Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Top szintlépés lassítása
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
521. hozzászólás - 2012.05.20. 16:02:35 (Válasz Yynk #517 hozzászólására.)
Abban nincs igazad, hogy az egész játékosállományt érinti.
Akik lenn az avarban tanyáznak, azok nem is akarják utolérni a TOP-ot! Ez a lényeg.
A többieknek meg érdemes váltani.

100. szint környékén K untam a VF-es pücsmörgést. Amióta váltottam és elindultam felfelé, ismét élvezem a játékot!
Nem érdekel, hogy:
- sok a TP,
- sz@r a LE/TP,
- nem éri meg vadászni.
Most mindig van mit csinálni! Egyszerűen úgy játszom, ahogy nekem tetszik:
- ismételhető küldetések,
- templom,
- állatfarm.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.29
kedvelt tagYynkFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
522. hozzászólás - 2012.05.20. 16:40:10 (Válasz Alendaar #521 hozzászólására.)
Nem a egészet érinti,de nem is csak a top 50-et

A lényeg,hogy egy olyan változtatást dolgozzanak ki,amivel a legtöbben elégedettek lesznek,és itt gondolok a top 50 alattiak nagy részére is. Nem lenne az sem szerencsés,ha átesne a ló túloldalára a dolog.(az "avartanyázók" helyzete meg más tészta)
V5 Yynk
Pontszám: 6.25
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
592 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
523. hozzászólás - 2012.05.20. 16:50:09
Nem olvastam végig mind a 27 oldat, ezért elnézést, ha a kérdéseimre már volt válasz, szóval:
1. Mi lesz a templomos és szövetségi küldetésekkel? Kevesebbet is fognak kérni tőlem, mert direkt lassították a szintlépésemet?
2. Én hogy a túróba fogom utólérni a top10-es mondjuk, ha lassítanak (top 50-ből)?
3. Akik legelől vannak, azoknak tálcán kínálják az ebédet, hiszen akik beérnek alájuk sosem lesznek a közelükben sem fejlettségben, viszont jó sok célpontból tudnak csemegézni.
A fenti kérdéseken túl szeretnék konkrét előnyöket is hallani, ne csak az "engem a top50 nem érdekel/érint, de szavaztam, hogy szívjanak" kórustól.
Köszöntem.
Pontszám: 8.08
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
524. hozzászólás - 2012.05.20. 17:20:05
1. Változni fognak, "könnyítve" lesznek.
2. Ezt mondjuk nem tudom, de arányosítva lesz a dolog: minél lejjebb van vki a toplistán, annál kevésbé hat rá a lassítás.
3. Egy VF-es aki átvált magas szinten, elég durva előnyt szedett már össze a VF-fel az EH-s tophoz képest.
Csak a TOP ~50 szavazott a kérdésben.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.72
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
525. hozzászólás - 2012.05.20. 20:37:11 (Válasz Kocos #472 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.05.18. 14:25:48
V3 adatait összeraktam. Meglepett, hogy van olyan kari a top50-ben, akinek 92(!) másik van az ütéstávjában.
Kár, hogy csalóka a kép, mert ebből nem lehet következtetni a ténylegesen üthető karakterek számára. Azonos horda, azonos szövetség, stb.
Pontszám: 6.39
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
526. hozzászólás - 2012.05.20. 20:53:17 (Válasz Jademaster #457 hozzászólására.)
Idézet: Jademaster - 2012.05.17. 18:58:56
Mondjuk azt ugye tudod, hogy a pókokat pl egy az egyben ki is végeznéd vele Ariel?
Lehetne finomítani ezen az ötleten. Például a valóságformázás maximum annyi +pp-t ad amennyiszer aznap elmentél vadászni. Meglenne a pókoknak a 15 pp, hogy garázdálkodjanak, de a sok portyához már romlik a LE/tp arány. A pókok érintetlenek, kevesebb portya lehetődségük van, a csak EH portyázók tovább lassulnak, de az arányaik maradnak, a vadászók pedig érintetlenek.
LE alapon megközelítve pedig azt lehetne mondani, hogy a kreatív kerethez hasonlóan van EH keret, amit a vadászat tölt fel. Ez viszont nem napi keret, hanem örök. Azaz lenyomsz 800 csp-t egy nap, az jó ideig biztosít LE-t a portyázáshoz, így a VF/EH huszárok továbbra is játszhatnak, a pókok továbbra is garázdálkodhatnak, a csak EH portyázók játéka pedig kinyíródik.
Pontszám: 5.93
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
527. hozzászólás - 2012.05.20. 21:44:20 (Válasz Viskos #525 hozzászólására.)
Idézet: Viskos - 2012.05.20. 20:37:11
Idézet: Kocos - 2012.05.18. 14:25:48
V3 adatait összeraktam. Meglepett, hogy van olyan kari a top50-ben, akinek 92(!) másik van az ütéstávjában.
Kár, hogy csalóka a kép, mert ebből nem lehet következtetni a ténylegesen üthető karakterek számára. Azonos horda, azonos szövetség, stb.


Valojaban ez az egyetlen valodi meroszam. Tobb okbol. Egyreszt egy ev mulva is ezzel hasonlitom majd ossze, masreszt a Horda es a szovetseg egy olyan dolog amit le lehet cserelni. Tehat ez mar mind rajtad mulik. Tovabb azert is realis a kep, mert a KH-bol pont ennyit tudsz utni.
Vegul pedig megjegyeznem, hogy ez a tablazat nem arrol szol, hogy sok vagy keves a portyacelpont, hanem arrol, hogy hogyan valtozik ez meg egy ev viszonylataban.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.07
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
528. hozzászólás - 2012.05.20. 21:46:02 (Válasz Ariel #512 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.05.20. 11:57:00
Igen, ez az elmélet. A gyakorlat sajnos nem ezt mutatja. Ezért van, hogy sokszor ott szerepel a portyalistában a célpont, de amikor megtámadná az ember, kapja az üzenetet, hogy nincs elég életpontja. Vagy épp akkor sem jelenik meg a listában, amikor már üthető lenne. Van, aki 100% ép-vel sem jelenik meg a listámban, pedig ütőtávban van...


Sőt éppenséggel olyan is van, hogy elsőre nincs elég ÉP-je, másodikra meg harmadikra viszont tudom ütni. És nem közben regenerál annyit, hogy tudjam ütni.
Pontszám: 6.94
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
529. hozzászólás - 2012.05.20. 22:46:44 (Válasz Ywgarrd #514 hozzászólására.)
Idézet: Ywgarrd - 2012.05.20. 12:38:47
Ez elképesztő, nem hittem volna. Azt nem értem, hogy lehetséges egy ilyen hiba jelenléte, és miért nem kerül(t) kijavításra idáig. Egyértelműen a szabálynak megfelelően kellene működjön.


Amugy ha 3-4szer nekimesz, akkor egyszer vagy atenged, vagy tenyleg nem utheto. A hiba inkabb a portyalistaban van, az teljesen rosszul mukodik. Nemes egyszeruseggel nem ugyanaz az algoritmus fut le a tamadhatosag vizsgalatra, mint az ami maganal a tamadas gombnal.
Pontszám: 6.94
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
530. hozzászólás - 2012.05.20. 23:11:00 (Válasz Kocos #529 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.05.20. 22:46:44
Idézet: Ywgarrd - 2012.05.20. 12:38:47
Ez elképesztő, nem hittem volna. Azt nem értem, hogy lehetséges egy ilyen hiba jelenléte, és miért nem kerül(t) kijavításra idáig. Egyértelműen a szabálynak megfelelően kellene működjön.


Amugy ha 3-4szer nekimesz, akkor egyszer vagy atenged, vagy tenyleg nem utheto. A hiba inkabb a portyalistaban van, az teljesen rosszul mukodik. Nemes egyszeruseggel nem ugyanaz az algoritmus fut le a tamadhatosag vizsgalatra, mint az ami maganal a tamadas gombnal.
Ez azért van, hogy ne hulljon szét a szerver a portyalistától és legyen játékélmény, ne csak homokóra.
Olyan már nekem is volt, hogy 100%-os célpontra azt mondta, hogy nem támadhatom, mert túl kevés ÉPje van. Programozó szemmel nézve ez valamilyen adatbázis kapcsolati jellegű hiba, ami nincs lekezelve, viszont mivel hibát okoz ebbe a hibaüzenet ágba fut bele.
Pontszám: 6.39
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
531. hozzászólás - 2012.05.20. 23:17:27 (Válasz Morzkod #527 hozzászólására.)
Idézet: Morzkod - 2012.05.20. 21:44:20
Idézet: Viskos - 2012.05.20. 20:37:11
Idézet: Kocos - 2012.05.18. 14:25:48
V3 adatait összeraktam. Meglepett, hogy van olyan kari a top50-ben, akinek 92(!) másik van az ütéstávjában.
Kár, hogy csalóka a kép, mert ebből nem lehet következtetni a ténylegesen üthető karakterek számára. Azonos horda, azonos szövetség, stb.


Valojaban ez az egyetlen valodi meroszam. Tobb okbol. Egyreszt egy ev mulva is ezzel hasonlitom majd ossze, masreszt a Horda es a szovetseg egy olyan dolog amit le lehet cserelni. Tehat ez mar mind rajtad mulik. Tovabb azert is realis a kep, mert a KH-bol pont ennyit tudsz utni.
Vegul pedig megjegyeznem, hogy ez a tablazat nem arrol szol, hogy sok vagy keves a portyacelpont, hanem arrol, hogy hogyan valtozik ez meg egy ev viszonylataban.

Én annak idején mikor ez az ötlet először előkerült azt számoltam, hogy 2 és fél év múlva lesz érzékelhető a tömörödés. Gyakorlatilag ha nem lenne KH, akkor nem lenne portyacélpont. A tömörödést érdekes lesz vizsgálni egy év múlva, mert vannak, akik az első helyre hajtanak (szinthuszárkodnak) és vannak, akik csak haladnak előre. Kíváncsi leszek, hogy a normál haladók egymáshoz képest hogy fognak állni. A topban az igazi tömörödést egy év múlva nem tömörödés fogja okozni, hanem a feltörekvők megjelenése.
Pontszám: 6.39
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
532. hozzászólás - 2012.05.21. 06:27:05 (Válasz Viskos #531 hozzászólására.)
Idézet: Viskos - 2012.05.20. 23:17:27
Én annak idején mikor ez az ötlet először előkerült azt számoltam, hogy 2 és fél év múlva lesz érzékelhető a tömörödés.


Amikor eloszor szamoltal, akkor a 20-as vagy az 50-es verzioval szamoltal? Mert utobbi szerintem joval kisebb hatasfoku ilyen szempontbol.
Pontszám: 6.94
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
533. hozzászólás - 2012.05.21. 10:22:52 (Válasz Kocos #506 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.05.19. 23:25:34
Idézet: Offsboy - 2012.05.19. 19:30:03
Komolyra fordítva, javaslat:
- Portya ital 1: portyázás során x időtartamra, vagy x alkalomra 10%-al csökken a kapott TP (x időtartamos szerintem izgalmasabb lenne)

Nagyszeru otlet, de en olyat kerek, hogy nő a kapott TP.

Szerintem meg a jövőben ne legyen semmi olyan hatás, ami manipulálja a kapott TP-t, sőt még a jelenleg játékban levőket is alapos revíziónak vetném alá.
Emellett a játékvezetés részéről jó lenne valami kijelentés, hogy aki a jövőben tovább rohan előre, az számoljon azzal, hogy nem lesz portyacélpontja, és ez nem a játék, hanem az ő hibája, számoljon vele előre.
Pontszám: 8.17
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
534. hozzászólás - 2012.05.21. 10:27:06 (Válasz Miklós #427 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.05.16. 16:19:32
Elkészítettem a fejlesztési dokumentációt, de elég tömény programozó szöveg lett szóval megpróbálom érthető nyelven összefoglalni. (hm lehet nem sikerült)

Minden nap egyszer (éjszaka) elkészítünk minden világra egy táblázatot, amely minden egyes szinthez rendelt TP szorzót tartalmazza. Ez alapban 1. Végigmegyünk a toplista első 50 helyezettjén, hátulról kezdve. Az 50. helyezettnek megfelelő mezőbe beírunk 1.02-es szorzót. Tegyük fel, hogy a 47-49. vele egy szinten van. Akkor a 46. helyezettnek megfelelő mezőbe beírunk 1.08-at. És így tovább. Az első helyezett mezőjébe 2 kerül. (De ha 3-man vannak holtversenyben az elején, akkor értelemszerűen csak 1.96 lesz). Ha egy szinten nincs senki akkor az alatta levő szorzót kapja. Ha egy világon nincs legalább 50 ember, aki 60. szint fölötti, akkor csak a 60. szint fölöttiekre számoljuk ezt végig (tehát ha csak 1 db 60-as karakter van akkor ő kap 1.02-es szorzót és kész).


Korábban írtam egy javaslatot, hogy ne helyezésenként legyen 2-2% különbség, hanem az 50. helyen lévő szintjéhez viszonyítva a többiek szintjét. Pl. ha az 50. helyen lévő 113. szintű, a top1 pedig 180. szintű, akkor 180/113 * c arányban változzon a szintlépéshez szükséges TP (c - tetszőleges konstans).
Ennek előnye ott jön elő, ahol a top karakterek között több szintnyi különbség van. Pl. ha a top1 10 szinttel magasabb a top2-nél, ez Miklós féle verzióban 2% TP különbséget jelent, ebben viszont többet (arányosabbat).
Pontszám: 7.25
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
535. hozzászólás - 2012.05.21. 10:57:18 (Válasz Jeriko #533 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.05.21. 10:22:52
Idézet: Kocos - 2012.05.19. 23:25:34
Idézet: Offsboy - 2012.05.19. 19:30:03
Komolyra fordítva, javaslat:
- Portya ital 1: portyázás során x időtartamra, vagy x alkalomra 10%-al csökken a kapott TP (x időtartamos szerintem izgalmasabb lenne)

Nagyszeru otlet, de en olyat kerek, hogy nő a kapott TP.

Szerintem meg a jövőben ne legyen semmi olyan hatás, ami manipulálja a kapott TP-t, sőt még a jelenleg játékban levőket is alapos revíziónak vetném alá.


Miért, mert játékosként kötelességem másodnak célpontként szolgálni a saját játékstratégiám feladása árán is?
Én úgy vettem észre, hogy most lesz berakva egy iszonyatosan brutal TP szerzés visszavágás. Miért lenne ördögtől való, ha már annak a nevében, hogy ez másoknak jó, bevezetik annak ellenére, hogy nekem meg nagyon rossz, ha azt kérném, hogy legalább enyhítsék a rám mért büntetés mértékét?

Emellett a játékvezetés részéről jó lenne valami kijelentés, hogy aki a jövőben tovább rohan előre, az számoljon azzal, hogy nem lesz portyacélpontja, és ez nem a játék, hanem az ő hibája, számoljon vele előre.


Ez eddig is pont így volt, aki ezzel nem számolt az csak magára vethet. Olyan ez mint amikor Goofy nagy lendülettel fürészeli az ágat amin ül, majd amikor átvágja az ágat ő még egy másodpercet eltölt a levegőben nagy csodálkozó szemekkel mielőtt eszébe jut, hogy most akkor ildomos lenne leesni.
Persze akinek nem inge - értsd: nem rohan előre - az ne vegye magára, ha lehet.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.05
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
536. hozzászólás - 2012.05.21. 10:59:47 (Válasz Jeriko #534 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.05.21. 10:27:06
Korábban írtam egy javaslatot, hogy ne helyezésenként legyen 2-2% különbség, hanem az 50. helyen lévő szintjéhez viszonyítva a többiek szintjét. Pl. ha az 50. helyen lévő 113. szintű, a top1 pedig 180. szintű, akkor 180/113 * c arányban változzon a szintlépéshez szükséges TP (c - tetszőleges konstans).
Ennek előnye ott jön elő, ahol a top karakterek között több szintnyi különbség van. Pl. ha a top1 10 szinttel magasabb a top2-nél, ez Miklós féle verzióban 2% TP különbséget jelent, ebben viszont többet (arányosabbat).


Tehát büntessük meg mégjobban azt aki arra tette fel a karakterét, hogy komoly szintelőnyt épít ki.
Továbbra sem látom indokoltnak, hogy az egyik karaktert erővel a másik stratégiájához igazítsuk, ez pedig minősített esete lenne annak. (Megjegyzem számomra matematikailag előnyös lenne a váltás, de elviekben nem tudok egyetérteni vele.)
Pontszám: 6.94
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
537. hozzászólás - 2012.05.21. 20:44:22 (Válasz Kocos #532 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.05.21. 06:27:05
Idézet: Viskos - 2012.05.20. 23:17:27
Én annak idején mikor ez az ötlet először előkerült azt számoltam, hogy 2 és fél év múlva lesz érzékelhető a tömörödés.


Amikor eloszor szamoltal, akkor a 20-as vagy az 50-es verzioval szamoltal? Mert utobbi szerintem joval kisebb hatasfoku ilyen szempontbol.
Akkor a 20-assal számoltam.
Pontszám: 6.39
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
538. hozzászólás - 2012.05.21. 20:54:48 (Válasz Kocos #536 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.05.21. 10:59:47
Tehát büntessük meg mégjobban azt aki arra tette fel a karakterét, hogy komoly szintelőnyt épít ki.



Ez az egész topic erről szól, egy 22es csapdája. Hozd úgy közelebb a játékosokat szintben, hogy közben nem hozod őket közelebb. A szintbónuszból adódó jobb fegyverek és a lentiek jobb LE/TP aránya közti egyensúlyt szerintem lehetetlen eltalálni (mert ha jól emlékszem ez volt Miklós koncepciója).
Nagyon örülök hogy a karakterem nem érintett ebben a témában.
A hozzászólást Offsboy módosította 2012.05.22. 07:23:51-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.62
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3399 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
539. hozzászólás - 2012.05.23. 15:51:34
A fejlesztés elkészült, holnap berakjuk. A szintlépéshez szükséges TP-k nem fognak megváltozni, csak szintlépés után fog érvényesülni.
Pontszám: 6.30
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
540. hozzászólás - 2012.05.23. 19:58:29 (Válasz Miklós #539 hozzászólására.)
Te vagy a főnök Miklós, te tudod...
Hogy legalább részlegesen meg legyen mentve a "szinthuszár" játékstílus, az új epikus cuccok bőségesen adjanak a vadászatra +TP-t. Talán a már meglévő epikus kincsek közé is be kellene szúrni pár ilyen tárgyat. Sőt, ésszerű szintre be kellene tenni egy bárki számára elérhető relikviát, ami a vadászatra ad bónusz TP-t.
Pontszám: 6.85
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő