Egy ideig olvastam a hozzászólásokat bár szerintem ez az event nem fogja drasztikusan növelni a kommunikációt, és a taktika is csak annyi lesz hogy én mi ma ezt támadjuk, és akkor a másik 3 szövi meg pl azt akarja támadni, szóval kicsit zavaros, a hűség záloga miatt meg a legközelebbi társaink ellenünk harcolnának szóval...
SZERINTEM!:
A szerver tényleg eléggé halódó félben van a kommunikáció totál degradálódott.
Viszont az a kezdeményezés, hogy a kommunikáció javítását a hordákkal próbáljuk megtenni egy elvetélt ötlet.
A játék alapja a szövetségek, a hordák csak némi kerettörténet és megkülönböztetésnek jó.
Arról nem beszélve, hogy nem is azonos a regisztrált játékos a hordákban, az meg még dúrvább, hogy rubint és zafír alig van mondjuk V5-ön!
Emellett megint ki van burkolva ősköves cuccokkal, ami mondjuk nem is olyan meglepő, de mivel a kommunikáció javítása és a szerverek felélesztése a cél szerintem inkább egy őskő mentes eventet kéne összehozni, ami valóban a kommunikációra hajt.
Bár az elképzelés, miután van szövi küldi meg templom meg feladat meg minden anyám kínja... szóval ugyanazok halmozva más néven meglehetősen nehéz már új dolgokat kitalálni.
Azonban szerintem egy 3 lépcsős dolgot kéne megalkotni aminek az első lépcsője a szövetség.
1. Hét:
XY miatt mulatság van pl... a szövetségeken belül.
A szövi küldihez hasonlóan lennének feladatok amiket 1 hét alatt kéne megcsinálni és ezeket a szövi küldivel ellentétben lehetne párhuzamosan csinálni.
Természetesen én ide csak számokat írok, amiket még alakítani kell, hogy 1 héthez ne legyen túl nehéz sem és túl könnyű sem:
Ha már közösségi szellem javítása:
- Érjen el a szövetség tag*x darab hozzászólást a héten
- Győzzetek le két entitást - nálunk legalábbis régebben elég nagy nyüzsi volt körülötte kommikáció terén is
- Építsetek x LE-t a lélekkútba, hogy a jeles ünnepségről valami fennmaradjon
- Harcoljatok tag*X - szer az arénában - talán megindul valamiféle hogy fejlesszek tovább beszélgetés
Mivel egyes szövetségek már eléggé behaltak, és sok helyen már csak zombitársulás van, úgy gondolom, kellene valami statisztika amit minden játékos elér, hogy a saját szövetségében ki mennyit tett hozzá..
Ennek azért is lenne jelentősége, mert mondjuk egyesek felismernék, hogy nincs értelme egymás mellett játszani, keresne új helyet, és talán jobbra is találna etc..
A MÁSODIK HÉT:
Az ünnepség közepén jártok, de a kevés őrszem akik szolgálatban maradtak fáklyákat fedeznek fel a távolban
Itt lehetne 1-1 háborút csinálni minden szövetség számára
A hét erről szólna de mivel ez háború, maradjunk a talajoknál és ne kelljen rá pp meg eseménypont meg minden ami létezik...
És ne is xenó vadászós csaták legyenek.
Úgy gondolom, a vadászós dolog a pókoknak úgysem tetszik, a portyázós meg egyes vadászoknak.
Az én ötletem az, hogy ezek csak olyan barbár törzsek legyenek, TÉRKAPU szökevények....
Úgy gondolom, a térkapu elég jó lé szerzési lehetőség, jó LE/TP arány etc...
Innen eshetnének csomagok is...
Akár lehetne egy csak ebben az eventben szerezhető dolog: A nadrág ami a landragóros kincsesládához hasonlóan véletlenszerűen esne..
Hogy az esélyegyenlőség megmaradjon a tápolásra, szerintem ne a térkapu pontokat lőjük el erre ne is a pp és csp pontokat, hanem esetleg bejöhetne csak erre az eventre egy akár korlátlan támadási lehetőség.
Ugyanakkor el lehetne lehetetleníteni a napi támadások számát azzal, ha mondjuk 10 csatánként fáradsz X%-al.
Mivel szerintem a szövetségeken és a közös bónuszokon lenne a lényeg, hogy senki ne álljon le akkor ha ő elérte a maga által kiszabott TP-t mert kiesett ez vagy az és ő itt befejezte ezért a fődíj, ha sikerül őket legyőzni amihez akár egy darab számot is meglehet határozni a taglétszámhoz igazodva, egy szokványos háborúhoz hasonlóan a legyőzöttek Lélekenergiája szálljon a lélekkútra...
3. HÉT:
A nemzetközi hét...
Ez lenne az a hét, amikor is az előcsapatok után megjönnének a FŐGONOSZOK.
A szövetségeknek rá kell jönniük, hogy nem győzhetnek egyedül, az előző háború is rengeteg energiát kivett így kénytelenek összefogni.
Mivel ez a ki társuljon kivel elég macerás lehet, szerintem egy erőviszonyokat közel azonos random rendszerrel különböző szövetségeket egy oldalra kell állítani és mondjuk X darab Xenó királynőhöz hasonló szörnyet kellene kiállítani.
Amik akár lehetnek a játékosokhoz kalibrálva.
Emellé meg lehetne csinálni, hogy minden szintre több ilyen gonosz jut, azért, hogy legyen értelme tanácskozni, persze mindet le lehetne győzni mondjuk 2 nap alatt, 1 nap meg lenne amolyan tárgyalási idő.
Hogy is képzelem ezt:
Mondjuk a xenó királynőkhöz hasonlóan fel vannak osztva szintekre.
De 1 ilyen gonoszt csak úgy győzhetnek le, ha tényleg összefognak. És egy szinten ebből a gonoszból mondjuk lenne 2-3 darab, amihez le kell beszélni azt, hogy ma melyiket támadjuk etc...
És a fentebb leírt, közös chatelési, vagy inkább fórumozási felület így már megalapozott, elősegíti a kommunikációt.
Előbb az event elején a szövetségek összerázódhatnak ismét, majd szövetségek között is megnyílnának a kapuk.
Nehezítésképp annó hallottam olyat epikus csatákra írva, hogy mondjuk váratlanul dühöngve rombol a gyakteren vagy védőfalon, ilyet is be lehetne rakni színesító elemnek, főleg azért, hogy egyes szövetségeket akik erősebbek vissza legyenek fogva.
A végső nyeremény pedig úgy gondolom, hogy szövetségi szintűnek kell lennie.
Pl x időre +30 gyaktér és védőfal vagy ilyesmi...
A lényeg, hogy megérje küzdeni a játékosoknak tényleg összefogva nem pedig csak látszatként összefogva és hogy az egyéni érdekeknél fontosabb legyen a közös érdek.
De hogy ne mindenki ugyanazt kapja fel lehet osztani a 3 hetet..
Az első héten mondjuk ha lehetne gyorsítani a lélekkút növekedését, a teljesített feladatok arányában, arra hivatkozva, hogy újra felélénkült a szövetség ezért egy darabig gyorsabban töltődik a lélekkút.
A második héten szintén ott van a háború, és lélekenergia a kútba.
Ezt mondjuk lehetne úgy adni, hogy a tagok száma a legyőzött lények aránya fejében egy összeg...
A végső győzelmet pedig úgy képzelem, hogy ne kelljen mindent feltétlenül legyőzni.
Legyen bőséggel ellenség, és ha lejár az idő, akkor belehet nyomni egy olyan szöveget hogy látva rettenthetetlen összefogásunkat és diadalainkat visszavonulnak..
Ide lehetne több dolgot is adni.
Ugye egyrészt ott lehetne a védőfal/gyaktér növekedés
Lehetne a győztes csaták utáni tp-t összegyűjteni, és aztán a TP arányában tulajdonságnövekedést adni, vagy egy újabb szakértelmet adni.
Pl ádáz harcos ami nem egy fejleszthető szakértelem lenne, hanem a résztvétel után kapná mindenki.
Hogy mit ad az legyen a fejlesztők gondja... lehet pl szívósság az entitás és epikushoz meg esetleg még valami.. ezeket a balanszokat találják meg mások
Elég nyers és vázlatos, de szerintem a szervereken a kommunikációt elősegíthetné, sokkal jobban mint a jelenleg tervezett EVENT.
Persze hogy bekerül, e az engem a továbbiakban nem érdeke, ingyen bérmentve egy vázat adtam kinek tetszik kinek nem, játékosi kötelességeimet ezzel teljesítve érzem, lehet kicsit megkésve, de ez van