg helyettesíteni az 1 héten indítható háborúk számával, de ezt sajnos lényegesen nehezebb leprogramozni.
Ja, volt még egy felvetése Riusnak, amire itt válaszolok:
Ha valaki hadat üzen nektek, gyorsan kapituláltok egy másik, "baráti" szövetség ellen, lemegy minuszba a lélekkút, és emiatt törlődik a hadüzenet. Ez a dolog nem működik, mivel a negativ lélekkutat a hadüzenet szavatás kiirásakor, és elküldésekor vizsgáljuk csak le, a hadüzenet létrejöttekor nem. Tehát ezt igy nem lehet kitrükközni.
Javaslatok, felvetések, vélemények jöhetnek...
Pontszám: 8.08