Kicsit későn bújt ki a szög a zságból…
Ha ezt tudom, nem pazarolok el 60 portyapontot, és szerzek egy csomó +TP-t…
Ez mondjuk genyó dolog volt,
de abból indultam ki, hogy az eddigi eventeken nem lehetett bukni. Ezek szerint megtaláltam az úji’tást!
Hogy miért mondom ezt?
Számoljunk újra Miklós:
Egyrészt mivel VF-es vagyok, ezért itt a LE/TP arányom 97 LE/TP. Egy átlagos napon 45-50e LE-t hozok 210 LE-ért + 12-15e-t ki’nzókamrából. Azaz alap hangon számolva 285 LE/TP. Magyarul 700 csata alatt bukok (egy csat 32,5 TP) 4.277.000 LE-t. Mágián és egészségen ki’vül kb. 160e fejleszteni egy tulajdonságomat, tehát ebből 26,7 tulajdonságot fejlesztek. Ezt elosztva az öt fő tulajdonsággal (a maradék 2 senkit nem érdekel...
) több mint 5, és ez a medállal ellentétben ÁLLANDÓ!!!
Másrészt egy átlag halandó csak akkor fog tudni 1100-at csatázni, ha 30 PP-s, PRÉMES, és kezdéskor legalább 100 pp-je. Ja és ne felejtsük el, hogy minden csatát meg kell nyernie...
Ööö...
Akkor ez messze nem is átlag kari?!?
Ha 15 pp-s, akkor az előző feltételek mellett, max a 700-at tudja teljesi’teni! Tehát mondjuk azt, hogy egy átlagos PRÉMES kari 7-800-at tud teljesi’teni. Tehát a megnyerhető hordatrófeák, dukátok, templomkristályok, és kiégett őskövekből max 40-40-et nyer. Tehát 1,6 relikviakupon, (ez egy rossz vicc
) 40 dukát (na zo...), 40 templomkristály (mondjuk ez nem rossz
) 40 kiégett őskő (700-1000 helyett, amit amúgy lopni kellett volna ennyi pp-bő
l) Ugye más is úgy gondolja, hogy ez egy vicc?!?
Még egy dolog. Elég szarul esik, ha önhibádon ki’vül a „legrosszabb” hordához tartozol. Ráadásul tovább ront a képen, hogy előre láthatóan ez a helyzet ennél a hordánál állandósulni fog. És i’gy egy átlag halandó ebben a hordában max. arany (+3 tul) hordamedált kaphat.
Ez senkit nem fog sarkallni a jövőben ebben a hordában... Ergo a jövőbe egy csomó ember kedvét elveszitek az eventtől, és a sikerélmény hiánya miatt az összjátékélmény is csökken. Gondolom értitek mire akarok kilyukadni...
Rendben, hogy szeretnétek ha több lenne a bevétel, de szerintem marketing szempontból nagy melléfogás volt az eventhez kötni ezt a Háborús csomagot. Szerencsésebb lett volna valamikor az event után valami „fontos” (ilyet mindig lehet találni...
) eseményhez kötni egy akciót, ahol ugyanezt adtátok volna x napig. A lélektani szempontok rendki’vül fontos tényezők egy olyan terméknél, ami szórakoztatási célú!!!