Re: Háború tornya
121. hozzászólás - 2009.04.03. 23:00:09 (Válasz Birka #120 hozzászólására.)
121. hozzászólás - 2009.04.03. 23:00:09 (Válasz Birka #120 hozzászólására.)
Birka: Ha ez valóban így valósulna meg, és egy korrekt kiélezett csata valóban 100K felett hozhat akkor szerintem újra fellendülnek a háborúk. Még amit meg kellene nézni, hogy ez mennyiben befolyásolná a farmolásokat?
Ugyanezzel a képlettel egy 3napos, 120/12 arányban megnyert háborúban ahol mondjuk az átlagos csata kimenetel az 500-120 és 1800-250 között mozog mennyi plusz LÉ-t generálna a farmolónak. Mert ha mondjuk 5 ilyen háromnapos háborúban szintén lehet hozni a +100K-t akkor ugyanott vagyunk ahol a part szakad.
Másik esetben (erősíts meg, ha pontosabb értékeid vannak):
Adott két azonos erejű, nagy létszámú csapat, ahol két hét alatt, mondjuk 850-840-re nyer az egyik fél. A csaták mondjuk 0,6-0,5-ös sebzésekkel mennek... Egy durva becslés alapján csatánként szint*50 (legyen alsó becslésen 40*50) = 200 LE-t lehet "generálni". Akkor egy gyors szorzással a végső zsákmány 200*850*konstans = 170.000*konstans bónuszt ad, az alap hozamon felül. Ez rengeteg...
Ugyanakkor ahol még mindíg látok benne exploitot: Vegyünk két szövetséget sok taggal (28-35). Mindenki buzogányba öltözik és végigmegy óránként 7 emberen a másik szövetségből. A képleted egy 39-27 sebzéssel végződő csatára ugyanúgy 0,7-es szorzót ad, azaz 30 tag napi 15 támadással egy nap alatt(legyen csak 10 kör) 30*15 = 450 csatát generál elméletben. Ha teszem azt az egyik szövetség (akik győztesnek vannak megbeszélve) mindíg visz egy állatot, akkor a csaták eredménye leromlik mondjuk 0,4-es szorzóra, viszont minden csatát hoz az adott szövetség. Emellé jönnek az ellenfél által bevitt győzelmek -> első nap után a háború allása legyen mondjuk durva becsléssel 500/x, három nap alatt ez 1500/x. Azaz, átlag mondjuk 30-as szinttel, 1500 nyert csatával a jutalom 1500*konstans*30*0,4 = konstans*18.000. Azt mondtad a 100-as konstans a reális, akkor a zsákmány így -> kb 1.800.000 LE.
Ha abból indulunk ki, hogy ez egy extrém sarkított érték volt, akkor is bármelyik szövetség a saját lélekkútjának méretét (ha jól tudom ez most a zsákmány maximuma) el tudja hozni, viszont ha ezt a vesztes elveszíti akkor egy oda-vissza háború után pénz az ablakban...
Miklós javaslata inkább arra a döntésre készteti a megtámadott szövetséget, hogy azonnal mérlegeljen. Hiszen ott ténylegesen érdekelt a célpont szövetség abban, hogy ha felvette a kesztyűt akkor harcolja végig és nyerésre játsszon, különben csak a veszteségeit növeli. Ellenben ezzel a módosítással szerintem meg fognak szaporodni az azonnali kapitulációk a farmolós háborúkban, ez pedig megint csak azt vonja maga után, hogy a gyengébb/kisebb szövetségeknek folyamatosan negatívban lesz a kútja... Itt szintén exploit szagú, ha az erősebb szövetség "bucira verős" karakterei csak fegyverrel támadnak (mellé lvl3-as varázslat, bőrpajzs, bőrvért), hogy az 1500 sebzés mellé kapjanak is mondjuk 4-500-at. Ha a győztes oldalról nézzük, gyakorlatilag ÉP-t konvertálunk építéssé.
Szerintem mindkettőnek vannak pozitív és negatív oldalai is. Így elsőre nem látok egyikben sem olyan dolgot, ami nagyon felboríthatna dolgokat. Én támogatnám bármelyiknek a bevezetését.
Ugyanezzel a képlettel egy 3napos, 120/12 arányban megnyert háborúban ahol mondjuk az átlagos csata kimenetel az 500-120 és 1800-250 között mozog mennyi plusz LÉ-t generálna a farmolónak. Mert ha mondjuk 5 ilyen háromnapos háborúban szintén lehet hozni a +100K-t akkor ugyanott vagyunk ahol a part szakad.
Másik esetben (erősíts meg, ha pontosabb értékeid vannak):
Adott két azonos erejű, nagy létszámú csapat, ahol két hét alatt, mondjuk 850-840-re nyer az egyik fél. A csaták mondjuk 0,6-0,5-ös sebzésekkel mennek... Egy durva becslés alapján csatánként szint*50 (legyen alsó becslésen 40*50) = 200 LE-t lehet "generálni". Akkor egy gyors szorzással a végső zsákmány 200*850*konstans = 170.000*konstans bónuszt ad, az alap hozamon felül. Ez rengeteg...
Ugyanakkor ahol még mindíg látok benne exploitot: Vegyünk két szövetséget sok taggal (28-35). Mindenki buzogányba öltözik és végigmegy óránként 7 emberen a másik szövetségből. A képleted egy 39-27 sebzéssel végződő csatára ugyanúgy 0,7-es szorzót ad, azaz 30 tag napi 15 támadással egy nap alatt(legyen csak 10 kör) 30*15 = 450 csatát generál elméletben. Ha teszem azt az egyik szövetség (akik győztesnek vannak megbeszélve) mindíg visz egy állatot, akkor a csaták eredménye leromlik mondjuk 0,4-es szorzóra, viszont minden csatát hoz az adott szövetség. Emellé jönnek az ellenfél által bevitt győzelmek -> első nap után a háború allása legyen mondjuk durva becsléssel 500/x, három nap alatt ez 1500/x. Azaz, átlag mondjuk 30-as szinttel, 1500 nyert csatával a jutalom 1500*konstans*30*0,4 = konstans*18.000. Azt mondtad a 100-as konstans a reális, akkor a zsákmány így -> kb 1.800.000 LE.
Ha abból indulunk ki, hogy ez egy extrém sarkított érték volt, akkor is bármelyik szövetség a saját lélekkútjának méretét (ha jól tudom ez most a zsákmány maximuma) el tudja hozni, viszont ha ezt a vesztes elveszíti akkor egy oda-vissza háború után pénz az ablakban...
Miklós javaslata inkább arra a döntésre készteti a megtámadott szövetséget, hogy azonnal mérlegeljen. Hiszen ott ténylegesen érdekelt a célpont szövetség abban, hogy ha felvette a kesztyűt akkor harcolja végig és nyerésre játsszon, különben csak a veszteségeit növeli. Ellenben ezzel a módosítással szerintem meg fognak szaporodni az azonnali kapitulációk a farmolós háborúkban, ez pedig megint csak azt vonja maga után, hogy a gyengébb/kisebb szövetségeknek folyamatosan negatívban lesz a kútja... Itt szintén exploit szagú, ha az erősebb szövetség "bucira verős" karakterei csak fegyverrel támadnak (mellé lvl3-as varázslat, bőrpajzs, bőrvért), hogy az 1500 sebzés mellé kapjanak is mondjuk 4-500-at. Ha a győztes oldalról nézzük, gyakorlatilag ÉP-t konvertálunk építéssé.
Szerintem mindkettőnek vannak pozitív és negatív oldalai is. Így elsőre nem látok egyikben sem olyan dolgot, ami nagyon felboríthatna dolgokat. Én támogatnám bármelyiknek a bevezetését.
A hozzászólást DzsoniKSL módosította 2009.04.03. 23:02:39-kor
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 7.50