Kedves Let
,hogy legyen meg a vita..
Egy kérdésem lenne, megvalósul a felvetett gondolat hogy el lehet veszteni a háborút (esetleges hátránnyal)? Ezzel szerintem még jobban össze lehetne fogni a közösséget.
Nem tudtam elaludni így "ráértem" hajnali 3 kor erre
.
"Elveszíteni a háborút": Ez érdekes gondolat csak ezzel az a gondom,hogy alacsony szinten nagyon kihalt a szerver. Az alsó bajnoki kategóriákat olyanok nyerték meg akiknek normál esetben esélyük sem lett volna. Jelenleg a portyázási hatásköröm 26.-36. szint. Pókként pontosan tudom (a toplistát fejből tudom ami rám vonatkozik,mivel abból "élek"),hogy ki az aktív és ki az inaktív. Aktívnak nevezem azt aki két három naponta mutat életjelet magáról. Változik valami a toplistán a neve mellett.
Nos ezekből összeszámoltam 10 szintet átölelve (ami lesz az eventnél is az most mindegy honnan nézem 10 szintet néztem és kész) 58 db van a 2-es VILÁGON. Ebből az 58--ból 5 db pók van 10 kiemelkedő vadász 15 olyan vadász aki ügyel az LE jére. Az összes többi építőrabszolga vagy pedig farm. ..és ezek nagyon gyenge karakterek nem megyek bele miért mindenki tudja mit jelent a farm és az építő karakter kifejezés.
,tehát van 30 átlagon felüli játékosunk akikre lehet építeni az eventnél (tudom,hogy az event az átlaghoz lesz kalibrálva,de itt nincs átlag igazán)
Ami hiba a Xenó háborúban így ránézésre és ami miatt ezek a TUDATOSAN fejlesztett karakterek meggondolják,hogy egyáltalán megéri e nekik a cécót:
- a tárgyak, relikviák eddig nem biztos,hogy maradandóak lesznek
- úgy néz ki a VF es aki CSP ből csatázik nem fog kapni TP-t se LE-t a EH s meg fog kapni TP-t és LE-t,ami nagyon rossz TP/LE arány. Ettől az is jobb,ha egyik se kap semmit csak befektet VP-t életerőt és PP-t és inkább nem kap semmit csak a jutalmat a végén.
- lehet nincs jutalom a végén,ha nem győzünk (ez tudom,hogy még csak említve se volt az üzemeltetők részéről,de volt aki írt ilyet ezért még számításba veszem)
- egymásra való rákényszerülés (ami sztem jó),de ha úgy érzi a tudatos karakter,hogy ez neki nem éri meg a dolgot,mert ront a karakterén akkor a mi szintünkön a top karakterek nélkül esélytelen a győzelem,hacsak fentről nem nyúlnak bele és gyengítenek a szörnyön,ha kell.
Ezeket figyelembe véve,ha a végén nincs jutalmazás vagy csökkentett a jutalom vereség esetén akkor az alsóbb szintek győzelmi valószínűsége önállóan nagyon kicsi. Mint írtam sok az inaktív vagy épp úgy érzik páran,hogy nem akarnak részt venni benne stb..
Viszont olyat lehetne csinálni,ha már az izgalomra vágysz,hogy két fajta kategóriába sorolni egyből a társaságot:
pl: "Nyuszi": Normál jutalmakért küzdenek az általuk elért eredmények után megkapják a jutalmat akkor is,ha időn túl (3 hét) győzik le a királynőt.
"zsákbamacska": +20% jutalomért küzdenek,de 3 héten belül le kell győzniük a királynőt,ha ez nem sikerül akkor időn túl is küzdhetnek tovább (a királynő már nem regenerál stb..) ,de -50% a jutalmazásukból az általuk elért jutalmi kategóriákból.
A két kategória a "nyuszi" és a "zsákbamacska" együtt küzd végig,de az egyik fix dologért míg a másik kockáztat. Ezt a játék előtt el kellene dönteni mindenkinek,hogy hol indul.
Kedves Miklós
Várunk továbbra is értelmes javaslatokat ami pariban van a másik 2 dijjal.
Ohh hát ezen ne múljon semmi.
IDEIGLENES (következő eseményig / fél év)
+ Bármibe rakható fókuszkristály:+3, +5, +7, +10% lélekszívás védelem
+ Küldetésekért járó +3, +5, +7, +10% bónusz
+ Közelharci sebzés +1, +2, +3, +4 % (+2,+4,+6,+8%) bónusz A random miatt ezek nehezen észrevehetőek ezért írtam nagyobb %-ot is
+ Varázslat sebzés +1, +2, +3, +4 % (+2,+4,+6,+8%) bónusz A random miatt ezek nehezen észrevehetőek ezért írtam nagyobb %-ot is
+ Szerencse fejlesztése hatékonyabb +1, +2, +3, +4 % (vagy ezek a %-ok felezve)
MARADANDÓ
+ Erő +1, +2, +3, +4 (+2,+4,+6,+8)
+ Támadás +1, +2, +3, +4 (+2,+4,+6,+8) és így tovább védekezés stb..
Direkt csináltam két kategóriát ideiglenest és maradandót,mert nagyon úgy fest,hogy már el van döntve (nagyon nehezen meggyőzhető a tartósság), hogy a tárgyak fél évre szólnak. Én természetesen a maradandó mellett kampányolok,de ha ez nem lehetséges akkor javaslom,hogy mindenképpen legyen egy maradandó és egy ideiglenes kategória. Lehessen dönteni...
Alapból utálom,ha valamiért megdolgozom odaadják és mégse. A végén elveszik azt tőlem. Ezért utálok adózni is. ,de muszáj ezért adózom.
Viszont ez egy játék és legalább itt ne kelljen már "adóznom".
Uff: F.