Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Háború tornya
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
101. hozzászólás - 2009.04.02. 14:15:35 (Válasz Birka #99 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.04.02. 13:58:01
Sokkal fontosabb lenne 3. hatásanak valami olyat ami ösztönözné az azonos erősségű vagy erősebb szövik ütését, vagy nerfelné a gyengébbek ütését!


Es aki legelol van az megint szivjon. Kosz.
Pontszám: 4.14
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
102. hozzászólás - 2009.04.02. 14:42:08
Az első pontra szeretnék reagálni.
A mínusz tulajdonságokkal óvatosan kellene bánni, mert ez megint azt fogja eredményezni, hogy gyengébb ellenfeleket támad az ember, hisz mínusz tulajdonságai vannak. Nem feltétlenül gyengébb szöviket, de a gyengébb tagjait fogja ütni. Ez nem túl szerencsés fejlesztés ha figyelembe vesszük, hogy mennyi a panasz mostanában a folyamatosan laposravert játékosok részéről.

Egy olyan büntetés amit a béke tornyának birtoklója tud kihasználni, hasznosabb lenne. Tehát, ha van háború tornyád, azt is támadhatod, akivel egyébként békében vagy, de ha háborúban olyan ellenfél támadott meg, akinek van béke tornya, mínuszokat kapsz a tulajdonságaidra.

Háborúkat jellemzően nem azok indítanak akinek béke tornya van. Így ez némi segítség lehetne azoknak a szöviknek, akiket erősebbek rohannak le, hisz könnyebben vágnának vissza.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 3
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
103. hozzászólás - 2009.04.02. 15:07:52
Amúgy is mindenki a lehető leggyengébbet támadja, ez a dolog nem osztana és nem szorozna - csak annak a leggyengébbnek lenne kis bónusza, ha már elverték korábban annak ellenére, hogy béke tornya volt. Nem gondoltam valami egetverő dologra egyébként, szintkülönbségszer * 1, maximum 2 mínusz a tulajdonságokra.
Pontszám: 4
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
104. hozzászólás - 2009.04.02. 15:19:58 (Válasz Miklós #103 hozzászólására.)
És mindösszesen ennyi a negatívum? Mert azért a béke tornyának elég kemény negatívumai vannak: emlékeztetőül:

"Viszont egyszerre csak egy háborút kezdeményezhettek, és ha portyázol valaki ellen, és nyersz, van 10% esély, hogy vesztesz még egy portyapontot."

Gyakorlatilag lehet visszabontani a tornyot. Az embernek nem az a pár 10K Le vesztés számított, hanem hogy ha felhúzta, akkor nyugta volt az őt nyögtető "nagyoktól" kicsit tovább.
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
105. hozzászólás - 2009.04.02. 16:11:44 (Válasz Varaszlo #104 hozzászólására.)
Olvasd csak vissza a szövetségi háború topikot, és máris látni fogod, hogy az embereknek pontosan az volt a problémájuk, hogy állandóan le van rabolva a kútjuk, nem pedig az hogy támadják őket.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.22
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
106. hozzászólás - 2009.04.02. 16:42:15 (Válasz Birka #96 hozzászólására.)
Birka erre megoldás lehet amit a sebzéskompenzációnál javasoltam alias felcserkedés. Akit 15-ször elvernének naponta az inkább katázzon vagy lapuljon láthatatlanba ahogy én is teszem.
A hozzászólást Freez módosította 2009.04.02. 17:01:33-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 6
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
107. hozzászólás - 2009.04.03. 09:06:22 (Válasz Miklós #98 hozzászólására.)
Jelenleg az a helyzet, hogy ha egy viszonylag nagy, 150ezres kútú szövetséggel szemben győznek, akkor a "zsákmány" kb. 25-30e LE. Az exponenciálisan növekvő építési költségek mellett EZ SEMMI. Értelmetlen az egész, nem éri meg 50-et odaütni, ezért nincsenek háborúk.

Azaz a szerezhető lélekenergia mennyiségét radikálisan növelni kellene. Győzelem esetén a háború tornya - a kreatív affinitáshoz hasonlóan, azaz a szenvedő fél veszteségét nem növelve - nagymértékben növelje meg a szerezhető zsákmányt, szintenként 20%-al, 5. szintnél duplázva azt.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.80
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
108. hozzászólás - 2009.04.03. 11:08:17
I.
„Nem gondoltam valami egetverő dologra egyébként, szintkülönbségszer * 1, maximum 2 mínusz a tulajdonságokra.”

A konstanssal való tulajdonság módosítás mér a védelem italánál is befuccsolt. Ráadásul a Béka torony véleményem szerint kissé csorbul ezzel a komolytalan büntetéssel. Sokkal korrektebb megoldás az, hogy amennyiben kényszerbéke idő alatt támadsz Béka tornyos embert, akkor Béka torony*10% esélyjel +1 pp-be kerül a csata, valamint mindentől függetlenül NEM ütheted meg 480 percen belül még egyszer az illetőt. Ez hasonló effekt lenne mint a béka toronynál, így azonos szintre helyezné a 2 építmény ilyen szempontból!

II.
Varázsló, a torony nem növelné a vesztes veszteségét, de növelné a nyertes lé nyereségét.

Maga a mennyiség igen gázos kérdés! A béke torony laza 10%-al csökkenti a veszteséget szintenként. Jelenleg „Ha egy szövetség győz, a vesztes lélekkútjának 15-30%-kát rabolja el” szabály van bent, mely a drasztikus kútméret reform óta sajnos kissé idejét múltnak tűnik. Nem beszélve arról, hogy a katalizátorok miatt a napi regenerációhoz képest egy háborúban szerezhető lé mennyiség kabaré kategóriába tartozik magas szinten! Az I pont megoldja a kényszer békét, de a bonusz lé mennyiséget semmiképpen nem konstans, vagy %-os értékre kellene belőni a kútméretekhez képest, hanem a sebzéshez kellene viszonyítani valahogy. Persze ez meg ösztönzi a lefelé ütést, az alázós bucira verést stb… Programozói szempontból ráadásul valami pofon egyszerű, a rendszert nem lassító megoldást kellene bevetni ugye. Azt már bele se vettem, hogy mivel a vesztes fél vesztesége nem nő, csak a kapott lé a nyertes oldalán, így extra lé termelést teszünk a rendszerekbe, ami már V3-on is megmutatta a foga fehérjét! Csak idő kérdése hogy kialakuljanak az összebeszélő szövik és ezen élősködő fifikáns exploit hajhászok. Lehet törpölni, mit lehetne ezzel kezdeni!

III.
Miklós, igen mi a 2x-es aránnyal nyerünk V1-en.

-A használhatatlan átfedésű háborúk kirobbantása egyértelműen a támadó fél hibája, vagy a védekező fél jó taktikájának eredménye. Erre tetted be a döntetlent tudtommal. Ha nincs interakció a 2 szövi közt, akkor idővel kimegy döntetlenbe az állóháború.
-Jah és nem is értem a problémát, a jelenlegi szabályozás alapján 14 nap után 10 azaz 10 győzelem is elég nyertesnek! Természetesen a torony minden szintje csökkenthetné az 1 vagy 2 hetet szintenkénti nappal, és akkor tényleg extra bonuszt adna. A 14 napból 9 napot csinál a 10-es csata különbséghez, ami azért jelentős könnyítés! Valamint az extra, hogy az egyik szövi 100+ győzelem diffet tarol a másikon 2 nap alatt 5-ös toronnyal, akkor nyer! (Ugye 7 nap -5ös torony az 2 nap.)
Pontszám: 6.43
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
109. hozzászólás - 2009.04.03. 13:16:42 (Válasz Birka #99 hozzászólására.)
Birka: Nekünk már volt olyan háborúnk, ahol 12 óra után mindkét oldal győzelmeinek száma 100 felett volt, és egy hét után 4xx/4xx állás, majd két hét után 6xx/6xx-10 állással lett vége a háborúnak. Közben mindkét oldal vezetett akár 50-60-nal is. Ez a módosítás nem a farmolásokat, hanem a háborúkat hivatott segíteni. Szerintem
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 5.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
110. hozzászólás - 2009.04.03. 13:24:55
Tehát 2 hét után 10-es előnnyel nyert az egyik fél ha jól értem. Szerinted melyik a használhatóbb, ha 14 napból 9-et tudsz csinálni egy 5-ös toronnyal, vagy ha marad a 14 nap 10 csata, de mar 7 nap után elég az 50-es különbség is?

Szerintem ha ennyire fej-fej mellett megy egy háború, akkor a 100 helyett 50 csata 7-14 napos periódusban messze nem segít annyit, mintsem 7-9 nap közt 100, majd hirtelen 9. naptól 10 is elég a kapitulációhoz.

Szerinted ti mivel tudtatok volna gyorsabban eldönteni ezt az elhúzódó háborút, egy 50-es csataaránnyal, vagy ha 5 nappal hamarabb bekattant volna a 10-es arány?
Pontszám: 6.17
kedvelt tagCzakkFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
111. hozzászólás - 2009.04.03. 13:28:56
Mindettől függetlenül nem érzem azt a negatívumot a háború tornyában a sok pozitív mellé, mint amit a béke tornya megkapott... Engem főleg ez zavar.
/Most tekintsünk el hogy a zaklatásokat kivédő taktikát kilövi ez torony./
Pontszám: 7.09
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
112. hozzászólás - 2009.04.03. 13:55:46
Czakk, szerintem elég drasztikus és komoly bünti az, hogy ha kényszer béke ideje alatt ütsz Béka tornyost, akkor torony*10% esélyed van arra, hogy buksz +1pp-t!

A háború indítás meg lássuk be komolytalan kitétel a Béka toronyban is, mert aki azt húzta úgy se akart indítani. Ez olyan mintha egy póknak 10x annyi csp lenne egy vadászat, mint bünti. Úgy se vadászik, akkor nem mindegy?

II.
A V3-as topicban kiderült, hogy V3-on akár 100% kutat is lehet rabolni ami valahogy összefügg a csaták számával és a kapituláció időpontjával?
Miklós, megosztanád velünk mi ez a mechanizmus, lehet tökéletesen illeszkedne a V1 és V2 rendszerébe is, ha valaki felhúzza a tornyot. Ha jól érzem, akkor NEM alázós háborúkban növekszik a nyeremény valahogy. (Csataarányból következtethetően a mechanizmusra.)
Pontszám: 5.43
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
113. hozzászólás - 2009.04.03. 14:02:21 (Válasz Czakk #111 hozzászólására.)
Ez olyan, mintha azt írnád, hogy "befektettem 400ezret a gyakorlótér újabb szintjébe, de nem kapok semmilyen negatívumot!"
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3
kedvelt tagCzakkFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
114. hozzászólás - 2009.04.03. 14:25:32
Olvassátok kérlek vissza a hsz-t.

Én pont azt mondtam hogy a béke tornyában van jó erős negatívum beépítve.

A háború tornyában nem látok ilyen negatívumot betervezve.

Ez böki a szemem.
Pontszám: 7.09
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
115. hozzászólás - 2009.04.03. 14:30:52 (Válasz Czakk #114 hozzászólására.)
A béke tornya több ezer, vagy tízezer LE-től fosztja meg a támadót, így indokolt valamilyen negatívum a tagoknak is, különben mindenki felépítené 5. szintig, mert miért ne.

A háború tornya ezzel szemben növeli a szerzett LE-t, de ezért TENNI kell, meg kell nyerni a háborút. Egy ugyanolyan pozitív, támogató épület, mint a gyakorlótér.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
116. hozzászólás - 2009.04.03. 14:36:09
Morti ebben nem értek veled egyet! Felépítem a háború tornyát, ezért cserében támadhatok kényszer béke alatt is, azaz kibelezem azt a taktikát hogy azért húzták a tornyot, hogy olyanok ellen védekezzenek egy kapitulációval akik folyamatosan farmolták őket. Tudok olyanról, hogy 5-os torony elindított háború, és kenődés amint kehet, hogy a 3-4 rájuk járó pók elől nyugalmat „vegyenek”!

Konkrétan a Háború torony az I. pont alapján kibelezte ezt a taktikát, ezért cserében igen is korrekt, hogy akik Béke tornyosak esetlegesen több PP-ért támadhatóak legyenek a kényszer béke ideje alatt, sokkal több értelme van mint 1-3 tulajdonságnak, ami nem is véd meg a pókok ellen!
Pontszám: 6.71
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
117. hozzászólás - 2009.04.03. 14:42:34 (Válasz Birka #116 hozzászólására.)
Hagyjuk már ezt! Korábban azért kellett a béke tornya, mert túl sok lét vittek el a kutakból, nem az ütés elkerülés miatt. Ez egy agresszív, harc alapú játék, ne azt büntessük már aki harcolni akar.

Hogy valami építőjellegűt is hozzátegyek: ha lesz portyavesztés kényszerbékés célpont esetén, akkor jó lenne, ha a portyalistában ezek a célpontok valamilyen megkülönböztetést kapnának. 5-6 nap után már nem fogom fejből tudni, hogy kit is vertünk meg, kit kockázatos támadnom.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.33
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
118. hozzászólás - 2009.04.03. 14:47:37
Birka: "A konstanssal való tulajdonság módosítás mér a védelem italánál is befuccsolt."
Tévedés... A védelem itala nem konstans módosítást ad, hanem százalékost. És nem "fuccsolt be", egyszerűen attól, hogy megiszol egy védelem italt, nem válsz sebezhetetlenné. De erről már egyébként is többször írtam, a konstans módosító tökéletes, a harc képletének természete miatt. És ne feledkezz el az egyéb lehetőségekről, amelyek a védőnek kedveznek, pihenés, védelem ital, esetleg láthatatlanság, ezek mind összeadódnak, a támadást sem kell ellehetetlenítenünk. De abban igazad van, hogy a béke torony lehet esetleg szorzó: szintkülönbség * (0,5 + béketoronyszint * 0,5). Ez mondjuk elég masszív, nem állítom, hogy ez elbagatelizálná a béke tornyát.
Mindamellett, amit írsz, az is egy értelmes alternatíva, de gyakorlati problémákat látok vele. Ha feljön a portya ablak, legyen még egy 26. fajta jelölés is a karakterek mellett, hogy ki az, aki békés/béke tornyás, és így eséllyel bukhatsz plusz egy pp-t? Én semmilyen bonyolításnak nem vagyok híve, főleg user oldalról. De persze lehet, hogy ez mindenképp elkerülhetetlen, a stat különbséges variációnál is elvárják, hogy kijelezzük. A fix 480 perced sem értem, miért kellene azokat büntetni, akik egy bizonyos szakértelmet fejlesztenek.
Továbbá nem emlékszem, hogy írtam volna, hogy a pluszban szerzett LE nem csökkenti a veszteséget. Miért ne csökkentené, pont azt írtátok, hogy magas szinten úgyis csekély a veszteség, lehet növelni (kivétel lehet a 3-mas világ). A pontos képletre, talán legegyszerűbb lenne, ha kevesebb LE-t zsákmányolsz, mint amennyit a legyőzött ellenfél sebzett beléd, akkor a különbséget majd lenyúljátok a lélekkútból.
Példa: legyőzöl valakit 1000:300-ra. Zsákmányolsz tőle 100 LE-t. Ekkor a háború megnyerésekor további 200 LE-t fogtok a lélekkútjukból ellopni. Ily módon minél erősebb ellenfelet győzöl le, annál több lenne a zsákmány.

A béke tornya és háború tornya közti párhuzamról:
A béke tornya egyfajta plusz védelmet biztosít, ennek ára van, ezt fizeted meg a minimális hátránnyal.
A háború tornya inkább amúgy is szükséges változásokat valósít meg, de gonosz módon ahelyett, hogy ezt "ingyen" beraknánk, egy épülethez kötjük. Szerintem épp elég hátránya a háború tornyának, hogy nem lehet mellette béke tornyád.
Pontszám: 7.17
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
119. hozzászólás - 2009.04.03. 17:48:23
Off:
Miklós kérlek legyen ez az épület a 12-es Mágustorony!
//Hú de aljas voltam
Várjuk szeretettel a tornyot!
A hozzászólást Freez módosította 2009.04.03. 17:50:52-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Háború tornya
120. hozzászólás - 2009.04.03. 20:34:22
Hmm valamit nagyon benéztem... "Az eddigi 10% bónusz helyett 10% + 2% * szintkülönbség bónuszt ad" Sorry! Valamint ha a harc képlete kis konstans különbségekre vajaz, akkor hosszú távon lehet tényleg drasztikusan hat a védelem ital. de az üzenet lényegét vettem, leszállok az italról. Amúgy is van saját topicja.

"1. Ha a pluszban kapott LE-t a vesztes nem vesziti el, akkor tovább erősödik a lehetőség a visszaélésre" Én felvetésként kezeltem, mint lehetséges megoldás, de ezek szerint a miért NEM akarsz ilyet kategória, ennek megfelelően kezelem ezentúl!

I.
Ahogy írtad is, igen valószínű, hogy igényként fog jelentkezni az, hogy valahogy jelezzétek a torony miatt megkülönböztetett szövetségek tagjait. Az eddig említett "pihenés, védelem ital, esetleg láthatatlanság" módszerek mellé betenni egy teljesen azonos tul növelő elvet, ami ráadásul elhanyagolható tulbónuszt ad az említett módszerekhez képest nem tűnik túl változatosnak. Innen egyenes az út ahhoz a gondolathoz, hogy korrektebb a nyugalom taktikát kompenzálni egy béka torony szinttől függő egyéb hatással. (Erre javasoltam a toronyszint*10% esélyt +1pp költésre.) Természetesen amennyiben 2 háború tornyás üti egymást, akkor ilyenről szó sincs ugye, tehát csak azok ellen kapod az esetleges adalék költséget akik békésebben szeretnének játszani, és ezért építettek is!

A fix 480 perc is úgy merült fel bennem, hogy ha már üthetővé teszi a Háború tornya a Béke tornyosokat, akkor ez némi kompenzáció lenne, de ugorjunk. Így utólag bőven elég az esély +1 pp vesztésre.

II. Iigen érdekes elképzelés hogy az ellenfél sebzéséhez viszonyítod a lészerzést, ezzel ösztönözve a "korrekt" csatákat. Csakhogy ezzel azt érjük el másik oldalról, hogy nem éri meg "ellenállni", mert akkor több a lélekkút veszteség a vesztes oldalán! Azaz nem elég hogy bucira vernek, de érdemes minél kevesebbet sebeznem, hogy minél kevesebb extra lét veszítsünk a kútból! Szerintem a sebzés arányra kellene valahogy visszahatni. Ha korrekt a csata, akkor egyre közelebb kerülünk az 1-es arányhoz, minél jobban eltolódik, annál inkább farmolás szagú...
Nézzük mik lennének az elvárások a képlettel kapcsolatban:
-A használható adatok, amikből a képletet ki lehetne kotyvasztani: a 2 karakter szintje, Tornyok/csarnok szintek, csatán belüli sebzésarány.
-Jó lenne, ha a torony korrekt csatákat támogatna, de nem lehetetlenítené el az elöl lévőket. Mondjuk a szintkülönbség és toronyszint valahogy korrigálná egymást a képletben...
-Minél magasabb szintű karaktert ütünk annál magasabb a "jutalom"
-A sebzésaránnyal ösztönözni az azonos erősségű karakterek harcát.
-Lehetőleg ne egy több ismeretlenes mutáns képlet legyen
-Csatában szerzett lé

Első nekifutásból miből is vonjuk ki a szerzett lét?:
konstans*(támadott szintje) / [(támadott szintje)-(támadó szintje)-(torony szintje),minimum 1)] * (sebződés/sebzés,minimum 0,2)

Na ez is minden lett csak nem rövid képlet
Egy xls elemzés végeztem, de horror táblát kaptam. 100-as konstansál kezd értelmesen értékeket adogatni eredménynek.
A 2 szélső érték az érdekes számunkra ami:
Minimumban: toronyszinttel NEM korrigált -3 szintes ütés, valamint kibeleztem az ellenfelet azaz a minimum 0,2-es érték a képletből
Maximumban: toronyszinttel korrigált szintből adódó 1-es szorzó, valamint azonos sebzés és sebződés azaz 1-es szorzó (A kivégzéses over ütéseket most hagyjuk!)

10. szinten min 200 max 1000
20. szinten min 400 max 2000
30. szinten min 600 max 3000
40. szinten min 800 max 4000

Ebből ugye lejön a zsákmányolt Lé, és a béka torony is szintenként 10%-al csökkenti!
Azaz ha folyamatosan 0-kat zsákmányol valaki, és folyamatosan legalább 50% sebződéssel megy, akkor szint*50 le csatánként amit "termel" egyik kútból a másikba... Senki ne felejtse el, hogy 100 nyert csata után VÉGE a háborúnak! 30. szintüeket ütve 3 napon át 250 csatát lenyomva 0,2-es sebződés aránnyal 150k LÉ termelhető maximálisan szerintem szélső értéken... (Ekkor kb 150-200k-s kutakkal rohangálnak a szövik!)
Pontszám: 5.71
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője